نوشته شده توسط : ساحل

سونی یک هدفون بی سیم منحصر به فرد عرضه کرد که صداهای مزاحم محیطی را حذف می کند تا فرد تنها به صدای موسیقی در حال پخش گوش کند. 

به گزارش فارس به نقل از آسین ایج، سونی یک هدفون بی سیم منحصر به فرد عرضه کرد که صداهای مزاحم محیطی را حذف می کند تا فرد تنها به صدای موسیقی در حال پخش گوش کند. این هدفون حذف کننده اصوات مزاحم محیطی WI-C600N  نام دارد و کیفیت صدای در حال پخش را نیز به میزان چشمگیری ارتقا می بخشد.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,هدفون

 

 

حذف اصوات مزاحم با استفاده از فناوری هوش مصنوعی خاص این هدفون صورت می گیرد که باعث می شود فرد هیچ صدای مزاحمی جز موسیقی در حال پخش را نشنود.

 

این فناوری موجب می شود تا اگر فردی حتی در شلوغ ترین و پرازدحام ترین نقاط نیز در حال رفت و آمد بود، صداهای مزاحم اطراف خود را نشنود و بتواند به خوبی تمامی اجزای موسیقی در حال پخش را درک کند.

 

البته کاربر می تواند با فعال کردن حالت آمبیانس محیطی میزان کمی از صدای محیط اطراف را بشنود در جلوی وقوع حادث ناگهانی را بگیرد و در صورت لزوم از تلاش دیگر افراد برای گفتگو با خود مطلع شود. تغییر حالت هدفون از این حالت به سکوت کامل به سادگی و با فشار تنها یک دکمه انجام می شود.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,هدفون

هدفون یادشده مجهز به یک فناوری اختصاصی دیگر موسوم به دی اس ای ای نیز هست که باعث می شود ارتقای کیفیت فایل های صوتی فشرده و دارای کیفیت پایین نیز ممکن شود تا کاربر با کیفیت بالاتری به محتوای این فایل ها گوش دهد.

 

این هدفون تنها 34 گرم وزن دارد و عمر باتری آن در صورت فعال کردن فناوری حذف اصوات مزاحم 7.5 ساعت و بدون آن 6.5 ساعت است. قیمت این هدفون که به زودی به بازار می آید 155 دلار است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11021360.html



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اهمیت طراحی سایت برای شرکت ها
اگر مخاطبین شما در نخستین تجربه خویش متوجه خلاقیت و تاثیر در طراحی تارنما شرکتی شما شوند، تصویری که از برند کمپانی در ذهن شان ساخته می شود از همان نخست آرمانی خواهد بود. این کامیابی در برندینگ آنلاین شرکت، تنها با طراحی حرفه ای سایت شرکتی شدنی است.

امروزه با اشاعه حضور مخاطبان و مشتریان در فضای مجازی، لزوم حضور و فعالیت شرکت ها در اینترنت نیز بیش از قبل افزایش یافته است. این حضور در قدم نخست نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب است. طراحی سایت شرکتی برای برندها همانند داشتن منزل یا پایگاهی در اینترنت است که از راه آن می توانند محصولات و خدمات‌شان را بدون واسطه به مشتریان خویش معرفی کرده و ارتباطی دو سویه با آن ها استوار نمایند.

طراحی سایت شرکتی چیره دست جذاب با رویکرد دیجیتال مارکتینگ و رعایت اصول سئو ، مهم ترین قدم در برندسازی آنلاین برای شرکتها می باشد . یک وب سایت خوب ویترین شرکت در فضای اینترنت است، ویترینی که مردم به واسطه آن نسبت به سطح کلاس کاری و توانایی شرکت شما داوری می کنند. امروزه سفر مشتری این طور است:

ابتدا نام برند را تنها شنیده اند.
سپس نام آن کمپانی را در اینترنت جستجو می کنند.
از بین سایت هایی که گوگل شناسایی کرده وارد سایت کمپانی مدنظر می شوند
طراحی یک وبسایت حرفه ای یا شبکه های اجتماعی؟
حضور در شبکه های اجتماعی عموما ابزاری کمکی در جهت معرفی و بازاریابی محصولات کمپانی و بهبود تعامل با مخاطبان است. لذا نمیتوان روی آن به عنوان نماینده اصلی شرکت در محیط ایننرنت حساب کرد. با داشتن یک وبسایت شرکتی پسندیده میتوانید کلیه فعالیت های بازاریابی، دریافت بازخورد از مشتریان، برندسازی دیجیتال، فروش و شناسایی محصولات و خدمات و… را در محیطی جامع و حرفه ای سپریدن دهید. شما در وبسایت امکان توسعه و گسترش امکانات خود را دارید و به راحتی میتوانید تمام جزئیات مد نظرتان را درباره شرکت، به شکلی بهینه و ریزبین مطرح کنید.

امکانات باره بیچارگی طراحی سایت شرکتی
طراحی وبسایت شرکتی دارای مراحلی است که نتیجه قراردادن حرفه ای گردآور ای از امکانات زیرساختی و بصری در کنار یکدیگر است. این امکانات باید به شکلی هماهنگ و مناسب با نیازهای یک سایت شرکتی تعبیه شود. زیرساخت پسندیده یک سایت منجربه سرعت بارگذاری بالا، قابلیت توسعه، نمایش درست سایت در گونه ها دستگاه های متصل به اینترنت و… میشود. رعایت استانداردها در طراحی و برنامه نویسی وبسایت شرکتی(UI)، موجب فراهم شدن یک تجربه کاربری یا UX ایده آل میشود. ایزی وب فضای رقابتی دنیای مجازی را میشناسد، لذا وبسایتی منطبق بر اصول و فناوری های روز طراحی میکند لغایت شما را از رقبایتان متمایز سازد. امروزه مهمترین اصل، طراحی سایت شرکتی با رعایت قوانین سئو می باشد. سئوی حرفه ای سایت منجر به کسب جایگاهی مناسب در موتورهای جستجو میشود. به این چهره که سایت شرکت شما در رتبه ای بالاتر نسبت به رقبایتان به کاربران نمایش دیتا میشود.

طراحی واکنشگرا یا واکنش گرا (ریسپانسیو)

طراحی واکنشگرا (Responsive)
روشی است که سایت یا صفحات وب نسبت به دستگاه کاربر چون گوشی تلفن هوشمند،آی پد ، لب تاپ ، گونه ها مانیتور رایانه خانگی و تلویزیون ها واکنش اثر داده و خود را بر مبنای اندازه صفحه نمایش، نمایش می دهند.با پروا به اینکه ضریب نفوذ تلفن به اتفاق در ایران الان 115% است . بنابر این کاربر حروف و نوشته ها را در صفحه نمایش کوچک بدون زحمت و زوم کردن اسکرول چپ و راست براحتی می خواند .

طراحی اختصاصی صفحات

طراحی اختصاصی صفحات
یکی سایر از نکات مهم در طراحی وبسایت شرکتی، شناسایی واضح خدمات و تکاپو های کمپانی است که سپریدن این شغل با طراحی صفحات مناسب و ساختاریافته به راستی سپریدن میشود. برای نمونه با تبیین صحیح صفحه درباره ما میتوانید تمام اطلاعات شرکت را در قالبی درست به کاربران ارائه کنید. صفحاتی چون محصولات، مقالات، اخبار، گالری تصاویر و… نمای شرکت شما و سبک فعالیتتان را به خوبی به کاربران معرفی میکند.

طراحی صفحه تماس با ما

طراحی صفحه تماس با ما
طراحی صفحه تماس با ما باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند در کوتاه ترین زمان و به ابتدایی ترین شکل با شما پیوستگی بر قرار کند. در طراحی سایت شرکتی اطلاعاتی از قبیل عدد های تماس، ساعت پاسخگویی، آدرس شرکت، سوالات متداول، کروکی و نقشه شرکتو… میتواند در این صفحه قرار گیرد. در ضمن ایزی وب فرم تماس با ما را به گونه ای طراحی میکند که مدیر سایت بتواند پیام های ارسالی را از راه ایمیل، پیامک، پیام تلگرام و… نیز مشاهده کند.

لینک های شبکه های اجتماعی

لینک های شبکه های اجتماعی
فعالیت در شبکه های اجتماعی در هر کسب و کاری بسیار تأثیرگذار است. از این جهت سایت شرکتی باید به گونه ای طراحی شود که بستگی نکویی با شبکه های اجتماعی شما داشته و با آنها هماهنگ باشد. ایزی وب بستری فراهم میکند که شبکه های اجتماعی مشابه سربازانی در جذب بیننده و برندینگ آنلاین برای وبسایت شما عمل کنند. یگانه از مهمترین سیستم ها قابلیت به اشتراک گذاری صحیح مقالات و مطالب سایت در این درگاه هاست.

طراحی واکنشگرا یا واکنش گرا (ریسپانسیو)

طراحی گرافیک وبسایت
طراحی جلوه های بصری زیبا و مطابق با فضای کسب و کارتان، علاوه بر ترغیب بیننده به تعامل بیشتر با سایت، وجهه ای مرتب و چشم نواز از بازرگانی شما را به تصویر میکشد که میتواند در ذهن کاربران ماندگار شود. رنگبندی مناسب در طراحی سایت شرکتی یکی از اصلی ترین فاکتورهاست. باید هارمونی دقیقی بین لوگو، رنگ سازمانی و رنگ وبسایت شما بر پیمان باشد. ایزی وب با رعایت اصول روانشناسی رنگ ها، طرحی ماندگار از وبسایت و شرکت شما را در ذهن بیننده ثبت میکند. نکته دیگری که شاید حتی کمپانی های باسابقه طراحی وبسایت به آن پروا نکنند، استفاده از فونت مناسب برای سایت شرکتی است. طراحان ایزی وب، گزینه انتخاب فونت مناسب و استاندارد را نیز به مشتریان پیشنهاد میکنند تا بواسطه آن اصالت و زیبایی سایت شرکتی را دو چندان کنند.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, آیفون ۱۲
اپل بالاخره از گوشی‌های آیفون ۱۲ رونمایی کرد. گوشی‌های این سری شامل آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس می‌شوند که در یک سری بخش‌ها نظیر طراحی، عملکرد سخت‌افزاری، نمایشگر، دوربین و اینترنت داده، به نسبت قبل تغییراتی اساسی داشتند. اما یک موضوع مهم در رابطه با ظرفیت و طول عمر باتری آیفون ۱۲ است که خوشبختانه بالاخره از آن مطلع شدیم. 

اپل معمولا در مراسم معارفه از آیفون‌ها، ظرفیت و طول عمر باتری آن‌ها را اعلام نمی‌کند. امسال هم همین موضوع را شاهد بودیم. اعلام نشدن ظرفیت باتری هم باعث شده از عملکرد این گوشی‌ها در نگه‌داری شارژ بی‌خبر باشیم. در وب‌سایت اپل هم خبری از بهبود عملکرد باتری نشد و این‌طور که به نظر می‌رسد، دلیل اشاره نشدن به این موضوع، نداشتن پیشرفت آیفون‌ها در این بخش است.

 

گویا طول عمر باتری آیفون ۱۲ و برادران بزرگترش، مشابه سری قبل است. البته به جز آیفون ۱۲ مینی که عضو جدید خانواده به حساب می‌آید و نمی‌توان آن را جانشین محصولی از گذشته دانست. سال گذشته آیفون ۱۱ پرو مکس نه تنها در بین باقی آیفون‌ها بلکه بین بسیاری از پرچم‌دارهای دیگر، از لحاظ نگه‌داری شارژ بهترین بود. یکی از دلایل مهم این موضوع، استفاده از چیپ کم مصرف A13 بود. دلیل دیگر را می‌توان به باتری ۳۹۶۹ میلی‌آمپر ساعتی آن نسبت داد که با توجه به اندازه‌ی نمایشگر و رفرش ریت ۶۰ هرتزی، توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

 

اکنون اما گوشی‌های سری آیفون ۱۲ از پردازنده‌ی بسیار کم مصرف A14 بهره می‌برند که ۵ نانومتری بوده و ۱۱٫۸ میلیارد ترانزیستور در آن به کار رفته است. در نتیجه‌ از لحاظ مصرف انرژی با یکی از بهینه‌ترین پردازنده‌ها روبه‌رو هستیم. نمایشگر هم همچنان ۶۰ هرتزی باقی ماند تا همه چیز برای افزایش طول عمر باتری مهیا شود. اما عملکرد باتری این گوشی‌ها پیشرفتی را به نسبت قبل نشان نمی‌دهد. دلیل اصلی هم می‌تواند به کاهش ظرفیت آن‌ها و اضافه شدن قابلیتی نظیر ۵G برگردد.

 

با این حال این شرایط برای اپل و طرفداران این شرکت چیز بدی به حساب نمی‌آید. شاید منتظر بودیم عملکرد آیفون‌های جدید از سری قبل بهتر باشد. اما اگر از زاویه‌ای دیگر به این موضوع نگاه کنیم می‌بینیم این اتفاق رخ داده. اینکه گوشی با نمایشگری بزرگتر و باکیفیت‌تر و بسیاری از قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جدیدتر، عملکرد مشابهی با سری قبل داشته باشد، خبر بدی نیست.

 

می‌توانید مقایسه‌ی اولیه‌ بین طول عمر باتری نماینده‌های جدید را با گوشی‌های سری آیفون ۱۱ و X در زیر مشاهده کنید.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, آیفون ۱۲

 

نکته‌ی جالب در این رابطه، عملکرد بهتر آیفون ۱۲ مینی به نسبت آیفون SE است. طبق ادعای اپل، در پخش موسیقی، آیفون ۱۲ مینی حدود ۵۰ ساعت دوام خواهد داشت که این میزان برای آیفون SE 2020 به ۴۰ ساعت می‌رسد که حدودا ۲۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد. اختلاف در پخش ویدیو هم حدود ۱۵ درصد است. در حالی که آیفون SE نمایشگر کوچکتری هم دارد.

 

نکته‌ی مهمی هم که باید به خاطر بسپاریم، بهره‌مند نبودن محصولات جدید از شارژر درون جعبه است. اپل این تصمیم را در راستای کاهش تأثیر مخرب زیست‌محیطی گرفته و معتقد است به اندازه‌ی کافی شارژر در حال استفاده وجود دارد که کاربران بتوانند از آن برای شارژ گوشی خود استفاده کنند.

 

درون جعبه فقط یک کابل لایتنینگ به USB-C وجود دارد که از فناوری شارژ سریع‌ هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین یا باید شارژر مگ‌سیف را به قیمت ۳۹ دلار خریداری کنید، یا از شارژرهای موجود برای رفع نیاز خود استفاده کنید. اگر هم شارژر اپل را در اختیار ندارید، توصیه می‌شود حتما قبل از خرید گوشی، شارژری سازگار به آن تهیه کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

 

متأسفانه از آنجایی که آیفون ۱۲ به‌تازگی رونمایی شده، فرصتی برای تست کامل باتری آن فراهم نشده است. در صورت انجام این تست، این مطلب به‌روزرسانی خواهد شد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063139.html



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون۱۲
اپل در یک مراسم آنلاین از ۴ نسخه آیفون ۱۲ رونمایی کرد که قیمت آنها از ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار است و علاوه بر فناوری ۵G دارای دوربین های ارتقایافته هستند. 

شب گذشته اپل در یک مراسم آنلاین از سری آیفون۱۲ رونمایی کرد. این سری شامل ۴ دستگاه مجهز به فناوری نسل پنجم اینترنت همراه است که قیمت آنها از ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار اعلام شده است.

 

سری دستگاه های جدید اپل شامل آیفون ۱۲ با نمایشگر ۶.۱ اینچی و قیمت ۸۰۰ دلار است.  یک آیفون ۱۲ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی و قیمت ۷۰۰ دلار نیز عرضه می شود. در کنار این دو دستگاه اپل دو دستگاه رده بالاتر آیفون ۱۲ پرو با دوربین های قدرتمند و قیمت  هزار دلار و همچنین آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی و قیمت ۱۱۰۰ دلار رونمایی کرد.

 

این شرکت ادعا می کند استحکام این موبایل ها از نسخه های قبلی بیشتر است.به نوشته دیلی میل طراحی این دستگاه دارای گوشه های گرد و مشابه آی پد پرو است. همچنین سری آیفون ۱۲ دارای یک پوشش سرامیکی است که از تمام شیشه های موبایل موجود در بازار مقاوم تر است.به این ترتیب دستگاه نسبت به گرما و الکتریسیته نفوذ ناپذیر می شود و در برابر افتادن نیز مقاوم تر خواهد بود.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون۱۲

 ۲ دوربین پشتی این دستگاه ها ۱۲مگاپیکسلی هستند و نسبت به نسخه های قبل ارتقا یافته اند.

 

همچنین آیفون ۱۲ و آیفون۱۲ مینی در ۵ رنگ آبی، سبز، سیاه، سفید و قرمز عرضه می شوند.

 

در این مراسم اپل اعلام کرد از این پس همراه آیفون های جدید آداپتورهای شارژ را نمی فروشد. به این ترتیب جعبه های دستگاه کوچکتر می شود و حمل ونقل آن کمتر به محیط زیست آسی می رساند. البته آداپتورهای شارژبه طور جداگانه با قیمت ۲۰ و ۵۰ دلار فروخته می شوند.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063154.html



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت خوب قبل در ارتباط با ویژگی های یک کمپانی طراحی سایت خوب صحبت کردیم و گفتیم که یک تیم خوب به چه صورتی کار می کنند، چه روالی برای طراحی سایت دارند و چه صافی هایی برای این که یک تیم طراحی سایت خوب است هستی دارد را نیز کم و بیش به طور کامل گفتیم.

در این مقاله با ما به اتفاق باشید لغایت اغلب در باره اینکه چه سایت هایی را میتوان با عنوان سایت خوب نام برد صحبت کنیم. این نکته لازم به ذکر است که تقسیم چگونه یک طراحی سایت خوب داشته باشیم و برای آن باید چه پیشه هایی برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت به اینجا مراجعه کنید و چه ترتیبی را برای این باره اتمام دهیم در مقالات قبلی آورده شده است که میتوانید با کلیک بر روی لینک ذیل به آن ها دسترسی داشته باشید و استفاده کنید.

 

ویژگی سایت خوب چیست؟

این که یک طراحی به عقیده فردی خوب و حتی عالی است اما از نظر دیگری جالب نباشد ممکن webfxdesigns است ولی برای این که بتوانیم عقیده اکثر ملت را درباره سایت خودمان و یا سایتی که طراحی میکنیم جلب نماییم تا دانستن کنند با یک سایت خوب روبرو شده اند نکاتی وجود دارد. به عبارتی ما ترفند هایی داریم که بتوان به کمک آن ها سایت را خوب جلوه عدل لغایت از عقیده کاربران راضی کننده باشد. احتمالاً بتوان گفت سایتی خوب است که موارد زیر در آن اجرا شده باشند:

 

رعایت اصول طراحی سبک سایت

برای اینکه سایت به راحتی بالا و پایین اسکرول شود و کاربران را از خویش خوشنود کند، لازم است تا در هنگام طراحی به این نکته دقت داشت. شدنی است سایتی داشته باشیم که از فرط سنگین بودن و داشتن مواردی از آنگونه عکس های پر حجم و یا کد نویسی اشتباه creativebloq و ارور های بسیار در بک گراند سایت مشتریان را از خویش زده می کند.

به سایتی میتوان سخیف گفت که مانع نکند و حجم آن ذیل باشد لغایت کاربران از عقیده سرعت عمل بتوانند چگونگی بهتری داشته باشند و علاوه بر این مشکلی در حجم مصرفی بازدید سایت شما نداشته باشند.

به عنوان نمونه شما برای این که سایت سبکی داشته باشید باید عکس ها را با حجم اقلیت در سایت خویش پیمان دهید. این پیشه چند قابلیت سودمند دارد که گرد از آن ها سخیف شدن سایت است. (اگر بخواهیم به طور خلاصه در مورد دیگر ویژگان این پیشه بگوییم میتوان به مختصر تر شدن مصرف پهنای باند، ناچیز شدن حجم سایت برای بک آپ گیری و ناچیز شدن مصرف اینترنت کاربران اشاره کرد)

 

صفحه فرود مناسب

صفحه فرود به صفحه اولیه هر سایت گفته می شود که معمولا ملت با جستجوی سایت شما درگوگل به آن وارد می شوند. این صفحه باید حتماً الامکان با قدرت ساخته شود. پیش از اینکه بگوییم چه صفحه های فرودی پسندیده هستند باید گفت که طبق قوانین روانشناسی باید به این نکته پروا داشته باشید که کسان از سایت شما فقط 30 ثانیه نخست را به ذهن بلند مدت خود می سپارند. این نکته مایه شده که اهمیت صفحه فرود زیاد بالا باشد و شما باید در واقعیت 30 ثانیه طلایی مواجه کاربران با سایت خود را غنیمت بشمارید و چیز هایی را در آن قید کنید که کاربر را جذب خود کند.

صفحه های فرود باید با تم سایت شما منسجم باشند. به عنوان نمونه اگر لوگوی شما بنفش و سبز است باید سعی کنید در این صفحه نیز از همین دو رنگ سهم بگیرید و به نوع ای ترتیبشان را قرار دهید که بتوانند جلوه احسان به هستی بیاورند.

یک طراحی سایت خوب باید این نکته که صفحه فرود معمولا خالی تر است را رعایت کند. معمولا صفحه های فرود خلوت تر هستند این نکته نیز از نظر روانشناسی مقاوم شده که مردم زمانی که با صفحه ای با دو طرف خالی مواجه می شوند ذهن های خویش را اغلب درگیر مطالب میان صفحه می کنند و به راستی کارایی جملاتی که در صفحه تألیف شده است بالا می رود. البته این نکته که باید دو طرف و بالا و پایین صفحه های فرود خالی باشد الی توجه اکثریت به جملات جلب شود در همه جا راستگو است.

در صفحه فرود باید به شناسایی اجمالی پرداخت نه معرفی کلی. این شناسایی های کوتاه می توانند به مطالب شما که در تقسیم معرفیتان یا شناسایی تیم وجود دارند لینک داده شوند لغایت این صفحه حالت خلوت خود را از دست ندهد و جلوه خوب خویش را داشته باشد.

 

نقش رنگ ها در صفحه فرود

رنگ ها در صفحه فرود بهتر است به گونه ای باشند که آرامش بیننده را بالا ببرند. رنگ های ملیح و آرام می توانند بر روی اعصاب کاربران به گونه ای تاثیر بگذارند که آن ها برای پایدار گذاشتن در سایت شما و خواندن در باره آن زمان بیشتری را اختصاص دهند. برای طراحی سایت خوب و مخصوصا دسته صفحه فرود لازم است لغایت نکاتی از جمله ثبت نام آسان برای خبر نامه سایت و یا خود واژه ها و جملاتی که به پیشه برده می شوند روشن باشند و از استفاده واژه ها درشت و دیر درک خودداری شود. بهتر است در این صفحه جملاتی کاربرد شود که مخاطبین بتوانند با نخستین بار احضار آن ها تمام جان کلام را متوجه شوند.

با توجه به بسیار بودن شمار موارد مهم در این زمینه و همچنین در مورد اینکه یک سایت خوب چه خاصیت هایی دارد بهتر است الی اغلب در باره آن ها پژوهش کنید و این مقاله شروعی برای یافتن نکات بیشتر در دل گوگل باشد. به عنوان یک تیم مختصص برای طراحی سایت خوب توصیه میکند که اگر برادر دارید همگی موارد بالا بدون تذکر شما به برنامه نویس و طراح سایتتان سپریدن شوند و به عبارتی کار طراحی سایت شما چیره دست باشد میتوانید با ما تماس بگیرید.

در پسین باید گفت برای طراحی سایت خوب نکات بی تعدادی وجود دارند که فقط گذرگاه فراگیری آن ها یاد گیری این نکات و خواندنشان در مقالات گوناگون همانند این نوشتار و تجربه های متنوع از عمل به آن هاست.

 

ایجاد بهترین طراحی سایت

طراحی سایت علاوه بر دانش و تخصص بیچارگی به هنر و سلیقه و همکاری جمعی دارد. در مورد بهترین طراحی سایت روشنگری دادیم که چنین چیزی را نمی توان با قاطعیت گفت و این جستار نسبی بوده و تعداد زیادی سایت که عقیده طراحی، بهترین باشند وجود دارد. اشاره کردیم که برای  نزدیک  کردن طراحی سایت خود به این گونه سایت ها باید معیارها و شرایطی را در نظر بگیرید. در آغاز باید جمعی از متخصص های با تجربه را شناسایی کرده و آنها را یکتا هم جمع کنید و یا با یک شرکت معتبر در زمینه طراحی تارنما که از سابقه و اعتبار پسندیده برخوردار است ارتباط استوار کنید. سپس اهداف و برنامه های خویش و ایده هایی که برای سایت خویش در عقیده دارید را انتخاب و مرتب سازی کنید. دقت داشته باشید که سایت شما باید در گستره تکاپو کاری شما بوده و برای نمونه به یگانه از این گونه ها طراحی سایت احتیاج خواهید داشت. طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی و یا موارد همانند که به چهره چیره دست و تخصصی برای سوداگری شما طراحی شده و خواسته های شما و کاربران شما را در آن در عقیده گرفته باشند.

 

امکانات بهترین طراحی سایت ها

در مورد خاصیت ها و امکاناتی که باید در طراحی وب سایت شما تماشا شود نمی تاب بدون اطلاع از برنامه ها و ایده های شما نظری را ارائه کرد، هر چند که بعضی از این امکانات به صورت کلی در کل سایت ها باید وجود داشته باشد و گونه فعالیت شما تأثیری بر روی آن ندارد، برای نمونه می نا به تقسیم "درباره ما" و یا "تماس با ما" اشاره کرد. شما در یک بانک اطلاعاتی به بخشی برای جستجوی مترقی شدنی است نیاز داشته باشید، در حالی که در یک سایت شخصی به ندرت به چنین امکانی نیازمند خواهید شد. در مورد امکانات مورد بیچارگی سایت شما که آن را تبدیل به بهترین ها در گستره خویش کند باید نخست نیازسنجی از کاربران و مشتریان شما و سپس آنالیز محصولات و خدمات شما سپریدن شده و موشکافی شود.

 

مهمترین برتری های یک کمپانی طراحی سایت خوب 

طراحی سایت خوب

 

یکی از مواردی که می بایست در کمپانی طراحی شما رعایت شود این است که طراحی وب سایت شما با باره رسیدگی قرار دادن نقاط قوت تان قبل رود و این مسئله را در نخستینگی پیشه های خویش پیمان دهد .

شرکت طراحی سایت میبایست مزیت های بیزینس شما را بخوبی رسیدگی کند لغایت بتواند با توصیه موثر ، بازدید کننده مفیدی برای شما جذب کند. و البته بایسته است که با محل کار و جنبش شما بخوبی آشنا باشد تا بتواند در انتخاب واژه ها کلیدی مناسب امدادگر شما باشد. برای نمونه وقتی گفتگو از طراحی سایت برای کسب و کارهای مقیم کرج میشود، تیم با شناختی که از کلمات کلیدی مناسب این منطقه دارد میتواند مشتری های خفته را برای شما جذب کند.

هم چنین یک شرکت طراحی سایت خوب میبایست برای برقراری ارتباطی کم و بیش تر و بهتر میان کاربران تارنما و مدیریت سایت ، بخش مربوط به تماس با ما را به بهترین صورت شدنی طراحی نماید . اصلی ترین منظور یک کمپانی طراحی سایت حفظ مشتریان وب سایت با افزایش کاراکتر های کارساز در جذابیت یک سایت می باشد .

 

در زیر لیستی از باید های طراحی سایت کرج برای رفقا مقیم در کرج آورده شده است:

1.    یک طرح و نقشه گذرگاه منطقی برای طراحی و پیاده سازی تارنما مناسب شهر کرج

2.    نمایش اطلاعات مهم مربوط به سوداگری در قسمت های مهم تارنما :

3.     در طراحی وب سایت کرج از لینک دهی مشخص و اسم های روشن برای منوها و لینک ها استفاده شود

4.    امنیت یکی از مهم ترین خاصیت های وب سایت حرفه ای و از آنگونه آن طراحی سایت کرج است.

5.     به کارگیری امکان نشر مطالب و خدمات تارنما شما در شبکه های اجتماعی کرج و فرمانروایی البرز

6.     نمایش مناسب وب سایت شما در موبایل گرد از مهم ترین خاصیت های تارنما چیره دست می باشد.

7.    صفحه سوالات متداول را در وب سایت چیره دست خویش حتما قرار دهید.

8.     برای تارنما حرفه ای خوب یک میزبان حرفه ای پیدا کنید.

9.    سازگار با موتورهای جستجو

10.    سازگار با کسب و کار های عرضه شده در کرج

11.    طراحی بروز

12.    بارگزاری تند صفحات وبسایت برای ایرانیان

 

طراحی یک وب سایت عالی 

امروزه بهترین و زیباترین ویترین برای سوداگری شما می تواند یک تارنما عالی باشد. وب سایت شما بزرگترین پایگاه اینترنتی شماست و می توانید آنطور که خودتان می پسندید آن را به نمایش بگذارید و از طریق آن با مشتری پیوستگی استوار کنید. شکی نیست که ساخت وب سایت اولین قدم برای ورود شما به دنیای اینترنت است. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد. ما در به نکویی این سوژه را فهم کرده ایم و طراحی سایت را با چیرگی و تجربه بالا برای برپایی یک تارنما با کیفیت و درخور نام شما سپریدن می دهیم.

طراحی سایت خوب | طراحی سایت عالی

طراحی سایت خوب

در مقالات قبل درباره ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب صحبت کردیم و گفتیم که یک تیم خوب به چه صورتی کار می کنند، چه روالی برای طراحی سایت دارند و چه صافی هایی برای این که یک تیم طراحی سایت خوب است وجود دارد را نیز تقریبا به طور کامل گفتیم.
در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد اینکه چه سایت هایی را میتوان با عنوان سایت خوب نام برد صحبت کنیم. این نکته لازم به ذکر است که بخش چگونه یک طراحی سایت خوب داشته باشیم و برای آن باید چه کار هایی و چه ترتیبی را برای این مورد انجام دهیم در مقالات قبلی آورده شده است که میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر به آن ها دسترسی داشته باشید و استفاده کنید.

ویژگی سایت خوب چیست؟

این که یک طراحی به نظر فردی خوب و حتی عالی است ولی از نظر دیگری جالب نباشد ممکن است اما برای این که بتوانیم نظر اکثر مردم را درباره سایت خودمان و یا سایتی که طراحی میکنیم جلب کنیم تا احساس کنند با یک سایت خوب روبرو شده اند نکاتی وجود دارد. به عبارتی ما ترفند هایی داریم که بتوان به کمک آن ها سایت را خوب جلوه داد تا از نظر کاربران راضی کننده باشد. شاید بتوان گفت سایتی خوب است که موارد زیر در آن اجرا شده باشند:

رعایت اصول طراحی سبک سایت

برای اینکه سایت به راحتی بالا و پایین اسکرول شود و کاربران را از خود راضی کند، لازم است تا در هنگام طراحی به این نکته دقت داشت. ممکن است سایتی داشته باشیم که از فرط سنگین بودن و داشتن مواردی از جمله عکس های پر حجم و یا کد نویسی اشتباه و ارور های زیاد در بک گراند سایت مشتریان را از خود زده می کند.
به سایتی میتوان سبک گفت که گیر نکند و حجم آن پایین باشد تا کاربران از نظر سرعت عمل بتوانند وضعیت بهتری داشته باشند و علاوه بر این مشکلی در حجم مصرفی بازدید سایت شما نداشته باشند.
به عنوان مثال شما برای این که سایت سبکی داشته باشید باید عکس ها را با حجم کمتری در سایت خود قرار دهید. این کار چند قابلیت مفید دارد که یکی از آن ها سبک شدن سایت است. (اگر بخواهیم به طور خلاصه در مورد دیگر خواص این کار بگوییم میتوان به کم تر شدن مصرف پهنای باند، کم شدن حجم سایت برای بک آپ گیری و کم شدن مصرف اینترنت کاربران اشاره کرد)

صفحه فرود مناسب

صفحه فرود به صفحه اولیه هر سایت گفته می شود که معمولا مردم با جستجوی سایت شما درگوگل به آن وارد می شوند. این صفحه باید حد الامکان با قدرت ساخته شود. قبل از اینکه بگوییم چه صفحه های فرودی مناسب هستند باید گفت که طبق قوانین روانشناسی باید به این نکته توجه داشته باشید که افراد از سایت شما تنها 30 ثانیه اول را به ذهن بلند مدت خود می سپارند. این نکته باعث شده که اهمیت صفحه فرود بسیار بالا باشد و شما باید در واقعیت 30 ثانیه طلایی مواجه کاربران با سایت خود را غنیمت بشمارید و چیز هایی را در آن قید کنید که کاربر را جذب خود کند.
صفحه های فرود باید با تم سایت شما هماهنگ باشند. به عنوان مثال اگر لوگوی شما بنفش و سبز است باید سعی کنید در این صفحه نیز از همین دو رنگ بهره بگیرید و به گونه ای ترتیبشان را قرار دهید که بتوانند جلوه خوبی به وجود بیاورند.
یک طراحی سایت خوب باید این نکته که صفحه فرود معمولا خالی تر است را رعایت کند. معمولا صفحه های فرود خلوت تر هستند این نکته نیز از نظر روانشناسی ثابت شده که مردم زمانی که با صفحه ای با دو طرف خالی مواجه می شوند ذهن های خود را بیشتر درگیر مطالب وسط صفحه می کنند و در واقع تاثیر جملاتی که در صفحه نوشته شده است بالا می رود. البته این نکته که باید دو طرف و بالا و پایین صفحه های فرود خالی باشد تا توجه بیشتری به جملات جلب شود در همه جا صادق است.
در صفحه فرود باید به معرفی اجمالی پرداخت نه معرفی کلی. این معرفی های کوتاه می توانند به مطالب شما که در بخش معرفیتان یا معرفی تیم وجود دارند لینک داده شوند تا این صفحه حالت خلوت خود را از دست ندهد و جلوه خوب خود را داشته باشد.

نقش رنگ ها در صفحه فرود

رنگ ها در صفحه فرود بهتر است به گونه ای باشند که آرامش مخاطب را بالا ببرند. رنگ های ملیح و آرام می توانند بر روی اعصاب کاربران به گونه ای تاثیر بگذارند که آن ها برای ماندن در سایت شما و خواندن در مورد آن زمان بیشتری را اختصاص دهند. برای طراحی سایت خوب و مخصوصا بخش صفحه فرود لازم است تا نکاتی از جمله ثبت نام راحت برای خبر نامه سایت و یا خود واژه ها و جملاتی که به کار برده می شوند صریح باشند و از استفاده کلمات درشت و دیر فهم پرهیز شود. بهتر است در این صفحه جملاتی استفاده شود که مخاطبین بتوانند با اولین بار خواندن آن ها تمام جان کلام را متوجه شوند.
با توجه به زیاد بودن تعداد موارد مهم در این زمینه و همچنین در مورد اینکه یک سایت خوب چه ویژگی هایی دارد بهتر است تا بیشتر در مورد آن ها تحقیق کنید و این مقاله شروعی برای یافتن نکات بیشتر در دل گوگل باشد. پلن سایت به عنوان یک تیم مختصص برای طراحی سایت خوب پیشنهاد میکند که اگر دوست دارید تمامی موارد بالا بدون تذکر شما به برنامه نویس و طراح سایتتان انجام شوند و به عبارتی کار طراحی سایت شما حرفه ای باشد میتوانید با ما تماس بگیرید.
در پایان باید گفت برای طراحی سایت خوب نکات بی شماری وجود دارند که تنها راه فراگیری آن ها یاد گیری این نکات و خواندنشان در مقالات مختلف مانند این مقاله و تجربه های گوناگون از عمل به آن هاست.

ایجاد بهترین طراحی سایت

طراحی سایت علاوه بر دانش و تخصص نیاز به هنر و سلیقه و مشارکت جمعی دارد. در مورد بهترین طراحی سایت توضیح دادیم که چنین چیزی را نمی توان با قاطعیت گفت و این موضوع نسبی بوده و تعداد زیادی سایت که نظر طراحی، بهترین باشند وجود دارد. اشاره کردیم که برای نزدیک کردن طراحی سایت خود به این گونه سایت ها باید معیارها و شرایطی را در نظر بگیرید. در ابتدا باید جمعی از متخصص های با تجربه را شناسایی کرده و آنها را گرد هم جمع کنید و یا با یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب سایت که از پیشینه و اعتبار مناسب برخوردار است ارتباط برقرار کنید. سپس اهداف و برنامه های خود و ایده هایی که برای سایت خود در نظر دارید را انتخاب و مرتب سازی کنید. دقت داشته باشید که سایت شما باید در حیطه فعالیت کاری شما بوده و برای مثال به یکی از این انواع طراحی سایت نیاز خواهید داشت. طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی و یا موارد مشابه که به صورت حرفه ای و تخصصی برای کسب و کار شما طراحی شده و خواسته های شما و کاربران شما را در آن در نظر گرفته باشند.

امکانات بهترین طراحی سایت ها

در مورد ویژگی ها و امکاناتی که باید در طراحی وب سایت شما مشاهده شود نمی توان بدون اطلاع از برنامه ها و ایده های شما نظری را ارائه کرد، هر چند که برخی از این امکانات به صورت کلی در همه سایت ها باید وجود داشته باشد و نوع فعالیت شما تأثیری بر روی آن ندارد، برای مثال می توان به بخش "درباره ما" و یا "تماس با ما" اشاره کرد. شما در یک بانک اطلاعاتی به بخشی برای جستجوی پیشرفته ممکن است نیاز داشته باشید، در حالی که در یک سایت شخصی به ندرت به چنین امکانی نیازمند خواهید شد. در مورد امکانات مورد نیاز سایت شما که آن را تبدیل به بهترین ها در حوزه خود کند باید ابتدا نیازسنجی از کاربران و مشتریان شما و سپس آنالیز محصولات و خدمات شما انجام شده و تجزیه و تحلیل شود.

مهمترین مزیت های یک شرکت طراحی سایت خوب 

طراحی سایت خوب

یکی از مواردی که می بایست در شرکت طراحی شما رعایت شود این است که طراحی وب سایت شما با مورد بررسی قرار دادن نقاط قوت تان پیش رود و این مسئله را در اولویت کار های خود قرار دهد .
شرکت طراحی سایت میبایست مزیت های بیزینس شما را بخوبی بررسی کند تا بتواند با پیشنهاد موثر ، بازدید کننده مفیدی برای شما جذب کند. و البته ضروری است که با محل فعالیت شما بخوبی آشنا باشد تا بتواند در انتخاب کلمات کلیدی مناسب یاری رسان شما باشد. برای مثال وقتی صحبت از طراحی سایت برای کسب و کارهای مقیم کرج میشود، تیم پلن سایت با شناختی که از کلمات کلیدی مناسب این منطقه دارد میتواند مشتری های بالقوه را برای شما جذب کند.
هم چنین یک شرکت طراحی سایت خوب میبایست برای برقراری ارتباطی نزدیک تر و بهتر میان کاربران وب سایت و مدیریت سایت ، بخش مربوط به تماس با ما را به بهترین صورت ممکن طراحی نماید . اصلی ترین هدف یک شرکت طراحی سایت حفظ مشتریان وب سایت با افزایش کاراکتر های موثر در جذابیت یک سایت می باشد .

در زیر لیستی از باید های طراحی سایت کرج برای دوستان مقیم در کرج آورده شده است:

1.    یک طرح و نقشه راه منطقی برای طراحی و پیاده سازی وب سایت مناسب شهر کرج
2.    نمایش اطلاعات مهم مربوط به کسب و کار در قسمت های مهم وب سایت :
3.     در طراحی وب سایت کرج از لینک دهی مشخص و نام های واضح برای منوها و لینک ها استفاده شود
4.    امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای و از جمله آن طراحی سایت کرج است.
5.     استفاده از امکان نشر مطالب و خدمات وب سایت شما در شبکه های اجتماعی کرج و استان البرز
6.     نمایش مناسب وب سایت شما در موبایل یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای می باشد.
7.    صفحه سوالات متداول را در وب سایت حرفه ای خود حتما قرار دهید.
8.     برای وب سایت حرفه ای خوب یک میزبان حرفه ای پیدا کنید.
9.    سازگار با موتورهای جستجو
10.    سازگار با کسب و کار های عرضه شده در کرج
11.    طراحی بروز
12.    بارگزاری سریع صفحات وبسایت برای ایرانیان

طراحی یک وب سایت عالی 

امروزه بهترین و زیباترین ویترین برای کسب و کار شما می تواند یک وب سایت عالی باشد. وب سایت شما بزرگترین پایگاه اینترنتی شماست و می توانید آنطور که خودتان می پسندید آن را به نمایش بگذارید و از طریق آن با مشتری ارتباط برقرار کنید. شکی نیست که ساخت وب سایت اولین قدم برای ورود شما به دنیای اینترنت است. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد. ما در پلن سایت به خوبی این موضوع را درک کرده ایم و طراحی سایت را با مهارت و تجربه بالا برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما انجام می دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر به طور چکیده بخواهیم تعریفی از Snapshot ارایه دهیم، می‌توانیم بگوییم که Snapshot در واقع Versioning است. حالا ورژنینگ یعنی چه؟

Versioning چیست؟
ورژنینگ یعنی ایجاد و مدیریت چندین نسخه از یک فرآورده که تمامی آنها یک عملکرد دارند اما یا بهبود یافته‌اند یا آپگرید شده‌اند یا کاستومایز شده‌اند. این اصطلاح اصولا برای سیستم عامل‌ها، نرم ابزارها و وب سرویس‌ها کاربرد می‌شود.

https://avashnet.com/whats-snapshot/

برگردیم به Snapshot. در ادامه تعریف آن اضافه می‌کنم که Snapshot یعنی توانایی غیرفعال کردن یک تغییر (Undo A Change). بیایید مثالی بزنیم: اگر هر ساعت یک Snapshot بگیرید، تمام فایل‌ها و فولدرها می‌توانند به وضعیتی برگردند که در هر یک از Snapshot های گرفته شده داشته‌اند. بعد اگر ویروسی شده باشید می‌توانید فایل‌ها و فولدرها و همه Volume ها را به وضعیتی برگردانید که قبل از درگیر شدن با ویروس داشته‌اید.

اکنون می‌دانید که اسنپ شات و ورژنینگ چه ویژگی‌هایی دارند. سوال اینجاست: اسنپ شات چه تفاوتی با بکاپ دارد؟ در این مقاله پاسخ این سوال را خواهید یافت.

تفاوت Backup و Snapshot
بکاپ، کپی کاملی از اطلاعات است . اگر 5 ترابایت داده داشته باشید، هر کپی، 5 ترابایت دیگر مکان اشغال می‌کند. اگر ساعتی یک بکاپ بگیرید پس از 10 ساعت، 50 ترابایت محیط‌ لازم دارید. بعد دقیقا به همین دلیل، ذخیره چندین نسخه بکاپ چندان رایج نیست و بکاپگیری برای Versioning مناسب نیست.البته استفاده از گونه ها حامی گیری از Incremental و Differential میتوانید حجم بک آپ های بعدی از نقطه بک اپ کامل را کاهش دهید ،

از جهت سایر Snapshot ها برای ورژنینگ عالی است چون اسنپ شات کاملا از جنس بکاپ نیست و می‌توانید نسخه‌های بسیاری داشته باشید بدون اینکه فضای زیادی اشغال کنند. یک Snapshot تنها دربایستن به ذخیره اطلاعاتِ لازم برای Undo A Change کردن دارد که باعث می‌شود فضای اقلیت نسبت به بکاپ لازم داشته باشد. البته اسنپ شات همانطور که گفته شد از جنس بک آپ نیست بلکه نقطه ای را به عنوان نقطه مراجعت در نظر گرفته و دگرگونی ها بعد از آن را جهت مراجعت به آن نقطه رصد می کند

بکاپ یا اسنپ شات ؟
اما برویم سراغ سایر تفاوت های بکاپ و اسنپ شات.

Snapshot، ویژه همان سیستمی است که متعلق به اسنپ شات گرفته می‌شود ولی از بکاپ می‌توان در سیستم‌هایی غیر از سیستمی که متعلق به بکاپ جاسازی شده، برای بازگرداندن استفاده کرد.
هنگام بازگرداندن، تنها نیاز به برگزیدن اسنپ شات است ولی از آنجایی که Backup، کپی کاملی از اطلاعات است، به تنظیمات بیشتری نیاز دارد.
از Snapshot برای بازگرداندن سیستم به وضعیت قبلی کاربرد می‌شود اما از بکاپ برای بازیابی اطلاعات می‌توان کاربرد کرد.
در چهره بروز دشوار دشوار افزاری در سیستم، دیگر نمی‎توانید با اسنپ شات، سیستم را بازگردانید بلکه باید با بکاپ این پیشه انجام شود.
اسنپ شات بهتر است یا بکاپ؟
همه چیز پیوستگی به مورد استفاده شما دارد. به عنوان مثال برای راه‌اندازی نرم اسباب و سرویس، Snapshot بهتر است و در جستار امنیت و حفاظت از اطلاعات، بکاپگیری توصیه می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شب گذشته اختلالی گسترده در فیس بوک و اینستاگرام دسترسی کاربران را در نقاط مختلف دنیا به این شبکه های اجتماعی قطع کرد. هنوز دلیل این اختلال اعلام نشده است.

به گزارش مهر به نقل از ایندپندنت، شب گذشته فیس‌بوک، مسنجر فیس بوک و اینستاگرام در نقاط مختلف جهان از جمله دچار اختلال شدند. به گفته برخی کاربران این بدترین اختلال در تاریخ فیس‌بوک است. البته چند ساعت پس از این اختلال اینستاگرام دوباره فعال شد.

 

کاربران این شرکت در سراسر استرالیا، آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا، ژاپن و مالزی این اختلال را گزارش کرده‌اند. کاربران اعلام کردند نمی‌توانند در این شبکه‌های اجتماعی پست ارسال کنند.

 

پس از این رویداد فیس‌بوک در توئیتر اعلام کرد: ما سعی داریم اختلالات به وجود آمده را هرچه زودتر حل کنیم. به‌هرحال تاکید می‌کنیم این اختلالات به حملات DDoS مرتبط نیست.

 

شبکه اجتماعی اینستاگرام که به فیس‌بوک تعلق دارد نیز دچار اختلال شده بود. این شبکه اجتماعی نیز در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: ما مطلعیم که اختلالی در اینستاگرام به وجود آمده و کاربران نمی‌توانند به آن دسترسی یابند. تیم ما مشغول تلاش است تا این مشکل هرچه زودتر حل کند.

 

به‌هرحال هنوز دلیل این اختلال مشخص نشده است.

 منبع: beytoote.com/computer/technews/tnews11022655.html



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر چه هنوز مدت زمان زیادی تا عرضه گوشی آیفون 11 باقی مانده، اما برخی منابع مطلع اطلاعاتی را در مورد ويژگی های دوربین این گوشی افشا کرده اند. 

به گزارش فارس به نقل از ام اس پاور، اگر چه هنوز مدت زمان زیادی تا عرضه گوشی آیفون 11 باقی مانده، اما برخی منابع مطلع اطلاعاتی را در مورد ویژگی های دوربین این گوشی افشا کرده اند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, آیفون 11

احتمال می رود گوشی آیفون 11 با دوربین سه گانه ای به بازار بیاید که از نظر امکانات و ظاهر مشابه با گوشی Mate 20 Pro هواوی و گوشی گالکسی اس 10 پلاس سامسونگ باشد.

 

یکی از این دوربین ها به شکل مونوکروم طراحی می شود تا میزان نور دریافتی از محیط اطراف به خصوص در نقاط تاریک یا در زمان عکاسی در شب افزایش یابد. همچنین حسگری ویژه به منظور بهبود عکاسی از چهره در نظر گرفته شده و امکان مات کردن چهره برخی افراد و شفاف کردن چهره افرادی خاص نیز وجود دارد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, آیفون 11

قرار است آیفون 11 پاییز سال 2019 یعنی در حدود هشت ماه دیگر به بازار بیاید. پیش از این گفته می شد ممکن است این گوشی به صورت تاشو طراحی شود، اما منابع نزدیک به اپل می گویند بعید است این شرکت تا قبل از سال 2020 گوشی تاشو روانه بازار کند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11023023.html



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اسپید والت کیف کارتی هوشمند است که می تواند 20 کارت مختلف را در خود جای داده و امکان پرداخت تنها با یک ضربه (ان اف سی) را برایتان فراهم آورد. همچنین با بهره گیری از سیستم بلوتوثی، ابزار های مهم مالی شما همیشه همراهتان خواهند بود.

 

این کیف کارت بسیار خلاقانه طراحی شده و استفاده از آن راحت است. به علاوه این ها از امینت بالایی نیز برخوردار است. ابعاد کیف ۷۶ در ۱۲۰ در ۵٫۵ میلی متر بوده و ۶۵ گرم وزن دارد. به دلیل فضای کمی که اشغال می کند، می توانید آن را به آسانی در جیب خود حمل کنید. هنگام پرداخت تنها کافی است کیف کارت خود را نزدیک دستگاه کنید.

 

تکنولوژی این کیف یک میدان مغناطیسی در اطراف خود ایجاد می کند که به واسطه آن عمل خواهد کرد.
باتری قابل شارژ اسپید والت تا ۴ هفته استفاده را ساپورت می کند. سیستم پسورد و اثر انگشت از اطلاعات کارت شما محافظت خواهد کرد و چنان چه آن را گم کنید، کیف به طور خودکار اطلاعات موجود را برای جلوگیری از سو استفاده مالی پاک می کند.

این کیف هوشمند ۷۹ دلار قیمت دارد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/smart-cards2-photos.html



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت آلمانی کارل زیس که به علت تولید لنزهای عکاسی مشهور است از تولید دوربینی خبر داده که علاوه بر عکاسی، عکس‌ها را ویرایش کرده و به مقصد هم ارسال می کند. 

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، دوربین زد ایکس ۱ این شرکت که بعد از دو سال تحقیق و بررسی تکمیل شده، بعد از عکاسی، عکس را ویرایش و اصلاح می‌کند و به صورت بی سیم به اشتراک می‌گذارد. در واقع این دوربین نیاز به رایانه و هر ابزار دیگری برای تهیه نسخه نهایی عکس گرفته شده را از بین می‌برد.

 

به گفته یورگ اشمیتز رئیس واحد محصولات مصرفی شرکت زیس، دوربین Zeiss ZX۱ تحولی اساسی در دنیای عکاسی ایجاد کرده و زمینه ساز تولید نسل جدیدی از دوربین‌ها خواهد شد.

 

لنز ۳۵ میلیمتری f/۲ T و ۳۷.۴ مگاپیکسلی، حسگر CMOS در ابعاد ۱۴۲ در ۹۳ در ۹۳ میلیمتر، ارتقای قابلیت فوکوس خودکار و حساسیت نوری ۵۱۲۰۰ در زمان ثبت ایزوی ۸۰ از جمله مزایای این دوربین است. منظره یاب OLED و هفت اینچی، نمایشگر ۴.۳ اینچی با دقت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل از جمله دیگر امکانات این دوربین است که ویرایش عکس‌ها را بر روی خود دوربین تسهیل می‌کند.

 

برای ویرایش عکس‌ها برنامه لایت روم شرکت ادوبی بر روی این دوربین نصب شده و یک ترابایت فضای ذخیره سازی کلود نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است. منوهای کنترل نیز در سمت راست نمایشگر قرار دارند.

 

این دوربین برای ضبط ویدئوهای ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه با کدک H.۲۶۵ قابل استفاده است. این رقم با استفاده از کدک H.۲۶۴ به ۶۰ فریم در ثانیه افزایش می‌یابد. میکروفون استریو، ۵۱۲ گیگابایت حافظه اس اس دی، باتری ۳۱۹۰ میلی آمپری و سازگاری با شبکه‌های وای فای و بلوتوث دیگر مزیت این دوربین ۶۰۰۰ دلاری است.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11064219.html



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()