نوشته شده توسط : ساحل

تلفن تحت شبکه یا voip ، احد از پیشرفت های کاربردی تکنولوژی است که خرج های کمپانی ها را به میزان قابل توجهی کاهش دیتا است. Voice over IP یا همان ویپ، به راستی نوعی سیستم تلفن است که به جای سیستم های تلفن کهن مورد بهره‌گیری پیمان می گیرد. کیفیت تماس در این سیستم به مراتب بهتر از تلفن های کهن و حتی سانترال بوده و مدیران کامیاب متعلق به استفاده می کنند. البته بسیاری از شما عزیزان در تماس با واحد طراحی و اجرای شبکه در مرکز مشکل انگیزه ها ایران، درباره تاسیس ویپ سوالاتی از همکاران ما می پرسید.

باید بدانید که راه اندازی این سیستم، پیش نیازهایی دارد که احد از آنها، راه اندازی بستر شبکه درونی یا همان LAN می باشد. وانگهی شما باید نکاتی از قبیل شمار پورت سوئیچ ها، PoE بودن، پورت گیگ، گونه کابل ها، ارتباطات وایرلس و … را نیز به دقت رعایت کنید. رعایت کل این موارد و تنظیم درست ساز و برگ مذکور، احتیاج به مهارت و نزاکت فنی دارد که تنها کارشناسان گستره شبکه متعلق به برخوردار می باشند. نظر به تقاضا های شما عزیزان، پیوسته مطلب امروز را به رسیدگی نکات و بایدها و نبایدهای تاسیس ویپ و تلفن تحت شبکه اختصاص دیتا ایم. مرکز طراحی شبکه در مرکز مشکل انگیزه ها ایران نیز برای ارائه خدمات و سرویس های تخصصی تر در کنار شما دوستان گرامی خواهد بود.

4.43/5 (88.57%) 7 votes
راه اندازی ویپ
برای راه اندازی ویپ به چه تجهیزاتی بیچارگی داریم؟
همانطور که اشاره شد، راه اندازی تلفن تحت شبکه یا همان voip مستلزم رعایت پیش نیازهای مهمی است که کیفیت شغل آن را تعیین می کنند. یکی از این قبل نیازها، تجهیزاتی است که این پیشه را تسهیل می کنند. اگر تجهیزات تاسیس تلفن تحت شبکه voip به صورت صحیح برگزیدن شده و مورد استفاده پیمان بگیرند، کارایی بسزایی در کیفیت کار سیستم خواهند داشت.

مهم ترین تجهیزاتی که برای تاسیس ویپ به آنها نیاز خواهید داشت دربرگیرنده مرکز تلفن تحت شبکه، گیتوی voip (اکسترنال یا به چهره کارت تلفنی) و داخلی ها (تلفنip، تلفن نرم افزاری و یا مبدل voip) می شوند. مرکز تماس VIOP در واقع هسته سیستم است که با عنوان ip هم شناخته می شود و دارای دو بخش نرم افزاری و دشوار افزاری می باشد. گیتوی نیز یکتا از ساز و برگ راه اندازی تلفن تحت شبکه voip است که برای ارتباط با خطوط شهری یا داخلی های آنالوگ باره کاربرد پیمان می گیرد. اگر همه این تجهیزات فراهم بوده و به واقعیت از آنها کاربرد شود، می توانید اطمینان داشته باشید که راه اندازی voip نیز به صورت کامل و بی نقص انجام خواهد شد.

نصب و راه اندازی سیستم تلفنی voip

مرکز تماس voip
یکی از مفاهیم دائم به اتفاق با تاسیس ویپ ، مرکز تماس ویپ است. از آنگونه امکاناتی که مرکز تلفن voip برای شما فراهم می سازد، سیستم ضبط مکالمات ، تلفن گویا به اتفاق با رسته انتظار ، پیوستگی به داخلی هایی که در دفاتر سایر شرکت هستند، وابستگی داخلی ها با یکدیگر در بین چند دفتر یک کمپانی و موارد انبوه دیگری را می توان اسم برد. برای تاسیس یک مرکز تماس voip حقیر و راحت، کافی است یگانه از IPPBX های این دسته را با ظرفيت مد نظر FXO یا FXS یا GSM انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید بدون بیچارگی به سرور، پیوستگی دنيای VoIP با دنياي TDM را پایدار کنید.

همچنین شما با به کارگیری یک مرکز تلفن تحت شبکه شهری، خواهید توانست خط شهری، سیم کارت GSM، تلفن آنالوگ، ترانک SIP، سانترال و PBX آنالوگ سنتی را به شبکه VoIP متصل نماييد. برای کسب اطلاعات اغلب در این باره و روش راه اندازی voip می توانید با یکتا طراحی شبکه مرکز دشوار انگیزه ها ایران تماس بگیرید. همکاران ما اطلاعات لازم را به شما عزیزان ارائه خواهند داد.

نحوه راه اندازی سیستم voip
همانطور که قبل تر نیز اشاره شد، سیستم ویپ بر پایه شبکه است و به همین علت علاوه بر انتقال صوت ، تصویر و داده را نیز انتقال می دهد. پس از طریق اندازی ویپ ، شما به امکانات جذاب و بسیار کاربردی دست خواهید یافت که سیستم های کهنه تر از دسته سانترال فاقد آنها بودند. کارشناسان مرکز طراحی شبکه، برای تاسیس تلفن تحت شبکه و یکپارچه سازی این سیستم از نرم اسباب crm استفاده می کنند. این روش، هم بازدهی ارتباطات با مشتریان را به میزان چشمگیری ارتقا خواهد داد و هم مایه افزایش ورود به گردآور های تجاری خواهد شد. برای راه اندازی voip باید نخست زیر ساخت های آن را فراهم کنید. پس از اجرای خطوط باره بیچارگی و تامین دشوار افزاری مشابه تلفن و …، می توانید پیوسته پیشه را با خیالی آسوده به کارشناسان مرکز سخت انگیزه ها ایران محول کنید.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

برای ساخت یک اکانت برای بیزینس مورد علاقه تان می توانید با طی چند مرحله ساده به مقصود برسید.

اینستاگرام چندی وقتی است ویژگی دیگری به قابلیت هایش افزوده که به وسیله آن کاربرانی که قصد بیزینس در این شبکه را دارند، اکانت بیزینسی بسازند و برند خود به دیگر کاربران نشان دهند. در ادامه روشی ساده برای ساخت اکانت بیزینسی به شما آموزش داده خواهد شد تا به راحتی برند خود را تبلیغ کنید.

به پروفایلتان بروید و ابتدا در قسمت تنظیمات صفحه تان را اگر شخصی است به عمومی تبدیل کنید.

 

در مرحله دوم گزینه Switch to Business Profile را انتخاب کنید، در ادامه اکانت شما برای دریافت اطلاعات به فیس بوک متصل خواهد شد و باید به آنها پاسخ دهید.

 

طریقه ساخت اکانت اینستاگرام,نحوه ساخت اکانت اینستاگرام

طریقه ساخت اکانت اینستاگرام 

 

گزینه log in را انتخاب کنید تا وارد حساب فیس بوک شوید، پس از ورود باید برند تجاری خود را با حساب کاربری اینستاگرام خود همگام کنید.

 

طریقه ساخت اکانت اینستاگرام,نحوه ساخت اکانت اینستاگرام

ساخت یک اکانت برای بیزینس در اینستاگرام 

 

پس از آن اطلاعاتی مربوط به کارتان از شما پرسیده می‌شود که باید به آن‌ها پاسخ دهید.

پس از انجام این مراحل اینستاگرام به شما خودآمد خواهد گفت و در قسمت تنظیمات بخش کانتکت گزینه جدیدی به نام بیزینس فعال می شود که آنالیز کننده فعالیت های شما است.

نکته مهم برای انجام این کار داشتن یک اکانت فیس بوک است که مدیریت آن بر عهده خودتان باشد.

منبع:yjc.ir

 

 


:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



امکانات جدید تلگرام, بروزرسانی تلگرام

تغییر پوسته تلگرام 

 

یکی از مشخصه‌های اصلی نوروز، تغییر و تحول و تازگی در طبیعت است. این تغییر و تحول در طبیعت و آغاز فصل بهار موجب شده سال نو با تغییر و تحولات ظاهری و حتی باطنی در افراد نیز همراه شود. 

به‌عنوان مثال تغییر دکوراسیون منزل، خانه‌تکانی و تهیه لوازم یا لباس‌های نو از جمله مواردی است که با نوروز همراه می‌شود تا سال نو با تحولات آغاز شود. در میان تمام مواردی که نو می‌شوند بد نیست پیام‌رسان محبوب ایرانی‌ها نیز کمی متحول شود و رنگ و بویی تازه‌ به خود بگیرد. نظر شما در این باره چیست؟

 

دوست دارید لباسی نو بر تن پیام‌رسان تلگرام بپوشانید یا حتی تلگرام را روی دستگاه هوشمندتان با لباس‌های جدیدتان هماهنگ کنید؟ با استفاده از ترفند زیر علاوه بر بهره‌مندی از قابلیت تغییر پوسته تلگرام، می‌توانید پوسته‌های دلخواه خود را در رنگ‌بندی دلخواه ایجاد کرده و حتی آنها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و به آنها پوسته تلگرام هدیه دهید.

 

اپلیکیشن تلگرام را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید.

 

روی آیکون منوی اصلی فشار داده و به بخش Settings مراجعه کنید.

 

صفحه را کمی به پایین اسکرول کرده و روی Theme فشار دهید.

 

در این بخش می‌توانید از میان گزینه‌های Default Blue و Dark یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید که گزینه Dark پوسته تیره‌ای است که بتازگی به تلگرام اضافه شده است.

 

در ادامه برای ایجاد پوسته دلخواه خود کافی است از بالای صفحه روی گزینه Create New Theme فشار داده و پس از وارد کردن نام موردنظرتان، روی گزینه OK فشار دهید.

 

حالا می‌توانید روی پالت رنگی که در بالا سمت راست صفحه به‌نمایش درآمده فشار دهید و ضمن تغییر رنگ هریک از بخش‌ها به رنگ مورد علاقه خود، نتیجه تغییرات را به‌صورت زنده مشاهده کرده و در پایان با انتخاب گزینه‌های Save Theme ، Save عملیات ذخیره‌سازی پوسته جدید را به اتمام برسانید.

 

در صورتی‌ که بخواهید پوسته خود را به دیگران هدیه دهید نیز کافی است روی آیکون گزینه‌های بیشتر که به شکل سه نقطه عمودی نمایش داده شده فشار دهید و با انتخاب گزینه Share لینکی از پوسته خود را توسط روش‌های مختلف یا اپلیکیشن تلگرام با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

نکته: برای دستیابی به مجموعه‌ای از پوسته‌های تلگرام در سیستم‌عامل اندروید می‌توانید به کانال زیر مراجعه کنید:

 https://t.me/androidthemes

 

منبع:jamejamonline.ir

 

 


:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

روش های تجهیز کارگاه رایانه مدارس هوشمند و غیرهوشمند

۱- استفاده از تکنولوژی جدید زیرو کلاینت
۲- به کارگیری کیس های رایانه (کامپیوتر خانگی یا رایانه)
۳- به کارگیری لپ تاپ ها (کامپیوتر های شخصی)
۴- به کارگیری مینی کامپیوتر ها (تین کلاینت ها)

 

 

 

 

مشکلات رایج سایت کامپیوتری مدارس

پس از تجهیز مدرسه به سایت کامپیوتری، هزینه های دیگری قبل روی مدیران خواهد آمد .

گزینه های ذیل مشکلاتی است که پس از چندماه ،کاربران شبکه با آن رو به رو خواهند شد:

 

تجهیز سایت کامپیوتری مدارس

۱- دربایستن به حمایت های مکرر و انواع سرویس دهی های نرم افزاری و مشکل افزاری
۲- بیچارگی به نوسازی و ارتقا دشوار افزاری و نرم افزاری
۳- پر هزینه بودن حمایت های مذکور
۴- پراکنده بودن اطلاعات در کامپیوتر های مجموعه
۵- عدم توان نظارت ریزبین و نامحسوس بر روی کاربران
۶- عدم تاب مدیریت منابع مشکل افزاری
۷- کمبود پهنای باند شبکه

در استفاده از هر یک از ۳ روش : تجهیز کارگاه رایانه با کیس ، لپ تاپ ، یا مینی رایانه مشکلات گفته شده کماکان وجود خواهد داشت.

اما در استفاده از تکنولوژی زیرو کلاینت معایب استفاده از کیس ، لپ تاپ و مینی کامپیوتر برطرف شده .

 

حتما بخوانید !!!

شرکت مایا حائز سالها تجربه در خدمات هوشمند سازی ،امنیت ، شبکه و تجهیز،

همچنین رزومه پرثمر و درخشان در دامنه مدارس میباشد.

این مجموعه جدیدترین فناوری های سیستم های کامپیوتری را با کمترین خرج و دست کم دشواری ها یافته،با تست کامل فنی این دستگاه و گرفتن تائیدیه فنی آموزش و پرورش ،

اقدام به تجهیز مدارس تهران و شهرستان های ایران به فناوری روز دنیا یعنی دستگاه های زیرو کلاینت و پشتیبانی از آنها نمود.

 

این دستگاه همان روش نخست زیرو کلاینت، تفاوت زیاد زیادی با ۳ شیوه سایر که حائز عملکرد مثل ای میباشند دارد ، که در زیر این تفاوت ها را به کوتاهی روشنگری خواهیم داد:

 

مزایای به کارگیری زیرو کلاینت در کارگاه رایانه مدارس

۱-کاهش هزینه خرید بیش از ۶۵ درصد (چارت کامل و جزئی این صرفه اقتصادی قابل ارائه است)

۲-کاهش هزینه حمایت مشکل افزاری و نرم افزاری بیش از ۹۰درصد

۳-مدریت آسان و نیرومند و اعمال محدودیت تا مرز شدنی برای کاربران

۴-افرایش ۸۰ درصدی پهنای باند شبکه

۵-عدم نیاز به نوسازی و ارتقا

۶-کاهش مصرف برق و صرفه جویی در هزینه UPS بیش از ۹۵ درصد

۷-کاهش فضای اشغالی

۸-عدم آلودگی صوتی و گرمایشی (عدم وجود فن متحرک)

۹-عمر میانگین زیاد بالا (بیش از ۱۰ سال)

۱۰- گارانتی ۳ سنه تعویض

۱۱- ۱۰ سنه خدمات پس از فروش

 

در این روش که فناوری جدید و مورد استقبال قرار گرفته شده ای است، مزایای زیادی هستی دارد که به بعضی از آنها اشاره نمودیم.

شرکت مایا با بیشترین رزومه اجرایی و نمایندگی انحصاری بهترین مثال های این محصولات و نمایندگی رسمی دیگر محصولات باره دربایستن مراکز آموزشی در ایران ، توانسته تکاپو خویش را در مطرح ترین مدارس و دانشگاه ها به نحو باریکلا سپریدن دهد .

در زیر برخی از نمونه پروژه های اجرایی شرکت اثر دیتا می شود .

(جهت اخذ مشخصات و پیوستگی و دنبال نمونه های اجرایی با عدد های شرکت تماس حاصل نمایید



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

 تبدیل فایل صوتی به متن 

 

نرم‌افزارهای متعددی برای تبدیل متن به گفتار ارائه شده‌اند، اما به دلیل پیچیدگی‌های زیاد تعداد انگشت‌شماری نرم‌افزار و سرویس قدرتمند برای تبدیل صوت به متن ارائه شده است. به لطف پیشرفت‌های انجام شده در زمینه پردازش زبان طبیعی شاهد عرضه نرم‌افزارهای خوبی در این زمینه هستیم. اما در این مقاله با 5 سرویس و نرم‌افزاری آشنا خواهید شد که به شما اجازه می‌دهند فایل‌های صوتی یا صدای موجود در فایل‌های ویدیویی را به متن تبدیل کنید.

 

1.Bear File Converter

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

نرم‌افزارهای متعددی برای تبدیل متن به گفتار ارائه شده‌اند

 

اگر به دنبال یک ابزاری ساده برای تبدیل صوت به متن هستید و در نظر دارید اصوات صوتی ساده‌ای را به معادل متنی آن‌ها تبدیل کنید، پیشنهاد می‌کنیم سرویس Bear File Converter را امتحان کنید. این نرم‌افزار از موتور پردازش‌گر گفتار بایدو یا CMU Sphinx استفاده کرده و قادر است فایل‌های صوتی را به متن تبدیل کنید.

 

این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های صوتی با فرمت فایلی mp3 را به فایل‌های متنی تبدیل کرده و همچنین فرمت فایلی WAV، mp3، OGG، AAC وWMV  را به MIDI و فرمت MIDI را به فرمت MP3 تبدیل کنید.

 

البته این سرویس محدود به تبدیل صوت به متن و شما برای تبدیل فرمت فایلی کتاب‌های الکترونیکی، مدل‌های سه بعدی و فایل‌های صوتی به یکدیگر نیز می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. توجه داشته باشید که اندازه فایل صوتی که روی این سرویس می‌توانید آپلود کنید نباید بیشتر از 3 مگابایت باشد. لازم به توضیح است، کیفیت تبدیل فایل‌های Mp3 به فایل‌های متنی این سرویس خیلی قوی نیست.

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

 

2. 360Converter

اگر به دنبال گزینه آنلاین بهتری برای تبدیل صوت به متن هستید، سرویس 360Converter گزینه دیگری است. این گزینه یک داشبورد ساده برای تبدیل در اختیارتان قرار می‌دهد. سرویس 360Converter علاوه بر پشتیبانی از فایل‌های صوتی از فایل‌های ویدویی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

خروجی این سرویس در فرمت فایلی ورد یا PDF در اختیارتان قرار می‌گیرد. البته این سرویس برای آن‌که همه کاربران بتوانند بدون مشکل از آن استفاده کنند، محدودیت‌هایی اعمال کرده است. این سرویس برای تبدیل‌ سخن‌رانی‌ها به فایل‌های متنی گزینه مناسبی است.

 

شما می‌توانید فایل صوتی خود را از روی کامپیوتر شخصی، آدرس اینترنتی یا سرویس ابری روی این سایت آپلود کنید و سپس گزینه Start Conversion را کلیک کنید. پانل سمت چپ این سرویس به شما اجازه می‌دهد از ابزارهای آنلاین تبدیل دیگری شبیه به تبدیل کتاب‌های الکترونیکی، عکس، ویدیو، متن به ویدیو و اسناد استفاده کنید.

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

 

3. Sobolsoft

اگر به دنبال انجام یک کار حرفه‌ای هستید و در نظر دارید یک فایل MP3 را به متن تبدیل کنید، MP3-to-text conversion نرم‌افزار ارائه شده از سوی Sobolsoft گزینه مناسبی است که در مقایسه با سرویس قبل خروجی بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

در این نرم‌افزار خبری از محدودیت زمانی برای فایل‌های صوتی نیست و مهم‌تر از آن اجازه می‌دهد تا روی فایل‌های انتخابی از طریق دکمه Split Option برش زمانی اعمال کنید. خروجی این نرم‌فزار بهتر از گزینه قبل است. البته برای دسترسی به بهترین امکانات این برنامه باید نسخه تجاری آن‌را خریداری کنید.

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

تبدیل فایل‌های صوتی به فایل‌های متنی

 

4. InqScribe

افرادی که به دنبال انجام یک کار حرفه‌ای هستند باید از InqScribe استفاده کنند. InqScribe یکی از بهترین نرم‌افزارهای تبدیل صوت به متن است که اجازه می‌دهد فایل‌های ویدویی را نیز به عنوان ورودی انتخاب کنید. جالب آن‌که شما می‌توانید یک فایل ویدویی کامل را در اختیار برنامه قرار دهید تا معادل متن گفتار فیلم را در اختیارتان قرار دهد.

 

این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا فونت، تعداد کلمات، عرض زیرنویس و فریم‌ریت‌های مختلفی را بر پایه ورودی‌های صدا مشخص کنید تا خروجی کار به شکل حرفه‌ای در اختیارتان قرار گیرد. اگر جزء آن گروه از کاربرانی هستید که به زیرنویس کردن فایل‌ها علاقه دارند، گزینه فوق ابزارهای جالبی در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

تبدیل گفتار به متن روی گوشی‌های هوشمند

 

5. تبدیل گفتار به متن روی گوشی‌های هوشمند

اگر منبع صوتی شما روی دستگاه‌های مختلفی قرار دارد، شما می‌توانید از برنامه‌های استاندارد تبدیل گفتار به متن روی گوشی‌ هوشمند خود استفاده کنید. اگر از یک گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم نرم‌افزار Speechnotes را آزمایش کنید. Speechnotes از برنامه‌های معروف فروشگاه گوگل پلی است که به لطف عملکرد بالایی که داشته امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرده است. این نرم‌افزار به شکل رایگان قابل استفاده بوده و تنها خروجی متنی در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/convert-audiofiles2-text.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

نحوه اطلاع از مقدار و تاریخ واریز سود سهام عدالت از جمله ابهامات دارندگان این نوع از سهام است.

در این گزارش تلاش شده تا به سوالات متداولی درباره نحوه اطلاع از مقدار و تاریخ واریز سود سهام پاسخ داده شود.

 

توجه داشته باشید پیگیری سهام عدالت از طریق کد ملی امکان پذیر است.

 

برای بررسی مقدار و زمان واریز سود سهام عدالت می توانید طبق مراحل زیر به سایت سهام عدالت مراجعه کرده و طی مراحل زیر به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید. ابتدا به صفحه ورود به سامانه سایت سهام عدالت وارد شوید.

 https://www.samanese.ir/reg.html

 

1. مرحله اول مشاهده سود سهام عدالت - تائید قوانین و مقررات

برای دریافت اطلاعات پرداخت سود سهام عدالت بایستی 5 مرحله در این سایت بگذرانید.

 

در مرحله اول باید قوانین و مقررات سایت را بپذیرید تا وارد مرحله بعد شوید. گزینه "مطالب فوق را مطالعه نموده و می پذیرم" را انتخاب کرده و روی دکمه ادامه کلیک کنید.

 

 استعلام سود سهام عدالت, پیگیری سهام عدالت

مرحله اول مشاهده سود سهام عدالت - تائید قوانین و مقررات

 

قوانین و مقررات سایت سهام عدالت برای مشاهده سود سهام عدالت نیز در قسمت پائین آورده شده است.

۱ - این سامانه برای مشاهده خلاصه وضعیت مشمولین سهام عدالت است. 

2 - اطلاعات درخواست شده در این سامانه باید با دقت و توسط شخص مشمول، بازماندگان ایشان و یا ولی، وکیل ، قیم قانونی آنها وارد شود. 

۳ - وارد نمودن شماره تلفن همراه معتبر در سامانه به منظور ثبت شماره شبای بانکی الزامی است، سازمان خصوصی سازی اجازه دارد در مواقع ضروری جهت اطلاع رسانی با شماره تلفن همراه اعلام شده از طریق پیامک یا تماس تلفنی ارتباط برقرار نماید. 

4 - حداکثر زمان درنظر گرفته شده برای هر بار استفاده از سامانه 10 دقیقه می باشد. پس از پایان زمان مذکور، مراجعه کننده باید از ابتدا به سامانه وارد شود. 

۵ - در صورتی که در مراحل شناسایی بیش از سه بار، اطلاعات هویتی نادرست انتخاب شود، دسترسی به سامانه تا ۷۲ ساعت مسدود می گردد. 

6 - فعالیت مراجعین در این سامانه ثبت شده و قابل پیگیری می باشد. 

 

۲. مرحله دوم مشاهده سود سهام عدالت - وارد کردن شماره ملی ۱۰ رقمی

در این مرحله کد ۱۰ رقمی شماره ملی خود را وارد کنید اگر با تلفن همراه خود هستید حتما از انگلیسی بودن صفحه کیبوردتان اطمینان حاصل کنید که اعداد وارد شده انگلیسی باشند. سپس تصویر عبارت پائین را نیز برای اطمینان از درستی فعالیت شما روی سایت وارد کرده و روی گزینه ادامه کلیک کنید.

 

 استعلام سود سهام عدالت, پیگیری سهام عدالت

نحوه پیگیری سود سهام عدالت

 

اگر در این مرحله به مشکلی برخوردید می توانید با پشتیبانی سایت تماس حاصل نمائید به این دلیل که شاید کد ملی شما در سیستم سایت سهام عدالت به مشکلی برخورده باشد، این مشکلات فقط توسط مدیریت سایت قابل بررسی و ارائه راه حل می باشند.

 

3. مرحله سوم مشاهده سود سهام عدالت - شناسایی کاربر درخواست دهنده

پس از ورود موفقیت آمیز کد 10 رقمی ملی اطلاعاتی برای شناسایی شما و اطمینان از حقیقی بودن کاربر درخواست دهنده ارائه می شود، این اطلاعات تمام اطلاعات داخل شناسنامه شماست و اطلاعاتی خارج از آن ارائه نمی شود.

 

از آنجایی که شماره ملی یک کد بسیار عمومی است و در مراحل مختلف عملیات های بانکی، شرکتی و خرید و فروش های منوط به قرارداد رد و بدل می شود، بررسی پروفایل کاربری شما روی سامانه سهام عدالت آسان است به همین دلیل برای کاهش مشکلات ناشی از نشط کردن اطلاعات افراد در جامعه سامانه مربوطه با چند سوال سعی در تائید هویت کاربر درخواست دهنده دارد.

 

 استعلام سود سهام عدالت, پیگیری سهام عدالت

 پیگیری دریافت سود سهام عدالت

 

سوال ها همگی منوط به کارت ملی و شناسنامه شما هستند سوالاتی از قبیل:

نام و نام خانوادگی

نام پدر

شماره ملی

شماره شناسنامه

تاریخ تولد

 

در انتهای مرحله شناسایی پاسخ تمامی سوالات بالا یک جا به کاربر نمایش داده می شود تا کاربر بتواند درصورت بروز موردی اشتباه، اطلاعات مربوطه را اصلاح کند. اگر در اطلاعات وارد شده مشکلی نباشد کاربر مربوطه می تواند بر روی دکمه ادامه کلیک کند.

 

در تصویر پائین به دلیل محرمانگی اطلاعات به ازای مقادیر وارد شده علامت *** قرار گرفته است اما در فرمی که شما مشاهده می کنید اطلاعات وارد شده به درستی نمایش داده می شوند.

 

 استعلام سود سهام عدالت, پیگیری سهام عدالت

 

4. مرحله چهارم مشاهده سود سهام عدالت - صورت وضعیت دارایی سهام عدالت

پس از تائید مرحله شناسایی و درستی اطلاعات فرمی مشابه تصویر پائین باز شده که اطلاعات افراد و وضعیت، مبلغ و تاریخ پرداخت هر مرحله مشخص است. در تصویر زیر به دلیل محرمانگی، اطلاعات کاربر مربوطه بصورت **** مشخص شده اند اما در فرمی که شما مشاهده خواهید کرد اطلاعات وارد شده شما فقط قابل نمایش خواهد بود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/tutorials-equity2-dividends.html



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هوشمند سازی سایت کامپیوتری و سیستم های مدارس

طریق های تجهیز کارگاه کامپیوتر مدارس هوشمند و غیرهوشمند

۱- استفاده از فناوری جدید زیرو کلاینت
۲- به کارگیری کیس های کامپیوتر (کامپیوتر خانگی یا رایانه)
۳- به کارگیری لپ تاپ ها (کامپیوتر های شخصی)
۴- استفاده از مینی رایانه ها (تین کلاینت ها)

 

 

 

 

مشکلات رایج سایت کامپیوتری مدارس

پس از تجهیز مدرسه به سایت کامپیوتری، خرج های دیگری پیش روی مدیران خواهد آمد .

گزینه های پایین مشکلاتی است که بعد از چندماه ،کاربران شبکه با آن رو به رو خواهند شد:

 

۱- بیچارگی به حمایت های مکرر و گونه ها سرویس دهی های نرم افزاری و دشوار افزاری
۲- احتیاج به نوسازی و ارتقا مشکل افزاری و نرم افزاری
۳- پر هزینه بودن حمایت های مذکور
۴- پراکنده بودن اطلاعات در کامپیوتر های مجموعه
۵- عدم تاب بازبینی ریزبین و نامحسوس بر روی کاربران
۶- عدم توان مدیریت منابع مشکل افزاری
۷- کمبود پهنای باند شبکه

در به کارگیری هر یک از ۳ طریق : تجهیز کارگاه رایانه با کیس ، لپ تاپ ، یا مینی کامپیوتر مشکلات گفته شده کماکان هستی خواهد داشت.

اما در استفاده از تکنولوژی زیرو کلاینت معایب به کارگیری کیس ، لپ تاپ و مینی رایانه برطرف شده .

 

حتما بخوانید !!!

شرکت مایا حائز سالها تجربه در خدمات هوشمند سازی ،امنیت ، شبکه و تجهیز،

همچنین رزومه پربار و درخشان در گستره مدارس میباشد.

این گردآور جدیدترین تکنولوژی های سیستم های کامپیوتری را با کمترین هزینه و حداقل مشکلات یافته،با تست کامل فنی این دستگاه و اخذ تائیدیه فنی تعلیم و تربیت ،

اقدام به تجهیز مدارس طهران و شهرستان های ایران به فناوری روز جهان یعنی دستگاه های زیرو کلاینت و پشتیبانی از آنها نمود.

 

این دستگاه همان طریق اول زیرو کلاینت، تفاوت زیاد زیادی با ۳ شیوه سایر که حائز عملکرد همانند ای میباشند دارد ، که در ذیل این تفاوت ها را به کوتاهی روشنگری خواهیم داد:

 

مزایای استفاده از زیرو کلاینت در کارگاه رایانه مدارس

۱-کاهش هزینه خرید بیش از ۶۵ درصد (چارت کامل و جزئی این صرفه اقتصادی قابل ارائه است)

۲-کاهش خرج پشتیبانی دشوار افزاری و نرم افزاری بیش از ۹۰درصد

۳-مدریت آسان و قدرتمند و اعمال محدودیت الی بی گمان شدنی برای کاربران

تجهیز سایت کامپیوتری مدارس

۴-افرایش ۸۰ درصدی پهنای باند شبکه

۵-عدم نیاز به نوسازی و ارتقا

۶-کاهش مصرف برق و صرفه جویی در هزینه UPS بیش از ۹۵ درصد

۷-کاهش فضای اشغالی

۸-عدم آلودگی صوتی و حرارتی (عدم هستی فن متحرک)

۹-عمر میانگین بسیار بالا (بیش از ۱۰ سال)

۱۰- گارانتی ۳ سنه تعویض

۱۱- ۱۰ سنه خدمات بعد از فروش

 

در این طریق که تکنولوژی جدید و باره استقبال قرار گرفته شده ای است، مزایای زیادی وجود دارد که به بعضی از آنها اشاره نمودیم.

شرکت مایا با بیشترین رزومه اجرایی و نمایندگی انحصاری بهترین مثال های این محصولات و نمایندگی رسمی دیگر محصولات باره بیچارگی مراکز آموزشی در ایران ، توانسته کار و جنبش خویش را در مطرح ترین مدارس و دانشگاه ها به نحو براوو سپریدن دهد .

در پایین برخی از نمونه پروژه های اجرایی کمپانی پرتو دیتا می شود .



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, لپ‌تاپ‌های اپل
اپل مدعی شده است که تراشه امنیتی که در نسل جدید رایانه های مک بوک ۲۰۱۸ بکار برده است، شنود مکالمات را از طریق میکروفون لپ تاپ ناممکن می‌سازد. 

به گزارش ایسنا، شرکت اپل در جریان برگزاری رویداد رونمایی از محصولات جدیدی اعم از مک بوک پرو و مک بوک ایر ۲۰۱۸ به تشریح قابلیت های این محصولات و امکاناتی که به واسطه بکارگیری تراشه‌های امنیتی موسوم به T۲ در آنها بوجود آمده است، ادعا کرده است که شنود و جاسوسی از اطلاعات رد و بدل شده کاربران از طریق میکروفون‌های این لپ تاپ های جدید بدین ترتیب غیرممکن شده است. چراکه این تراشه‌های امنیتی از حافظه داخلی، داده های مربوط به اثر انگشت کاربران و قسمت های دیگر این لپ تاپ ها به خوبی حفاظت می کند و به هکرها و مجرمان سایبری که قصد دارند بدون اجازه کاربران به اطلاعات آنها دسترسی و نفوذ پیدا کنند، امکان جاسوسی و شنود مکالمات را نخواهد داد.

 

این تراشه امنیتی به قابلیتی مجهز است که میکروفون دستگاه را در مواقع لزوم از لحاظ سخت‌افزاری قطع می کند و این بدان معناست پس از بستن و خاموش کردن دستگاه، ارتباط میکروفون با سایر قسمت‌های لپ‌تاپ از لحاظ فیزیکی نیز قطع می‌شود.

 

بر اساس گزارش وب سایت The Verge، اپل در این خصوص این چنین می‌گوید: وقتی ارتباط میان میکروفون با سایر بخش‌ها به صورت سخت افزاری قطع می شود، دیگر هیچ یک از نرم افزارها قادر نخواهند بود با میکروفون لپ تاپ ارتباط برقرار کنند و این امر امکان شنود مکالمات و جاسوسی از کاربران را به صفر می‌رساند.

 

البته لازم به ذکر است که همواره یکی از جنجالی‌ترین موضوعاتی که کاربران و کارشناسان را نگران کرده است، دوربین لپ‌تاپ است که ممکن است این امکان را به هکرها بدهد که بدون اجازه آنها از زندگی روزمره و مکالماتشان فیلم و عکس‌برداری کرده و به عبارتی دیگر جاسوسی کند.

 

با اینکه اپل درباره امکان قطع دسترسی هکرها به دوربین از طریق این تراشه امنیتی چیزی نگفته است، اما بسیاری از کاربران امیدوارند که در آینده‌ای نزدیک تراشه‌های امنیتی جدیدی در دستگاه‌های الکترونیکی بکار گرفته شود تا دسترسی به دوربین نیز همچون میکروفون به صورت سخت‌افزاری قطع و مسدود شود

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11011651.html



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قبل از رسیدگی مزایای VOIP ویپ و به تصویر کشیدن امکانات و کاربرد های VOIP ، دستور دهید یک حقیقت انکار ناپذیر را برای شما بازگو نمایم :

جهان امروز با تغییرات بنیادی روبرو است . سیستم ها به یک تجربه بی‌‌درنگ تبدیل شده اند ؛ ما با جریان بی‌رحمی از پیام‌ها و ارتباطات روبرو هستیم . کل چیز در حال دیجیتالی شدن است لغایت نا هضم این همه اطلاعات به دوش رایانه ها بیفتد .

سیستم های تلفنی هم از این قضیه مستثنی نیستند . VOIP ویپ یا Voice Over IP انقلابی در صنعت مخابرات ایجاد کرد ، امکانات، مزایا و همچنین کاربرد VOIP ویپ به قدری است که کوچ از سیستم های آنالوگ سنتی را به سمت آن دوری ناپذیر می کند ، هرچند اگر هنوز هم علت کافی برای کوچ یا تاسیس سیستم‌های VOIP ویپ نمی‌بینید به زودی مجبور به این کار خواهید شد زیرا مخابرات هم از چندی پیش خطوط تلفنی سازمانی را تنها به صورت دیجیتال ارائه می دهد .

با این اوصاف ما به چند کاربرد کلیدی و مزایای ویپ VOIP اشاره می کنیم :

مزیت سیستم‌های VOIP و تفریق هزینه های تلفنی :
یکی از امکانات و برتری های اساسی استفاده از سیستم‌های تلفنی مبتنی بر VOIP ویپ تفریق هزینه های تلفن برای سازمان ها می باشد . با به کارگیری آن هزینه مکالمه بین شعب گوناگون مجانی خواهد بود (حتی اگر شعب بین اللملی داشته باشید) .

مقایس پذیری از مزیت‌های بنیادین VOIP :
سیستم های بر پایه VOIP بسیار مقیاس پذیرند ، حتی اگر پرسنل سازمان شما چند مساوی شود نیازی به تغییر زیرساختی در آن نخواهد بود . که این امکان در VOIP هم مایه کاهش هزینه در سازمان‌های رو به پیشرفت می شود و هم سررسید توسعه را کاهش می دهد .

از استعمال های VOIP ویپ و ارتباط بین دفاتر گوناگون :
با سهم گیری از کاربرد ها و امکانات VOIP ویپ سایر لازم نیست برای ارتباط با دیگر دفاتر خویش از خطوط شهری بهره‌گیری کنید و یا برای ارتباط با شخص مورد عقیده خویش چند دقیقه معطل شوید ، شما می توانید همانند اشخاص تو شعبه خود آنها را مستقیم شماره‌گیری کنید .

دریافت و ارسال فکس از استعمال های هیجان انگیز VOIP :
اگر از دستگاهای پر زحمت فکس خسته شده اید از مزیت های VOIP ویپ ، امکان ارسال و دریافت فکس بدون احتیاج به دستگاه فکس می‌باشد ، حتی می توانید فکس‌های دریافتی را در پست الکترونیک خود مشاهده نمایید .

استفاده از گنجایش شبکه موجود برای راه‌اندازی سیستم VOIP :
در همه سازمان‌ها شبکه کامپیوتری وجود دارد .با کاربرد از امکانات سیستم‌های مبتنی بر VOIP سایر نیازی به سیم کشی مجزا برای تلفن‌ها نیست و می‌توان از همان زیرساخت برای تلفن ها هم بهره‌گیری کرد .

سیستم های voip
عدم احتیاج به خرید گوشی‌های تلفنی از مزیت‌ها و امکانات چشم‌گیر VOIP :
یکی از مزیت های سیستم های VOIP ویپ به کارگیری کامپیوتر ها و یا گوشی های تلفن به اتفاق به عنوان تلفن است . این برتری خود دلیلی بر تفریق هزینه‌های خرید و تجهیز شبکه تلفنی در سازمان و یا سوداگری شما دارد .

مزایای سیستم voip

امکان برقراری کنفرانس تصویری از سایر کاربرد های VOIP :
در سیستم های آنالوگ فقط امکان کنفرانس صوتی وجود داشت ولی با به کارگیری سیستم های مبتنی بر ویپ شما می توانید یک کنفرانس تصویری با کیغیت را نیز تجربه نمایید .

تهیه گزارشات حرفه‌ای نتیجه هوشمندانه‌ی به کارگیری امکانات VOIP :
شما می‌توانید از امکانات گزارش گیری VOIP ویپ در سطوح گوناگون کسب و کار خویش استفاده نمایید ، به عنوان نمونه می توانید کارکرد ریزبین ( شامل زمان مکالمه شماره‌هایی که به آنها تماس گرفته شده ) پرسنل را به تفکیک داشته باشید .

ضبط مکالمات ، از استعمال های پر استفاده در VOIP :
امکان ضبط مکالمات یکی از ویژگی های جذاب سیستم های ویپ است شما می توانید تمام مکالمات را به جداسازی ضبط کنید و به راحتی بدست پنل وب جستجو کنید و به آنها گوش دهید .

ارتباط با انواع CRM و اتوماسیون اداری :
ارتباط سیستم تلفنی با CRM و اتوماسیون‌های اداری راه‌کاری آرمانی برای بالا بردن کیفیت سرویس دهی می باشد ، این رویداد در سیستم های بر پایه VOIP به راحتی شدنی است .

حتی شما می توانید سیستم های VOIP را به تارنما و یا فروشگاه اینترنتی خود متصل کنید و در تعقیب تلفنی اپراتور خود را کمتر درگیر کنید .

پیاده سازی سیستم‌های سیاست گذاری کاربردی بی‌نظیر در VOIP :
با به کارگیری سهم مندی از مزایا و امکانات ویپ VOIP به راحتی می‌توانید دسترسی کاربران به داخلی های خاص و شماره های ویژه شهری و کشوری را اندک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

فایل متنی, نصب افزونه

در مرورگر فایرفاکس برای ذخیره‌ی یک صفحه‌ی وب می‌توان کلیدهای Ctrl+S را فشار داد و کل صفحه را در قالب‌های مختلف ذخیره کرد. اما در صورتی که بخواهید تنها یک تکه از متن موجود در صفحه را در یک فایل متنی ذخیره کنید چه خواهید کرد؟ آیا Notepad را اجرا کرده، متن را Copy نموده و درون آن Paste کرده و در نهایت آن را ذخیره می‌کنید؟ این کار شدنی اما وقت‌گیر است. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی آسان برای ذخیره‌ی مستقیم متن انتخاب شده در مرورگر فایرفاکس در قالب یک فایل TXT بپردازیم.

بدین منظور:
نیازمند یک افزونه به نام Save Text To File هستیم. برای نصب این افزونه ابتدا به لینک زیر مراجعه کنید:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/save-text-to-file

سپس بر روی دکمه‌ی Add to Firefox کلیک کنید.
با نمایش پنجره‌ی Software Installation بر روی Install کلیک کنید.
افزونه بر روی فایرفاکس نصب خواهد شد.
نیاز است که یک‌بار مرورگر را بسته و مجدد باز کنید.
اکنون کافی است به وسیله‌ی ماوس یک تکه از متن موجود در صفحات وب را به حالت انتخاب دربیاورید.
سپس راست کلیک کرده و بر روی گزینه‌ی Save Text to File کلیک کنید.
پنجره‌ای باز می‌شود که شامل گزینه‌های مختلف برای ذخیره فایل است.
در قسمت Saved file name می‌توانید نام فایل ذخیره شده را درج نمایید.
با کلیک بر روی Change directory نیز می‌توانید محل ذخیره‌ی فایل متنی را انتخاب کنید.
همچنین با انتخاب دیگر گزینه‌ها می‌توانید امکان درج تاریخ و ساعت کنونی به نام فایل را فراهم کنید.
در نهایت بر روی دکمه‌ی Save کلیک کنید تا فایل متنی در محل مورد نظر ذخیره شود.

منبع:tarfandestan.com

 

 


:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 


پنجره هاي PopUp به پنجرههاي کوچکي گفته ميشود که بر روي پنجره فعلي باز ميشوند و معمولاً حاوي يک پيغام، تبليغ يا پنجره مربوط به کامنتها هستند.

نرمافزار Yaldex PopUp 4.9 براي ساخت چنين پنجرههايي طراحي شده است:

 نرم افزار ساخت pop-up

من توضيحي مختصر در مورد تنظيمات مختلف اين نرم افزار کوچک ارائه ميکنم:

در بخش Function Name يک نام دلخواه (انگليسي) براي تابع جاوا اسکريپتي لازم تايپ کنيد.
در بخش PopUp Name عنوان پنجرهاي که باز خواهد شد را بنويسيد (مثلا: نظرات)
در بخش Popsize طول و ارتفاع پنجره پاپ.آپ را مشخص کنيد.
در بخش Position مشخص کنيد که در چه قسمتي از اسکرين باز شود. مثلا با فاصله 100 پيکسل از بالا و 100 پيکسل از چپ. اگر Autocenter را فعال کنيد، در وسط صفحه باز خواهد شد.
در بخش PopUp Options مشخص کنيد که کدام نوارها در پنجره بازشو، فعال باشد. (مثلا نوار آدرس، نوار وضعيت و ...) يا اينکه تغيير اندازه فعال باشد (Resizable)، اسکرولبار فعال باشد و ...
در بخش Focus تنظيم ميکنيد که پنجره جديد، بر روي پنجره جديد (In Front) يا در زير پنجره جديد (In Back) باز شود.
در بخش Type of PopUp ميتوانيد تنظيم کنيد که براي هر کاربر، پنجره مورد نظر روزي يک بار فعال شود (Once Per Day) يا هر بار که پنجره مرورگر او بسته و دوباره باز ميشود (Once Per Session) يا اينکه در حالت Basic باشد. (براي دو حالت اول، مثلا فرض کنيد در پنجره پاپ.آپ ميخواهيد يک پيغام مهم را نمايش دهيد. اگر کاربر با هر بار ورود به صفحه مورد نظر شما، اين پنجره مدام باز شود، تکراري ميشود و ...)
و اما در بخش Launch Method تنظيم ميکنيد که اين پنجره با چه عملي باز شود؟
مثلا به محض لود شدن صفحه (On Load)
يا به محض بسته شدن پنجره (On Unload)
يا لينکي موجود باشد و کاربر روي آن کليک کند و اين پنجره باز شود (Link Click)
يا به صورت يک دکمه باشد که کاربر بر روي آن کليک کند و اين پنجره باز شود (Button Click)
يا اينکه از سمت راست (x Seconds After Loading) تنظيم کنيد که مثلا 10 ثانيه بعد از لود شدن صفحه، اين پنجره باز شود.
و ...

در بخش PopUp URL نيز آدرس صفحهاي که قرار است در اين پنجره کوچک نمايش داده شود را بنويسيد.
و در انتها، اگر ميخواهيد پنجره بعد از چند ثانيه بسته شود، در بخش Close Windows After، آن چند ثانيه را مشخص کنيد!

در نهايت، روي Build کليک کنيد تا کد شما آماده شود. آن را در يک فايل NotePad کپي کنيد و با يک نام و پسوند HTML ذخيرهاش کنيد...

و اما ميتوانيد اين نرمافزار را از طريق لينک زير به صورت رايگان دانلود کنيد:

Download Yaldex PopUp (ZIP 1.62 MB)

ضمناً سايت اصلي سازنده اين نرمافزار سايت Yaldex.com است.

منبع:aftab.cc

 

 


:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به همین خاطر در این مقاله منظور داریم اطلاعاتی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی در گزین کردن شما پیمان بدهیم تا با به کارگیری آن‌ها بتوانید طریق و رویکرد مورد عقیده خود را پیاده‌سازی کنید. به این قصد نگاهی اجمالی به روش‌های کاربردی بازاریابی موجود داشته‌‌ایم و از میان آن‌ها افزارها و ایده‌های مؤثر بر تجارت الکترونیکی را اجتماع کرده‌ایم. این ایده‌ها دربرگیرنده گسترهٔ نسبتا وسیعی می‌شوند: از خرید بدون واسطه گرفته لغایت افزایش میزان فروش محصولات و ارائه خدمات به مشتریانی که در حال آماده با شرکت بخصوصی آشنایی دارند و در ادامهٔ مقاله توضیحات اکثریت در باره هریک ارائه خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما این است که طی چند هفتهٔ نیاکان فعالیت‌های خود، هر روز یکی از این ایده‌ها را به پیشه بگیرید و در روز پایانی شمردن و ارقام جدید را بررسی کنید و ببینید کدام‌یک از روش‌ها و ایده‌های مورد استفادهٔ شما نتیجهٔ بهتری به همراه داشته است و منجربه فروش اکثریت شده است.

منظور از بازاریابی تجارت الکترونیک چیست؟
بهتر است مطلب را از پایه و پای بست، آن آغاز کنیم و پیش از هر چیز، بازاریابی بازرگانی الکترونیک را تعریف کنیم: بازاریابی تجارت الکترونیک به معنای به‌کارگیری روش‌های تبلیغاتی به‌منظور افزایش ترافیک در کسب‌وکار اینترنتی و تبدیل کردن این ترافیک به مشتریانی است که منظور خرید فرآورده یا دریافت خدمات را داشته باشند (و نیز کسب اطمینان از باقی ماندن مشتریان و اتمام خریدهای دوباره بدست آن‌ها).

به‌منظور طرح‌ریزی برنامه‌ای جامع برای بازاریابی بازرگانی الکترونیک باید علاوه بر روش‌های بازاریابی‌ای که در خویش وبسایت انجام می‌گیرند، روش‌های بیرون متعلق به را هم باره رسیدگی پیمان داد. اگر برنامهٔ طرح‌ریزی شده به‌اندازهٔ کافی دلخواه باشد می‌تواند در شناخته شدن بهتر برند، افزایش وفاداری مشتریان و در نهایت افزایش فروش اینترنتی نتیجه‌بخش باشد.

شما نیز می‌توانید با استفاده از بازاریابی تجارت الکترونیک کسب‌وکار اینترنتی خود را به‌عنوان یک مجموعهٔ کلی شناسایی کنید یا آنکه با استفاده از آن زمینه ها افزایش فروش محصولی بخصوص را فراهم کنید. در ادامهٔ نوشتار شما را با ایده‌هایی آشنا خواهیم کرد که در درک بهتر موضوع و استعمال آن به شما کمک شایانی خواهد کرد. با ما به اتفاق باشید.

راهکارهای افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی
ایدهٔ اول: بیش‌فروشی محصولات
بیش‌فروشی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی
ممکن است اصطلاح «بیش‌فروشی» برای‌تان ناآشنا باشد، پس بهتر است نخست تعریف ساده‌ای متعلق به ذکر کنیم: بیش‌فروشی در راستی به رویکردی گفته می‌شود که طی آن محصولی به مشتری فروخته می‌شود که کمی از لحاظ ارزشی، بهتر از محصولی است که خویش مشتری مد نظر داشته است.

در بسیاری از کسب‌وکارها، بیش‌فروشی در مقایسه با جذب مشتریان جدید می‌تواند به مراتب نتایج بهتری به به اتفاق داشته باشد. بعضا شدنی است قبل بیاید که مشتریان کسب‌وکاری بخصوص از دسترس‌پذیر بودن محصولی باارزش‌تر اطلاعی نداشته باشند؛ یا چه بسا از فرآورده اطلاع داشته باشند، ولی به اطلاعات اکثریت برای متقاعد شدن و خرید آن فرآورده بیچارگی داشته باشند. برای مثال این سؤالات را دلخواه قرار بدهید: آیا (فرضا) یکتا از محصولات شما با چرم باکیفیت‌تری ساخته شده است؟ یا اینکه محصولی دارید که یکتا از اجزای آن دست‌ساز باشد؟ به هر عنوان هر کسب‌وکاری چنین محصولاتی دارد و بهتر است بر تفاوت‌های این‌چنینی تأکید شود (البته به مناسبت اوضاع و زمان) و عقیده مشتری را در باره درخواست احتمالی‌اش مبنی بر به‌روز کردن فرآورده جویا شد.

زمانی که از بیش‌فروشی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خویش بهره می‌گیرید، دو سوژه اساسی را حتما باید دلخواه پیمان بدهید:

از این مسئله که بیش‌فروشی شما پیوسته با محصول (یا محصولات) اصلی است، اطمینان حاصل کنید.
به نزدیک قیمتی که احتمالا مشتریان شما انتظار خواهند داشت، حساسیت نشان بدهید.
قیمتی که شما برای محصول خویش در نظر می‌گیرید باید متناسب با نیازهای اساسی مشتری باشد و زمانی که بها پایه‌ای برای مشتری تعریف می‌شود، احتمال دارد نسبت به افزایش بها پیامد خوبی نشان ندهند. بها پایه در بیشتر مواقع همان قیمتی است که مشتری برای نخستین بار تماشا می‌کند و آن را با قیمت محصولات سایر مورد سنجش پیمان می‌دهد، بنابراین فرآورده جدیدی که به مشتری معرفی می‌کنید (محصولی که برای بیش‌فروشی در نظر گرفته شده است) باید به مراتب بهتر از فرآورده اصلی باشد تا مشتری ذیل بار پرداخت بها اضافی برود.

اگر تجربهٔ خرید کامپیوتر یا لپ‌تاپ را داشته باشید، احتمالا با این مورد برخورد کرده‌اید که پس از گزینش مدل فرآورده باره نظرتان، معمولا شرکت فروشنده آپگریدهای موجود برای محصول را هم به شما نشانه خواهد عدل (که همان سیاست بیش‌فروشی است) یا ابزارها و قطعات جانبی موجود برای محصول‌تان را (که سیاست فروش جانبی است).

ایدهٔ دوم: استفادهٔ مؤثر از اینستاگرام
اینستاگرام در حال آماده بالغ بر پانصد میلیون کاربر دارد که روزانه در آن فعالیت می‌کنند و به همین خاطر به‌عنوان یگانه از مهمترین و روبه‌رشدترین برنامه‌های آماده در شبکهٔ اجتماعی شناخته می‌شود که زمینه‌ساز ارتباط میان مشتریان و برندهای گوناگون می‌شود.

در صورتی که از محصولات خود عکس‌های جذاب بگیرید، با برنامه‌ریزی صحیح از هشتگ‌ها استفاده کنید و در پایان با زمان‌بندی درست در اینستاگرام پست بگذارید، آنگاه می‌توانید به افزایش شمار کسانی که محصولات شما را دنبال می‌کنند امیدوار باشید. به‌خاطر داشته باشید که برای داشتن حضوری مؤثر در اینستاگرام باید پروا دنبال‌کننده‌هایتان را جلب کنید.

اما چگونه می‌توان در اینستاگرام پروا مخاطبان را به خویش جلب کرد؟ برای این شغل روش‌های مختلفی هستی دارد: می‌توانید برای دنبال‌کننده‌های خود برنامه‌های رقابتی در عقیده بگیرید یا آنکه اطلاعاتی از وضعیت روند ساخت محصولات‌تان یا پشت‌صحنهٔ یک کمپین در اختیار آن‌ها قرار بدهید.

با پرداخت هزینه‌ای مشخص در اینستاگرام می‌توانید روش‌های دیگری برای این پیشه در برگزیدن بگیرید. در زمینهٔ بازاریابی بازرگانی الکترونیک، می‌توانید اطلاعات پیوسته با محصولات‌تان را به پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام اضافه کنید و امکان خرید مستقیم محصولات بدست دنبال‌کننده‌ها را فراهم کنید. این روش، ازجمله روش‌های کلیدی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی است.

ایدهٔ سوم: کاهش سبدهای خرید خلاص شده
کاهش سبدهای خرید خلاص شده برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی

هر بار که مشتری شما سبد خرید خویش را رها کند و فرایند خرید را تکمیل نکند برای کسب‌وکار شما ضرری به آمار خواهد آمد. این پدیده به دلیل اهمیت زیادش، به‌دقت باره مطالعه و رسیدگی قرار گرفته است. اتفاقی که در این سررسید می‌افتد این است که کاربر شماری از محصولات را به سبد خرید خود اضافه می‌کند اما در مراحل نهایی خرید نادم شده و به کلی آن را رها می‌کند. بنا به آمارگرفتن منتشرشده در این مورد ۶۹٫۲۳% سبدهای خرید به این شکل رها می‌شوند. این درصد میزان قابل‌توجهی است و اتخاذ تدبیر برای کاهش آن را ضروری می‌کند. شاید یک گوشزد یا چیزی همانند به آن بتواند در این گویه مشکل‌گشا باشد: برای نمونه اگر در مراحل پایانی خرید، کاربر شما تخفیفی اخذ کند، امکان خلاص کردن سبد خریدش به مراتب کمتر می‌شود. این گوشزد می‌تواند با ایمیل، پوش نوتیفیکیشن یا یک کمپین ریتارگتینگ سپریدن شود. با ریتارگتینگ یا هدف‌گیری مجدد، مشتری شما بعد از آنکه سبد خرید خود را خلاص کرد یا به محصولی علاقه‌مندی نشان عدل اما خرید نکرد مورد منظور پیمان می‌گیرد و در سایت‌های گوناگون دیگری که می‌رود مجددا آن تبلیغ را می‌بیند. این یادآوری گمان کردن خرید آن کاربر را به مراتب افزایش خواهد داد. پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت بزرگترین ارائه‌کنندهٔ تبلیغات ریتارگتینگ در ایران است که برندهایی چون تخفیفان، دیجیکالا، بامیلو و … برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خود از آن کاربرد می‌کنند. شما نیز می‌توانید ریتارگتینگ یکتانت را به مدت یک هفته به‌صورت مجانی تست کنید.

روش های افزایش فروش

ایدهٔ چهارم: افزایش شمار مشترکان ایمیل
یکی از کارآمدترین روش‌ها برای فروش محصولات و تکرار شدن خرید مشتریان، استفاده از بازاریابی ایمیلی است. بنا به آمارگرفتن منتشر شده در سال ۲۰۱۵، کم و بیش چیزی نزدیک ۱۷% از هزینه‌های پیوسته با بازاریابی دیجیتال به ارسال ایمیل تعلق می‌گیرد و این در حالی است که این روش (بازاریابی ایمیلی) ۲۴% از درآمد نهایی را به همراه خواهد داشت.

در حال آماده استفاده از تلگرام، فیسبوک، توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی این‌چنینی زیاد بسیار شده و گمان کردن دارد مخاطبان به پیام‌های ارسالی در آن‌ها توجه چندانی پرتو ندهند، ولی ارسال ایمیل هنوز به این شکل نشده است و می‌توان با آن توجه بیننده را جلب کرد. باید به‌خاطر داشت که افراد به پیام‌هایی که به صندوق پستی شخصی‌شان ارسال می‌شود، در مقایسه با پیام‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی تماشا می‌کنند اهمیت بیشتری می‌دهند. بهره‌گیری از این روش مزیت دیگری هم دارد: در پیامی که با ایمیل ارسال می‌کنید می‌توانید مطالبی را درج کنید که برای قرار اخذ در شبکه‌های اجتماعی چندان پسندیده نیستند.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



آموزش پینترست, شبکه اجتماعی پینترست

شبکه اجتماعی پینترست

 

Pinterest پینترست یک شبکه اجتماعی محبوب در سراسر دنیاست که از طریق این برنامه شما میتوانید به آسانی عکس های خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید. این شبکه با داشتن هواداران بیشماری در سراسر جهان توانسته خود را به عنوان یک مدعی در میان انبوهی از شبکه های مجازی مطرح کند .

 

توجه کنید که به دلیل فیلتر بودن برنامه نیاز هست که از برنامه های گذر از تحریم استفاده کنید تا بتوانید در وب سایت ثبت نام کنید یا از نرم افزار آن استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید در این اپلیکیشن ثبت نام کنید ابتدا باید نسخه اندروید آن را بایدنصب کنید. سپس برنامه را اجرا کنید برای ثبت نام شما سه راه دارید از طریق ایمیل یا فیس بوک و اکانت جیمیل (باید داخل گوشی ثبت شده باشد) که ما راه عمومی که از طریق ایمیل هست را انجام میدهیم . در کادر مورد نظر ایمیل خود را ثبت کنید و سپس گزینه Continue  را انتخاب کنید .

 

آموزش پینترست, شبکه اجتماعی پینترست

آموزش نصب اپلیکیشن پینترست

 

در صورتی که با کامپیوتر هستید یا میخواهید از طریق مروگر و از سایت برنامه ثبت نام کنید میتوانید از لینک زیر برای این کار استفاده کنید.https://www.pinterest.com/join/

 

در مرحله بعد شما باید برای اکانت یک رمز ۶ رقمی به بالاتر را وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید

سپس نام خود (نام کاربری) را در مرحله بعدی وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید و سپس سن و در مرحله آخر جنسیت خود را انتخاب کنید

 

ثبت نام شما در برنامه به پایان رسید میتوانید با توجه به نوع دسته بندی های موجود تصاویر را تماشا کنید و تصاویر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید .

 

چگونه یک دسته تصویر از سایت‌های دیگر در یک شبکه اجتماعی گذاشته می‌شود؟

افراد زیادی در کنار شما وجود دارند که به برداشتن یا پین کردن عکس‌ها می‌پردازند. شما می‌توانید هر بار که به این سایت می‌روید، همانند فیس‌بوک، آنها و پین‌های اخیرشان را از میان مجموعه‌ای از تصاویر دنبال کنید و حتی برای آنها نظرهایی مانند «من این کفش‌ها را خیلی دوست دارم» و «من این کیک را می‌خورم» بگذارید.

 

اما همه دوست ندارند عکس‌های آنها به اشتراک گذاشته شود از این رو پینترست اخیرا با مشکلاتی در زمینه کپی‌رایت روبرو شده و اکنون دوستانه از کاربرانش می‌خواهد منبع عکسشان را نشان دهند و به سایت‌ها گزینه‌ای برای مسدود کردن کلی عمل پین داده است.

 

نرم‌افزار طراحی شده برای این سایت بسیار سریع و کاربرپسند است و هرکسی که با آن کار کرده، گواهی این موضوع را می‌دهد. به محض شروع برنامه و ورود به حساب کاربری، شما با همان محتوای آشنای قرار گرفته روی صفحه اصلی سایت مواجه می‌شوید. با کشیدن صفحه به سمت راست دسته بندی‌ها/ جستجو، و با حرکت صفحه به چپ داشبورد برنامه نمایان می‌شود.

 

آموزش پینترست, شبکه اجتماعی پینترست

پینترست اشتراک عکس و فیلم

 

در داشبورد، شما می توانید “اخبار” خود را ببینید (اطلاعیه ها را بخوانید)، و فالوورهای‌تان را مدیریت کنید. در سمت راست نام / نام کاربری شما، منوی تنظیمات را می‌بینید، که در مقایسه با همتای تحت‌وب تنظیمات کمتری را شامل می‌شود.

 

صفحه جستجو/ دسته‌ها به راحتی قابل استفاده است و هر کس که با برنامه‌های مشابه کارکرده باشد، مشکلی از این بابت ندارد. پس از جستجو برای یک تصویر، تمام گزینه های نام‌آشنا شامل: pins, boards, and people وجود دارند. در طراحی این نرم افزار از قالب بسیار خوب Holo استفاده شده است، شما می توانید بین موضوعات گفته شده به ‌راحتی جابه جا شوید. این برنامه مشابه آنچه که در سایت وجود دارد، قالب قرمز و سفید را به همان شکل حفظ کرده و این حس بهتری را برای تجربه کاربران سایت فراهم می‌کند.

 

با ضربه روی هر تصویر، عکس باز می شود و گزینه هایی برای repin (پونزکردن مجدد)،پسندیدن، و یا درج نظر برای تصویر در پایین صفحه ، به‌همراه دکمه منو در سمت راست آن، قرار گرفته‌اند. شما می توانید تصاویر را از طریق منوی رایج Share به اشتراک بگذارید، تصاویر را در حافظه داخلی ذخیره کنید، یا درصورت مشاهده تخلف پین‌شده‌ها، آن‌ها را گزارش کنید.

 

یکی از موارد قابل توجه برنامه این است که، هنگامی که تصویری را پونز می‌کنید، شما را به صفحه‌اصلی جستجو با آخرین نتایج منتقل می‌کند. درمقابل، وب‌سایت این سرویس تنها پس از پونز‌کردن تصاویر، پیام موفقیت‌آمیز بودن آن را نشان می‌دهد. گزینه‌های “like” و “comment” در این برنامه، مشابه سایر برنامه‌هاست و از توضیح آن صرف ‌نظر می‌کنیم.

 

نکته بسیار عالی دیگر در این برنامه، سازگاری با اندازه‌های مختلف صفحه‌نمایش است. در تست‌های انجام شده، در Nexus 7 و در حالت نمایش عمودی، نتایج جستجو در 3ستون، و درحالت افقی در4ستون، به نمایش در می‌آیند و یا در صفحه‌نمایش 10 اینچی TF700 اولویت با نمایش افقی بوده و نمایش 5ستونه درآن انجام می‌شود.

 

 

آموزش پینترست, شبکه اجتماعی پینترست

آشنایی با شبکه اجتماعی پینترست

 

امتیاز هایی که شما با استفاده از پینترست در کسب و کار انلاین خود بدست می آورید:

 -بازدید ها وکلیک بر روی سایت شما را افزایش می دهد.

شما با وارد کردن تبلیغات کسب و کار خود در پینترست با پیشرفت ناگهانی در مقدار بازدید های سایت خود مواجه می شوید که واقعا خیره کننده است.

 

-شما می توانید دکمه pin it را به وب سایت خود اضافه کنید.اثر این دکمه شبیه به اثر دکمه لایک در فیسبوک و 1+ در گوگل پلاس است.

 

کاربران این شبکه اجتماعی به راحتی می توانند مطالب دلخواه خود را در این شبکه منتشر کنند و این کار خود میتواند نوعی بازاریابی برای شما محسوب شود.

 

- شما با ساخت اکانت در این شبکه اجتماعی و متصل بودن این اکانت به شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر تنها با پین کردن یک مطلب در پینترست خود به طور خودکار این مطلب در فیسبوک و توییتر شما هم به اشتراک گذاشته می شود و عمل شانس دیده شدن سایت شما را توسط کابران افزایش می دهد.

 

 

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/pinterest-social2-network.html



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 شبکه اجتماعی, درخواست لایو دونفره

قابلیت های جدید اینستاگرام

 

اینستاگرام در آخرین آپدیت خود، قابلیت های جدیدی را اضافه کرده است.

اینستاگرام قرار است  قابلیت جدیدی به نرم افزار خود اضافه کند که بر اساس آن کاربران می توانند مطالب جالب را در اکانت خود بازنشر کنند. برای این کار کافیست روی علامت دو فلشی که در تصویر زیر نشان داده شده است کلیک کنند.

 

گفتنی است اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی هایی با سیستم عامل هوشمند است که می توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

تصویری از قابلیت "ری پست" را در زیر می بینید:

 

 شبکه اجتماعی, درخواست لایو دونفره

قابلیت ری پست اینستاگرام

 

ویرایش تصاویر دوستان در دایرکت

اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی به نرم افزار خود اضافه کرده است که بر اساس آن کاربران می توانند تصاویری که در قسمت دایرکت مشابه با استوری برای دوستان خود ارسال می کنند را تغییر دهند.

این قابلیت که "Remix" نام دارد، به کاربر اجازه می دهد تا تصاویری که دوستانش در دایرکت برایش ارسال کردند را ویرایش و با اضافه کردند تصویر خود، آن را دوباره برای وی ارسال کند.

 

برای استفاده از این قابلیت کافیست هنگام مشاهده پیام تصویری دوست خود در قسمت دایرکت، گزینه "reply" را لمس کنید. پس از آن، عکس مورد نظر را با تصویر خود ترکیب کنید و با ویرایش آن، با دوستان خود به شوخی بپردازید.

 

اگر هنگام ارسال تصویر گزینه "one view" را انتخاب کنید، مخاطب شما تنها یک دفعه می تواند تصویر شما را مشاهده کند و اما اگر گزینه "allow replay" را انتخاب کنید علاوه بر نمایش چندین باره تصویر، مخاطب شما می تواند به آن پاسخ دهد.

 

 شبکه اجتماعی, درخواست لایو دونفره

 شبکه اجتماعی, درخواست لایو دونفره

ویرایش تصاویر دوستان در دایرکت

 

درخواست لایو دونفره

اینستاگرام به تازگی قابلیتی به پخش زنده خود اضافه کرده است که طی آن کاربران می توانند برای پیوستن به ویدئوی زنده، در خواست دهند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا هنگام ثبت تصاویر زنده، دوستان خود را به آن دعوت کنند و به صورت مشترک به لایو استوری ادامه دهند.

 

حال اینستاگرام قابلیت جدیدی به بخش لایو استوری اضافه کرده که به وسیله آن، کاربری که ویدیوی زنده را پخش می کند، می تواند برای پیوستن به ویدئوی زنده، در خواست دهد. اگر درخواست توسط شخصی که لایو استوری را اجرا می کند تایید شود، صفحه به دوقسمت تقسیم می شود و کاربر درخواست کننده نیز وارد لایو استوری می شود.

 

پیش از این، تنها کسانی که فرد اجرا کننده لایو استوری آن ها را دعوت می کرد قادر که ورود به پخش زنده بودند اما اکنون مشاهده کنندگان نیز می توانید به فرد اجرا کننده برای پیوستن به لایو استوری، پیشنهاد دهند.

 

لازم به ذکر است؛ هم اکنون امکان پخش زنده مشترک تنها میان دو کاربر که هرکدام از آن ها در فهرست دنبال کنندگان هم باشند امکان پذیر است و در نتیجه شخصی که پخش کننده لایو را دنبال نمی کند، نمی تواند درخواست مشارکت خود را مطرح کند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/familiarity-instagram2-features.html



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این صفحه به بررسی مطالب با راز فصل سئو واژه ها کلیدی می پردازیم. سئو واژه ها کلیدی یا (Keywords) به معنی تعیین کلمات و عبارات کلیدیست که می بایست از آنها در صفحه منظور بهره‌گیری نماییم تا آن صفحه در اثناء جستجوی کلمه باره عقیده در نتایج جستجو نمایش دیتا شود. تعیین چگالی کلمه کلیدی در هر صفحه، از مشکلات این گونه سئو محسوب می شود که نه بایست کم باشد که از اهمیت آن صفحه بکاهد و نه زیاد که جنبه اسپم نداشته باشد.

کلمات کلیدی چیست؟
کلمات کلیدی چیست؟
کلمات کلیدی، ایده ها و موضوعاتی هستند که تازه از کلیت محتوای سایت شما می دهند. در حیطه سئو، آنها واژه ها یا عباراتی هستند که توسط کاربران در موتورهای جستجو، جستجو می شوند. اگر کل محتوای یک صفحه را بخواهید فقط در یک واژه یا عبارت کوتاهی خلاصه کنید، آن عبارت، کلمات کلیدی صفحه محسوب می شود.

شما به عنوان صاحب یک سایت یا متخصص فرآوری محتوا، می بایست از مرتبط ترین واژه ها کلیدی در صفحه بهره‌گیری کنید لغایت در هنگام جستجو از طرف کاربران، شانس بیشتری داشته باشید که آنها سایت شما را در نتایج جستجو بیابند.

چرا واژه ها کلیدی مهم هستند؟
کلمات کلیدی مهم هستند، چرا که کاربران را به صفحات پیوسته با خواسته هایشان وصل می کنند. هدف شما از دریافت رتبه خوب در نتایج جستجو، افزایش شدامد طبیعی سایت از SERP (صفحه نتایج جستجو) است، و کلمات کلیدی که شما برگزیدن می کنید، بر روی نوع شدامد به دست آمده تاثیر می گذارد.

انتخاب واژه ها کلیدی نسبت به محتوا بیشتر معطوف به خواسته کاربران است. به خاطر اینکه ممکن است نوع توصیف شما از خدماتتان، متفاوت با چیزی باشد که کاربران به پیگیری آن هستند. برای اینکه محتوای تولیدی شما، رتبه نکوداشتن در نتایج جستجو کسب کرده و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند، می بایست نخست خواسته های آنها را بفهمید. زبان آنها را درک کرده و نوع محتوای درخواستیشان را پیدا کنید. شما می توانید این پیشه را از طریق گفتگو سر راست با مشتریان، گفتمان از طریق جوامع مجازی و همچنین ابزارهای آنلاین پیدا کردن واژه ها کلیدی همانند Keyword Explorer اتمام دهید.

کلمات کلیدی بلند چیست؟
کلمات کلیدی به دو تقسیم واژه ها کلیدی کلی و دور از دسترس و همینگونه واژه ها کلیدی بلندتری که ترکیب خاصی از چند واژه هستند، بخش می شوند.

کلمات کلیدی تک کلمه ای معمولا قصد نهایی شما محسوب می شوند، چرا که آنها بیشترین جستجو را در اینترنت دارند. با این حال بایست دقت کرد که چشم وهمچشمی در این واژه ها تکی بسیار فشرده است. احتمالاً شما به عنوان یک دارنده بوتیک علاقه مند باشید که در کلمه "لباس" در صفحه اول گوگل پیمان گیرید، اما بایست دقت کنید که در این واژه رقبای بسیار سرسختی از آنگونه برندهای معتبر و فروشگاه های اینترنتی با پیشینه را در قبل رو دارید.

فراتر از بحث چشم وهمچشمی وزین بین کلمات کلیدی منفرد، جستار دیگری که در این حیث هستی دارد، عدم شناسایی منظور کاربر از جستجوی این کلمه است. به عنوان مثال، اگر کاربری واژه "لباس" را جستجو کند، اهداف او شامل خرید جامه از انواع گوناگون آن و برای سنین گوناگون می تواند باشد. در ضمن احتمالاً او به پیگیری رویت جدیدترین مدل های لباس است. متمایز از این چه بسا این کاربر به تعقیب پیدا کردن نزدیک ترین فروشگاه های فیزیکی لباس در اطراف خود می باشد.

کلمات کلیدی بلند تر هدف مشخص تری دارند و عاری از این مشکل هستند. به عنوان نمونه قصد از جستجوی عبارت "فروشگاه لباس در جمهوری" کاملا مشخص است و فروشگاه های فیزیکی جامه در خیابان جمهموری را هدف قرار داده است. وانگهی در عبارات کلیدی بلندتر، رقابت کمتری وجود دارد و پس سایت های کوچکتر می توانند در آن به رقابت بپردازند و به راحتی در آن عبارت، به صفحه اول گوگل برسند.

استفاده از کلمات کلیدی در صفحه
استفاده بدون برنامه از کلمات کلیدی در صفحه پیشه حقیقت نیست. منظور از تهیه محتوا، برپایی آن برای افراد واقعی با یک قصد مشخص است و صرفا اشاره به آن واژه ها به ربات های گوگل نمی باشد.

کلمات کلیدی چیست

قوانینی در به کارگیری واژه ها کلیدی در صفحه هستی دارد که شما می بایست از آن پیروی کنید. کلمات کلیدی بایست در جاهای مشخصی از صفحه پیمان گیرد الی ربات ها و کاربران را از وجود محتوای موردنظرشان مطمئن گرداند. این محیط‌ ها شامل عنوان صفحه و بدنه اصلی آن می باشد. نکته مهم در اینجا اینست که نبایست صرفا با قصد بالا بردن درصد کلیک ها از عناوین فریبنده در عنوان صفحه کاربرد کرد. چرا که کاربران پس از ورود به چنین صفحاتی و عدم تماشا محتوای باره نظرشان بی درنگ صفحه را ترک می کنند و این مسئله مایه افزایش بانس ریت سایت می گردد. برآیند اینکه شما از توان اصلی کلمات کلیدی سهم ای نخواهید برد.

همچنین شما می توانید از واژه ها کلیدی در یو آر ال صفحه، تگ H1، متا تگ Description و تگ Alt عکس های صفحه استفاده نمایید. استفاده از کلمات کلیدی پیوسته در تمام این فضا ها به گوگل کمک می کند لغایت محتوای صفحات را بهتر درک کند.

استفاده از کلمات کلیدی در این محیط‌ های احد از پایه ای ترین راهکارها برای قرار دادن شما در نتایج جستجو است. این پیشه مایه قرار دریافت صد در صدی شما در نتایج صفحه نخست گوگل می شود، ولی سپریدن آن کاملا ضروریست. ناکامی در سپریدن این کار شما را در مراحل بعدی سئو با شکست رو به رو می کند.

استفاده از واژه ها کلیدی در شکل دادن به استراتژی تولید محتوا
احتمالا در فرآیند تولید محتوای سایت به این مسئله برخورده اید که منظور فرآوری محتوا در ارتباط با واژه کلیدی مشخصی را کرده ولی بعدا متوجه می شوید که درباره آن کلمه کلیدی قبلا مطلبی نوشته اید. برای بازدارندگی از این دشواری ها می بایست لیستی از واژه ها کلیدی باره دربایستن خویش در ابتدای شغل مشخص کرده و برای هر یک محتوای به خصوص به آن را تهیه کنید. این فهرست از واژه ها کلیدی، راهگشای شما در فرآوری محتوا خواهد بود و مواردی را که از قلم جا افتاده اند را نیز مشخص خواهد کرد.

با استفاده از این لیست می توانید راهبرد فرآوری محتوای سایت را مشخص کرده و طبق برنامه ریزی به تولید محتوا در ارتباط با آنها بپردازید. همچنینی کلمات کلیدی اصلی و با اولویت بیشتر نیز در این نقشه کار، تعیین شده و می دانید از کجا بایست آغاز کنید. در پیوسته پیشه نیز با پیدا کردن کلمات کلیدی جدید، آن را در این لیست پیمان دیتا لغایت در آینده محتوایی درباره آن تولید کنید.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 آموزش فعال‌سازی حالت مطالعه‌ مخفی گوگل کروم, توسعه حالت مخصوص مطالعه در کروم

 فعال کردن حالت خواننده کروم

 

یکی از مهم ترین ویژگی های در نسخه جدید کروم حالت مخصوص مطالعه است که در تنظیمات پنهان شده است.

این ویژگی به طور پیش فرض غیرفعال شده است و برای فعال کردن آن باید Reader Mode را در Chrome 75 فعال کنید. پس از فعال شدن، این حالت همه چیز را از صفحه وب حذف می کند تا شما بتوانید روی مقاله مورد نظر تمرکز کنید.

 

حالت مطالعه عالی است برای کاربرانی که دوست دارند مقالات را آنلاین مطالعه کنند.  

اما این ویژگی تاکنون رسمی نشده است، بنابراین ما هنوز هم می توانیم در بهبود آن امیدوار باشیم. اگر میخواهید یک حالت مطالعه برای Chrome با ویژگیهای اضافی همراه باشد، میتوانید این مقاله را مطالعه کنید:

این مراحل را دنبال کنید:

اول از همه، مطمئن شوید که نسخه کروم نسخه 75 را اجرا می کنید. برای این کار، منو را باز کنید و به Help بروید.

“About Google Chrome” را انتخاب کنید.

اگر شما Chrome 75 را اجرا نکردید، مرورگر خود را به روز کنید

حالا در نوار آدرس chrome://flags/#enable-reader-mode را وارد کنید و Enter را فشار دهید.

شما لیستی از گزینه ها را مشاهده خواهید کرد و حالت Reader Mode را فعال کنید. (انتخاب Enabled)

 

 آموزش فعال‌سازی حالت مطالعه‌ مخفی گوگل کروم, توسعه حالت مخصوص مطالعه در کروم

 حالت Reader Chrome

 

بر روی دکمه Relaunch Now در پایین صفحه کلیک کنید تا کروم را دوباره راه اندازی کنید .

دفعه بعد که یک صفحه وب را باز می کنید، می توانید با استفاده از باز کردن منو و انتخاب گزینه جدید Distill Page، گزینه Reader Mode را بکار ببرید . می توانید ببینید که:

 

 آموزش فعال‌سازی حالت مطالعه‌ مخفی گوگل کروم, توسعه حالت مخصوص مطالعه در کروم

آموزش فعال‌سازی حالت مطالعه‌ گوگل کروم

 

حالت مطالعه، تمام گزینه ها را پاک می کند و همچنین تبلیغات را از روی صفحه حذف می کند. 

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/enable-reading02-chrome.html



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل

 

اینستاگرام در سال ۲۰۱۶، یک قابلیت جدیدی به نام بیزینس پروفایل (Business Profile) را به کاربران خود معرفی کرد. این امکان برای کسب و کارها در نظر گرفته شده بود و دست آنها را برای استفاده تجاری از اینستاگرام بازتر می‌کرد. پس کاملاً طبیعی بود که با استقبال بسیار خوبی روبرو شود.

 

اما هیچ بعید نیست که شما هنوز اکانت اینستاگرام خود را تجاری نکرده باشید. در این صورت، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می‌گوییم که بیزینس پروفایل اینستاگرام چیست، چه مزایایی برای شما خواهد داشت و نحوه ساختن بیزینس پروفایل در اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم. 

 

 نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل

 

بیزنس پروفایل اینستاگرام چیست؟

بدون شک شما هم عبارت بیزنس پروفایل اینستاگرام رو شنیدید و حتما کم و بیش اطلاعاتی هم در موردش دارید حتما تا به حال با پیج هایی برخورد کردید که دکمه یا دکمه هایی در بالای صفحه برای تماس با مالک پیج از طریق تماس تلفنی یا ایمیل وجود داشته باشد یا آدرس پیج به صورت لینک در بیو موجود باشد که با کلیک روی آن وارد نقشه گوگل مپ شده و محل دقیق فروشگاه را روی نقشه نشان بدهد.

 

با تبدیل پیج اینستاگرامتان به بیزینس پروفایل به امکانات جالب و کاربردی دسترسی پیدا خواهید کرد که میتواند به مدیریت بهتر مشتریان و در نتیجه افزایش درآمد شما کمک بسیاری بکند. لازم به ذکر است که این قابلیت به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران اینستاگرام قرار گرفته است؛ همچنین شما به راحتی میتوانید اکانت خود را به بیزینس پروفایل تبدیل کنید و بالعکس.

 

نحوه ساختن بیزینس پروفایل در اینستاگرام :

در اینجا چگونگی تغییر در نمایه کسب و کار در Instagram را آموزش می دهیم:

به حساب کاربری Instagram وارد شوید و به settings بروید.

روی “Switch to Business Profile” ضربه بزنید. 

 

 نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل

 

Instagram از شما خواسته است که به یک صفحه کسب و کار فیس بوک متصل شوید ( توجه داشته باشید: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به نمایه بازرگانی Instagram نیاز خواهید داشت). 

 

 نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل

 

یک دسته برای نمایه / کسب و کار خود را انتخاب کنید. 

 

 نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل

 

اطلاعات تماس خود را (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس) را پر کنید. شما باید حداقل یکی از اینها را پر کنید. 

 

 نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل

 

این همه آنچه است که باید انجام دهید! Instagram همچنین دارای یک پیغام ویدئویی است که گام به گام را به شما نشان می دهد.

 

چگونه از نمایه بازاریابی Instagram به حساب شخصی منتقل شویم : 

اگر به دلایلی می خواهید از نمایه بازاریابی Instagram به یک حساب شخصی منتقل شوید ، این کار ساده نیز انجام می شود.

به حساب کاربری Instagram وارد شوید و به تنظیمات بروید.

در بخش “Business Settings” روی “Switch Back to Personal Account” ضربه بزنید. 

 

 نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل

 

Instagram به شما یک فوریت داده می شود تا اطمینان حاصل کنید که می خواهید به حساب شخصی تغییر دهید. برای تأیید روی «Switch Back» ضربه بزنید.

 

 نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل

 

به یاد داشته باشید که همیشه می توانید به یک نمایه کسب و کار بازگردید.

اکنون که می دانید چگونه می توانید تغییر دهید، ما برخی از مزایای استفاده از نمایه بازاریابی Instagram را یادآوری می کنیم:

 

مزایای استفاده از پروفایل بیزینس Instagram :

1. دسترسی به Instagram Insights :

قبل از این کاربرانی که نیاز به آنالیتیکس برای پروفایل اینستاگرام خود داشتند از third partyها (که رایگان نبود) استفاده می‌کردند. اما در حال حاضر اکانت بیزینس اینستاگرام داده‌های آماری کامل‌تری با عنوان insight در ارتباط با پست‌ها در اختیار قرار می‌دهد. با مشخص شدن اکانت شما به عنوان بیزینس مشتریان راحت‌تر شما را به عنوان کسب و کار می‌شناسند. 

این عملکرد شما را در Instagram هفته گذشته - تغییر در فالوئرها، تعداد پست ها، برداشت ها، نمایه های نمایشی، کلیک های وبسایت و کلیک های ایمیل نشان می دهد. 

پس از آن، به شما اطلاعاتی از فالوئرها مثل جنسیت، سن و مکان ارائه می دهد.

Instagram Insight همچنین به شما اجازه می دهد که پست های تاریخی خود را با مشارکت و برداشت ها مشاهده کنید تا بیش از یک دوره زمانی که شما تعیین کرده اید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/everything-instagram01-visitorprofile.html



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()