نوشته شده توسط : ساحل

iDownloader تنها یک نرم اسباب دانلود برای آیفون مانند دیگران نیست که تنها فیلم ها را از اینترنت دانلود می کند. حائز یک ویژگی جالب است که می تواند اسناد مهم و فایل های صوتی را نیز در آیفون شما بارگیری کند.

از ویژگی های منحصر به فرد این اپلیکیشن، هستی مرورگر داخلی است که به اتفاقاً می تواند 50 فیلم را دریافت کند. iDownloader بهترين برنامه دانلود از يوتيوب براي ايفون است که همچنین یک اپ مدیریت فایل شگفت انگیز است.

Best Video Downloader
طريقه دانلود از يوتيوب با این نرم انگیزه ها زیاد آسان است. همانطور که از نام آن پیداست “Best Downloader Video” ابزاری زیاد جذاب است که دارای ویژگی های بسیار جالبی است که در آن گنجانده شده است و می توانید به دانلود نماهنگ از یوتیوب با ایفون خویش بپردازید.

Video Download Pro
برنامه Video download Pro یک محیط کاربرپسند را برای شما فراهم می کند. در تنظیمات می توانید یک رمز عبور برای مسائل امنیتی رو نرم انگیزه ها تنظیم کنید. این برنامه با یک تقدیر مدیریت فایل و نمایشگر فایل به اتفاق است که به مدیریت فیلم های دانلود شده کمک می کند.

 

آموزش دریافت لینک فیلم در یوتیوب
شاید متوجه شده باشید که برنامه یوتیوب برای URL ویدیوهای پخش شده را اثر نمی دهد. خوشبختانه، یک شیوه ساده برای گرفتن لینک فیلم در یوتیوب ، در گزینه های اشتراک گذاری شما هستی دارد.

جهت کپی لینک ویدیو باید مراحل پایین را تعقیب کنید:

در صفحه فیلم دلخواه خویش بر روی دکمه اشتراک گذازی ویدیو بر پایه تصویر زیر کلیک کنید تا صفحه جدیدی برای شما باز شود. این دستورالعمل برای گوشی و تبلت نیز همینطور می باشد.
گرفتن لینک فیلم در یوتیوب

2. در گام بعدی لینک فیلم موردنظر را برای شما نمایش می دهد. همانطور که در تصویر زیر می بینید می توانید لینک را کپی و حتی در شبکه های اجتماعی نشان داده شده به اشتراک بگذارید.

لینک فیلم در یوتیوب

 

دانلود از یوتیوب با idm
نحوه دانلود از طریق اینترنت دانلود منیجر در ویدیوی زیر روشنگری دیتا شده است. برای سپریدن این شغل لازم به سرورهای بیگانه متصل شوید.گرفتن لینک فیلم در یوتیوب


دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار
سایت دانلود از یوتیوب
سایت های دانلود فیلم از یوتیوب زیادی در سطح اینترنت وجود دارد. این سایت ها روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود. فقط تفاوت عمده این ها در کیفیت فیلمی است که در پسندیدن شما پیمان می دهند.

y2mate
نحوه دانلود از سایت یوتیوب در y2mate با وارد کردن نام ویدیو و زدن Start می توانید جستجو و ظهور کنید. شما با پیمان دادن لینک فیلم خویش در این سایت می توانید آن را به صورت سر راست دریافت کنید. Y2mate به شما دستور می دهد ویدیو را از YouTube ، Facebook ، Video ، Dailymotion ، Youku و غیره به MP3 ، Mp4 تبدیل و دانلود کنید.

شما به راحتی می توانید هزاران فیلم را از یوتیوب و تارنما های سایر در رایانه یا گوشی ذخیره کنید.

Keepvid
سایت Keepvid یک سایت خوب برای دانلود فیلم از یوتیوب است. زمانی که وارد این سایت می شوید با یک کادر مستطیلی روبرو می شوید که با قرار دادن لینک فیلم در یوتیوب قادر هستید لغایت با فرمت های گوناگون گرفتن کنید.

catch.tube
سای هم سایت خوبی است که برای شما رهنمود می کنم. این سایت دانلود از یوتیوب برای دائم مجانی است. از راه افزونه کروم که برای این سایت طراحی شده است به راحتی می توانید دربایستن خویش را برطرف کنید.

topvideodownloader.com
سایت کی از سایتهای ویژه با لینک سر راست و کیفیت بالا می باشد که از منابع گوناگون همچون فیسبوک، اینستاگرام، دیلی موشن و خیلی از سایتهای دیگر بدون فیلتر دانلود کنید.

Video Grabber
در این سرنوشت به معرفی سایت Video Grabber می پردازیم. یک دانلود کننده ویدیوی آنلاین از یوتیوب است. این دانلودر یوتیوب مبتنی بر وب است که به کاربران امکان می دهد فیلم ها را از سایت های داغ اشتراک گذاری ویدیویی آنلاین مانند YouTube ، Lynda ، Twitter ، Twitch ، LiveLeak ، Vevo و … به دست آورند.

خاصیت دیگری که پروا من را به خود جلب می کند این است که گردآور ای از فیلم های داغ را ضبط می کند و آنها را در سایت خویش پیمان می دهد.

Vidpaw
یوتیوب به عنوان بزرگترین سایت اشتراک ویدیو، همیشه در صدر گویه فناوری ویدیو پیمان دارد. اگر می خواهید یک فیلم HD را دانلود کنید، جدا از به کارگیری سایت های آنلاین ذکر شده در بالا، VidPaw نیز گزینه نکوداشتن است.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رسانه‌های رسمی در گزارشی اعلام کردند شبکه‌ی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک (Starlink) اسپیس‌ایکس (SpaceX) به‌تازگی در آمریکا مورداستفاده قرار گرفته است. بر اساس شنیده‌ها، گروه‌های واکنش اضطراری ایالت واشینگتن طی هفته‌های اخیر برای اهدافی خاص از استارلینک بهره گرفته‌اند. این نخستین باری است که استفاده‌ی رسمی از استارلینک،‌ رسانه‌ای می‌شود.

ارتش ایالت واشینگتن که شامل واحد گروه‌های واکنش اضطراری هم می‌شود در اوایل ماه آگوست ۲۰۲۰ (اواسط مرداد ۱۳۹۹) فرایند استفاده از پایانه‌های مخصوص استارلینک را آغاز کرد تا بتواند سرویس اینترنت را به مناطقی که توسط آتش‌سوزی‌های گسترده ویران شدند بیاورد. پایانه‌های موردبحث، دستگاه‌های کوچکی روی زمین هستند که به‌شکل بی‌سیم با ماهواره‌های استارلینک ارتباط برقرار می‌کنند.

گفته می‌شود گروه‌های واکنش اضطراری ارتش واشینگتن هفت پایانه‌ی اینترنتی دارند و توانسته‌اند آن‌ها را با موفقیت در منطقه پیاده‌سازی کنند. ریچارد هال، مدیر بخش ارتباطات اضطراری در اداره‌ی نظامی ایالت واشینگتن، دوشنبه‌ی گذشته در مصاحبه‌ای به وب‌سایت CNBC گفت: «تاکنون هیچ تجهیزات ماهواره‌ای تاکتیکالی ندیده‌ام که بتوان آن را با این سرعت راه‌اندازی کرد. به‌علاوه هر تجهیزاتی که راه‌اندازی کرده‌ام، ازلحاظ قابل‌اتکا بودن، به استارلینک نزدیک نمی‌شوند». 

منبع:

https://www.zoomit.ir/internet-network/363359-washington-emergency-responders-spacex-starlink-internet/



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

این روزها که مردم آمریکا سرگرم انتخابات ریاست جمهوری این کشور هستند، خبری درباره دونالد ترامپ منتشر شده که ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی روبه‌رو شده است. بر اساس این خبر، جواب آزمایش کرونای ترامپ مثبت اعلام شده است. عصر روز چهارشنبه، ترامپ با انتشار توییتی از مثبت‌شدن جواب آزمایش کرونای خود و همسرش خبر داد. شان کونلی، پزشک کاخ سفید در یادداشتی، مثبت‌بودن جواب آزمایش‌ دونالد و ملانیا ترامپ را تأیید کرد. این اتفاق می‌تواند تأثیر زیادی در انتخابات آمریکا داشته باشد.

از لحظه‌ی انتشار این خبر، کاربران توییتر در حال منتشر کردن توییت‌هایی هستند که به این موضوع مربوط می‌شود. اما در این میان عده‌ای نیز وجود دارند که به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم برای رئیس جمهور فعلی آمریکا آرزوی مرگ کرده‌اند. این افراد ترامپ را مسئول شیوع بیش از حد ویروس کرونا در سراسر ایالات متحده آمریکا می‌دانند.

اما توییتر یک‌ شبکه اجتماعی با قوانین خاص خود است و یکی از مواردی که همه کاربران موظف به رعایت آن هستند به این مسئله مربوط می‌شود. طبق قوانین توییتر، کاربران نمی‌توانند در پست‌های خود برای فردی دیگر مرگ، آسیب جدی یا بیماری کشنده آرزو کنند. مسئولان این پلتفرم، روز جمعه اعلام کردند هر توییتی که این سیاست را نقض کند، حذف خواهد شد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/internet-network/363402-twitter-suspend-tweet-trump-death-covid-19-rules/



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اکنون می‌توانید یک سایت بی‌نظیر راه‌اندازی کنید

مهم نیست چه گونه سایتی می‌خواهید و چه امکاناتی احتیاج دارید.  پرتال بهترین گذرگاه برای یک ورود حرفه‌ای به دنیای آنلاین است. 7 روز آینده می‌تواند شروعی برای کامیابی اینترنتی شما باشد.
قدرت در عین سادگی
ساخت سایت با پرتال واقعاً ساده است. ولی در کنار سادگی، ساخت سایت امکانات کاملی هم برای رشد و توسعه در پسندیدن شما خواهد بود.

دوست دارید آدرس وب‌سایت شما چه باشد؟ شما می‌توانید خیلی تند حوزه مورد نظرتان را ثبت کنید یا دامنه‌ قبلی خویش را به سایت متصل نمایید.
تکنولوژی ابری

سرعت و امنیت سایت شما به لطف تکنولوژی ابری فراهم شده است. این یعنی تحت هر فشاری، سایت شما برقرار خواهد بود.
اولین قدم برای کامیابی آنلاین
همانند یک حرفه‌ای، وب‌سایت خود را بسازید

بعد از برپایی وب‌سایت، شما به راحتی می‌توانید تمام بخش‌های آن را به مد نظر خود ویرایش کنید، صفحات مختلفی (نوشتاری، نگارخانه تصاویر، وبلاگ، مقاله، فرم دریافت اطلاعات و ...) برای سایت خویش بسازید و محتوای خود را وارد نمایید.
مسیر رشد و توسعه سایت
حضوری پر رنگ در دنیای اینترنت داشته باشید

وب‌سایت شما از کل عقیده برای بازاریابی و فروش حاضر است. امکان کسب رتبه‌های برتر گوگل، پیوست به ایمیل و پیامک، بازاریابی به کمک فرآوری محتوا و شناسایی کردن شبکه‌های اجتماعی، برخی از گزینه‌های شما هستند.
مراحل تشکیل سایت با پرتال

شما فقط 3 قدم لغایت راه‌اندازی وب‌سایت خویش فاصله دارید
انتخاب قالب

از بین ده‌ها قالب زیبا و استاندارد، یکی را گزینش کنید. دشوار نگیرید! در آینده می‌توانید با یک کلیک (و رایگان) قالب را تغییر دهید.
ویرایش محتوا

صفحات مختلفی برای سایت خویش ایجاد کنید و محتوای تمام آنها را با توجه به بیچارگی و خواستۀ خودتان ویرایش دهید.

بعد از آماده شدن سایت، دامنۀ دلخواه خویش را ثبت کنید (یا دامنۀ پیشین خودتان را به سایت متصل کنید) وارد دنیای آنلاین شوید.
سوالی دارید؟ چشم براه تماس شما هستیم


امکانات و ویژگی‌های حرفه‌ای

با سایت‌ساز پرتال، با قدرت شروع کنید، با سرعت رشد کنید
سفارشی‌سازی قالب
مدیریت صفحه‌ها
مدیریت فایل‌ها
وبلاگ‌نویسی
آمادگی برای سئو
اتصال به درگاه پرداخت
مدیریت کاربران
تعریف همکار
ایمیل سازمانی
Backup منظم
آمار بازدیدکنندگان
فرم‌ساز
ساخت خبرنامه ایمیلی
اطلاع‌رسانی پیامکی
صندوق پیام‌ها
کیف پول برای کاربر
پشتیبانی از CDN
امور مالی پیشرفته



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اعضای خانواده آیفون ۱۲ درصورت فعال‌بودن حالت دو سیم‌کارته، از اینترنت 5G پشتیبانی نخواهند کرد.

وقتی آیفون 12 رونمایی شد، افراد زیادی به قابلیت 5G موجود در همه‌ اعضای خانواده‌ی جدید اپل توجه کردند. تقریبا هیچ شرکتی تاکنون برای همه‌ی مدل‌های یک خانواده پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم را ارائه نکرده بود. همین موضوع باعث شد که عده‌ای درباره‌ی تأثیر اپل در آینده‌ی اینترنت 5G حدس‌هایی بزنند؛ اما به‌تازگی خبری منتشر شده است که نشان می‌دهد آیفون ۱۲ در حالت دو سیم‌کارته نمی‌تواند اینترنت 5G ارائه دهد.

طبق اطلاعات به‌دست‌آمده از بخش سؤال‌های متداول فروشگاه اپل استفاده از آیفون ۱۲، زمانی‌که هر دو سیم‌کارت فعال هستند، باعث می‌شود سرعت داده‌ی‌ تلفن‌همراه به 4G LTE کاهش پیدا کند. همه‌ی مدل‌های نسل جدید آیفون از این حالت پشتیبانی می‌کنند؛ اما اطلاعاتی که اخیرا یکی از کاربران ردیت از منابع فروشگاه‌ اپل منتشر کرده است، از پشتیبانی‌نشدن 5G در‌صورت فعال‌بودن هر دو سیم‌کارت خبر می‌دهد.

آیفون ۱۲ دو سیم کارته

مطالب منتشرشده به بخش «آنچه باید درباره‌ی 5G در آیفون بدانید» مربوط است. در این متن نوشته شده است:

آیا 5G زمانی‌که هر دو سیم‌کارت فعال هستند نیز کار می‌کند؟ هنگام استفاده از دو خط در حالت دوسیم‌کارته، اینترنت 5G پشتیبانی نمی‌شود و سرعت آن به 4G LTE کاهش می‌یابد. اگر مشتریان فقط از eSIM استفاده می‌کنند و اپراتور آن‌ها بتوانند از اینترنت 5G پشتیبانی کنند، به اینترنت نسل پنجم دسترسی خواهند داشت.

همچنین براساس اطلاعات منتشر‌شده، مشخص شده است که برای استفاده از اینترنت 5G باید یکی از سیم‌کارت‌ها را غیرفعال کرد. این محدودیت کسانی را دلسرد خواهد کرد که قصد داشتند از دو سیم‌کارت درون دستگاه خود برای کارهای مختلف استفاده کنند و اینترنت 5G برای آن‌ها اولویت داشته است.

تصور کنید فردی می‌خواهد با یک خط کارهای اداری خود را انجام دهد و با سیم‌کارت دیگر با دوستان صمیمی‌اش در ارتباط باشد. این فرد نمی‌تواند برای هر دو حالت از اینترنت 5G استفاده کند.

البته ممکن است این مسئله فقط مشکلی نرم‌افزاری باشد و اپل بتواند در به‌روزرسانی‌های بعدی آن را رفع کند. کاربری که اطلاعات اخیر را منتشر کرده است، ادعا می‌کند اپل در اواخر سال جاری به‌روزرسانی‌ای منتشر می‌کند که به‌وسیله‌ی آن اینترنت 5G در حالت دو سیم‌کارت نیز دردسترس قرار خواهد گرفت.

منبع:

https://www.zoomit.ir/mobile/364036-iphone-12-dual-sim-mode-incompatible-5g-speeds/



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

باور عمومی بر این است که خودروهای هیبریدی شارژی (به اختصار PHEV) در مقایسه با مدل‌های درون‌سوز سبزتر بوده و سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند. اما نتایج یک تحقیق اخیر خلاف این مساله را ثابت کرده و نشان می‌دهد خودروهای مجهز به پیشرانه هیبریدی شارژی به خاطر برد حرکتی محدود در حالت تمام الکتریکی، آنگونه که تبلیغ می‌شود، پاک نیستند.

 

 

 

علاوه‌بر این، یافته‌های این تحقیق حکایت از آن دارد چنانچه مدل‌های PHEV به طور منظم شارژ نشوند، میزان CO2 آزاد شده از آنها می‌تواند حتی بیشتر از رقبای بنزینی یا دیزلی باشد!

محققان آلمانی حاضر در این تحقیق معتقدند قانونگذاران و دولت‎‌ها باید دست از حمایت‌های اضافی از خودروهای هیبریدی شارژی برداشته و معافیت‌های مالیاتی آنها را حذف کنند.

طرح چنین ادعایی می‌تواند به افزایش انتقاد از پیشرانه‌های هیبریدی شارژی منجر شود، با این حال بسیاری از خودروسازان – از جمله برندهای لوکس آلمانی – از این تکنولوژی به عنوان یک راهکار برای کاهش میانگین آلایندگی سبد محصولات خود استفاده می‌کنند.

 

 

 

اگر بخواهیم با آمار و ارقام نگاهی به این موضوع داشته باشیم، باید بگوییم محققان موسسه Fraunhofer ISI و کنسول بین‌المللی حمل و نقل سبز (ICCT) با بررسی بیش از 100,000 خودروی هیبریدی شارژی از بین 66 مدل مختلف به فروش رسیده در اروپا، ایالات متحده و چین به این نتیجه رسیده‌اند که میزان CO2 تولیدی توسط یک مدل هیبریدی شارژی در بهترین حالت دو برابر رقم درج شده در کاتالوگ رسمی است!

 

 

 

اما در بدترین حالت میزان CO2 آزاد شده از خودروهای هیبریدی شارژی به چهار برابر رقم اعلامی از سوی سازنده نیز می‌رسد؛ به عبارت بهتر یک مدل PHEV که طبق ادعای تولیدکننده در هر کیلومتر 50 گرم CO2 از خود بر جای می‌گذارد، ممکن است در عمل بین 100 الی 200 گرم از این گاز آلاینده را وارد جو کند، بد نیست بدانید این رقم هم‌تراز و حتی بیشتر از برخی مدل‌های بنزینی است!

یکی از دلایل اصلی این امر، بهره‌گیری از خودروهای PHEV در شرکت‌ها و سازمان‌هاست، چرا که جابجایی‌های مورد نیاز آنها معمولا فراتر از برد تمام الکتریکی چنین مدل‌هایی است. مساله دیگر اینکه کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها معمولا رانندگان را به استفاده از بنزین تشویق می‌کنند که احتمالا به خاطر صرفه‌جویی در زمان است.

 

 

 

پاتریک پلوتز (Patrick Plotz) محقق ارشد مطالعه مورد بحث اعتقاد دارد برای کاهش CO2 خودروها، باید از یک سو قدرت موتور آنها را کاهش داد و از سوی دیگر بر میزان برد الکتریکی آنها افزود. وی تخمین می‌زند برای اینکه مدل‌های هیبریدی شارژی واقعا بهینه‌تر از رقبای بنزینی باشند (حداقل در آلمان)، برد الکتریکی آنها به جای 30 الی 60 کیلومتر باید 80 الی 90 کیلومتر باشد.

با وجود تبلیغات زیاد، خودروهای هیبریدی شارژی از شرایط متزلزلی برخوردار هستند و در صورت نبود حمایت‌های دولتی آمار فروش آنها به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد. برای مثال در کشور هلند که مشوق‌های مالیاتی مخصوص خودروهای هیبریدی شارژی حذف شده، آمار فروش این دسته از مدل‌ها از 40 هزار دستگاه در سال 2015 به تنها 1,150 دستگاه در سال 2017 کاهش پیدا کرد!

 

 

 

گفتنی است در حال حاضر اروپا بهشت اتومبیل‌های PHEV محسوب می‌شود و تاکنون حدود 780 هزار دستگاه خودروی هیبریدی شارژی در آن به فروش رسیده که بیش از هر جای دیگر دنیاست. پس از اروپا چین با اختلاف تقریبا 10 هزار دستگاه در رتبه دوم قرار دارد.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/19/%d9%86%d8%aa%db%8c%d8%ac%d9%87-%d8%b9%d8%ac%db%8c%d8%a8-%db%8c%da%a9-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82%d8%9b-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%db%8c%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%af%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه خرید و فروش اینترنتی بخشی از زندگی کل مان شده است. برای سپریدن استراتژی های فروش اینترنتی خرید آنلاین لازم است که کسب و کارهای اینترنتی به اندیشه راحت بودن مراحل خرید آنلاین برای کاربران باشند. در واقع باید راهبرد فروش آنلاین خود را به گونه ای بچینند که فرآیند خرید آنلاین به سادگی اتمام پذیرد. در دیجیتال مارکتینگ اهمیت فرآیند فروش آنلاین و تجربه کاربران در این پروسه خیلی بالاست. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که امروزه مشتریان زیاد مستحضر تر از قبل هستند و قبل از اتمام خرید، بها و کیفیت فرآورده یا خدمات را با بها و کیفیت برندهای سایر سنجش می کنند.

استراتژی فروش آنلاین
چرا به استراتژی فروش آنلاین دربایستن دارید؟

گوشی هوشمند و تبلت ها همانند رایانه و لب تاپ در دسترس عموم پیمان دارند. اکثر افراد به علت مشغله یومیه بسیار خود به خرید آنلاین روی آوردند. راهبرد فروش آنلاین شما باید به قدری جذاب باشد که کاربر برند شما را نسبت به دیگر رقبا گزینش کند. هم چنین تنوع خرید آنلاین زیاد بیشتر از خرید سنتی است. شما در پهنا ۱۵ دقیقه می توانید قیمت یک فرآورده را در تارنما برند های گوناگون بیابید و آگاهانه تر از شیوه سنتی خرید کنید. اینترنت و دنیای دیجیتال مارا با امکانات جدید و سهولت آشنا کردند که خرید و فروش آنلاین نیز جزء این امکانات است. استراتژی فروش آنلاین برای شکوفایی خود به موعد و هزینه دربایستن دارد.

برای اینکه راهبرد فروش آنلاین شما کامیاب شود باید با نیازهای مشتریان سازگاری داشته باشد. برای به ثمر رسیدن این هدف، فقط حضور آنلاین کسب و کار شما کافی نیست. بعد از طراحی سایت و راه اندازی شبکه های اجتماعی و دیگر زیرساخت های مورد نیاز، برای جلب عقیده و اعتماد کاربران لازم است که برند شما، معتبر شناخته شده باشد و بتوانید ارتباط مناسبی با کاربران قصد خویش استوار کرده باشید. برای راه اندازی کسب و کار الکترونیکی و فروش آنلاین محصولات و خدمات لازم است که با الزامات اولیه آن آشنا شوید لغایت استراتژی فروش آنلاین کامیاب تری داشته باشید. پیش از آغاز ایده پردازی و برگزیدن استراتژی فروش آنلاین بعدی، شما را با این سه عنصر بایسته و ارزشمند در دیجیتال مارکتینگ آشنا می کنیم.
سه عنصر بایسته و ارزشمند دیجیتال مارکتینگ برای راهبرد فروش آنلاین
۱- بهینه‌سازی قیف فروش آنلاین

قیف فروش آنلاین دربرگیرنده همگی مسیرهایی است که یک کاربر می پیماید الی فرآورده یا خدمتی را از شما خریداری کند. برای اینکه راهبرد فروش آنلاین موفقی داشته باشید لازم است همگی این مسیرها را رسیدگی کنید و آنها را بازسازی کنید. بازسازی شما باید به نوع ای باشد که مشتری الی انتهای گذرگاه ارتباطی را بپیماید و میانی مسیر از خرید خویش پشیمان نشود. با معرفی قیف فروش آنلاین، از خواسته ها و نیازهای مشتریان در این راه آگاهی پیدا می کنید. شما باید لغایت حتماً ممکن پیماندن این مسیر را باید برای کاربران خویش راحت کنید.

گام های پیمایش قیف فروش آنلاین دربرگیرنده :

جذب کاربران
تبدیل کاربر به مشتری
فروش آنلاین
تبدیل مشتری به مشتری وفادار

در واقع دیجیتال مارکتینگ با سپریدن تبلیغات اینترنتی کاربران را جذب می کند و با جلب اعتماد کاربر و ارائه محصولات با کیفیت تر از رقیبان از کاربران مشتری می سازد. یک مشتری، اگر از خرید اولیه خود خوشنود باشد، احتمال این هست که باز هم از شما خرید کند. اگر برند شما به راستی خوب و باکیفیت باشد، مشتری همش از شما خرید می کند و به شما وفادار خواهد بود. یک مشتری وفادار برای برند شما تبلیغ می کند و دیگران را دلگرمی به خرید آنلاین از سوداگری شما می نماید. یک استراتژی فروش آنلاین خوب، قادر به حفظ توجه به چشم‌انداز از راه قیف فروش خواهد بود. در حالی که یک استراتژی فروش آنلاین عالی، آنها را به روشی که با برند همجهت باشد، حفظ خواهد کرد.
۲- فرآوری محتوایی که منجر به فروش آنلاین شود

محتوا می تواند استراتژی فروش آنلاین شما را تحت تاثیر قرار دهد. محتوای با کیفیت به کامیابی راهبرد فروش آنلاین کمک می کند و محتوای بی کیفیت راهبند پیشرفت استراتژی شما می شود. امروزه، مشتریان به تعقیب مطالب ساده نیستند. آنها مطالبی را دنبال می کنند که برای آنان کاربردی باشد و به درد کمینه یکی از مسائل آنها بخورد. محتوای با کیفیت ارزش برند شما را بالا می برد و تصویر احسان از بازرگانی الکترونیکی شما در ذهن مخاطب می سازد. وقتی تولید درونمایه به نکویی انجام شود، مشاهده خواهید کرد که این محتوا همگی مراحل قیف فروش شما را تحت کارایی خویش قرار می دهد.

برای تبدیل کاربر به مشتری و ساخت مشتری وفادار، محتوای شما باید شامل مطالب کاربردی باشد و یکتا از مشکلاتی را که کاربر با آن دست و پنجه نرم می کند حل کند. محتوای آموزشی، نمایشگر شما و برند شما را به عنوان رهبران در صنعت نمایش می دهد. در حالی که شما اغلب باید خویش را در حال کمک به دشواری ها مشتریان نشان دهید. متاوب چند نوع محتوای باکیفیت و کارساز در موفقیت راهبرد فروش آنلاین را به شما شناسایی می کند:
الف) وبلاگ

می طاقت گفت، وبلاگ و وبلاگ نویسی، موثرترین شغل برای تحت تاثیر قرار دادن فروش آنلاین است. ولی چگونه ؟

اگر در وب سایت کسب و کار خود تقسیم وبلاگ را تاسیس کنید به شما کمک می کند لغایت :

ترافیک سایت و رتبه سایت خویش را افزایش دهید.
بطور منظم محتوای مرتبط با کسب و کار را منتشر کنید و تکاپو آنلاین داشته باشید.
تصویر برند بازرگانی خویش را در شبکه های اجتماعی بهبود دهید.

تولید محتوای منظم در تارنگار نه فقط به برقراری پیوستگی اغلب با کاربران کمک می کند بلکه بخاطر حضور و کار و جنبش آنلاین، موجب اطمینان کاربران به برند شما می شود.
ب) رخداد و وبینار آنلاین

وبینار، محتوای آموزشی تصویری برای نمایش چشم انداز یک برند است. سوژه وبینار می تواند یک محتوای خوانا و یا یک رخداد یومیه در وب سایت شما باشد که نمایشگر تجربه شما در این صنعت بازرگانی است. اگر برای گزینش جستار وبینار به دشوار برخوردید، می توانید یک نظرسنجی آنلاین از کاربران خویش بگیرید و از آنها بخواهید که موضوعات پیشنهادی خود را به شما بگویند.
پ) پژوهش ها موردی و استشهاد اجتماعی

مطالعات موردی چه به اندازه یک پاراگراف و چه خیلی اغلب از آن، ابزار مفیدی در فهم بهتر منظره برند شماست. هم چنین، پژوهش ها موردی مشکلات کاربران پیشین را به همراه گذرگاه حل شما برای آن مشکلات کناره هم گذاشته و نمایش می دهد.
ت) روش های ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ با جمع آوری ایمیل مخاطبان هدف، گذرگاه بازاریابی اینترنتی را تسهیل می کند. زیرا منظور اصلی بازاریابی، رساندن پیام تبلیغاتی به گوش کاربران هدف است. با داشتن ایمیل کاربران، رساندن پیام به دست آنان کار سختی نخواهد بود. پس از جمع آوری ایمیل کاربران، بصورت منظم ایمیل هایی با محتوای خبری، به روز رسانی، اتفاق و ترقی های برند خویش را به کاربران ارسال می کنید تا کاربران با کسب و کار شما اغلب در بستگی باشند.
ث) محتوای شبکه های اجتماعی

برای بسیاری از برندها محتوای خلاق و سازماندهی شده، بسیار کارساز در موفقیت راهبرد فروش آنلاین است. کار و جنبش آنلاین در شبکه های اجتماعی و پاسخگویی به سوالات کاربران و هدایت آنان به مسیرهای ارتباطی منجر به افزایش فروش آنلاین شما خواهد شد. هم چنین علاوه بر اینکه کیفیت فرآوری محتوا در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است، سهولت به اشتراک گذاری محتوا در بین شبکه های اجتماعی نیز خیلی مهم است.

شما باید شبکه های اجتماعی که مخاطبان منظور شما در آنجا حضور دارند را بیابید و با حمایت همیشه و فرآوری محتوای منظم، نظر کاربران منظور خود را جلب کنید. شبکه های اجتماعی در افزایش اخطار کاربران از برند شما بسیار موثرند. محتوایی که به اشتراک می گذارید باید کاربردی، ارزشمند و مناسب برای دغدغه کاربران منظور شما باشد. در واقع محتوای پیشین بیان شده هم همین کارها را سپریدن می داد ولی شبکه های اجتماعی به برند شما کمک می کند الی با کاربران هدف خویش پیوستگی نزدیکتری داشته باشید. همین صمیمیت بیشتر با کاربران، منجر به خرید و فروش آنلاین می شود.
۳- استفاده از داده ها و تجزیه و تحلیل برای بهینه سازی استراتژی فروش آنلاین

فروشندگان و بازاریابان آنلاین، روش تفسیر تکاپو های آنلاین مخاطبان منظور خویش را مدام تغییر می دهند. بر اساس دیتا های جمع آوری شده در حساب کاربری سوداگری در Google Analytics ، امروزه کاربران از برندهایی که تعامل احسان با آن ها داشته باشند، اغلب خرید می کنند.

دسترسی به این داده ها، به ساخت استراتژی فروش آنلاین کامیاب کمک می کند. با به کارگیری این اطلاعات، گام های قیف فروش خویش را شناسایی کنید. مسیرهای ارتباطی فروش آنلاین به برقراری وابستگی کاربر با برند شما کمک می کند. بعد از معرفی کانال های ارتباطی، به درمان و بازسازی مسیرهای آن بپردازید تا فروش آنلاین خود را افزایش دهید. یک استراژیست موفق با به کارگیری آلت آنلاین به تحلیل و تجزیه این اطلاعات می پردازد تا همگی جنبه های مهم در فروش را رسیدگی نماید. تحلیل اطلاعات کسب و کاری، به شما می گوید که چگونه چشم اندازها موجب صرفه جویی در زمان، افزایش راندمان راندمان و ارزشمند کردن برند خود می شوند.

نتیجه گیری

یک استراتژی فروش آنلاین کامیاب با فهم ریزبین نیاز، خواسته و خو های آنلاین مشتریان شروع می شود. با بهره گیری از دست موزه آنلاین برای تجزیه و تحلیل اطلاعات تجاری و زیرساخت های شبکه های اجتماعی، می توانید :

قیف فروش آنلاین خود را بهبود بخشید.
راهبرد فروش آنلاین خویش را بهینه سازی کنید.
کسب درآمد بیشتری از فروش آنلاین داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در طراحی گوشی‌های هوشمند، هر میکرومتر فضا اهمیت بالایی دارد و حالا محققان در عربستان موفق به توسعه فیلم‌های گرافیتی بسیار نازک شده‌اند که فضای خالی درون این محصولات را افزایش می‌دهند.

دانشمندان اخیرا توانسته‌اند لایه‌هایی با ضخامت نانومتر از گرافیت توسعه دهند که به خنک باقی ماندن دستگاه‌های الکترونیکی کمک می‌کند و فضای بسیار کمتری را نسبت به راه‌حل‌های کنونی برای کاهش دمای آن‌ها اشغال می‌کند.

فیلم‌های گرافیتی به علت رسانندگی گرمایی فوق‌العاده خود برای خنثی‌سازی گرمای تولید شده توسط قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرند، بنابراین نقش مهمی خنک نگه داشتن دستگاه‌های الکترونیکی دارند. با وجود چنین موضوعی، ساخت آن‌ها ساده نیست و شامل فرایند چندین مرحله‌ای می‌شود و ماده باید تحت دمای شدید نزدیک به ۳۲۰۰ درجه سلسیوس قرار بگیرد تا بتوان فیلم‌ها با ضخامت چند میکرومتر تولید کرد.

نویسنده ارشد مقاله جدید، «G. Deokar» اعلام کرده:

«روشی که اکنون برای ساخت فیلم‌های گرافیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از پلیمر به عنوان ماده منبع استفاده می‌کند، پیچیده است و همچنین به انرژی بالایی نیاز دارد.»

Deokar و همکارانش در دانشگاه «علم و صنعت ملک عبدالله» در عربستان سعودی روی راه کارآمدتری برای تولید این گرافیت‌ کار کرده‌اند. تکنیک این محققان شامل ورقه‌های نیکل به عنوان کاتالیزور برای تبدیل گاز متان داغ به گرافیت می‌شود.

ضخامت‌ فیلم‌های گرافیتی که از این روش روی سطح ورقه‌های نیکل ساخته می‌شوند تنها به ۱۰۰ نانومتر می‌رسد. این ورق‌ها که محققان نام «فیلم‌های گرافیتی با ضخامت نانومتر» (NGFs) را برای آن‌ها انتخاب کرده‌اند، با قرارگیری ماده در دمای نزدیک به ۹۰۰ درجه سلسیوس ساخته می‌شوند.

 

فیلم‌های گرافیتی
 

 

طی این فرایند، NGF در دو طرف فویل تشکیل می‌شود که می‌تواند تا حداکثر ۵۵ سانتی‌متر مربع رشد کند. این ورق‌ها را می‌توان استخراج کرد و روی سطوح دیگر قرار داد. NGF بسیار باریکتر از فیلم‌های گرافیتی میکرومتری کنونی محسوب می‌شود، با این حال همچنان ضخامت بسیار بیشتری نسبت به یک لایه گرافین دارد.

این ورق‌های نیمه شفاف و رسانا می‌توانند علاوه بر گوشی‌های هوشمند، برای دستگاه‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرند که برای مثال می‌توان به سلول‌های خورشیدی و همچنین سنسورهای تشخیص گاز NO2 اشاره کرد. نتیجه کار این محققان در ژورنال‌های «Nanotechnology» و «Scientific Reports» به چاپ رسیده است.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/12/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c%d8%aa%db%8c-%d9%81%d9%88%d9%82-%d9%86%d8%a7%d8%b2%da%a9/



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هامر EV خودروی جدید شرکت GMC است که به‌زودی معرفی می‌شود و قرار است نخستین خودروی دنیا با نرم‌افزار توسعه‌داده‌شده توسط Unreal Engine اپیک گیمز باشد.

اپیک گیمز، خالق بازی محبوب فورتنایت، اعلام کرد که در پی همکاری با شرکت‌های تولیدکننده‌ی خودرو است. اپیک گیمز قصد دارد فرایند همکاری را با جنرال موتورز آغاز کند. به‌موجب همکاری دو شرکت یادشده، اپیک گیمز پلتفرم توسعه‌ی بازی آنریل انجین (Unreal Engine) را به‌منظور ساخت نوعی نرم‌افزار مخصوص خودروها که اپیک گیمز آن را HMI (رابط انسانی-ماشینی) خطاب می‌کند مورد استفاده قرار می‌دهد. نخستین خودرویی که در پی استفاده از آنریل انجین اپیک گیمز است، هامر ای وی (GMC Hummer EV) خواهد بود که برای رونمایی در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۹ مهر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

آنریل انجین همان موتوری بازی‌سازی‌ است که برای توسعه‌ی بازی فورتنایت و شمار درخور توجهی از بازی‌های دیگری که امروزه در بازار موجود هستند از آن استفاده شده است. اپیک گیمز از همکاری با شرکت‌های خودروساز هدفی مشخص دنبال می‌کند؛ خودروهای مدرن برخلاف خودروهایی که در سال‌های دور ساخته می‌شدند، تمرکز بسیار ویژه‌ای روی مبحث نرم‌افزار دارند. اپیک گیمز در تلاش است ازطریق آنریل انجین خودروهایی تولید کند که مجهز به رایانه‌های مختلف و چندین صفحه‌نمایش لمسی و رابط‌های کاربری دیجیتال هستند. آنریل انجین پلتفرمی بسیار پرکاربرد است و این موضوع بارها به‌اثبات رسیده و آن‌طور که به ‌نظر می‌رسد، اپیک گیمز قصد دارد آن را بسیار بزرگ‌تر کند. 

طراحی نرم افزار خودرو هام ای وی / GMC Hummer EV با آنریل انجین

اپیک گیمز بیانیه‌ی جدیدی منتشر کرد و گفت:

وقتی روی صندلی راننده‌ی خودروهای مدرن می‌نشینید، نحوه‌ی تعامل امروزی شما با وسیله‌ی نقلیه با نحوه‌ی تعامل‌تان در سال‌ها قبل تفاوت دارد. امروزه دکمه‌ها و نمایشگرها بخش داشبورد و فرمان و کیلومترشمار را در بر گرفته‌اند و قابلیت‌هایی ارائه می‌دهند که ممکن است برای شما جدید باشد. بسیاری از این پیشرفت‌ها به‌لطف برقی‌سازی خودروها حاصل شده‌اند.

اپیک گیمز در ادامه‌ی بیانیه گفت ترکیب دکمه‌ها و نمایشگرهای یادشده با فناوری‌های سطح بالا نظیر آنریل انجین باعث ایجاد نوعی فریم‌ورک برای ارائه‌ی تجربه‌های جدید می‌شود. اپیک گیمز می‌گوید بخش اعظم قابلیت‌هایی که برای دستیابی به رابط HMI به آن نیاز است، از مدت‌ها پیش در آنریل انجین گنجانده شده‌اند. 

اپیک گیمز می‌گوید خودروسازانی نظیر GMC و همچنین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی طراحی رابط کاربری و تجربه‌ی کاربری می‌توانند با استفاده از موتور آنریل انجین، نرم‌افزارهایی پیشرفته‌تر برای خودرو خلق کنند؛ نرم‌افزارهایی که نه‌تنها تنوع قابلیت‌هایشان بیشتر است بلکه کارها را در زمانی سریع‌تر انجام می‌دهند. اپیک می‌گوید آنریل انجین باعث می‌شود طراحان نقش پررنگ‌تری در توسعه‌ی نرم‌افزار خودروها داشته باشند.

نمایش رندر خودرو آبی روی تبلت آنریل انجین خودرو هام ای وی / GMC Hummer EV

اپیک گیمز در بخشی از بیانیه‌ی جدید اعلام می‌کند در پروژه‌های سنتی HMI طراحان UI/ UX تصاویری مرجع می‌سازند که مشخص می‌کند رابط کاربری نرم‌افزار خودرو قرار است چگونه به ‌نظر برسد. بنابه‌گفته‌ی اپیک گیمز، طراحان UI/ UX به‌ندرت می‌توانند رابطی که طراحی کرده‌اند در مرحله‌ی عملیاتی ببینند؛ زیرا فرایند پیاده‌سازی رابط کاربری و قابلیت‌های آن در خودرو، کاملا به مهندسان وابستگی دارد. آنریل انجین، موتور بازی‌سازی کراس‌پلتفرم محسوب می‌شود و این یعنی طراحان به‌سادگی می‌توانند طرح‌های جدید خود را در تبلت‌های iOS یا اندروید به‌نمایش بگذارند بدون اینکه مجبور باشند نرم‌افزار را بازطراحی کنند.

اپیک می‌گوید موتور آنریل انجین امکان دسترسی به قابلیت‌های پیشرفته‌ی متعددی را فراهم می‌سازد. برای مثال، نمایشگرهای خبر-سرگرمی (Infotainment) که توسط آنریل انجین ساخته شوند بسیار سریع‌تر بالا می‌آیند. موتور بازی‌سازی اپیک گیمز توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد بخش‌های خاصی از نرم‌افزار را به‌صورت پی‌در‌پی اجرا کنند و نه هم‌زمان؛ این رویکرد به اجرای سریع‌تر نرم‌افزار منتهی می‌شود. اپیک گیمز می‌گوید محتوایی که برای مرحله‌ی آغاز نرم‌افزار، مورد نیاز نیستند می‌توانند پس از بالا آمدن نرم‌افزار، بارگذاری شوند تا زمان بوت شدن سیستم کاهش پیدا کند.

 

آنریل انجین به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند محتواهای گرافیکی واقع‌گرایانه خلق کند و این یعنی طراحان خودرو می‌توانند رندرهای خودرو و بخش‌های مختلف آن را در ابعاد اصلی و با وضوح بسیار بالا در نمایشگرها بارگذاری کنند. 

منبع:

https://www.zoomit.ir/car-news/363718-gmc-hummer-ev-car-software-epic-unreal-engine/



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کسب درآمد از اینترنت در گیتی و مخصوصا در ایران، در سنه های تازه با رشد زیاد چشم گیری مقابل بوده است، و این رشد کماکان با روندی افزاینده و سرعتی زیاد بالا در حال افزایش است. کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه امروزه با پیشرفت زیاد زیاد بستر اینترنت، کسب درآمد اینترنتی گرد از بهترین انحاء برای کسب درآمد در خانه به شمار می رود و بسیاری از کسان کسب درآمد از اینترنت در خانه را به کارهای سنتی ترجیح می دهند.

اگر کمی با گستره های مختلف سوداگری اینترنتی آشنایی داشته باشید خیلی خوب می دانید که کسب درآمد از اینترنت در منزل هم به راحتی امکان پذیر است و هم اکنون تعداد بسیار زیادی از سوداگری های اینترنتی موفق در دانشمند از خانه ها اداره می شوند و درآمد های سرسام آوری هم دارند!

در این نوشتار می خواهیم تمامی مسیر ها و شیوه هایی که با استفاده از آن ها می توانید کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنید را باره رسیدگی قرار دهیم، فلذا اگر چندی است که تما فکر و ذهن تان کسب درآمد از اینترنت است و برادر دارید برای خودتان یک کسب و کار اینترنتی موفق تاسیس کنید، الی انتهای این مقاله همراه آکادمی وبکیما باشید

:: بازدید از این مطلب : 60

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یوتیوب یک سرویس استریم ویدیو و پلتفرم تجاری است که شامل تبلیغات، حمایت‌های مالی و همچنین قرارداد با برندها می‌شود و حالا گوگل به دنبال افزودن ابزارهای خرید کالا به آن است.

یوتیوب سرویس‌های خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به همین علت باید از چندین ابزار برای درآمدزایی استفاده کند. ظاهرا گوگل از سیستم‌های درآمدزایی کنونی یوتیوب رضایت ندارد و در همین راستا می‌خواهد با قابلیت‌های تجارت الکترونیک درآمد خود از این سایت را افزایش دهد.

در حال حاضر اطلاعی از ساختار و طراحی این سایت برای قابلیت‌های تجارت الکترونیک نداریم، اما طبق گزارش اخیر بلومبرگ، این کمپانی به لطف ویدیوهای بی‌شمار موجود در این سایت می‌تواند یک کاتالوگ وسیع از کالاها ایجاد کند که با کلیک روی آن‌ها، امکان خرید برای کاربران فراهم می‌شود.

یوتیوب

تیم مدیریت یوتیوب اخیرا از سازندگان ویدیو درخواست کرده محصولاتی که در ویدیوهای خود به نمایش می‌گذارند را به وسیله برچسب مشخص کنند. محصولاتی که از این طریق برچسب‌گذاری می‌شوند برای خرید در کانال آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شود، با این حال هنوز نمی‌دانیم بخشی از درآمد فروش آن‌ها به صاحبان کانال تعلق می‌گیرد یا خیر.

در حالی که در گزارش اخیر به منابع ناشناس اشاره شده، یوتیوب بخشی از آن را تایید کرده. این کمپانی گفته در حال آزمایش قابلیت‌های تجارت الکترونیک با شمار محدودی از کانال‌ها است، اما اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه‌ها قرار نداده. انتظار می‌رود در حال حاضر تنها کانال‌های بزرگ به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم این قابلیت‌ها در مقیاس بزرگ چه عملکردی از خود نشان می‌دهند. این احتمال وجود دارد که در آینده صاحبان کانال‌ها و همچنین کاربران نسبت به این موضوع از خود واکنش منفی نشان دهند. اگرچه اکنون اطلاعات بیشتری از این قابلیت‌ها منتشر نشده، اما انتظار می‌رود بخشی از درآمد آن برای صاحبان کانال‌ها درنظر گرفته شود.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/10/%db%8c%d9%88%d8%aa%db%8c%d9%88%d8%a8-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق گزارش «Canalys»، بازار جهانی کامپیوتر شخصی در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ شاهد رشد ۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت و فروش آن به ۷۹.۲ میلیون دستگاه رسید. طبق گفته «کانالیس»، این بیشترین رشد در ۱۰ سال گذشته بوده است.

از شروع سال میلادی، فروش سه ماهه اول ضعیف بود؛ اما طی سه ماهه دوم بازار شاهد رشد بود و این افزایش فروش تا سه ماهه سوم نیز ادامه پیدا کرد. در حالی که همه‌گیری کرونا بسیاری از کارمندان را مجبور به کار در خانه کرد؛ فروش نوت‌بوک‌ها به ۶۴ میلیون واحد در سراسر جهان رسید. فروش لپ‌تاپ‌ها و سیستم‌های همراه نیز نسبت به سال گذشته ۲۸.۳ درصد افزایش داشته و فروش کامپیوترها و سیستم‌های رومیزی نیز با کاهش ۲۶ درصدی روبرو بوده است.

«لنوو» با رشد ۱۱.۴ درصدی و فروش بالای ۱۹ میلیون دستگاه، در جایگاه نخست بازار قرار گرفت و «اچ‌ پی» با ۱۱.۹ درصد رشد، ۱۸.۷ دستگاه به فروش رساند و در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت «دل» با وجود کاهش فروش ۰.۵ درصدی نسبت به سال گذشته، در جایگاه سوم قرار گرفت. اپل و ایسر نیز به ترتیب با رشد ۱۳.۲ و ۱۵ درصدی، رده‌های چهارم و پنجم را از آن خود کردند.

«ایشان دات»، تحلیلگر «کانالیس» در گزارشی گفت: «فروشندگان، زنجیره تامین و کانال‌های فروش در شرایط همه‌گیری وقت داشتند تا جای پای خود را پیدا کنند و منابعی برای تامین نوت‌بوک‌ها اختصاص دهند؛ چون این سیستم‌ها همچنان هم از طرف مصرف‌کنندگان و هم از طرف کسب‌وکارها تقاضای زیادی دارند.»

«روشاب دوشی»، مدیر تحقیقات «کانالیس» در ادامه افزود: «تاثیرات همیشگی این همه‌گیری بر نحوه کار، یادگیری و همکاری افراد با یکدیگر، در سال‌های آینده فرصت‌های خوبی برای فروشندگان رایانه‌های شخصی ایجاد خواهد کرد. گرچه در شش ماه گذشته تقاضا برای رایانه‌های شخصی بالا بوده است؛ اما فصل تعطیلات باعث رونق بیشتر بازار این بازار خواهد شد

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/10/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%a7-%d8%a8%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c-%d8%a8%db%8c%d8%b4/



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر شما به تعقیب یک راهنمای کامل طراحی تارنما مجانی برای خویش هستید، این نوشتار را می پسندید.
این یک تعلیم گام به گام و ساده است که پس از خواندن آن میتوانید طراحی وب سایت با وردپرس را از پایه در کمتر از ۲ ساعت بیاموزد و به ساخت وبسایت های مجانی بپردازد.
در واقع شما در این مطلب قدم به قدم یاد میگیرید که چگونه یک سیستم مدیریت وبسایت پسندیده برای خود پیدا کنید، سپس قالب مربوط به پیشه خویش را روی آن پیاده سازی کنید و در پایان وب سایت خود را مدیریت کنید.

همچنین در این راهنما سعی کردم کمتر از واژه های تخصصی طراحی وبسایت بهره‌گیری کنم الی برای شما مشکلی قبل نیاید.

۳ مرحله اصلی در این راهنما
۱. پلتفرم مناسب برای طراحی وبسایت خود را انتخاب نمایید.
۲. نام دامین و میزبان سایت خویش را برگزیدن کنید.
۳. وبسایت خویش را نصب، طراحی و ویرایش کنید.

#قدم اول: پلتفرم پسندیده برای طراحی وبسایت خود را برگزیدن نمایید.
قبل از اینکه شما در باره طراح و اسم پهنه خویش نگران باشید، شما باید تصمیم بگیرید که چه پلت فرمی را برای ساخت تارنما خود بکار می گیرید.

منظور من از پلتفرم چیست؟
خب، زمانی که من در سال ۱۳۸۸ آغاز به طراحی وبسایت کردم، بسیاری از سایت های با به کارگیری HTML (کد)، CSS و حتی پیکان ساخته می شدند. این سررسید بسیاری را برای یادگیری ساخت وبسایت از من گرفت.

به همین علت اکثر ملت هنوز هم اندیشه می کنند ساخت وب سایت از نخست سخت است و یا بیچارگی به مقدار زیادی از چیرگی های برنامه نویسی و طراحی دارد. – البته این الی حدی صحیح است اما برای طراحی هر وبسایتی نه!

در سنه ۲۰۱۶، سیستم های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس وجود دارند که برپایی یک تارنما را برای همه قابل دسترس کرده اند.

به عبارت ساده، یک سیستم مدیریت محتوا (یا پلت فرم ساخت وب سایت)، یک بستر کاربر پسند برای ساخت وب سایت و مدیریت محتوای آنلاین آن، به جای به کارگیری یک بخش از صفحات کدنویسی شده است.

سه پلتفرم دوست داشتنی ساخت وب سایت در سنه ۲۰۱۶
popular-website-platforms

همانطور که شما می توانید در نمودار بالا بینید، نزدیک به نیمی از تارنما ها در اینترنت در حال ساخت بر روی پلت فرم تارنما وردپرس هستند. فقط به این احصاء توسط W3Techs و BuiltWith نگاهی بکنید.

اما چرا وردپرس از بقیه بهتر است؟
هیج جای جهان رهسپار بهتر و آسان تر از وردپرس برای ساخت یک تارنما مجانی پیدا نمی کنید، زیرا:

۱. وردپرس فارسی بسیار عالی و آپدیت می باشد.
WordPress این سیستم مدیریت محتوا (CMS) در مملکت ما نماینده رسمی دارد و همگی نسخه های آن به چهره مجانی در تارنما وردپرس پارسی پیمان می گیرد.

۲. وردپرس کاملا رایگان است، همراه با بسیاری از پوسته ها و تم های زیبا که میتوانید برگزیدن کنید.
آموزش طراحی تارنما مجانی با وردپرس وقتی زیباتر می شود که بدانید شمار نامحدودی از قالب های مجانی برای این CMS هستی دارد. از منابع مجانی آن میتوان به منبع پوسته وردپرس پارسی و از منایع پولی آن می توان به وب سایت themeforest اشاره نمود.

نکته دیگر آنکه وردپرس یک جامعه برزگ از طراحان وبسایت را دارد که در دل همین مردم هستند.هزینه طراحی سایت با وردپرس  نیز قالب وردپرسی است که بدست تیم ما ساخته شده است. در قالب های موجود وردپرس با کمی گشت و گذار می توانید خلاقانه ترین طراحی وبسایت ها را ببینید و از وسط آن قالب ها برای خود دانلود کنید.

۳. وردپرس برای تازه کاران عالی ست!
اگر شما میتوانید در ورد مایکروسافت مطلب بنویسید بعد می توانید محتوای وبسایت خویش را در وردپرس هم وارد کنید. شما می توانید با افزونه های وردپرس وبسایت خود را گسترش دهید و کم و بیش هر امکاناتی در ساخت وبسایت خویش نیاز داشته باشید از پلاگین های وردپرس به صورت رایگان کاربرد کنید. با “پلاگین ها یا همان افزونه ها” شما توانا به افزودن فرم های تماس، فرم های اشتراک، نگارخانه عکس و … برای وب سایت تان خواهید بود. زیاد ساده است، نه؟

۴. وردپرس برای سایت های حقیر یا بزرگ؟ جواب: عالی برای هر دو
از وبلاگ های عمومی الی سایت های شرکتی قشنگ و فروشگاه های آنلاین، وردپرس می تواند در هر گونه از طراحی تارنما بهترین پبت فرم انتخابی شما باشد. وردپرس توسط eBay، موزیلا، رویترز، CNN، Google Ventures و حتی ناسا بهره‌گیری می شود.

۵. معمولا قالب های آماده وردپرس Responsive خواهند بود، یعنی برای موبایل، تبلت و رایانه بهینه شده اند.
پس بدون استخدام یک طراح وبسایت، میتوانید به چهره همزمان نسخه موبایل و تبلت سایت خویش را داشته باشید.

۶. پشتیبانی وسیع و جامعه بزرگ برنامه نویس برای کمک به گسترش وردپرس.
بخاطر بهره‌گیری بسیاری از ملت از این پلت فرم (وب مستر ها، تارنگار نویسان، توسعه دهندگان تم و سازندگان پلاگین)، پیدا کردن کمک سریع هنگامی که شما به مشکلی بخورید خیلی آسان می شود. بهترین جا برای این کار مجلس وردپس پارسی است.

توصیه من این است که اگر شما به تعقیب کتاب تعلیم طراحی سایت نیز میگردید، کتابی را بخرید که تعلیم ساخت وبسایت با وردپرس را دیتا باشد.

البته، سایر پلت فرم های سیستم مدیریت درونمایه نیز برای طراحی وبسایت وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام را می توان یکی از مناسب ترین شبکه های اجتماعی تصویر محور در نظر گرفت که در حال حاضر خدمات گوناگونی به افراد و کسب و کارها ارائه می دهد. شما به واسطه این شبکه اجتماعی می توانید در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را در این فضا راه اندازی نمایید.

یکی از مهم ترین موجودیت های این فضا را می توان فالوورها در نظر گرفت. در ادامه این مقاله به بررسی دقیق در رابطه با خرید فالوور اینستاگرام خواهیم پرداخت. آگاه بودن از روش های افزایش فالوور باعث می شود در زمان سریع تری به اهداف خود برسید. در ادامه همراه ما باشید.

خرید فالوور ایرانی

تاثیر اینستاگرام بر کسب و کارهای اینترنتی

اینستاگرام در حال حاضر به یکی از ابزارهای مناسب برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده است، شما به واسطه این فضا خواهید توانست در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را راه اندازی نمایید و میزان فروش خود را چندین برابر نمایید. یکی از مهم ترین موجودیت هایی که در این فضا وجود دارد، فالوورها هستند. فالوورها نقش اساسی در موفقیت یا عدم موفقیت کسب و کار شما دارند. شما به واسطه همین فالوورها خواهد بود که خواهید توانست، میزان فروش خود را بیشتر نمایید. به نوعی می توان گفت افزایش تعداد اعضای یک صفحه می تواند نشان دهنده میزان اعتبار و قدمت یک صفحه در این شبکه اجتماعی باشد؛ به همین دلیل است که مدیران کسب و کارهای بزرگ  و کوچک همواره به دنبال افزایش دنبال کنندگان صفحات خود هستند. در ادامه این مقاله ما در رابطه با یکی از روش های افزایش فالوور صحبت خواهیم کرد.

چگونه فروش خود را چندین برابر کنیم

همان طور که گفته شد، فالوورها در این فضا نقش همان مشتریان در بازارهای سنتی را دارند. شما هرچه تعداد فالوور بیشتری جذب نمایید به طبع آن  فروش بیشتری را خواهید داشت. روش های مختلفی برای افزایش تعداد دنبال کنندگان وجود دارد که در ادامه به چند روش شناخته شده و پر استفاده اشاره خواهیم کرد. 

انواع روش های افزایش فالوور اینستاگرام

روش های مختلفی برای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام وجود دارد؛ از تولید محتوای دست اول گرفته تا خرید فالوور اینستاگرام که هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی را به همراه دارد. آگاه شدن شما از این مزایا و معایب باعث خواهد شد که با دیدی بهتری نسبت به قبل روش افزایش دنبال کنندگان خود را پیگیری نمایید. در ادامه به انواع روش های خرید فالوور اینستاگرام اشاره خواهیم کرد. نکته مهم در رابطه با این روش جذب فالوور را می توان افزایش به تعداد دلخواه، افزایش در سریع ترین زمان ممکن، مناسب بودن برای تمام کسب و کارها و غیره در نظر گرفت.

1-خرید فالوور فیک

یکی از روش های شناخته شده برای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام را می توان استفاده از فالوور فیک در نظر گرفت. شما در این روش به واسطه خرید فالوور ارزان می توانید یک ویترین مناسب از فالوور برای صفحه خود بسازید. نکته مهم در رابطه با خرید فالوور فیک آن است که این نوع از فالوور ها به هیچ عنوان تعاملی با صفحه شما برقرار نخواهند کرد و دلیل آن را هم می توان در فیک بودن فالوورها در نظر گرفت.

 این نوع از فالوورها به وسیله نرم افزار ساخته می شوند و شما با اشخاص حقیقی سر و کار ندارید. به نوعی می توان گفت پشت این نوع از شیوه خرید فالوور فیک اینستاگرام تنها چند شماره مجازی قرار دارد نه هیچ چیز دیگری! استفاده از این نوع از فالوورها برای شروع صفحه می تواند مناسب باشد. به عنوان مثال شما پس از راه اندازی صفحه آموزشی خود می توانید با خرید این نوع از دنبال کنندگان به صفحه خود اعتبار لازم را ببخشید.

2-خرید فالوور واقعی

یکی دیگر از روش های افزایش فالوور را می توان خرید فالوور ایرانی و واقعی در نظر گرفت. در این شیوه خرید فالوور اینستاگرام شما با افراد واقعی سر و کار خواهید داشت این بدان معنا است که این نوع از کاربران میزان تعامل بالایی برای صفحه شما به ارمغان خواهند آورد. از مزیت های این نوع از دنبال کنندگان می توان به میزان تعامل بالا، مناسب بودن برای تمام کسب و کارها، واقعی بودن، هزینه پایین نسبت به کیفیت فالوور اد شده و غیره اشاره کرد. 

فالوور ایرانی

پس می توان نتیجه گرفت اگر به دنبال فالووری هستید که برای شما لایک و کامنت به ارمغان بیاورد استفاده از این نوع فالوور مناسب کار شما خواهد بود. نکته مهم و ضروری در رابطه با این نوع از فالوورها آن است که شما با افراد واقعی سر و کار دارید و این نوع از دنبال کنندگان در صورتی در کانال شما خواهند ماند که شما بتوانید محتوای مناسب و دست اول برایشان تولید نمایید. به همین منظور پیشنهاد می شود قبل از خرید فالوور اینستاگرام حتما برنامه و استراتژی مناسبی برای تولید محتوای خود داشته باشید تا میزان ریزش دنبال کنندگان شما به حداقل برسد. این نوع از فالوور خود به دو دسته اختیاری و اجباری تقسیم بندی می شوند که در ادامه به توضیح در رابطه با آن ها خواهیم پرداخت.

فالوور اختیاری یا اجباری

همان طور که گفته شد در هنگام خرید فالوور اینستاگرام واقعی شما با دو دسته اختیاری و اجباری رو به رو خواهید شد. در نوع اختیاری کاربران به اختیار خود و به وسیله نمایش پاپ آپ به صفحه شما می پیوندند؛ اما در روش اجباری کاربران به اجبار توسط روش های مختلفی به صفحه اینستاگرامی شما اضافه می شوند. عمده تفاوت این دو روش را می توان در میزان ریزش در نظر گرفت. به دلیل اختیاری بودن عضویت در روش اول نسبتا ریزش کمتری را شاهد هستیم اما در روش اجباری به دلیل اضافه شدن کاربران به اجبار در صفحه اینستاگرام، ما با میزان ریزش بیشتری مواجه خواهیم شد. قیمت فالوور اختیاری نسبت به نوع اجباری مقداری گران تر است و دلیل آن را هم می توان در فرآیند اد شدن کاربران در نظر گرفت. 

چه نوع دنبال کننده ای برای صفحه من مناسب است

شاید پس از خواندن مطالب بالا این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که چه نوع دنبال کننده ای برای صفحه من مناسب است، از کدام روش خرید فالوور اینستاگرام استفاده نماییم و ... . نکته مهم و اساسی در خرید فالوور اینستاگرام که باید قبل از خرید به آن توجه داشته باشید، استراتژی کسب و کار شما است. شما باید با توجه به نوع استراتژی خود و همچنین میزان فعالیت خود از میان روش های نام برده شده در بالا یک روش را انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر کسب و کار شما به تازگی صفحه اینستاگرامی خود را راه اندازی کرده است استفاده از فالوور فیک می تواند برای شروع مناسب باشد. اما اگر به دنبال افزایش میزان تعامل کاربران با صفحه هستید خرید فالوور واقعی اختیاری می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

منبع : https://namnak.com/خرید-فالوور-اینستاگرام.p76034



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با تغییر سبک زندگی و رشد فناوری های نو مخصوصا در حوزه محصولات دیجیتال استفاده از این وسایل جدید تولید شده بیشتر شده است. فقط کافی است تا با یک جستجوی ساده در اینترنت از جدیدترین محصولات تولید شده در این حوزه اطلاع پیدا کنید.

این محصولات کاربردهای بسیاری دارند. وسیله هایی مانند انواع مچ بند هوشمند و ساعت هوشمند امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. استفاده از این اقلام به خصوص در میان ورزشکاران و یا افرادی که با کسب و کارهای مرتبط با سلامتی سروکار دارند بیشتر دیده می شود.

وجود انواع برنامه های خاص مدیریت شده بر روی این مچ بند ها به محبوبیت آنها اضافه کرده است و علاوه بر ورزشکاران حرفه ای تمام اقشار جامعه رغبت بسیاری برای استفاده از این اقلام از خود نشان می دهند. این مچ بندها به دو دسته کلی معمولی و پیشرفته تقسیم می شوند. مچ بندهای هوشمند ساده دارای امکاناتی مانند قدم شمار، اندازه گیری میزان کالری مصرف شده در حین ورزش یا پیاده روی، هشدار عدم تحرک در مواقعی که ساعت های طولانی نشسته باشید و برنامه ای برای سنجش و پایش وضعیت خواب هستند. اما مچ بندهای هوشمند دارای قابلیت های بیشتری هستند که از مهمترین آنها می توان به اندازه گیری ضربان قبل، تشخیص مسیر و ارتفاع، داشتن الگوی تنفسی و... اشاره کرد.

هدفون ها نیز طرفداران ویژه خود را دارند، مخصوصا افرادی که علاقه فراوانی به گوش دادن موسیقی یا انواع پادکست ها دارند بیشتر از این وسیله کاربردی استفاده می کنند. اما آیا می دانید که بهترین نوع این مچ بندها و هدفون ها کدام است؟ این وسیله پرکاربرد نیز انواع و اقسام مختلفی دارد که هر کدام در بازار به قیمت های متفاوت تری عرضه می شوند. برای اینکه در مورد این اقلام اطلاعات مورد نیاز خود را به دست بیاورید بهتر است که از منابع معتبری مانند سایت فانیبو کمک بگیرید. این سایت با داشتن تیمی قوی متشکل از نویسندگان و مترجمان توانسته است تا جدیدترین مطالب روز دنیا را برای شما ترجمه کرده و در قالب مقاله های کاربردی ارائه دهد.

شما با مراجعه به این سایت با مطالب گوناگونی همانند معرفی انواع مچ بند هوشمند، انواع مچ بندهای هوشمند ورزشی، مچ بندهای سلامتی و ساعت های هوشمند مواجه خواهید شد که هرکدام همانند یک راهنمای جامع و کامل شما را به سوی اطلاعات یا خرید درست هدایت خواهند کرد.

این سایت می تواند با استناد به مطالب معتبر جهانی جدیدترین و بهترین ساعت ها، مچ بندهای هوشمند و هدفون ها را به شما معرفی کند تا بتوانید قبل از خرید اطلاعات کاملی از محصول و ویژگی های آن داشته باشید.

کدام مچ بند هوشمند برای من مناسب است؟

شاید به خاطر وجود تنوع موجود در محصولات هوشمند با برندهای مختلف در بازار این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که کدام مچ بند هوشمند برایتان مناسب تر است. برای یافتن پاسخ صحیح این سوال در ابتدا باید نوع نیازها و انتظاراتی که از یک مچ بند یا یک ساعت هوشمند دارید را مشخص کنید. سایت فانیبو نیز در این زمینه می تواند به شما کمک کند. به این شکل که بعد از ورود به این سایت می توانید مقاله های مربوط به موضوعات نامبرده را جستجو و مطالعه کنید. مطمئن باشید که بعد از مطالعه مطالب این سایت خرید برایتان راحت تر خواهد شد. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید با خواندن مقاله های سایت فانیبو اطلاعات خود را به روز خواهید کرد.

هدفون چی بخرم؟

هدفون ها نیز همانند ساعت های هوشمند دارای تنوع بسیاری هستند. از مدل های توگوشی گرفته تا هدفون های بی سیم و بلوتوثی، بنابراین قبل از خرید آنها نیز باید تحقیق کنید. داشتن هدفونی با کیفیت اهمیت زیادی دارد مخصوصا برای افرادی که شبانه روز موسیقی گوش می دهند، پادکست می شنوند یا جزو گیمرهای حرفه ای هستند. اهل هر کدام از این موارد که باشید کیفیت صدا، میزان عمر باتری، آمپدانس یا میزان مقاومت مدارهای داخلی هدفون، میزان فرکانس هدفون، میزان حساسیت، نوع دیافراگم، قابلیت ضد نویز و سایر ویژگی های یک هدفون خوب را می دانید. زیرا به این موضوع آگاهی کامل دارید که استفاده از یکی هدفون با کیفیت و گوش دادن یک موسیقی لذتبخش بعد از یک روزکاری چقدر برایتان لذتبخش خواهد بود. بنابراین برای اینکه پول خود را به صورت صحیح خرج کنید و محصولی با کیفیت تهیه نمایید حتما به مقالاتی که در سایت فانیبو در این خصوص نوشته شده است سر بزنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سایت فانیبو را جستجو کرده و روی قسمت تکنولوژی آن کلیک کنید.

این سایت می تواند با ارائه مقالات ترجمه شده به روز دنیا شما را با جدیدترین و بهترین برندهای موجود در بازار آشنا کرده و اطلاعات دقیقی درباره ویژگی های محصول مانند نوع و میزان کیفیت صدا، وزن، طول عمر باتری، میزان پشتیبانی محدوده بی سیم محصول و از همه مهمتر قیمت آن به شما بدهد. پس حتما قبل از خرید سری به این سایت بزنید.

لیست بهترین ساعت های هوشمند جدید در فانیبو

ساعت های امروزی دیگر مانند ساعت های گذشته نیستند و علاوه بر نشان دادن زمان توانایی های دیگری هم کسب کرده اند. ویژگی هایی مانند نشان دادن ساعت سایر کشورها، ارتباط با تلفن همراه و فرستادن نوتیف های گوناگون تماس ها و پیام های ارسالی برای شما، گجت های گام شمار و سلامتی و...

با استفاده از این ساعت های هوشمند با یک تیر چند نشان را همزمان هدف می گیرید. اما می دانید کدام ساعت بیشتر به کار شما می آید؟ فانیبو در این زمینه نیز بیکار ننشسته و با انتشار مقالاتی کامل از انواع ساعت های هوشمند با برندها و ویژگی های مختلف کار انتخاب را برای شما آسان کرده است.

جمع بندی نهایی درباره علت اهمیت سایت فانیبو در معرفی کالاهای هوشمند و جدید:

  • سایت فانیبو اطلاعات دقیق و به روزی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.
  • مقالات منتشر شده در این سایت ترجمه دقیقی از جدیدترین اخبار روز دنیا است.
  • در اکثر مقاله های فانیبو قیمت محصولات درج شده است.
  • با خواندن مطالب فانیبو می توانید کالای مورد نظر خود را با برندها و ویژگی های سایر محصولات موجود در بازار مقایسه کنید.
  • خواندن این مطالب قبل از خرید به آگاهی شما افزوده و خریدی موفقیت آمیز را برای شما رقم خواهد زد.
  • فانیبو سایتی مرجع و قابل اعتماد است که تمام مطالب ترجمه شده خود را با ذکر منابع خارجی به اشتراک می گذارد.
  • مطالب این سایت بسیار متنوع بوده و در سایر حوزه ها نیز مطالب دقیق، مهم و در خورتوجه دارد.

منبع : https://namnak.com/technology-news.p76189



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()