نوشته شده توسط : ساحل

چون این ایام حتی اگر مغازه هم داشته باشید، به هیچگونه نباید از فروش اینترنتی غافل شوید. درصد روزافزونی از مشتریان دیگر تمایلی به مراجعه حضوری به مغازه ندارند. پس با راه اندازی دسته فروش اینترنتی پوشاک می‌توانید آن بخش از مشتریان را نیز جذب خویش کنید.

پس این ۶ ترفند افزایش فروش اینترنتی لباس را بررسی کنید و کوشش کنید ترفندهای بیشتری را به کار ببرید الی شاهد اثربخشی شان باشید.

 آموزش فروش لباس مجلسی  

فروش اینترنتی لباس
۶ ترفند افزایش فروش اینترنتی لباس
تمرکز بر روی یک گروه خاص
برای آغاز شغل تمرکز خویش را روی یک گروه منظور مشخص قرار دهید. مثلا تنها پوشاک کودک. فقط لباس سایز بزرگ. یا فقط جامه مجلسی. البته بعد از مدتی که مشتریهای خود را پیدا کردید می‌توانید برای گسترش کسب و کارتان گروههای قصد جدیدتری را نیز گزینش کنید. اما پیدا کردن مشتری ثابت با تمرکز بر روی یک گروه مشخص زیاد راحت تر است.

رای شروع کار، یک گروه خاصی از مشتریان را برگزیدن کنید.[/pullquote]
مناسبتهای خاص خود را جشن بگیرید.
قرار نیست که همیشه فقط مناسبتهایی مانند عیدهای ملی و مذهبی را جشن بگیرید. اگر می‌خواهید در وسط این همه فروشگاه آنلاین لباس به چشم بیایید، باید کمی خلاقیت به خرج دهید. ما تصمیم گرفتیم روز همبرگر را جشن بگیریم. هیچ ربطی بین پوشاک و همبرگر وجود ندارد. اما شاید ۹۵ درصد مشتریان ما همبرگر برادر دارند و ما از این علاقه آنها برای جلب توجهشان به خودمان کاربرد کردیم و مشتریان بسیار زیادی در روز همبرگر به سایت خویش جذب کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به ترفندهای افزایش فروش اینترنتی اینجا کلیک کنید.

 

رابطه مستمر با مشتریان
خدمات مشتریان خوب گرد از رمزهای افزایش فروش لباس و در همه افزایش فروش آنلاین است. چون مشتریان به خصوص اثناء اولین خرید خود شک و دودلی زیادی دارند که آیا باید به شما اعتماد بکنند یا خیر. فقط نقطه ای که آنها را به شما وصل می کند و می‌تواند مایه تسلی خاطرشان شود، خدمات مشتریان است.

حتماً مرز حتماً برای این بخش از فروش آنلاین خود شماره تلفن مقاوم اختصاصی جاسازی کنید. پیمان دادن عدد موبایل برای سفارش یا خدمات مشتریان اقدامی زیاد غیرحرفه ای است و درصد زیادی از مشتریان احتمالی را درست اثناء خرید از تصمیم خویش نادم می‌کند.

 

حتی اگر برای فروش اینترنتی سایت هم دارید، حضور فعالانه و سرزنده خود را در شبکه های اجتماعی گوناگون حفظ کنید. همین که مشتریان احتمالی پستهای جدید شما را هر روز می‌بینند، احساس می‌کنند که کسب و کار شما فعال و زنده است و نه یک فروشگاه خاک گرفته و تاریک. بله، فروشگاههای آنلاین هم می‌توانند خاک گرفته و دلگیر باشند، طوری که مشتری رغبت نمی‌کند از آنها حتی جنس با قیمت مناسب بخرد.

حفظ بستگی مستمر با مشتریان مایه می‌شود هم خودشان مشتری ثابت شما شوند و هم شما را به دیگران معرفی کنند.


تهیه خط تلفن تغییر ناپذیر در ۵ دقیقه
خوشبختانه سایر برای جاسازی خط تلفن ثابت لازم نیست مثل ماضی دردسرهای زیادی کشید. اکنون می‌توانید فقط در ۵ دقیقه و به طور آنلاین خط تلفن مد نظر خویش را جاسازی کنید. برای جاسازی خط تلفن تغییر ناپذیر دیگر حتی نیازی به یک مکان فیزیکی همانند دفتر کار یا مغازه هم ندارید.
خطوط تلفن مجازی، این امکان را برای کسب و کارها و فروشگاههای آنلاین فراهم کرده الی مشترکین علاوه بر تهیه خط تلفن ثابت، از سرویسهای پیشرفته‌ای مانند تلفن گویا و منشی مجازی نیز برخوردار شوند. در ضمن این سرویس بر روی تلفن همراهتان به شما عرضه می‌شود، فلذا شما از هر کجای ایران می‌توانید تماسهای مشتریان خویش را پاسخ دهید.

 

مشاهده بسته‌های سرویس تلفن گویا
منشی مجازی و مرکز تماس
برای این منظور یکی از بسته های سرویس منشی مجازی را گزینش کنید. خرید این سرویس نیز به کل آنلاین است. تنها کاری که باید بکنید این است که دستورالعمل منشی خویش را نیز به صورت آنلاین برای او تعریف کنید. از این بعد دیگر هیچ نگرانی ای بابت پاسخگویی به تماسهای مشتریان فروشگاه آنلاین خویش نخواهید داشت.

مشاهده بسته‌های منشی مجازی
سئوکار پیشه ای
» دیگر نیازی نیست برای پاسخگویی به تماسهای مشتریان فروشگاه آنلاین لباس خویش اپراتور یا منشی استخدام کنید.

وظایف منشی مجازی:
• پاسخگویی به تماسها
• وصل کردن تماسها به شما
• تعقیب امور مشتریان
• دریافت تماس خروجی و وصل کردن به شما
• دریافت و ارسال فکس به صورت اینترنتی
• ارائه گزارشی از تماسها به شما

حضور در شبکه های اجتماعی
حتی اگر برای فروش اینترنتی سایت هم دارید، حضور فعالانه و سرزنده خود را در شبکه های اجتماعی متنوع حفظ کنید. همین که مشتریان احتمالی پستهای جدید شما را هر روز می‌بینند، دانستن می‌کنند که کسب و کار شما پرکار و زنده است و نه یک فروشگاه خاک گرفته و تاریک. بله، فروشگاههای آنلاین هم می‌توانند خاک گرفته و دلگیر باشند، طوری که مشتری رغبت نمی‌کند از آنها حتی جنس با بها پسندیده بخرد.

[pullquote cite=”” id=”” class=”” style=””]باید زنده بودن و نشاط خود کسب و کار خویش را در شبکه های اجتماعی به مشتریانتان پرتو دهید[/pullquote]
بنابراین باید زنده بودن و شادی خود سوداگری خویش را در شبکه های اجتماعی به مشتریانتان نشان دهید. حضور نداشتن در شبکه های اجتماعی و یا حضور کمرنگ و بی سامان در نظر مشتری مساوی است با یک سوداگری مرده.

فروش اینترنتی لباس
رویداد برگزار کنید
به رهنمود یک فروشگاه آنلاین لباس توجه کنید: بعضی از بهترین روزهای فروشگاه اینترنتی ما در بدترین دوره های فروش سال بوده‌اند. چه طور به چنین موفقیتی دست یافتیم؟ با همکاری با یک خیریه و تبدیل آن به رویدادی برای فروشگاهمان. برای مثال، در ماه فوریه (که همش برای کسب و کار ما ماه مرده ای است) آخرهفته‌ها با همکاری با خیریه ای که از کودکان بی خانمان پشتیبانی می‌کند، در ازای هر کمک مالی به آن خیریه، ۲۰ درصد تخفیف بر روی محصولات خود به مشتریان دادیم

با این شغل با یک تیر چند پرتو زدیم: در گردآوری محلی خود اعتبار کسب کردیم، فروشمان را افزایش دادیم و سبب خیر برای کودکان بی خانمان هم شدیم. شما هم به رویدادهایی خلاقانه و متناسب با روحیات مشتریان خودتان اندیشه کنید.

راه حل کهن اما موثر بساط کردن
روزهای فرجام سال، سعی کنید بخشی از محصولات خویش را به سطح شهر به معبرهای پر ایاب و ذهاب ببرید. به راستی با اینکه یک فروشگاه اینترنتی هستید، باید همش همانجایی باشید که مشتریانتان هستند.

پس اگر شب عید مشتریانتان ترجیح می‌دهند در خیابانها باشند و از شلوغی و هیاهوی مختص این شبها لذت ببرند، بعد شما باید به میان آنها بیایید. با این پیشه هم می توانید به موازات فروش اینترنتی، فروش حضوری هم داشته باشید و از تب و نا ملت در سطح شهر کاربرد کنید، و هم با تبلیغات چاپی، افراد اکثریت را با فروشگاه اینترنتی خویش آشنا کنید.


می توانید از افرادی که به بساطتان سرمی‌زنند، بخواهید همان لحظه صفحه تان را در شبکه های اجتماعی پیگیری کنند تا برای آینده نیز مشتری احتمالی جذب کرده باشید.

نتیجه گیری
فروشگاههای اینترنتی لباس روز به روز اغلب و اغلب می‌شوند. اما کل آنها دوام نمی‌آورند. شما هم برای این که بتوانید فروش خویش را افزایش دهید باید بنیادی عمل کنید تا موفقیتتان تضمین شود. ترفندهای آزموده‌ای وجود دارد که فروشگاه های کامیاب به کار بسته اند و نتایج شگفت انگیزی گرفته اند. مانند گزینش گروه قصد خاص، برگزاری رویداد، حفظ پیوستگی مستمر با مشتریان، جشن دریافت مناسبتهای خاص و گزینه بسیار موثر بساط کردن.حالا این ترفندها مجانی در گزین کردن فروشگاههای تازه کار قرار گرفته است. بعد آنها را به کار ببندید و گواه کامیابی فروشگاه اینترنتی لباس خود باشید.

ا



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا که از آیفون استفاده می‌کند، از جمله کاربرانی است که از حذف این دکمه چندان راضی نیست.

 

او در توییتی خطاب به تیم کوک، مدیر اجرایی اپل نوشت: خطاب به تیم: به نظرم دکمه روی آیفون خیلی بهتر از لمس صفحه (swipe) است!

 

اپل در سال ۲۰۱۷ با معرفی آیفون ۱۰، از حذف دکمه هوم یا خانه در این مدل خبر داد. با این حال آیفون ۸ که این دکمه را دارد، همچنان توسط اپل عرضه می شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11039378.html



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چگونه تلگرام را دیلیت اکانت کنیم :

تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و برای گوشی های هوشمند می باشد که با تمرکز بر روی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی شده است. اما در صورتی که تصمیم بگیرید حساب کاربری خود را در تلگرام حذف کنید باید بدانید که گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیشفرض در مسنجر تلگرام وجود ندارد و برای حذف حساب خود باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب سایت اقدام به حذف حساب کاربری (اکانت) تلگرام خود کنید.

 

ترک تلگرام یک سفر یک طرفه است. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از اینکه حساب خود را از بین ببرید در نظر بگیرید:

غیرفعال کردن حساب Telegram شما تمام لیست های تماس ، پیام ها ، گروه ها ، کانال ها را به طور کامل پاک می کند.

غیرفعال سازی قابل بازگشت نیست.

اگر بعداً دوباره در تلگرام ثبت نام کنید ، هیچ یک از پیام ها ، کانال ها و لیست های تماس شما از حساب قدیمی شما بازیابی نمی شوند.

 

ديليت اكانت تلگرام :

در ادامه دو راه برای غیرفعال کردن حساب Telegram وجود دارد ، گزینه ای را انتخاب کنید که برای شما بهتر باشد.

 

شماره 1: حساب را روی خودویرانگری حساب کاربری تنظیم کنید:

به عنوان بخشی از ویژگی های امنیتی آن ، اکانت های تلگرام پس از مدت زمان مشخصی از عدم فعالیت ، برای خود ویرانگری تنظیم می شوند. یک دوره پیش فرض 6 ماه تعیین شده است ، به این معنی که اگر در این مدت وارد حساب Telegram خود نشوید ، حذف می شود و مکالمات شما برای همیشه از بین می رود.

 

شما نمی توانید این ویژگی را غیرفعال کنید ، اما می توانید زمانی که حساب شما حذف می شود را از 1 تا 12 ماه تنظیم کنید. یکی از راه های خلاص شدن از حساب کاربری شما این است که ویژگی self-destruct را روی یک ماه تنظیم کنید و سپس فقط صبر کنید. البته نباید در این مدت از تلگرام استفاده کنید. با دنبال کردن این مراحل می توانید این کار را انجام دهید:

 

برنامه Telegram خود را باز کنید و به Settings بروید . Privacy & Security را انتخاب کنید.

 

چگونه تلگرام طلایی را دیلیت اکانت کنیم, چگونه دلیت اکانت کنیم

 ديليت اكانت تلگرام 

 

به پایین حرکت کرده و روی If Away For ضربه بزنید.

 

چگونه تلگرام طلایی را دیلیت اکانت کنیم, چگونه دلیت اکانت کنیم

چگونه تلگرام را دیلیت اکانت کنیم

 

1 ماه را انتخاب کنید،همین!

 

چگونه تلگرام طلایی را دیلیت اکانت کنیم, چگونه دلیت اکانت کنیم

چگونه تلگرام را دلیت اکانت کنیم

 

اگر نمی خواهید منتظر حذف خودکار حساب خود باشید ، می توانید خودتان این کار را انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید.

 

شماره 2: اکانت تلگرام خود را به صورت دستی پاک کنید

برای حذف حساب تلگرام خود در هر زمان ، این مراحل را دنبال کنید. همانطور که احتمالاً متوجه شده اید ، گزینه غیرفعال کردن حساب در برنامه Telegram وجود ندارد.

 

در یک مرورگر وب به آدرس زیر بروید. می توانید از مرورگرهای موبایل و دسک تاپ استفاده کنید - هر کدام برای شما راحت تر باشد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/remove-telegram2-account.html

 



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()