نوشته شده توسط : ساحل

در آموزه گذشته در ارتباط با هشتگ و تاریخچه هشتگ گفتگو کردیم.

دیدیم که هشتگ‌‌ها در شبکه های اجتماعی گوناگون کاربرد دارند.

اما در این‌ درس بعد از تعریف هشتگ به شکل عمومی و کلی، منظور داریم به بعضی نکته‌ها و توصیه‌ها درباره به کارگیری هشتگ در اینستاگرام بپردازیم.

برخی از این نکات بسیار ساده هستند. اما ما با منظور ایجاد فهرستی جامع‌تر، آن نکته‌ها را نیز مطرح کرده‌ایم.

از هشتگ بهره‌گیری کنید

هشتگ دو استعمال مشخص و مهم دارد که حتی یکتا از این دو استعمال هم برای این‌که خویش را به به کارگیری آن خو دهید کافی است.

هشتگ پیش از هر چیز به بازدیدکننده فعلی عکس شما، توضیح می‌دهد که شما با چه انگیزه‌ای پست گذاشته‌اید و مطلب شما چه پیامی دارد.

یک عکس مشخص با دو هشتگ مختلف می‌تواند دو پیام کاملاً متفاوت داشته باشد. هشتگ #خاطرات ذیل عکس یک رستوران، صرفاً به معنای مرور ماضی است. ولی هشتگ #امتحان‌ــ‌ـ‌‌ ‌کنید معنایی کاملاً متفاوت خواهد داشت.

کاربرد دوم هشتگ های ترند،‌ کمک به اینستاگرام است لغایت محتوای پست شما را بهتر تشخیص دهد.

این مسئله هم در توصیه دادن پست (در تقدیر Explorer) مهم است و هم باعث می‌شود کسانی که هشتگ باره نظرتان را جستجو می‌کنند، پست شما را بیابند و ببینند.

ضمناً به خاطر داشته باشید که اگر هشتگ شما بیش از کران عمومی نباشد، این بخت هم وجود دارد که کاربران زیادی آن هشتگ را فالو کرده باشند و در این صورت، شما بیشتر و بهتر دیده خواهید شد.

از هشتگ بسیار بهره‌گیری نکنید

استفاده افراطی از هشتگ،‌ سه سخت جدی دارد.

نخست اینکه حس کاربران را بد می‌کند و خواندن متن را دشوار می‌کند.

دوم اینکه نشانه می‌دهد که شما به صورت تهاجمی در سعی برای تبلیغ و توسعه صفحه خود هستید. این شغل اگر چه شدنی است برای یک صفحه‌ی تبلیغاتی، قابل پذیرش باشد؛ ولی برای برند یک فرد یا سازمان چندان دلخواه نیست.

سومین سخت هم این است که ممکن است پست‌های شما توسط اینستاگرام به عنوان اسپم در نظر گرفته شوند.

[ درس مرتبط: اسپم چیست؟ ]

افزایش تعداد هشتگ‌ها (تا حد متعارف) سودمند است. ولی به تدریج هزینه‌های به کارگیری هشتگ، از منافع هشتگ‌گذاری فراتر می‌رود.

همه هشتگ‌ها را دقیقاً در روشنگری عکس (کپشن) پیمان ندهید

هشتگ‌های استفاده شده در خویش عکس یا در کامنت‌ها، تفاوت جدی با هم ندارند.

می‌توانید به تدریج در کامنت‌ها هشتگ اضافه کنید. تا نما پست شما تمیزتر باشد.

هشتگ ربایی نکنید

هشتگ ربایی یا Hashtag Hijacking یگانه از دشواری ها و چالش‌های جدی برای فعالان شبکه های اجتماعی است.

استفاده از هشتگ سایرین با منظور جلب مخاطبان آن‌ها یا سوار شدن بر موج هشتگ‌هایی که ترند شده‌اند، نمونه‌هایی از هشتگ ربایی محسوب می‌شوند.

[ درس مرتبط: هشتگ ربایی چیست و چگونه انجام می‌شود؟ ]

استراتژی هشتگ داشته باشید

از هر کلمه‌ای به عنوان هشتگ بهره‌گیری نکنید.

اگر بازدیدکنندگان احساس کنند پراکندگی محتوای شما زیاد است یا این‌طور به آن‌ها القا شود که شما به هر وسیله‌ای برای رشد متوسل می‌شوید، احتمال فالو کردن اکانت‌تان تفریق پیدا می‌کند.

اگر خودتان را به تعداد مشخصی از هشتگ‌ها و یک دسته‌بندی پسندیده محدود و مقید کنید، محتوای شما هم هم‌گرایی بیشتر و بهتری خواهد یافت و صفحه‌ی شما هویت خاص خود را پیدا خواهد کرد.

معمولاً از سه بخش هشتگ برای پست‌های اینستاگرام (و سایر شبکه های اجتماعی) بهره‌گیری می‌شود:

هشتگ برند روی تمام پست‌های شما ثبت می‌شود و برند شخصی شما یا سوداگری شماست.

هشتگ کمپین در مدت‌های کوتاه و مشخص، به خاطر یک پیکار یا رخداد طراحی و رهنمود و کاربرد می‌شوند. برخی مواقع اوقات به این نوع هشتگ، هشتگِ پروژه می‌گویند. چون استعمال آن در سررسید مشخصی شروع می‌شود و بعد از مهلت معینی هم به پایان می‌رسد.

هشتگ توضیح با منظور طبقه‌بندی موضوعی یا انتقال بار احساسی مورد کاربرد قرار می‌گیرد.
استراتژی هشتگ داشته باشید

قبل از برگزیدن هشتگ‌ها، آنها را در اینستاگرام جستجو کنید

همیشه ببینید که قبلاً چه کسانی از هشتگ‌های دلخواه شما کاربرد کرده‌اند.

هم‌چنین ببینید که چه شمار عکس با آنها تگ شده است.

وقتی یک هشتگ مشخص را جستجو می‌کنید، اینستاگرام هشتگ‌های دیگری را هم توصیه می‌دهد. کمی وقت بگذارید و آن‌ها را هم بررسی کنید. شدنی است دیگران ایده‌های بهتری در باره هشتگ داشته باشند.

ممکن است شما، از برای ابیات شعر، از هشتگ #شعر استفاده کنید. اما ببینید که هشتگی به نام #شاعرانه وجود دارد که اکانت‌های بهتر و قوی‌تر متعلق به کاربرد کرده‌اند. اکانت‌ها و پروفایل‌هایی که به سلیقه‌ی شما نزدیک‌ترند.

هشتگ‌های نیچ (Niche) و ترند (Trend) را ترکیب کنید

بعضی کاربران اینستاگرام به اشتباه اندیشه می‌کنند که بهتر است همه‌ی هشتگ‌های آن‌ها ترند باشند. هشتگ‌هایی که صدها پست با آن‌ها تگ شده و در هر لحظه، چند تن دیگر هم از آن‌ها کاربرد می‌کنند.

هشتگ‌های ترند ممکن است در لحظه‌ی اولیه‌ی انتشار پست شما، مفید باشند و به بهتر دیده شدن آن کمک کنند. ولی این را هم باید در خاطر داشته باشیم که عمر مفید آن‌ها اختصار است.

 

اگر شما از هشتک #nofilter بهره‌گیری کنید، اگر صرفاً می‌خواهید به بیننده اطلاع دهید که عکس ویرایش نشده، شغل راستی انجام می‌دهید.

اما اگر می‌خواهید با این هشتگ یا هشتگ‌هایی مانند nature# و animal# راحت‌تر در جستجوها دیده شوید، خوب است بدانید که عکسی که با #nofilter تگ می‌شود در کمتر از یک ثانیه از فهرست ده عکس اول بیرون می‌شود.

به همین علت، همواره توصیه می‌شود هشتگ‌های پرکاربرد را با هشتگ‌های خاص‌‌تر ترکیب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت کرنینگ از تولید نسل جدیدی از شیشه‌های نشکن برای نصب بر روی گوشی‌ها و تبلت‌ها خبر داده که در صورت سقوط از ارتفاع دو متری هم نمی‌شکنند. 

به گزارش مهر به نقل از ورج، شیشه‌های نشکن مذکور که ویکتوس نام گرفته‌اند نه تنها در برابر سقوط از ارتفاع دو متری مقاوم هستند، بلکه ضد خش نیز هستند.

 

سامسونگ و اپل دو شرکتی هستند که قصد دارند در نسل جدید گوشی‌های گلکسی و آیفون خود از این شیشه های نشکن برای موبایلهای آینده تولید می شود استفاده کنند. شرکت کرنینگ می‌گوید این اولین به روزرسانی جدی شیشه‌های نشکن تولیدی این شرکت ظرف شش سال اخیر است.

 

آخرین بار این شرکت در سال ۲۰۱۴ شیشه‌های گوریلا گلس ۳ را عرضه کرد که مقاومت خوبی در صورت سقوط از ارتفاع نیم متری داشتند. اما نسل بعدی این شیشه‌ها موسوم به گوریلا گلس ۴، ۵ و ۶ تفاوت کیفی چندانی با گوریلا گلس ۳ نداشتند.

 

کرنینگ می‌گوید شیشه‌های ویکتوس در مقایسه با گوریلا گلس ۶ تا دو برابر بیشتر در برابر خراشیده شدن مقاوم است. همچنین مقاومت این شیشه‌ها در مقایسه با تولیدات شرکت‌های رقیب تا ۴ برابر بیشتر است و به طور قطع در صورت سقوط از ارتفاع دو متری نمی‌شکند.

 

 

زمان دقیق عرضه این شیشه‌ها مشخص نشده و صرفاً اعلام شده که آنها ظرف چند ماه آینده عرضه می‌شوند. شیشه‌های مذکور در قالب لایه‌هایی نازک بر روی نمایشگرها چسبانده می‌شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در به روزرسانی جدید اینستاگرام چت‌های اینستاگرام و فیس بوک با یکدیگر در می‌آمیزد. این موضوعی است که از مدت‌ها پیش مورد توجه مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک قرار داشته است.

به گزارش انتخاب، از مدتی پیش، مارک زاکبرگ اعلام کرد که قصد دارد شرکت‌های زیر مجموعه خود مانند واتس اپ، فیس بوک و اینستاگرام را با یکدیگر بیامیزد. این موضوع در همان زمان نیز با اعتراض گسترده مخاطبان همراه شد.

 

 بسیاری از افراد معتقد بودند که با توجه به تفاوت‌های تنظیمات حریم شخصی در چت‌های این اپلیکیشن ها، اجرای طرح ادغام، کاملا اشتباه است، اما برخی دیگر نیز این طرح را مفید و کاربردی در نظر گرفتند.

 

اکنون با گذشت بیش از یک سال به روزرسانی جدید اینستاگرام، فیسبوکی‌ها را شگفت زده می‌کنداز اعلام این طرح، فیس بوک برنامه‌های خود را برای ادغام چت‌های اینستاگرام، واتس اپ و مسنجر در یک برنامه ریزی جدید مشخص کرده است و به نظر می‌رسد شرکت فیس بوک برای رسیدن به این هدف، در حال اصلاحات اساسی در برنامه ریزی‌های خود است.

 

طبق گزارش‌ها، کاربران iOS و اندروید اینستاگرام در ایالات متحده در حال دریافت به روزرسانی آزمایشی هستند که به آن‌ها می‌گویند حتی اگر یک حساب اینستاگرام نداشته باشند می‌توانند به دوستان خود در فیس بوک از طریق برنامه اینستاگرام پیام دهند. به روز رسانی جدید، همچنین مطابق با زیبایی شناسی فعلی چت مسنجر، DM‌ها را بسیار رنگارنگ‌تر می‌کند. همچنین نماد در گوشه سمت راست بالای برنامه اینستاگرام با آرم مسنجر جایگزین شده است.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ماجرای بازاریابی شبکه‌ای در ایران به شرکت‌های هرمی یا به اصطلاح «گولد کوئست» بر می‌گردد. کمپانی های بی‌نام و نشانه که از ملت دعوت می‌کردند تا با خرید چند کاغذ بی‌اعتبار وارد شبکه شوند و دیگران نیز به این کار دلگرمی کنند. بعدها پای کالاهای لوکس نیز به این برنامه‌ها مفتوح شد تا اینکه پس از مدتی غیر شرعی و غیرقانونی بودن این شرکت‌های بی‌نام و نشان بر راز زبان‌ها افتاد و چیزی نگذشت که اعضا بعد از مدتی پی به کلاهی که سرشان رفت بردند؛ اما خیلی دیر شده بود. اما طریق بازاریابی شبکه‌ای در ایران تمام نشد بلکه بهانه‌ای شد لغایت هربار یک سری شرکت قدم علم کنند و این بار خودشان در وهله نخست ضد «گلد کوئست» حرف بزنند و دوباره جذب عضو کنند. یکی از ایراداتی که به شرکت‌های هرمی و گلدکوئستی وارد بود رسیدن سرشاخه های آن ها به بیرون از کشور و فروش اقلام لوکس و غیرقابل بهره‌گیری بود. در چندسال پسین دوباره موج دیگری از کمپانی های بازاریابی شبکه ای و به اصطلاح نتورکی راز خارج آورده‌اند که با فروش شبکه‌ای کالاهای مصرفی به این نوع بازاریابی شکل دیگری دادند. شرکت‌هایی که با نام و اثر و تبلیغات‌های بسیاری ظاهر می‌شوند و کنفرانس‌ها و همایش‌های روان شناسی زیادی برگزار می‌کنند. همایش‌های پرهزینه‌ای که کمی تعجب برانگیز به نظر می‌رسد و برای همین بهانه‌ای شد تا سراغ این موج فراگیر برویم.

در چندسال تازه شرکت‌های نتورکی بیش از قبل قد کشیده‌اند و اقدام به برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر مملکت کردند برای بازایابی شبکه ای چیست؟ و حتی از نیاکان آمریکایی بازاریابی شبکه‌ای دعوت کرده‌اند. تیم باشگاهی فوتبال تاسیس کرده‌اند و اعلام می‌شود که مجوز رسمی نیز از وزرات صنعت معدن و بازرگانی نیز دارند و زیر عقیده این مجوز به فعالیت‌هایشان به طور رسمی پیوستگی می‌دهند و اقدام به عضوگیری کنند. موج مفصل بازاریابی‌های شبکه‌ای میانی افراد مختلف به خصوص جوان‌ترها مایه شده تا در میان هر خانواده چند نتورکر پیدا شود که اقدام به فروش کالا و عضوگیری می‌کند. نتورکرهایی که از هر محیطی برای جذب عضو و فروش محصولاتشان استفاده می‌کنند. جمع‌های فامیلی، دوستانه، محل کار و یا حتی مکان‌های عمومی مشابه مترو، اتوبوس و تاکسی جاهایی ست که نتورک‌ها رویش حساب مفتوح می‌کنند. جملات انگیزشی، انگاشت آینده‌ای با شکوه، دوندگی‌های بیش از حد همه چیزهایی ست که نتورک‌ها از سوی لیدرهایشان می‌شنوند و به سمت آن دلگرمی می‌شوند و هیچ عجیب نیست که بعد از مدتی روحیه دلالی و کاسب‌کارانه پیدا کنند و دیر یا زود کل تصوراتشان را برباد رفته ببینند.

اما آیا به راستی بازاریابی شبکه‌ای کار است؟

آیا این شغل به درآمد خوبی خواهد رسید؟

بازاریابی شبکه‌ای به راستی قانونی و شرعی است؟

بازاریابی شبکه‌ای چه تاثیری در اقتصاد کشور دارد؟

همه این سوالات و ده‌ها سوال دیگر مایه شد سراغ چند محقق بازاریابی شبکه‌ای و یا نتورک مارکتینگ برویم الی در این باره از آنها سوال کنیم.

 

«زهرا کلیدری» دانشجوی رشته اقتصاد است که با ساختن یک کارگروه تخصصی از کارشناسان اقتصادی و حقوقی نزدیک ۲ سنه به چهره شبانه‌روزی روی موضوع شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای تحقیق و مطالعه کرده‌ است. کلیدری پس متعلق به سراغ جداشدگان از نتورک می‌رود و از حرف‌ها و گزارش‌های جداشدگان مطالب مهمی تهیه می‌کند الی از طریق فضای مجازی به دست عموم ملت برساند. او این کسان را که قربانیان نتورک بودند به اسم «توابین نتورک» نامگذاری کرده‌است.

نتورک کار کاذبی که با شرکت‌های هرمی تفاوتی ندارد

اگر بخواهم در مورد این شبه کار و شبه بازرگانی روشنگری بدهم اینطور شروع می‌کنم که نتورک یک اشتغال دروغین است. کل در ارتباط با مجوز داشتن این شرکت‌ها می‌پرسند؛ اما در پایان به این نتیجه رسیدیم که این‌ها بزک شده همان شرکت‌های هرمی هستند و تغییر خاصی در این شرکت‌ها رخ نداده‌است، تنها کالاهای لوکس و گران قیمت حذف شده‌ و به جای آن کالاهای‌ مصرفی جایگزین شده‌است. به شرکت‌های هرمی در سررسید خودش تاختن غلطی شد چرا که کسی نگفت این شرکت‌ها سخت زیربنایی دارند بلکه به کالاهایشان خرده گرفتند که در حال آماده کالای مصرفی را جایگزینش کردند .دومین تغییر این است که در روش باینری شما فقط موظف به شناسایی دو زیر شاخه به شرکت‌ها بودید اما در حال آماده عملا محدودیتی برای جذب اعضا وجود ندارد و شما می‌توانید کسان زیادی را به عنوان زیر گردآور تان معرفی کنید.

کالاهای وارداتی موجود در نتورک‌ها قیمت بی‌جهت فوقانی دارند.

فرض کنید بها کالایی مشابه خودکار، بیرون از این سیستم فروش ۱۰۰۰ تومان باشد و شما این محصول را در این کمپانی ها باقیمت بالاتری مثلا ۲۰۰۰ تومان عرضه کنید ( که گاهی به دلیل خلاء نظارتی حاکم بربازاریابی شبکه‌ای این گران فروشی ها رخ می‌دهد ) شما وارد سیستم های هرمی پیشین شده اید حال میخواهد هر اسم و مجوزی داشته باشد . بر پایه بررسی‌های ما کالای این شرکت‌ها بیشتر از کشورهایی مانند بلاروس،امارات و ترکیه و... وارد کشور می‌شوند. در بررسی‌هایی که درباره قیمت محصولات گرد از این شرکت‌ها به مواردی برخوردیم که اجناس با ۱۰ مساوی افزایش قیمت یعنی چیزی حدود ۱۰۰۰درصد افزایش وارد شبکه می‌شدند و این ارقام قابل تامل بود.

کافیست شما در اینترنت قیمت‌ها را در سایت‌ کشورهای فرآوری کننده چک کنید. چرا باید این کالا این میزان افزایش بها داشته باشد؟ آن هم کالایی که تولیدش فناوری شگفت و غریبی ندارد و خودمان هم می‌توانیم تولید کنیم. باید گفت که در بازاریابی‌شبکه‌ای شما وارد بازی با نتیجه برد _ باخت خواهید شد و کمپانی به عنوان طرف برنده و نت ورکر ها در جایگاه بازنده این بازی قرار دارند
چرا که شرکت ها اطمینان دارند محصولاتشان توسط اعضایی که موظف به خرید ماهیانه هستند خریداری می‌شود



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه پس از یک مشکل، فایل های dump کامپیوتر خود را تجزیه و تحلیل کنید. فایل های فشرده، که به صورت خودکار توسط ویندوز پس از خرابی کامپیوتر شما ایجاد می شوند، لیستی از برنامه هایی را که قبل از مشکل اجرا شده اند، نمایش می دهد. این می تواند به شما کمک کند که کدام برنامه ها مسئول سقوط هستند.

 

اگر پیش بینی سقوط دیگری را می دهید یا می خواهید یک برنامه را امتحان کنید، می توانید از یک برنامه رایگان به نام BlueScreenView برای تجزیه و تحلیل فایل های خراب خود استفاده کنید. شما همچنین می توانید از کیت درایور ویندوز 10 رایگان برای باز کردن فایل های خراب استفاده کنید.

قسمت 1

خواندن با BlueScreenView:

 

 علت ارور memory dump, علت ارور dump کامپیوتر

 

 بر روی آرم ویندوز در گوشه پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید.

 

 علت ارور memory dump, علت ارور dump کامپیوتر

 

در قسمت جستجو عبارت view advanced system settings را تایپ کنید.این کامپیوتر شما را برای بخش تنظیمات پیشرفته سیستم کنترل پنل جستجو می کند.

 

 علت ارور memory dump, علت ارور dump کامپیوتر

 

روی View advanced system settings کلیک کنید. این یک آیکون مانیتور با علامت تیک با در بالای منوی Start است. انجام این کار پنجره Advanced System Settings را باز می کند.

 

 علت ارور memory dump, علت ارور dump کامپیوتر

 

روی زبانه Advanced کلیک کنید. شما این را در بالای پنجره خواهید دید.

ابتدا باید روی آیکون شکل مانیتور که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا پنجره Advanced System Settings باز شود.

 

 علت ارور memory dump, علت ارور dump کامپیوتر

 

Settings را کلیک کنید. این زیر "Startup and Recovery" است که در انتهای صفحه قرار دارد. انجام این کار یک پنجره جداگانه را باز می کند.

 

 علت ارور memory dump, علت ارور dump کامپیوتر

 

روی جعبه کشویی "Write debugging information" کلیک کنید. این جعبه را در وسط پنجره جداگانه پیدا خواهید کرد. با کلیک بر روی آن یک منوی کشویی را نمایش می دهد.

 

 علت ارور memory dump, علت ارور dump کامپیوتر

 

روی Small memory dump کلیک کنید. این در منوی کشویی است. این گزینه باعث می شود که حافظه در آینده با یک explorer فایل ساده مانند BlueScreenView قابل خواندن باشد.

 

 علت ارور memory dump, علت ارور dump کامپیوتر

 

روی OK کلیک کنید این در پایین پنجره است. این پنجره را بسته و شما را به پنجره تنظیمات پیشرفته سیستم باز می گرداند.

 

 علت ارور memory dump, علت ارور dump کامپیوتر

 

روی OK کلیک کنید انجام این کار موجب صرفه جویی در تغییرات شما می شود و پنجره Advanced System Settings را می بندد.

 

 علت ارور memory dump, علت ارور dump کامپیوتر

 

صفحه BlueScreenView را باز کنید:

در مرورگرتان به آدرس  https://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html بروید.

BlueScreenView یک برنامه است که فایل های خراب را برای شما پیدا می کند و آن را تجزیه و تحلیل می کند، و این آسان است که ببینید کدام برنامه ها قبل از خرابی به طور مستقیم اجرا می شوند.

 

 علت ارور memory dump, علت ارور dump کامپیوتر

 

برا دانلود BlueScreenView به پایین بروید و بر روی Download BlueScreenView with full install/uninstall support کلیک کنید که نزدیک وسط صفحه است.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/read-dump2-files.html



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چرا شما به یک وب سایت احتیاج دارید؟
1 - تارنما هیچ وقت نمی خوابد. اکثر ملت در هنگام شب که بسیاری از کسب و کارها بسته می باشند در وب گشت و گذار می کنند و این هم عادی است چون یک وب سایت هیچ وقت در خواب و یا استراحت نمی باشد. یک وب سایت به سوداگری یا سازمان شما این امکان را می دهد که به چهره شبانه روز 24 ساعت هر 7 روز هفته 365 روز سنه باز باشد. داشتن یک تارنما برابر داشتن یک کارمند مشغول به کار تمام ساعت حتی در تمام تعطیلات می باشد.

 

2 - رقبای شما وب سایت دارند. اگر شما در رقابت سر راست با سوداگری دیگری باشید و رقیب شما یک وب سایت برای کسب و کار خویش داشته باشد، این یک مزیت صریح برای رقیب شما به حساب می رود، خصوصا اگر به اندازه کافی برای وب سایت خود بازاریابی کرده باشد. یک تارنما یک گذرگاه عالی برای چشم وهمچشمی در سوداگری می باشد.

 

3 - گوگل شما را به مشتریانتان معرفی می کند. طراحی وب سایت حرفه ای در شیراز بیش از هر سررسید دیگری مردم مسیر های سنتی پیش را برای پیدا کردن اطلاعات باره نیاز خویش را تغییر دیتا اند و امروزه ملت اطلاعات خود را آنلاین به دست می آورند. سوداگری شما باید آنلاین هم در کمر بستن مردم باشد.

 

4 - داشتن یک وب سایت اعتماد مشتری را به کسب و کار شما بهبود می بخشد و از کسب و کار شما یک کمپانی ارجمند و معتبر خواهد ساخت، تصویر کلی سوداگری شما را به عموم مردم بهتر جلوه خواهد داد و به نوبه خود باعث افزایش اعتماد مشتریان نسبت به سازمان و یا کسب و کار شما خواهد شد.

 

5 - کسب و کار های کوچک آنلاین درآمد عالی دارند. بر اساس آمار، کسب و کارهای کوچکی که دارای تارنما باشند درآمدی به طور متوسط 39 درصد اغلب از کسب و کارهای کوچکی که وب سایت نداشته باشند دارند.

 

6 - کم و بیش 45 میلیون نفر در ایران از اینترنت بهره‌گیری می کنند و در سراسر دنیا بیش از 3 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند، داشتن یک وب سایت می تواند شهرت کسب و کار شما را بیش از آنکه شما تصور می کنید اغلب کند و این خود یک امتیاز برای توسط آوردن درآمد اغلب می باشد.

 

7 - وب سایت، برپایی مشتری برای سوداگری را اغلب می کند. بر پای بست، شمردن 50 درصد از فروش اینترنتی به مشتریان جدید تعلق دارد. داشتن یک وب سایت به طور قابل پروا تعداد مشتریان شما را اغلب می کند، مهم نیست که چه خدمات و یا محصولاتی را شما ارائه می دهید.

 

8 - تارنما محلی و ناحیه ای نیست بلکه جهانیست. اکثر کسب و کارهای حقیر تنها قادر به بازار یابی در شهر خویش و یا محیط گوشه ها-کناره ها شهر خود می باشند. با استفاده از وب سایت شما می توانید کالاهای خود را در سراسر ایران و حتی به کل دنیا عرضه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

راه اندازی VOIP و سیستم تلفنی تحت شبکه امروزه در حال گسترش زیاد بسیار است.

سیستم تلفنی آنالوگ یا همان سانترال پاناسونیک و… دیگر امروزه یک تکنولوژی کهن و رو به منسوخ شدن هستند.

یکی از مهمترین خاصیت های ویپ قابلیت انتقال صدا بر بستر شبکه است.

با توجه به این موضوع VOIP میتواند یک وابستگی اینترنتی یا تحت شبکه مجانی و مجاز باشد.

به عبارتی وقتی حرف از طریق اندازی VOIP زده میشود درواقع ما سایر محدودیت جغرافیایی نخواهیم داشت.

شرکت ارتباطات نادین همراه شماست برای طراحی و اجراسی سیتم تلفن VOIP بر اساس الستیکس و ایزابل.

سیستم تلفنی Issabel و Elastix یک سیستم عامل متن باز بر هزینه راه اندازی سیستم ویپاساس سیستم Asterisk میباشد.

 

نصب سرور الستیکس - راه اندازی ویب الستیکس

 

نیازسنجی جهت تاسیس VOIP :

اگر منظور راه اندازی voip را دارید بی گمان باید در مرحله نخست نیازسنجی چهره گیرد.

به این صورت که، چه چیزهایی برای راه اندازی یک سیستم تلفنی تحت شبکه در سازمان ما احتیاج است.

ما این نیازسنجی را بصورت رایگان برای شما سپریدن میدهیم. بعد نگران این مرحله نباشید.

کافیست برای انجام این مرحله، بصورت مستقیم با خبره فنی با شماره 09191444699 تماس بگیرید.

ولی به هر انگیزه اگر قبل از اینکه کاری اتمام دهید هدف این را دارید که خودتان یک تحقیقی کنید پیوسته مطلب را مطالعه کنید.

 

 

ملزومات راه اندازی سیستم تلفنی VOIP :

1- برگزیدن سرور مناسب :
برای تاسیس یک سیستم جامع تلفنی تحت شبکه که voip نامیده میشود ابتدا به یک سرور احتیاج دارید.

این سرور با پروا به شمار تماس های همزمان شما و اینکه چه مدتی نیاز به رکورد تماس ها دارید میتواند کانفیگ مختلفی داشته باشد.

بعنوان مثال: شما 150 کارمند دارید که بصورت حدودی 30 تماس مقارن خواهید داشت و تا 1 سنه رکورد تلفن ها را بیچارگی دارید.

(در این حالت سرور شما به 8MB فضای RAM و حدود 1.5TB فضای هارد دیسک بیچارگی خواهد داشت.)

سایر مشخصات سرور VOIP نیز امثال پاور سرور – مادربرد و پردازنده نیز باید به واقعیت برگزیدن شود زیرا پیمان است سرور 24*7 روشن بماند.

نحوه انتخاب درست سرور VOIP در تاسیس سیستم تلفنی تحت شبکه VOIP

 

2- تلفن های تحت شبکه یا IP Phone :

مرحله بعدی گزینش صحیح گوشی های تلفن تحت شبکه است که در سیستم VOIP به آنها IP Phone گفته میشود.

مهمترین پارامتر یک IP Phone تعداد درونی هایی است که میشود روی آن قرار داد.

بعنوان مثال تلفن مدل Yealink T21P یک تلفن تحت شبکه است که 2 عدد داخلی روی آن تنظیم میشود.

این پارامتر را اصطلاحا Sip مینامند، در واقع وقتی گفته میشود تلفن Fanvil C62 دارای 4 sip است به راستی میتوان 4 داخلی روی آن تنظیم کرد.

پارامتر مهم دیگر داشتن expansion روی ip phone و یا قابلیت نصب expansion خارجی است.

تصاویر ذیل را نگریستن فرمایید.

اکسپنشن 30 تایی ویژه تلفن های ip phone های fanvil

تصویری که در بالا مشاهده میفرمایید یک عدد external expansion یا همان اکسپنشن بیگانه 30 تایی است

 

 

ip phone مدل fanvil با اکسپنشن بیگانه 30 عددی به به اتفاق یک اکسپنشن روی خویش تلفن 10 عددی

تصویر بالا یک شماره IP Phone مدل Fanvil به همراه یک اکسپنشن خارجی است، روی خویش این مدل تلفن اکپنشن 10 تایی نیز وجود دارد.

 

 

 

پارامتر مهم سایر در گزینش ip phone داشتن یا نداشتن قابلیت POE IN است.

اگر تلفن POE In باشد میتواند از طریق سوئیچ POE روشن شود.

IP Phone ها پارامترهای مهم دیگری نیز دارند که در این جستار نمیگنجد.

 

تهیه Gateway مناسب با پروا به نوع خطوط و شمار خطوط تلفن شهری :

با توجه به شمار و گونه خطوط شما، دستگاهی به نام gateway مورد بیچارگی میباشد.

گیت وی های ویپ 2 گونه FXO و FSX هستند که ما در ابتدا به روشنگری در رابطه با GATEWAY FXO میپردازیم.

گیت وی FXO معمولا با تعدا پورتهای خویش در بازار شناخته میشود، بعنوان نمونه FXO 8 پورت برند نیوراک.

خصوط شهری ما به این گیت وی وصل میشود و این دستگاه یک خروجی شبکه دارد که به سوئیچ ما متصل میشود.

به عبارت ساده تر خطوط شهری به FXO زده میشوند و یک خروجی از این دستگاه (خروجی LAN) به سوئیچ شبکه ما وصل میشود.

پس اگر ما 8 خط شهری در شرکت و گردآور خویش داشته باشیم بی گمان احتیاج به یک دستگاه FXO 8 PORT داریم.

و ولی اگر خطوط تلفن شما از نوع دیجیتالی مثل خطوط SIP TRUNK باشد نیازی به FXO ندارید



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تنها چند روز پس از معرفی گوشی پیکسل 4a و تائید موجودیت اسمارت‌فون‌های پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G اکنون گوگل فروش گوشی‌های سری پیکسل 4 را متوقف کرد. هر 2 هندست پیکسل 4 و پیکسل 4XL دیگر از طریق فروشگاه‌های گوگل در ایالات‌متحده قابل خریداری نخواهند بود. سخنگوی گوگل در بیانیه ارسال شده به وبسایت Theverge اعلام کرد:

اکنون موجودی این هندست‌ها در فروشگاه‌های گوگل به اتمام رسیده و فروش گوشی‌های پیکسل 4 و پیکسل 4XL برای علاقه‌مندان به خریداری آن‌ها خاتمه یافته است. با این‌حال گجت‌های مذکور کماکان از طریق فروشگاه‌های همکار که موجودی سابق آن‌ها به اتمام نرسیده است؛ ادامه خواهد یافت. پیکسل 4 دقیقا همانند کلیه دستگاه‌های پیکسلی از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و امنیتی برای مدت حداقل 3 سال (پس از آغاز عرضه در فروشگاه‌های گوگل در ایالات‌متحده) بهره‌مند خواهد شد.

در این میان پدیده غیرمعمول مشخصا این است که تولید اسمارت‌فون‌های پیکسل 4 و پیکسل 4XL در فاصله کمتر از 1 سال پس از عرضه آن‌ها توسط گوگل متوقف می‌شود. هر 2 گوشی در جریان برگزاری رویداد “Made by Google” در روز 15 اکتبر سال 2019 معرفی شدند. همان‌طور که وبسایت Theverge نیز خاطرنشان کرده است؛ فروش هندست‌های سری پیکسل 2 و پیکسل 3 حدودا 18 ماه پس از معرفی آن‌ها متوقف شد. همچنین فروش این هندست‌ها پس از عرضه مدل‌های جانشین آن‌ها متوقف شد.

گوشی پرچم‌دار آینده گوگل با نام پیکسل 5 تا پیش از ماه اکتبر عرضه نخواهد شد. کمپانی در کنار گوشی پیکسل 5 مدل پیکسل 4a 5G را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست از نمایشگری بزرگتر و تراشه‌ای قدرتمندتر از مدل 4G پیکسل 4a بهره خواهد برد.

منبع : 

https://itresan.com/307235/%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA%e2%80%8c%D9%81%D9%88%D9%86%e2%80%8c%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-4-%D9%88-%D9%BE%DB%8C%DA%A9



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آیفون 12 اپل برای شارژ بی‌سیم از قدرتمندترین آهن‌ربای مغناطیسی بهره می‌گیرد

چند نسل آخر از تلفن‌های آیفون اپل از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کردند. در این میان، به نظر می‌رسد که سری آیفون 12 اپل تجربه استفاده از این فناوری را بهبود می‌بخشند.

کوپرتینونشین‌ها قصد دارند که اولین تلفن مجهز به قدرتمندترین آهن‌ربا در پنل پشتی را معرفی کنند. این آهن‌ربای قوی باعث می‌شود که که گوشی به صورت خودکار به محل دقیق پد شارژر بی‌سیم متصل شود .در نتیجه، نیازی نیست که کاربران برای اتصال آیفون خود به شارژرهای بی‌سیم دقت زیادی داشته باشند.

تصاویر درز کرده از قالب‌ها و سیم‌پیچ‌ها نشان می‌دهند اولین نسل از تلفن‌های هوشمندی که از آهن‌ربای تثبیت‌کننده موقعیت دستگاه استفاده می‌کنند، آیفون‌های 2020 اپل هستند که انتظار می‌رود که در ماه آینده میلادی معرفی شوند. تصاویر قالب‌های آهن‌ربایی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده‌اند. به علاوه، در این تصاویر می‌توان چینش دوربین‌ها به همراه دکمه‌‌های تنظیم صدا و پاور تلفن را مشاهده کرد.

آیفون 12

هم‌چنین، به نظر می‌آید که اپل سرانجام یک محصول سازگار با فناوری شارژ بی‌سیم آیفون 12 را معرفی خواهد کرد. در نتیجه، احتمال می‌رود که این شرکت پس از شکستی که در پروژه شارژر بی‌سیم Air Power تجربه کرد، از یک شارژر بی‌سیم رسمی رونمایی کند.

 

منبع: 

https://itresan.com/307243/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-12-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%D8%A8%DB%8C%e2%80%8c%D8%B3%DB%8C%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()