نوشته شده توسط : ساحل

شرکت طراحی سایت وب‌رمز با طراحی وب ریسپانسیو – واکنش‌گرا – و کاملا سفارشی براساس احتیاج و سلیقه کارفرما، سایتی منحصربفرد و ویژه را برای مشتریان طراحی و پیاده‌سازی می‌نماید. راهکارهای ما برای صنوف مختلف ازین جمله می‌باشند: طراحی سایت املاک، حقوقی، پزشکی، خبری، طراحی سایت شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی. در کدنویسی قالب طراحی سایت حرفه ای همگی اصول اولیه سئو تارنما مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود.

 

از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد خدمات طراحی تارنما در شرکت وب‌رمز می‌توان بهینه سازی سایت و افزایش سرعت بارگذاری مقارن با ساخت سایت در سنجش با طراحی وب عموما معمولی و کند سایت‌های انجام شده بدست دیگر رقبا را عنوان کرد که این فرمایش مایه افزایش رتبه سایت شما می‌شود. همچنین خدمات حمایت سایت وردپرس وب‌رمز، بنا به رسالت شرکت و پیشینه کم و بیش به دو دهه خدمات تخصصی وب در کنار طراحی وب با هدف ارائه خدمات درجه یک و جلب کامل خوشنودی مشتریان، بطور شبانه‌روزی سپریدن می‌شود.

طراحی وب سایت
سالها تجربه در مقوله طراحی سایت و بازرگانی الکترونیک در کنار بکار گیری نیروهای متخصص، مکمل ما در تحقق آنچه که یک تارنما کامل و بدون نقص بیچارگی دارد بوده است، ما معتقدیم موارد پایین شیرازه ی یک طراحی سایت بدون نقص در وب وان را رقم می زنند که همواره سعی شده در ساحل ارائه کیفیتی نمونه زدنی خرج ها الی مرز شدنی در حداقل باشند.

1: طراحی و برنامه نویسی اختصاصی از 0 تا 100 بدون به کارگیری ابزارهای سایت ساز موجود مشابه جوملا،وردپرس،OpenCart و.... .

2: بهره مندی از کنترل پنل جدید وب وان این امکان را می دهد تارنما به طور مرتب با فناوری های روز و تغییرات جدید بروز رسانی شود.

3: عملیات سئو سایت به طور کامل بدون اخذ هزینه اضافی از همان بدو شروع کار مقارن با طراحی سایت انجام می شوند.

4: استفاده از سرورهای اختصاصی با مشخصات کاملاً بروز جهت میزبانی وب سایت.

از کجا شروع کنیم؟
1-نمونه کارهای طراحی سایت ما را ببینید.
2-در تقسیم تعرفه طراحی سایت اختصاصی هزینه سفارش را آنلاین ببینید.
3-اگر طراحی سایت اختصاصی متناسب با بودجه شما نیست قالب عمومی برگزیدن کنید.
4-بخش سؤالات متداول را مطالعه کنید.
5-نمونه قرارداد طراحی سایت ما را مطالعه کنید.

طراحی سایت اختصاصی در کمپانی وب‌رمز با شاخصه‌های زیر ارائه می‌گردد:

طراحی تارنما با php یا زبان برنامه نویسی پایتون
طراحی تارنما ریسپانسیو – بازتاب گرا – سازگار با دسکتاپ ٬ موبایل و تبلت
عدم احتیاج به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده
برنامه نویسی و طراحی پورتال فول داینامیک و امکان بروزرسانی بدست مدیر سایت
ارايه پنل مدیریت راحت پورتال سایت بدون بیچارگی به دانش تخصصی به اتفاق با آموزش‌های لازم در قالب مستندات و آموزش حضوری به همراه تعبيه فیلم آموزشی
کد نویسی قالب سایت بر اساس اصول اولیه طراحی وب و سئو و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو
استفاده از ایده‌های روز برای طراحی وب سایت خلاقانه



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



اخبار,اخبار تکنولوژی,جی‌میل
گوگل در راستای جذب مشتریان رقیبانش، اعلام کرد: مشتریان سازمانی جی میل می توانند به ویرایش اسناد و سایر فایل‌ها در این سرویس ایمیل بپردازند.

به گزارش ایسنا، این خبر در کنفرانس سالانه مشتری و شریک واحد ابری گوگل اعلام شد. این رویداد به دلیل شیوع ویروس کرونا به یک اجتماع مجازی چند هفته ای تبدیل شده است.

 

گوگل بیش از یک دهه در تلاش برای شکست برنامه آفیس مایکروسافت بوده است که بازار جهانی ابزارهای ویرایش اسناد و ایمیل را در اختیار دارد.

 

هر دو شرکت امکانات تماس ویدیویی و سایر ابزارهای همکاری را اضافه کرده اند تا شرکت‌هایی را که در طول پاندمی کووید ۱۹ به دورکاری متوسل شده اند را جذب کنند.

 

گوگل مدعی است با عرضه جی میل به عنوان یک هاب برای دسترسی یکجا به چت‌های متنی، تماس‌های ویدیویی و اسناد، توانسته مشتریان را جلب کند. در مقابل، مایکروسافت ارتباط های محدودی میان ایمیل و ابزارهای چت دارد.

 

 

بر اساس گزارش رویترز، خاویر سولترو - نایب رییس گوگل - اظهار کرد که مصرف کنندگانی که از نسخه رایگان جی میل استفاده می کنند، می توانند در آینده به امکانات جدید دسترسی پیدا کنند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews74073.html



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پنکه‌ ها بنابر استفاده خرده متفاوتی دارند، مثلا اندازه اطاق و یا میزان گرما و یا سرمای اطاق خرید پنکه پارس خزر مختلف ایستاده و یا سقفی یا رومیزی توصیه می‌شود. پنکه‌ ایستاده و پنکه رومیزی و پنکه دیواری ارزان هستند و براحتی می‌تواند در هر مغازه ابزارها خانگی آن را پیدا کنید. چه بسا خرید پنکه به عنوان ابتدایی ترین مسیر حل برای خنک سازی اتاق‌های حقیر و خانه‌های آپارتمانی باشد.

به علت حقیر بودن اندازه مصرف انرژی برق کمی دارند. (به طور میانگین ۵۵ وات هستند.) هرچند احتمالاً برای خنک سازی فضای شما کافی هم نباشد. اگر می‌خواهید بالاترین تاثیر را از پنکه‌ها دریافت کنید بهتر است در هنگام شب و یا صبح زود که هوای بیرون خنک‌تر است، پنکه را در تقرب پنجره پیمان دهید تا هوا را به جریان بیندازد و از هوای خنک خارج به داخل خانه چرخش هوا را سپریدن دهد.

یکی سایر از مزایای پنکه‌ها قابلیت حمل و نقل آسان آن‌ها است. شما می‌توانید از اتاقی به اطاق دیگر ببرید و براحتی به برق متصل کنید. در هنگام خرید پنکه به جابجایی راحت و دستگیره حمل آسان مدل پنکه نیز پروا کنید.

از آنجایی که مدل‌های بسیار متنوع با رنگ بندی‌های زیاد در بازار وجود دارد با خیال آسان می‌توانید مدلی را برگزیدن کنید که با دکوراسیون داخلی خانه شما هماهنگ باشد. پنکه‌ها وانگهی برای استفاده در خوابگاه‌ها عالی هستند، زیرا برای فضاهای حقیر نیازی به کولرگازی نیست و با خرید پنکه با هزینه محدود می‌توان به دریافتن راحتی کافی دست پیدا کرد.

پنکه‌ها به دلیل جابجایی آسان گزینش نکویی برای خنک سازی فضاهای کوچک هستند. پنکه‌ها در ساحل وظیفه اصلی شان که خنک سازی است همچنین استفاده‌های مختلفی مشابه بیرون راندن دود از فضای اتاق و یا خشک کردن تابلوهای نقاشی و جابجایی هوای اتاق دارند.


اگر می‌خواهید یکی از بهترین برندهای بازار برای پنکه را انتخاب کنید بدون شک پنکه پارس خزر یکی از خوش نام ترین هاست. این مدل پنکه پارس خزر با طراحی فوق العاده زیبا و ساخت با کیفیت ایرانی برای مصارف گوناگونی مانند ادارات، باشگاه ها و مطب ها و خوابگاه ها و منزل مناسب است. عملکرد ۳ سرعته و سیم بلند و پایه مستحکم و فیوز حرارتی موتور و سایر ویژگی ها باعث شده است تا انتخابی عالی برای خرید پنکه دیواری و رمیزی و ایستاده باشد.

طراحی زیبا
مجهز به صفحه نمایش دیجیتال
کم صدا
دما سنج
دارای تایمر و ریموت کنترل
پایه قابل تنظیم
خرید
پنکه فلر مدل EF5511
پنکه فلر مدل EF5511
فلر یک برند آلمانی محصولات لوازم خانگی است. اگر به طراحی های آلمانی اعتقاد دارید این پنکه عالی نیز یکی از آنهاست که با طراحی با کیفیت نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. محافظ شبکه ای ریز آن باعث شده تا دست کودک شما به داخل محفظه پره ها راه نیابد و همچنین صدای کم در کنار طراحی زیبا و مطلوب این پنکه رومیزی انتخاب ویژه ای برای خرید پنکه رومیزی برای شما خواهد بود.

قابلیت تنظیم ارتفاع
دارای تایمر و ریموت کنترل
قیمت مناسب
صفحه نمایش LED
طراحی خوب
خرید
خرید پنکه رومیزی مایدیا مدل FS40-7ARB
خرید پنکه رومیزی مایدیا مدل FS40-7ARB
مایدیا یک شرکت بزرگ بین المللی در زمینه تولید محصولات باکیفیت لوازم خانگی است که در چند سال اخیر جایگاه مناسبی را بدست آورده است. این محصول با پنج پره بزرگ و سه حالت تنظیم سرعت و حرکات افقی و عمودی و سینوسی می تواند نیازهای شما را برای خنک سازی مطلوب انجام دهد. نمایشگر LED و تایمر ۸ ساعته و تنظیم سرعت وزش باد از ویژگی های این محصول در خرید پنکه است.

دارای تایمر
قابلیت گردش به صورت سینوسی
نمایشگر LED
داشتن دماسنج
داشتن پایه سنگین و تعادل خوب
ظاهر شیک



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فهرست مطالب

داشتن شرایط اولیه برای اخذ تیک تایید از اینستاگرام
قوانین اینستاگرام برای اخذ پرتو آبی
امکان خرید تیک آبی وجود ندارد
مراحل گرفتن تیک آبی از اینستاگرام
دیدگاه
آموزش دریافت تیک تایید اینستاگرام
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب و پربازدید است که اکثر کسب و کارهای حقیر و کبیر برای بازاریابی و تبلیغات به این شبکه اجتماعی روی آورده اند.

یکی از ویژگی های اینستاگرام این است که شما به راحتی و بدون دربایستن به تایید خاصی قادر به ایجاد اکانت هستید. خرید تیک آبی اینستاگرام این جستار باعث شده است که هنگام جست و جوی برخی اکانت ها، با نام های مشابه زیادی روبرو شویم که نمی دانیم کدام اکانت اصلی است و کدام فیک است! به عبارت سایر تشخیص اکانت اصلی از فیک بسیار احد از بحران های اینستاگرام به آمار می آید. اینجاست که تیک آبی می تواند به ما کمک کند.

اینستاگرام برای خلاصی کاربرانش از این سردرگمی، از تیک تایید آبی یا اصطلاحا گزینه Verified Badge کاربرد می کند. این آیکن پرتو تاییدی بر رسمی بودن اکانت مربوطه از جانب اینستاگرام است و بصورت یک تیک آبی در ساحل اسم پروفایل پیمان می گیرد.تیک آبی فیسبوک و تیک آبی تلگرام نیز همچین کاربردی دارند.

محبوبیت این تیک آبی باعث شده است لغایت اکثر کسان عضو در این شبکه اجتماعی مایل به اخذ آن باشند. تیم تبلیغات بیستکا در این مقاله به شما شیوه های دست یابی به این تیک دوست داشتنی را تعلیم خواهد داد، بعد با ما به اتفاق باشید.

 

راه های گرفتن و خریدتیک آبی اینستاگرام
داشتن شرایط اولیه برای دریافت تیک تایید از اینستاگرام
قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که حتی اگر همه شرایط را رعایت کنید، در پایان این ادمین های اینستاگرام هستند که اکانت شما را رسیدگی و جهت دریافت تیک آبی تایید می کنند، پس شما باید همه قوانین و آیین نامه مربوط به اینستاگرام را رعایت کنید و شانس خویش را برای ساخت تیک آبی پرطرفدار افزایش دهید.

بنابراین :

1-فعال باشید
فعال باشید، تبلیغات بیستکا

فعال باشید! طوری نباشید که از تاریخ آخرین پست شما یک ماه گذشته باشد. سعی کنید محتوای واقعی و جذاب فرآوری کنید، همچنین بهتر است ذیل پست های شما لایک و کامنت زیادی از طرف فالورهایتان باشد.

2.تعامل با فالورها
با فالورهای خود تعامل داشته باشید؛ لایک کنید و کامنت بگذارید. به هیچ عنوان از کامنت های اسپم مشابه “عالی” ، “بینظیر”و .. کاربرد نکنید و کامنت و مطالب غیر اخلاقی پایین پست های دیگران نگذارید؛ زیرا اینستاگرام به این موارد بسیار دلنازک است و این برای شما یک امتیاز منفی محسوب می شود.

3. استفاده از هشتک زیر پست ها
از هشتک های پرکاربرد در ذیل پست هایتان کاربرد کنید، تا از این روش کاربران زیادی در نتیجه جستجوهایشان بتوانند شما را پیدا کنند. به کارگیری هشتک ها مایه می شود که لایک و کامنت اکثریت گرفتن کنید و تعداد فالورهای شما نیز افزایش یابد.

4. فالورهای زیادی داشته باشید
هر جا در باره فالور گفتگو می شود، منظور فالور راستین است. فراموش نکنید که اگر فالور بخرید یا فالور فیک داشته باشید، اینستاگرام این موضوع را به راحتی متوجه می شود و این موضوع نه تنها به سود شما نیست، که حتی برای شما یک امتیاز منفی محسوب می شود؛ پس مراقب باشید!

تیک ابی و خرید تیک آبی اینستاگرام بیستکا

5-ارتباط اینستاگرام با توییتر، فیسبوک و…
می توانید اکانت خویش را با سایر اکانت ها مشابه توییتر یا فیسبوک جوین کنید. در این چهره فالورهای شما در آن اکانت ها، قادر خواهند بود شما را در اینستاگرام نیز دنبال کنند. همچنین این سوژه تاییدی بر بی همتا بودن شما از جانب ادمین های اینستاگرام به آمار می آید.

6-استفاده از ساعات طلایی اینستاگرام
از ساعت 14 لغایت 17، ساعات طلایی در اینستاگرام محسوب می شود. در این ساعات کابران کار و جنبش زیادی دارند. اگر شما در این ساعات از روز پست بگذارید، شکیبیدن اینکه لایک و کامنت اکثریت گرفتن کنید، زیاد بالاست.

7- بیوگرافی در پروفایل
سعی کنید برای خودتان یک بیوگرافی بی همتا داشته باشید، که شما را بطور کامل و درست شناسایی کند. در این بیوگرافی می توانید از هشتک ها نیز کاربرد کنید.

8-ویکی پدیا
اگر شما یک بیوگرافی از خودتان یا فعالیتتان را در ویکی پدیا داشته باشید، شانس شما در گرفتن تیک آبی اینستاگرام بیشتر می شود.

قوانین اینستاگرام برای گرفتن پرتو آبی
علاوه بر موارد ذکر شده، اینستاگرام در قسمت help، با تاکید بر رعایت قوانین و آیین نامه خود، چهار جستار اصلی را معیاری برای اخذ تیک آبی بیان کرده است:

1.اعتبار
اکانتی که می خواهید برای آن تیک آبی اخذ کنید، باید متعلق به یک شخصیت معروف و واقعی، یک نهاد یا سازمان شناخته شده و معتبر باشد.

2.منحصر به فرد بودن
اکانت شما منحصر به شخص یا سوداگری خودتان باشد. فقط یک اکانت مربوط به هر هویت چه حقیقی و چه حقوقی (کسب و شغل ) می تواند تیک آبی را اخذ کند. چنانچه برای یک هویت، اکانت های جعلی زیادی ساخته شده باشد، صاحب اکانت اصلی می تواند با پرکردن یک فرم در اینستاگرام مبنی بر این که این اکانت، اکانت اصلی است، در خواست غیر پرکار کردن سایر اکانت ها را دهد و اگر مشخص شد که اطلاعات اکانت درخواست دهنده باره تایید است، تیک آبی به این اکانت تعلق می گیرد.

3.کامل بودن اکانت
اکانت شما باید کامل باشد؛ بدین معنا که اکانت عمومی باشد؛ بیوگرافی داشته باشد؛ پروفایل شما عکس داشته باشد و کمینه یک پست گذاشته باشید. جستار مهمی که باید به آن پروا کنید این است، که در پروفایل خود لینک دسترسی به سایر سرویس های خدماتی مشابه تلگرام یا … را قرار ندهید. رعایت این سوژه برای اینستاگرام زیاد مهم است.

4.قابل پروا و برجسته
قابل توحه و برجسته، تبلیغات بیستکا

اکانت شما باید به اندازه کافی شناخته شده باشد. اکانت شما باید به شمار بسیار بدست کاربران جستجو شده باشد. چیزی که برای اینستاگرام مهم است، این است که در منابع خبری مختلفی اکانت شما بیان شده باشد. پروا داشته باشید که اینستاگرام کاری به محتوای شما ندارد و فقط به این که اسم اکانت شما در این منابع باشد، دلنازک است.

 

با کل این وجود اگر شما این تیک را دریافت کردید، در هر مرحله ای که اینستاگرام متوجه شود اطلاعات شما جعلی است و یا در تایید این اطلاعات خطایی از سمت شما چهره گرفته است، تیک آبی را از شما می گیرد و حتی شدنی است اکانت شما را حذف کند. بعد دقت کنید به هر قیمتی این تیک را گرفتن نکنید.

تایید پروفایل اینستاگرام

امکان خرید تیک آبی هستی ندارد
به هیچ عنوان به خرید این تیک تایید اندیشه نکنید
برخلاف دیگر شبکه های اجتماعی مثل توییر و فیسبوک که می نا تیک تایید را خریداری کرد، در اینستاگرام شما توانا به خرید آن از طریق پرداخت پول نخواهید بود. ادمین اینستاگرام پروفایل شما را بررسی می کند و اگر پروفایل شما از قوانین و مقررات اینستاگرام اطاعت کرده باشد این نشانه به اکانت شما تعلق می گیرد.

خرید از راه بازار سیاه یا واسط
یکی از طریق های جدید برای خرید تیک آبی اینستاگرام، بازار سیاه است. اینستاگرام به این طریق “خرید از راه شخص ثالث” می گوید. در این روش، برخی از کارکنان اینستاگرام به شیوه غیر قانونی، این تیک را به واسطه های مشخصی می فروشند و این واسطه ها نیز با بها های بالاتری در بازار سیاه به کاربران معمولی عرضه می کنند. بها تیک آبی اینستاگرام هر چند که باشد چون فیک است ارزش خرید ندارد.

فراموش نکنید در صورت اخذ تیک آبی به این روش(تیک آبی فیک و کپی تیک آبی اینستاگرام)، اگر اینستاگرام متوجه این موضوع شود، هم شما نشان تایید را از دست می دهید و هم اکانت شما غیر فعال می شود. پس مراقب این طریق باشید. اگر میخواهید تبلیغات در تلگرام یا تبلیغات اینستاگرام خود را بدست اشخاص اینفلوئنسر انجام دهید حتما دقت کنید که تیک آبی شخص فیک نباشد.

درپایان تیم تبلیغات بیستکا به شما رهنمود می کند، که اگر موفق به اخذ تیک آبی اینستاگرام نشدید، اصلا نگران نباشید، چرا که بر اساس گفته خود اینستاگرام، برای اینکه شما یک اکانت فعال و پر از فالور واقعی داشته باشید، مسیر های زیادی وجود دارد، پس با ما در آموزش های بعدی به اتفاق باشید.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چرا اینفلوئنسر مارکتینگ کامیاب است؟
یکی از بزرگترین علت افزایش اینفلوئنسر مارکتینگ، این است که این شیوه برخلاف تبلیغات دیگر وارد حریم خصوصی مخاطبان‎تان نمی‌شود. در واقع مخاطبان قصد شما هر وقت که بخواهند به طرف پیام‌های شما کشیده می‌شوند و می‎توانند به راحتی با برند، سوداگری و فرآورده شما ارتباط پایدار کنند.

علاوه بر این، اینفلوئنسر در طول چرخه فروش، توضیحات اکثریت اخذ خواهد کرد و با دنبال‌کنندگان خود درباره فرآورده شما گفتگو می‎کند. این تعامل مایه افزایش اعتبار برند شما می‎شود و از توان نفوذ اینفلوئنسر برای دستیابی به چشم‌اندازی که دارید آگاه می‎شوید.

روش‌های همکاری و تکاپو با اینفلوئنسرها
آسان‌ترین مسیر مشارکت با اینفلوئنسرها پرداخت پول به آنان است. بازاريابان زمان زیادی است که از اشخاص نامی در تبليغات خود سهم می‌گیرند. مشتریان، بازیگر یا ورزشکاری را که برای شناسایی و تبليغ کالا، پول گرفتن کرده می‌شناسند. بازاریابان، اعتبار و شهرت اینفلوئنسرها را برای فروش کالا به شغل می‌برند. این روش، راهکاری است که آن را معرفی‌نامه‌ای از سوی شخص مشهور می‌نامیم.

روش دیگر کار با اینفلوئنسرها سهم بردن از توانایی دسترسی آن‌هاست. این امر، دلیل به‌کارگیری اینفلوئنسر مارکتینگ از جانب اکثر بازاریابان معاصر است. آن‌ها در جست‌وجوی فردی با فالورهای اینستاگرامی بسیار هستند لغایت او را برای تبلیغ کالا ترغيب کنند. این شیوه تبلیغات حمایتی ناميده می‌شود.

اینفلوئنسر های ایرانی

تیپ‌های شخصیتی اینفلوئنسرها
علاوه بر در نظر گرفتن منش اینفلوئنسرها، باید به موقعیت آن‌ها در بازار نیز توجه داشته باشیم. برای ارزیابی چکیده هر گونه از آن‌ها به لیست زیر نگاهی بیندازید:

اینفلوئنسرهای روزمره (۱ لغایت ۱۰۰۰ فالوور)

کسانی که هر روز از محصولات خود و یا مشابه آن استفاده می‌کنند. این اینفلوئنسرها اغلب خویش را زیاد تأثیرگذار نمی‌دانند و به مخاطبان خویش پول پرداخت می‌کنند. اگرچه شدنی است مخاطبان آن‌ها کم باشند، نفوذ آن‌ها هنوز هم قابل‌توجه است (به نظرات مشتریان بر روی سایت آمازون اندیشه کنید).

طرفداران برند (۱ تا بی‌نهایت فالوور)

این تقسیم از اینفلوئنسرها، تمام گروه‌های دیگر از اینفلوئنسرهای روزمره گرفته تا ماکرو یا سلبریتی‌ها را دربر می‌گیرند. بااین‌حال، چیزی که آن‌ها را از دیگران جدا می‌کند این حقیقت است که آن‌ها طرفداران برند، محصول یا خدمات شما هستند. بیشتر این گونه از اینفلوئنسرها از راه اقداماتی که برند شما اتمام می‌دهد، سخت به دست می‌آیند. بااین‌حال می‌توانید محتوای قدرتمندتری برپایی کنید که از برند شما پشتیبانی کنند.

میکرو اینفلوئنسرها (۱۰۰۰ لغایت ۲۰ هزار فالوور)

میکرو اینفلوئنسرها نسبت به اینفلوئنسرهای بزرگ‌تر مخاطبان اقلیت دارند. برتری عمده این دسته از اینفلوئنسرها این است که معمولاً سطح بالایی از مشارکت، تعامل و اعتماد را در وسط فالوورهای خود دارند.

اینفلوئنسرهای حرفه‌ای (۲۰ هزار لغایت ۱۰۰ هزار فالوور)

این تقسیم از اینفلوئنسرها بین میکرو و ماکرو اینفلوئنسرها پیمان دارند. در این مرحله یک اینفلوئنسر به‌طورجدی کسب درآمد از مخاطبان خود را شروع می‌کند. این بخش از اینفلوئنسرها اغلب به این دلیل که کارآزموده صنعت هستند مورداحترام زیادی پیمان می‌گیرند.

ماکرو اینفلوئنسرها (۱۰۰ هزار الی ۳۰۰ هزار فالوور)

این تقسیم از اینفلوئنسرها بیشتر درزمینۀ تخصصشان جایگاه احسان دارند و داشتن استعداد خدادادی ضمانت این ادعاست. دسترسی به ماکرو اینفلوئنسرها مثل دسترسی به اینفلوئنسرهای سلبریتی است.

اینفلوئنسرهای سلبریتی (بیش از ۳۰۰ هزار فالوور)

این تقسیم از اینفلوئنسرها معمولاً فالوورهای بسیار زیادی دارند و استعدادهای خدادادی آن‌ها هدایت‌کننده این جریان است. این افراد برای همکاری با برندها خرج اخذ می‌کنند.

«ایجاد یک تقسیم‌بندی قابل‌قبول از اینفلوئنسرها و وضعیت دسترسی به آن‌ها، بخش مهمی از اینفلوئنسر مارکتینگ است که بیشتر به آن توجه نمی‌شود.»
بیش از ۷۳ درصد از کمپانی های موفق، بودجه اختصاصی بابت اینفلوئنسر مارکتینگ در نظر دارند.

اینفلوئنسر یعنی چی
نمونه تبلیغات برندها توسط اینفلوئنسرها
چهار شیوه افزایش بهره‌وری کمپین های بازاریابی دیجیتال بدست اینفلوئنسرها
برخی از راه هایی که اینفلوئنسر مارکتینگ یک گروه بازاریابی دیجیتال بهبود پیدا می‌کند:

مخاطب لحظه‌ای
بیشتر اینفلوئنسرها طرفدارانی دارند که به انتخاب آن‌ها اعتماد می‌کنند و ۴۹ درصد مردم با پروا به گزینش افراد محبوب خود یک کالا را گزینش می‌کنند. اکثر مصرف‌کنندگان اعتماد بیشتری به اینفلوئنسرها نسبت به کسان سرشناس دارند چون سخیف حیات آن‌ها را نزدیک به سبک زندگی خودشان می‌دانند.

کارشناسی فرآوری محتوا
اینفلوئنسرها دوست داشتنی ملت هستند چرا که شغل خود را به خوبی انجام می دهند و سال‌ها تجربه و تخصص را با خود به همراه دارند. با مشارکت اینفلوئنسر ها و همچنین با اتکا به فرهنگ و تخصص خود می‌توانید اعتبار خاصی در بین مصرف‌کنندگان و مشتریان برای خود مفتوح کنید.

بهبود ROI
در حقیقت ROI را بازگشت سرمایه‌گذاری می‌گویند. چون با بهبود آن علاوه بر بازگشت سرمایه، چندین مساوی هزینه‌ای که برای بازاریابی دیجیتال اتمام شده فایده خواهد داشت. برندهایی که برای تبلیغات خویش بودجه ای کم در نظر گرفته‌اند می‌بایست از اینفلوئنسرها برای درمان استراتژی بازاریابی خود بهره بگیرند. در ضمن شما می‌توانید با استفاده از کمپانی هایی که با بازرگانی شرکتی خویش به برندهای گوناگون تجاری کمک می‌کنند برای درمان بودجه بازاریابی خویش استفاده کنید.

بهبود رنکینگ (رتبه در جستجوی گوگل)
گوگل مدام در حال تغییر الگوریتم های جستجوی خود می‌باشد. به همین انگیزه شدنی است یک روش یا استراتژی تاثیرگذار بوده باشد ولی در حال آماده ناپسند و ناکارآمد باشد. برخلاف راهبرد های سنتی سئو، در بازاریابی دیجیتال شما از طریق فرآوری درونمایه می‌توانید بیننده را با استفاده از مطالب، تصاویر، ویدیوها و … جذب نمایید. این مسئله به شما کمک می‌کند تا بدون اینکه سعی زیادی بکنید به نتایج بسیار مطلوبی دست پیدا کنید.

انتخاب اینفلوئنسر مناسب
اکثر اینفلوئنسر ها در چند گویه اندک اطلاعات دارند و لزوماً در تمام گویه ها تجربه اجرایی ندارند. برای برگزیدن بهترین اینفلوئنسر و همین‌طور تعبيه یک سناریوی تبلیغات خلاقانه می تونید از مشاوره با تیم سایت مدیر فروش استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



اخبار,اخبار تکنولوژی,واتس اپ
واتس اپ در بیانیه‌ای اعلام کرده مشغول آزمایش قابلیت پرداخت با موبایل در برزیل است.

به گزارش فارس به نقل از مارکت واچ، واتس اپ در بیانیه‌ای اعلام کرده مشغول آزمایش قابلیت پرداخت با موبایل در برزیل است.

 

در صورت اضافه شدن این قابلیت،کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با کمک این قابلیت خرید کنند.

 

فیس بوک اعلام نکرده است که چه زمانی این ابزار در کشورهای دیگر قابل دسترسی است؛ در حال حاضر پلت فرم چت واتس اپ در حال اجرای آزمایشی خرید با این اپ در کشور برزیل است؛ کشوری که به دلیل جمعیت زیاد آنلاین، اغلب برای آزمایش سرویس‌های جدید استفاده می‌شود.

 

واتس اپ روز دوشنبه در یک پست وبلاگ اعلام کرد که کاربران در برزیل می‌توانند بدون ترک گفتگوی خود، با خیال راحت پول منتقل یا خرید کنند.

 

فیس بوک بخش پرداخت‌های دیجیتال واتس اپ را از طریق Facebook Pay کنترل می‌کند. خدمات پرداختی که سال گذشته راه اندازی شد و در سایر برنامه‌های خود از جمله فیس بوک و اینستاگرام نیز کار می‌کند.

 

 

فیس بوک اعلام نکرده است که چه زمانی این ابزار ممکن است در کشورهای دیگر نیز موجود باشد.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews73273.html



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()