نوشته شده توسط : ساحل

افراد زیادی به سبک‌های مختلف، سفر می‌کنند که هرکدام تجهیزات خاص خودشان را دربایستن دارند.همه برای سفری راحت و پرماجرا، به وسایلی دربایستن دارند که آرامش آن‌ها را تضمین کند. و سفر و یادبود ای لذت دسته را برای آنها به ارمغان بیاورد.
این گردآور میز و صندلی تاشو 4 نفره بهترین گزینش برای کسانی است که می‌خواهند در سفر یا ویلای خود، مسافرتی آرام را تجربه کنند. می‌دانید علاوه‌بر آرامش و راحتی در سفر، حمل راحت وسایل اهمیت بسزایی دارد. این میز و صندلی تاشو سفری و کم‌جا را در هر موقعیتی می‌توانید با خود به به اتفاق داشته باشید و در خودرو خویش جای دهید. جنس میز و صندلی تاشو چهار نفره از جنس ABS سبک –جنس صندلی PP –پایه ها آلومینیومی ، شاسی فلزی حائز رنگ استاتیک است که دوام و استقامت زیادی دارد و سال‌ها می‌توانید از آن لذت ببرید. وانگهی پایه‌هایی که میز و صندلی تاشو را به هم متصل کرده‌اند، از جنس آلومینیوم و فلز هستند که در محکم‌بودن آن نقش زیاد مهمی دارند و مقاومت مجموعه را افزایش می‌دهند.
گفتنی‌ است روی میز این مجموعه، جایی برای قراردادن آفتاب‌گیر درنظر گرفته شده است که حتی فصل تابستان در هوای گرم و آفتابی هم می‌توانید از طبیعت لذت ببرید. ابعاد و وزن آن/ به شکلی است که در تراس و حیاط ویلا یا منزلتان جا می‌گیرد. این گردآور گزینه‌ای متفاوت و خاص برای کسانی است که روحیه‌ی ماجراجویانه دارند یا به طبیعت‌گردی علاقه‌مندند. در این میان، کسان بسیاری هستند که همنشین دارند حتی در موعد سفر کاملا آسان باشند . مجموعه‌ی میز و صندلی تاشو 4 نفره سفری که قبل روی شماست، می‌تواند چنین وسیله‌ای باشد تا بتوانید با استفاده از آن در سررسید سفر به‌ویژه هنگام نوش‌جان‌کردن خوراکی‌ها، راحتی را تجربه کنید. این مجموعه میز و صندلی تاشو سفری به‌خوبی ،شما را در مکان‌های متنوع مدد می‌رساند و کمک می‌کند از بودن کنار دوستان و خانواده‌ی خویش لذت اکثریت ببرید.
طراحی و ساخت:
برای فرآوری این محصول از آلومینیوم کاربرد شده است. استفاده از این فلز باعث می‌شود فرآورده دوام مناسبی داشته باشد و دربرابر رطوبت نیز پایداری خوبی از خویش نشانه دهد. و براحتی زنگ نزند.همچنین استفاده از آلومینیوم مایه می‌شود که وزن این میز و صندلی تاشو سبک وحمل راحت‌تری را برای شما به به اتفاق خواهد داشت.
از ویژگیهای مهم این فرآورده این است که به‌صورت تاشو طراحی شده که در زمانی که دربایستن به استفاده از آن ندارید، آن را لغایت کنید و به شکل یک کیف درآورید. همین طراحی مایه می‌شود بتوانید به‌خوبی میز و صندلی تاشو را با اتومبیل حمل کنید یا هنگام استفاده‌نشدن، بدون اشغال حجم زیاد، آن را در فضا دلخواهتان حفاظت کنید.
قسمت رویه ی صندلی‌ها حائز ساختاری فرو رفته است تا به ‌راحتی بیشتر شما در سررسید نشستن,منجر شود. همچنین تقدیر رویه‌ی میز و صندلی‌ها از جنس پلاستیک«پلی‌پروپیلن» و «ABS» فرآوری شده‌ است. این مواد ساختاری استوار و بادوام داشته و ثبات بیشتر محصول را به همراه دارند.
برای استوار نگه‌داشتن این صندلی و ناگهان جمع‌نشدن آن، ضامن‌هایی برایش تهیه‌ شده است.و کمک می‌کنند لغایت با خیالی راحت‌تر روی صندلی‌ها بنشینید.این ضامن‌ها در زمان بازشدن صندلی، لولاها را محکم نگه‌ می‌دارند
همان‌طور که از نام این کالا پیداست، این کالا برای چهار نفر در نظر گرفته‌ شده است و می‌تواند برای پیک‌نیک‌ و سفرهای شما پسندیده باشد. شما می‌توانید از این گردآور در ایوان یا حیاط منازل خویش نیز کاربرد کنید و یک دورهمی ساده با دوستان یا خانواده‌تان داشته باشید
در قسمت وسط میز، یک منفذ هستی دارد. این قسمت محل عبور ستون آفتاب‌گیر است و می‌توانید از این میز در روزهای آفتابی نیز سهم ببرید. البته به خاطر داشته باشید که آفتاب‌گیر به همراه محصول عرضه نشده است و باید به‌صورت جدا تهیه شود
مجموعه‌ی میز و صندلی تاشو چهار نفره از ساختار سخیف و مقاومی بهره می‌برد و به‌خوبی به شما برای پیک‌نیک و سفر کمک می‌کند. این فرآورده به‌ چهره تاشو فرآوری شده است و می‌توانید به شکل مناسبی آن را در مکان‌های مختلف همراه خود ببرید و کاربرد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت چینی شیائومی به هدف گسترش پلت‌فرم منزل های هوشمند و اینترنت اشیا هدف دارد وارد همکاری با شرکت سوئدی IKEA شود.
به گزارش ایسنا، اینترنت اشیا و شهر هوشمند عباراتی هستند که این ایام در فضای مجازی زیاد به گوش کاربران می‌خورد. باید گفت که اینترنت اشیا به کاربران ساکن در شهرهای هوشمند این امکان را می‌دهد که با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و هوشمند خویش به کارها و فعالیت‌های روزمره خویش بپردازند و این امر در زمینه‌هایی همچون انرژی، حمل و نقل، صنعت، بهداشت و درمان، ساخت و ساز، منزل و شهر هوشمند نقش پررنگ و بسزایی ایفا خواهد کرد.

 

اینترنت اشیاء (IoT) به معنی یک شبکه جهانی از اشیاء پیوسته و متصل است که هر یک حائز آدرس مختص به خویش بوده و بر بنیاد قراردادهای استانداردشده‌ای با یکدیگر در ارتباطند.

 

این سیستم جدید مهار از راه دور و مهار هوشمند اشیاء و دستگاه‌ها، امروزه در کشورهای توسعه‌یافته‌ای همچون کره جنوبی در سیستم‌های اداری و در ضمن وسایل منزل زیاد مورد بهره‌گیری قرار می‌گیرد.

 

حالا اخیرا شرکت چینی شیائومی که در سالهای اخیر تبدیل به یگانه از بزرگترن غول‌های فناوری پرکار در گستره فناوری و گجت‌های هوشمند شده است، اعلام کرده است که به هدف توسعه پلت‌فرم‌های مربوط به اینترنت اشیا و منزل هوشمند با کمپانی سوئدی IKEA فعال در گستره بازرگانی و خرده فروشی لوازم خانگی و مبلمان وارد مشارکت های جدیدی شود الی بدین ترتیب بتواند محصولات جدید و باکیفیت هوشمندی را وارد بازارهای جهانی کند و به کاربران و علاقمندان گجت‌های هوشمند این امکان را بدهد که از جدیدترین فناوری‌های روز در خانه های خویش استفاده کنند.

 

پیشتر گزارش‌هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد چین در مقوله گسترش اینترنت اشیا ( IoT ) و خانه هوشمند از سایر کشورهای دانشمند سبقت گرفته و بسیاری از شرکت‌های مخابراتی و غول‌های تکنولوژی فعال و مستقر در این کشور هستند که افسار این صنعت نوظهور را در دست گرفته اند.

 

استراتژی تبلیغات در اینستاگرام  بر بنیاد گزارش وب سایت android Authority، این مشارکت به عقیده کارشناسان و تحلیلگران می‌تواند به یکپارچگی محصولات هوشمند شیائومی با لوازم خانگی و دستگاههای برقی و الکترونیکی IKEA منجر شود.

 

با توجه به آنکه شیائومی در بسیاری از بازارهای کشورهای مختلف در عالم توانسته است به سهم قابل توجهی از بازار محصولات تکنولوژی دست یابد، این مشارکت می تواند رشد بازار گجت‌های هوشمند شیائومی و همچنین محبوبیت آن را به میزان چشمگیری افزایش دهد و شهروندان نیز بدین ترتیب توانا خواهند بود با ارسال دستورات صوتی وسائل و لوازم موردنیاز خود در منزل کنترل کنند.



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دیباچه: با زایش این تكنولوژی، بشر از پوست و گوشت گذشت و به اعماق شگفت‌انگیز تن انسان گذرگاه یافت و توانست اجزای بدن را بیشتر در معرض رویت و بررسی قراردهد.سخن از دانش‌ رادیولوژی تشخیصی است كه در سال‌های پسین بسرعت ترقی كرده و امكانات تشخیص پزشكی را به طور غیرقابل تصوری به پیش رانده است. بی‌شك به كارگیری این دانش‌، دربایستن به تخصص ویژه‌ دارد؛

 

 

تخصصی كه در زنجیره تكنولوژی پرتوشناسی آموزش دیتا می‌شود. به عبارت دیگر، رشته تكنولوژی پرتوشناسی، شیوه تصویربرداری از اعضای گوناگون تن را برای تشخیص پزشكی آموزش می‌دهد.دانشجویان این رشته در نخست دروس پایه از قبیل فیزیك، آناتومی و فیزیولوژی را مطالعه می‌كنند و سپس دروس تخصصی تصویربرداری پزشكی را می‌آموزند و در همین مقوله با دستگاه‌های تصویربرداری و شیوه كارشان آشنا می‌شوند و بعد از 2 سال می‌توانند به عنوان كاردان تصویربرداری، در بخش‌های رادیولوژی آغاز به كار كنند.گفتنی است كه اگر مسؤول تكنولوژی رادیولوژی، آموزش لازم را ندیده باشد علاوه بر اینكه پرتوگیری مریض را بالا می‌برد و به او گزند می‌رساند، تصاویر مناسبی نیز از اعضای بدن جاسازی نمی‌كند. در نتیجه، دكتر رادیولوژیست نمی‌تواند تفسیر مناسبی از عکس ها داشته و از روی آنها تشخیص پزشكی دهد.

 

تفاوت توانمندی‌های كاردان و كارشناس این سلسله نیز در آن است كه در تكنولوژی پرتوشناسی از دستگاه‌های متفاوتی بهره‌گیری می‌شود و از اعضای گوناگون بدن تصویربرداری می‌گردد. برخی از این تصویربرداری‌ها ساده است؛ مشابه تصویربرداری از دست، پا و انگشتان، ولی برخی از تصویربرداری‌ها تداخلی است؛ مانند تصویربرداری از سیستم‌ گوارش، عروق و پیشاب كه این‌گونه‌ تصویربرداری‌ها، اختصاصی و کمابیش سخت می‌باشد و بیچارگی به دانش گزیده تر دارد. در این میانی تصویربرداری‌های ساده بر عهده فارغ‌التحصیلان كاردانی و تصویربرداری‌های تخصصی و كار با دستگاه‌های M.R.I و C.P بر دوش فارغ‌التحصیلان كارشناسی است.

 

 

درس‌های این سلسله در طول تحصیل:

دروس پایه:

فیزیك عمومی، تشریح، فیزیولوژی انسان، بهداشت عمومی

 

 

دروس اصلی:

كمك‌های اولیه و مراقبت از مریض در دسته پرتوشناسی، تشریح استخوان و مفاصل، اصطلاحات پرتوشناسی و ترمینولوژی پزشكی.

 

 

دروس تخصصی:

فیزیك پرتوها، فیزیك پرتوشناسی تشخصیص، رادیوبیولوژی و نگهداری در برابر پرتوهای یون‌ساز، روش‌های پرتوگاری، رادیوگرافی با ماده حاجب، اصول تاریكخانه، اصول حفاظت و تعمیرات مقدماتی دستگاه‌های پرتوشناسی، ارزیابی تكنیكی فیلم‌های پرتونگاری، كارآموزی بیمارستانی.

 

 

توانایی‌های لازم :

كار رادیولوژیست، یك كار بیمارستانی است. از همین رو دانشجوی این سلسله باید حس كار در مریض خانه و با بیماران را داشته باشد. در ضمن باید بتواند درس‌هایی را كه در طول تحصیل به چهره تئوری فرا گرفته، در كار عملی باره استفاده قرار دهد و در نهایت لازم است كه در درس‌های زیست‌شناسی، ریاضی و فیزیك توانمند باشد. تسلط به درس‌های ریاضی و فزیك تا جایی مهم است كه برخی از استادان رادیولوژی معتقدند كه دانشجوی این سلسله باید از بین داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی گزینش گردد. زیرا بدون آگاهی از اصول فیزیك كه بر پایه آن، كار تصویر‌برداری انجام می‌گیرد، امكان اشتباه در این كار هستی دارد.

 

 

موقعیت شغلی در ایران :

كار رادیولوژیست در مقطع كاردانی و كارشناسی یك كار اجرایی است. البته كاردان این زنجیره اغلب تصویربرداری ساده مشابه تصویربرداری از دست، پا و انگشتان را سپریدن می‌دهد و كارشناسان این دودمان تصویربرداری اختصاصی یا تصویربرداری تداخلی مثل تصویربرداری از دستگاه گوارش یا عروق را بر دوش دارند. وانگهی كار با دستگاه‌هایی مانند توموگرافی و MRI در محدوده تکاپو كارشناس این زنجیره است.در كل فارغ‌التحصیلان كاردانی این زنجیره در مؤسسه‌های تصویرنگاری و بیمارستان‌ها می‌توانند به عنوان مسؤول آماده‌سازی دستگاه‌های گوناگون رادیوگرافی، سپریدن عمل رادیولوژی، پیدایش و ثبت كلیشه‌های رادیوگرافی کار و جنبش كنند.

منبع:aqrschool.com


چند دقیقه با دانستنی ها

آمپول ضد بارداری استخوان‌ها را سست می‌كند
اعلام برترینهای سیرتعالی مرکزکیفیتهای برتر
بیماریهای غیرواگیر عامل60درصدمرگها
تولید داروی رویارویی با آنفولانزاوسرماخوردگی
حشرات چگونه مسیرخودراپیدامی کنند؟
زمان برگزاری آزمون مهندسی حرفه‌ای

منبع : https://www.beytoote.com/scientific/introduction/technology-radiology.html



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اپتیموس جی، قدرتمندترین گوشی اندرویدی لغایت به امروز

گوشی اپتیموس جی ال جی - در جریان یک مراسم ویژه در کره جنوبی، ال جی نیرومند ترین اسمارت فون تولید شده اندرویدی الی به امروز با نام Optimus G را رونمایی کرد.

 

گوشی ال جی,اندروید,اپتیموس جی,کوشی اپتیموس جی

 

این اسمارت فون(گوشی اپتیموس جی ال جی) دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی از گونه HD IPS Plus با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ (نسبت تصویر ۱۵:۹) میباشد. ال جی Optimus G همراه با چیپ Snapdragon S4 Pro و پردازنده ۴ هسته ای و ۱.۵ گیگاهرتزی وارد بازار خواهد شد و رم این دستگاه نیز ۲ گیگابایت میباشد. از سایر قابلیت های آن میتوان به LTE، NFC، بلوتوث ۴.۰ و WiFi همراه با DLNA اشاره کرد.

 

گوشی ال جی,اندروید,اپتیموس جی,کوشی اپتیموس جی

 

در پشت گوشی اپتیموس جی ال جی یکی از دوربین های ۱۳ یا ۸ مگاپیکسلی با پیکان LED قرار دارد که هر ۲ حائز قابلیت ضبط عکس ها با کیفیت ۱۰۸۰p میباشند و توان خود را از باطری ۲۱۰۰ میلی آمپری میگیرند که برای ۱۵ ساعت مکالمه یا ۳۳۵ ساعت حالت آماده باش، پسندیده میباشد.

 

گوشی ال جی,اندروید,اپتیموس جی,کوشی اپتیموس جی

 

ابعاد اپتیموس جی، ۱۳۱.۹ در ۶۸.۹ در ۸.۴۵ میلیمتر بوده و وزنی برابر با ۱۴۵ گرم دارد که برای اسمارت فونی با این ابعاد و مشخصات فنی بالا بسیار خوب میباشد. ال جی حافظه داخلی این اسمارت فون را ۳۲ گیگابایت انتخاب کرده است.

سوپر فون اپتیموس جی به اتفاق با اندروید نسخه ۴.۰ و رابطه کاربری ویژه سری اپتیموس عرضه میشود، اما بر پای بست، برنامه ریزی های انجام شده آپدیت به اندروید لوبیای ژله ای یا همان نسخه ۴.۱ بزودی برای کاربران عرضه خواهد شد. البته ال جی شخصی سازی هایی را نیز برای اسمارت فون جدید خود فراهم کرده است.

 

گوشی ال جی,اندروید,اپتیموس جی,کوشی اپتیموس جی

 

یکی از این قابلیت ها که خیلی هم میتواند سودمند باشد QSlide نام دارد که به کاربر فرمان میدهد لغایت ۲ صفحه نمایش داشته باشد و در هر کدام اپلیکشن باره عقیده خود را اجرا کند.

 

گوشی ال جی,اندروید,اپتیموس جی,کوشی اپتیموس جی

 

شما وانگهی قادر خواهید بود الی میزان تاری هر کدام از صفحه نمایش ها را تنظیم کنید. در ساحل این قابلت ها ال جی چند اپلیکشن متختلف نیز در نظر گرفته است که به عنوان نمونه به شما این امکان را میدهد تا بعد از قطع صدای آلارم گوشی یک برنامه بصورت اتوماتیک اجرا شود یا اپلیکشن پروانه صوتی برای دریافت عکس از این دسته میباشد.

منبع: pcwar.com


فناوری و تکنولوژی روز

مشخصات محصول جدید ال جی لو رفت
رویداد مشترک ال جی و کوالکام در 19 سپتامبر
عرضه گوشی جدید LG / دوربین ۱۶ مگاپیکسلی لغایت صفحه ۵.۵ اینچی
معرفی گوشی جدید Optimus Vu ۲ بدست ال جی
نگاهی به ال جی اپتیموس اف 7

منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/technology19.html?&sa=U&ved=0ahUKEwictsXVpaLSAhUL6xQKHderCq0QwW4IKDAE&usg=AFQjCNEmu5734v8vzkO2cJ7gQ6JBuFqCJg



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر در قالب اکانت شخصی یا اکانت کسب و کارتان مدتی در اینستاگرام فعالیت کرده باشید، شاید چنین تجربه‌ای داشته‌اید که جستار یا ایده یا مطلب خاصی به ذهن‌تان نرسیده الی اکانت خویش را به روز کنید.

در ماضی که شبکه های اجتماعی وجود نداشتند، تجربه‌ی این جنس از مشکلِ فرآوری درونمایه صرفاً مختص نویسندگان بود.

نویسندگان پارسی زبان می‌گفتند که دچار انقباض فکری شده‌اند و برخی مواقع هم از عقیم شدن و ناباروری ذهن صحبت می‌کردند؛ انگلیسی زبان‌ها هم با اصطلاح Writer’s block به این چگونگی اشاره می‌کردند و می‌کنند.

اما امروز این گونه انقباض‌ها و عقیم‌شدن‌ها، به تجربه‌ای فراگیر تبدیل شده و روش‌های مختلفی هم برای مدیریت آن به هستی آمده است.

یکی از حرفه‌ای‌ترین کارهایی که می‌توانید برای مدیریت این چگونگی اتمام دهید، تعبيه لیست ایده‌های درونمایه است لغایت همش آن را بازبینی کنید و بتوانید به کمک آن، موضوعی را برای تولید و انتشار پست برگزیدن کنید.
استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام به چه معناست؟
استراتژی فرآوری محتوا در اینستاگرام به این معناست که یک برنامه‌ریزی ریزبین برای فرآوری و انتشار درونمایه در اینستاگرام داشته باشید. برای این شغل ابتدا باید مخاطبانتان را بشناسید. سپس سعی کنید با پروا به نوع مخاطبانتان برای آنها محتوا تولید کنید.
عناصر با اهمیت در گردآوری راهبرد تولید محتوای اینستاگرام
برای اینکه یک استراتژی فرآوری محتوای خوب و کامیاب داشته باشید، یک سری عناصر و اصول وجود دارد که باید در نظر بگیرید در پیوستگی این عناصر را بررسی می‌کنیم.

تعیین هدف
درست است که باید حضور مستمر در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید، اما اگر بی قصد شغل کنید قطعا محتوایی که تولید می‌شود کیفیت دلخواه نخواهد داشت. پس اولین کار تعیین هدف است. با مشخص شدن هدف موضوعاتی که باید در ارتباط با آنها محتوا تولید کنید نیز مشخص می‌شوند. سپس از بین موضوعات، آنهایی که طرفداران بیشتری دارند را گزینش کنید.

مشخص کردن راهبرد فرآوری محتوا

انتخاب زمان درست برای انتشار محتوا
به این موضوع پروا کنید که اینستاگرام جنبه تفریحی دارد و اکثر کسان برای پر کردن اوقات خالی خود به اینستاگرام راز می‌رنند. به همین دلیل حتی اگر مطالب سودمند و کاربردی در صفحه شما منتشر شود باز هم مخاطبان در یک سری ساعات ویژه اغلب به اینستاگرام سر می‌زنند. به همین علت مهم است در ساعاتی که مخاطبان شما اغلب فعال هستند محتواهایتان را منتشر کنید.


شناخت مخاطب یا پرسونای مخاطب
مخاطب هر کسب و کاری با کسب و کار دیگر متفاوت است. در اینستاگرام نیز دقیقا همینطور است. یعنی هر سبک درونمایه یا هر صفحه‌ای مخاطبان خاص خود را دارد که از دیگر صفحات متفاوت است. بعد زیاد مهم است که مخاطبان خود را بشناسید و بدانید آنها چه ویژگی‌ها، نیازها و علائقی دارند. بعد از شناخت مخاطبان باید بر اساس ویژگی‌های آنها به تولید درونمایه بپردازید.

افزایش همکاری کاربران
باید سعی کنید مخاطبان خود را هر چند اندک باشند درگیر کنید و کاری کنید آنها برای شما نظر بگذارند، پست‌های شما را لایک کرده یا با دیگران به اشتراک بگذارند. در اینصورت گواه افزایش سرعت رشد صفحه اینستاگرام خود خواهید بود. برای اینکار می‌توانید صفحات رقبای خویش را تحلیل کنید و ببینید مخاطبان آنها از کدام پست آنها بیشتر خوششان آمده و مشارکت بیشتری داشته‌اند.

استفاده از هشتگ
هشتگ‌ها کمک می‌کنند لغایت محتوای شما بیشتر دیده شود. شما باید حتما از هشتگ بهره‌گیری کنید. ولی نکاتی هستی دارد که باید آنها را رعایت کنید برای مثال بیش از بی گمان از هشتگ بهره‌گیری نکنید یا از هشتگ‌های نامرتبط استفاده نکنید. در تقویم محتوای خویش می‌توانید مناسبت‌ها را بگنجانید و از هشتگ‌های مربوط به آنها استفاده کنید. یا اگر موضوعی ترند شده و مربوط به سوداگری شما نیز هست حتما پستی برای آن تهیه کرده الی به کمک هشتگ‌های ترند شده بیننده جذب کنید.

استوری را فراموش نکنید
استوری‌ها نسبت به پست‌های اینستاگرام بازدید اکثریت دارند. پس سعی کنید هر روز استوری بگذارید. اگر از پشت صحنه کسب و کار خویش استوری بگذارید بی گمان برای مخاطبان جالبتر خواهد بود پس سعی کنید مطالب جالب و طنزگونه و اندکی غیر پیوسته را در استوری بگنجانید و کوشش کنید با کاربران وابستگی بهتر و صمیمی‌تری داشته باشید.
استراتژی محتوا:

خب نوبت آن است که با توجه به اهدافی که داریم و نیازهای اطلاعاتی مخاطبان، انواع محتواهایی که لازم است به آنها بپردازیم را مشخص کنیم.

خب نخست می‌رویم به سراغ هدف، هدف آقا رضا این بود که به عنوان کارشناس ورزشی خدماتی را به مخاطبان ارایه دهد. خب چه گونه محتواهایی کمک می‌کنند آقا رضا به این قصد برسد؟

۱- محتوهایی که به صورت نامحسوس پرتو دهد آقا رضا به راستی یک خبره است

۲- محتواهایی که چهره نامحسوس نشانه دهد آقا رضا فقط حرف نمی‌زند و عمل می‌کند

۳- محتواهایی که چهره نامحسوس نشان دهد دیگران از همکاری با آقا رضا نتیجه نکوداشتن گرفته‌اند

و محتواهای دیگری که تمامی در راستای قصد آقا رضا هستند کمک می‌کنند.

 

خب اکنون می‌رویم به سراغ مخاطبان هدف، چه نوع محتواهایی احتیاج مخاطبان قصد را رفع می‌کنند؟

۴- محتواهایی که جنبه آموزشی داشته باشند و به کاربران تعلیم دهند که چه کنند.

۵- محتواهایی که جنبه افزایش اطلاعات داشته باشند و اطلاعات مخاطبان را افزایش دهند

 

خب ما ۵ گونه محتوا را مشخص کردیم که آقا رضا برای فرآوری محتوا در اینستاگرام باید به این ۵ گونه توجه وِیژه داشته باشد، در واقع این راهبرد فرآوری محتوا در اینستاگرام برای پیج آقا رضاست.

آقا رضا باید یک برنامه فرآوری محتوای اینستاگرام تنطیم کند و جنس محتواهایی را در فهرست قرار دهد که هر کدام یک یا چند نوع محتوای مشخص شده را پوشش دهد.

مثال:

۱- نمایش دگرگونی ها بدنی افرادی که آقا رضا به آن‌ها مشاوره داده است ( پوشش منظور شماره ۱ و ۳، این جنس محتوا نشان می‌دهد که آقا رضا به راستی خبره است و دیگران از شغل با ایشان نتیجه گرفته‌اند)

۲- اطلاعات ناب و غیر تکراری از مکمل‌ها ( پوشش قصد عدد ۴، این جنس محتوا نیازهای اطلاعاتی مخاطبان را در گویه مکمل‌ها پوشش می‌دهد)

۳- محتوای مستند، یعنی محتواهایی که آقا رضا از فعالیت‌های ورزشی یومیه خویش پیمان می‌دهد.( این جنس درونمایه هدف شماره ۱ و ۲ را پوشش می‌دهد)

۴ – . . .

۵- . . .

 

مراحل فرآوری درونمایه در اینستاگرام

 

روال تعیین راهبرد تولید محتوا در اینستاگرام
یکبار دیگر روال کار را باهم مرور می‌کنیم.

۱- پیش درآمد هدف دقیق خویش از حضور در اینستاگرام را مشخص می‌کنید.

۲- نسبت به مخاطبان و نیازهای آنها شناخت پیدا می‌کنید.

۳- گونه محتواهایی که شما را به هدفتان می‌رسانند و احتیاج مخاطبانتان را هم برطرف می‌کنند مشخص می‌کنید. دقت کنید که تنها نوع محتواهایی که باید به آنها پروا کنید را مشخص می‌کنید نه خود آنها.

۴- سپس بر بنیاد نوع محتواهایی که مشخص شد، تمام جنس‌ محتواهایی که می‌توانید تولید کنید تا نوع محتوای مشخص شده را پوشش دهند می‌نویسید.
سخن آخر
تاثیر بازاریابی درونمایه برای کامیابی کسب وکار بر هیچ کس پوشیده نیست. اما این کامیابی با یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند به دست می‌آید. به این برنامه ریزی راهبرد محتوا می‌گویند. در مقاله آموزش استراتژی درونمایه در اینفوگرام آکادمی همگی مراحل تنظیم یک راهبرد محتوا را برای شما ذکر شده است. پس آغاز کنید. احتمالاً دشوار باشد ولی مطمئن باشید که می‌توانید. اگر در زمینه سئو و بازاریابی محتوا نیز هیچ تخصصی ندارید ولی می‌خواهید کسب و کارتان به موفقیت برسد حتما از یک کارآزموده کمک بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

- طول : 70 سانتیمتر

- عرض : 50 سانتیمتر

- ارتفاع : 67 - 77 سانتیمتر

- جنس : نئوپان

- کد محصول: 887004

 

میز تحریر تاشو بلند 70 سانتی

همیشه انجام یک سری از فعالیت ها مانند انجام تکالیف، کار کردن با کامپیوتر و حتی طراحی به یک محیط صاف برای راحت تر شدن احتیاج دارد.  توانایی برطرف کردن این نیازها را داشته و طول آن 70 و عرض 50 سانتیمتری دارد. همچنین ارتفاع آن قابل تنظیم بوده که بین 67 تا 77 سانتیمتر می توانید اندازه مورد نیاز خود را مشخص کنید. محصول که از ارتفاع بلندتری نسبت به سایر مدل ها ساخته شده، با انواع صندلی های تاشو نیز قابل استفاده می باشد. به آسانی تا میشود و درهنگامی که دیگر استفاده ای از آن ندارید، می توانید به سرعت میز بلند را جمع کرده و در گوشه ای بگذارید. از این کالا می توانید برای بازی کردن با دوستان، غذا خوردن، اتو کردن و کارهایی از این قبیل استفاده نمائید. با استفاده از جنس نئوپن ساخته شده و محیط مناسبی را جهت انجام دادن برخی از فعالیت های روزانه برای شما فراهم می کند. لازم به ذکر است که پایه های میز تحریر تاشو ام دی اف از جنس فلز ساخته شده و به همین دلیل توانایی تحمل مناسبی را دارد.

مشخصات میز تحریر تاشو بلند 70 سانتی

طول 70 سانتیمتر
عرض 50 سانتیمتر
ارتفاع  67 - 77 سانتیمتر
جنس نئوپان
دسته ی حمل ندارد
جنس پایه ها فلزی
تاشو بله
تنظیم شو بله

 



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ابزار انتقال عکس فیسبوک الان دردسترس همگی کاربران پلتفرم در اقصی نقاط دنیا قرار دارد. این آلت که پیش درآمد ۶ ماه قبل در اروپا رونمایی شد، قابلیت جابه‌جایی داده به کاربران شبکه‌ی اجتماعی را امکان می‌دهد لغایت یک کپی از عکس‌های خود را ازطریق پیوستگی رمزنگاری‌شده به سیستم ذخیره‌سازی عکس دوست داشتنی گوگل منتقل کنند. پیش‌از‌این، کاربران این روند را با دانلود عکس و سپس آپلود در گوگل فوتوز سپریدن می‌دادند. درواقع، جابه‌جایی سرویس ذخیره‌ساز عکس برای کاربران با موانعی روبه‌رو بود که اکنون فیسبوک بخشی از آن‌ها را برطرف کرده است.

کاربران فیسبوک الان می‌توانند در تقسیم تنظیمات حساب کاربری و زیرمجموعه‌ی Your Facebook Information، گزینه‌ی Transfer a copy of your photos and videos را گزینش کنند. از مدت‌ها پیش، امکان دانلود محتوای رسانه‌ای و مجموعه‌های دیگری از اطلاعات شخصی کاربر ازطریق همین منو دردسترس آن‌ها قرار داشت. اگرچه بسیاری از کاربران از همان بخش برای دریافت اطلاعات شخصی بهره‌گیری می‌کردند، داده‌ی دانلودشده کارایی چندانی نداشت. الان و با توانایی جدید، به‌راحتی می‌توان اطلاعات را به حساب کاربری دیگر منتقل کرد. قابلیت جدید فیسبوک نخست در سال ماضی در ایرلند به‌صورت آزمایشی اجرا شد و به‌مرور، کاربران در ایالات متحده و کانادا و کشورهای دیگر هم امکان به کارگیری آن را پیدا کردند.

برنامه‌ی جدید فیسبوک به‌نوعی کوشش برای کاهش فشارهای قانونی هم به‌حساب می‌آید
قابلیت جدید فیسبوک برای کاربران با منظور آسان‌سازی انتقال محتوای رسانه‌ای بین حساب‌های کاربری رونمایی شده بود؛ اما الان فقط گوگل فوتوز را در لیست حمایت قرار می‌دهد؛ درنتیجه، بسیاری از سرویس‌های مدیریت محتوای رسانه‌ای فعلا از آن بی‌بهره هستند. غول شبکه‌های اجتماعی می‌گوید حمایت از سرویس‌های دیگر به‌مرور به سرویس اضافه می‌شود. رویکرد توسعه‌ای به مشارکت بیشتر توسعه‌دهندگان دربایستن دارد تا API مدیریت تصاویر را بهینه‌سازی کنند. برای افزایش تعامل نیز پروژه‌ای به‌صورت متن‌باز تدوین شده است که به‌نام Data Transfer Project یا DTP توسعه می‌یابد.

گوگل فوتوز / Google Photos

مقاله‌های مرتبط:
ابزار جدید فیسبوک امکان انتقال تصاویر به Google Photos را خواهد داد
هرآنچه گوگل و فیسبوک در باره شما می‌دانند
ایده‌ی اصلی DTP که در سنه ۲۰۱۸ مطرح شد، بر ایده‌ی چند غول دنیای تکنولوژی متمرکز بود که تصمیم گرفته بودند تبادل داده و وابستگی بین پلتفرم‌ها را ساده‌سازی کنند. پروژه‌ی یادشده به‌نوعی برای اجرای قوانین و سیاست‌گذاری‌های جدید اتحادیه‌ی اروپا بود که در مسیر کاهش کنترل و انحصار شرکت‌ها روی داده مطرح شد. الان رویکردهای متمرکز بر بهینه‌سازی وابستگی بین پلتفرم حرکتی مرسوم بین شرکت‌های دنیای فناوری محسوب می‌شود. آن‌ها با پیاده‌سازی این روش‌ها و کمی هزینه در آن، کوشش می‌کنند از هرگونه سخت تنظیمگری قانون و خپگی دولت‌ها برای تجزیه دور شوند. اگر شرکت‌ها بتوانند پابرجا کردن کنند کاربران لزوما در پلتفرم اختصاصی محدود و محبوس نشده‌اند و می‌توانند بین سرویس‌ها جابه‌جا شوند، اختناق تنظیمگران قانونی نیز تفریق خواهد یافت.

اروپا بیش از همگی مناطق عالم سعی می‌کند مانعی بر راز قدرت‌گیری بیش‌ازحد پلتفرم‌ها و انحصارگرایی آن‌ها ایجاد شود. آن‌ها می‌خواهند پیش از بزرگ‌شدن پلتفرم و تبدیل به سازمانی انحصاری و تجزیه‌ناپذیر، فرایندهای آن را اصلاح و مدیریت کنند.

باتوجه‌به حقایق گفته‌شده، رسیدگی این آمار جالب خواهد بود که در ۶ ماه ماضی و مرحله‌ی آزمایشی طرح فیسبوک، چه شمار از کاربران از سرویس جدید برای جابه‌جایی محتوای رسانه‌ای استفاده کرده‌اند. سخن‌گوی فیسبوک می‌گوید احصاء دقیقی برای پذیرش به پرسش ندارد؛ ولی از عبارت کیفی «زیاد» برای بررسی آماری کاربران استفاده می‌کند. او در پذیرش به رسانه‌های تکنولوژی گفت: «بازخوردهای مثبت زیادی از افرادی گرفتن کردیم که از سررسید ارائه‌‌ی ابزار، متعلق به بهره‌گیری کرده‌اند. امیدواریم آمار بهره‌گیری با افزایش هشدار مردم درباره‌ی قابلیت‌های موجود در پلتفرم اغلب شود».

منبع : https://www.zoomit.ir/2020/6/6/359316/all-facebook-users-access-tool-to-port-data-google-photos/



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ایلان ماسک سه ماه قبل اعلام کرده بود الی مدتی از شبکه‌ی اجتماعی توییتر استفاده نخواهد کرد. پس از اعلام این خبر، او برای بیش از ۳۵ میلیون دنبال‌کننده‌ی خود پستی منتشر نکرد. الان مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس مجددا با اظهارنظری جنجالی، مقام‌های قانون‌گذار را به تجزیه‌ی آمازون دلگرمی می‌کند. او در توییت اخیرش نوشته بود: «آمازون باید تجزیه شود. سازمان‌های انحصاری پدیده‌های غلطی هستند».

توییت ایلان ماسک درواقع استجابت او به توییتی بود که الکس برنسون، گزارشگر پیشین نیویورک‌تایمز، با اشاره به جف بزوس منتشر کرده بود. برنسون از خرده گیران جدی دولت آمریکا در مسئله‌ی پیامد به همه‌گیری ویروس کرونا محسوب می‌شود. او در توییت خود بزوس را خطاب پیمان دیتا بود و به لغو فروش کتاب جدیدش، Unreported Truths about COVID-19 and Lockdowns، در آمازون انتقاد کرد.

ایلان ماسک در پذیرش به توییت خبرنگاری، این اظهارنظر جنجالی را مطرح کرده است
برنسون ابتدا ایمیلی از تقسیم نشر کیندل اخذ کرده بود که کتاب او را ازلحاظ چهارچوب‌ها و قواعد انتشار در آمازون نامناسب می‌دانست. در ایمیلی که به برنسون ارسال شده بود، اشاره‌ای به‌دلایل جزئی نشد و فقط نوشته شد تصمیم مذکور با سیاست‌های آمازون در انتشار اطلاعات درباره‌ی همه‌‌گیری ویروس کرونا پیوسته بوده است. ایلان ماسک ابتدا در توییتی، لغو فروش کتاب را احمقانه (insane) خوانده بود و درنهایت و ظاهرا پس از توییت ماسک، آمازون اجازه‌ی فروش کتاب را صادر کرد.

آمازون بعد از ادامه‌ی فروش کتاب برنسون، ایمیلی برای اطلاع‌رسانی به او ارسال کرد که خبرنگار پیشین مجددا آن را توییت کرد. به‌علاوه، آن‌ها در ایمیلی به رسانه‌ها اعلام کردند کتاب برنسون به‌‌دلیل خطا سهوی از لیست فروش خارج شده است.

کتاب برنسون درکنار انتقادهایی که مطرح می‌کند، مسئله‌ای هم درباره‌ی تأثیر سیاست‌های پیشگیرانه و مراقتی برای مهار ویروس کرونا دارد. برنسون در کتاب خود، تأثیر تعطیلی‌های گسترده و استفاده از ماسک را در کاهش اشاعه ویروس کرونا بررسی می‌کند و گزارش‌‌های رسانه‌ای را در سطوح متنوع تحت‌تأثیر نگرانی و خوف شدید می‌داند و از نحوه‌ی گزارش‌دهی مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌ها در ایالات متحده انتقاد می‌کند.

افزایش ثروت جف بیزوس و ایلان ماسک

صرف‌نظر از سوژه و محتوای کتاب و دلایل لغو فروش آن، واکنش ایلان ماسک جالب به‌نظر می‌رسد. آمازون چشم وهمچشمی جدی با تسلا یا اسپیس ایکس ندارد؛ اما ماسک و بزوس از مدت‌ها قبل در صنعت فضایی باهم چشم وهمچشمی شدید داشته‌اند. بزوس صاحب شرکت بلو اوریجین و پروژه‌ی Kuiper، رقیب جدی SpaceX Starlink است. تلاش میلیاردرهای دنیای فناوری برای کسب سریع‌تر دستاوردهای فضایی، به ستیز شدید آن‌ها منجر شده است.

مقاله‌های مرتبط:
افزایش ثروت جف بزوس و ایلان ماسک در دوران همه‌گیری ویروس کرونا
ترامپولین کار می‌کند؛ حکایت پشت‌پرده مزاح ایلان ماسک با مدیر روسکاسموس
کسب‌وکار جف بزوس در صنعت فضایی چالش چندان مهمی را تجربه نمی‌کند و درمقابل، پایین فشارها و انتقادهای شدید پیمان دارد. کمیسیون بازرگانی فدرال آمریکا (FTC) و وزارت دادگستری (DoJ) این کمپانی را ازلحاظ قوانین رویارویی با انحصار به‌شدت زیرنظر قرار گرفته‌اند. جایش هاولی، سناتور جمهوری‌خواه، ماه آوریل از وزارت قضائیه خواسته بود پرونده‌ی کیفری بازبینی ضدانحصار برای آمازون به‌جریان بیندازد.

نقطه‌ی مشترک بزوس و ماسک این است که شرکت‌های هر دو به‌دلیل فعالیت در دوره‌ی همه‌گیری ویروس کرونا با انتقادهای جدی مواجه بوده‌اند. انتقادها به آمازون و وضع کارگران انبارش بسیار جدی بود و حتی استعفای یگانه از مدیران عالی‌رتبه را در پی داشت. ماسک نیز تاکنون انتقادهای شدیدی از تعطیلی گسترده در ایالات متحده کرده است. او تعطیلی‌ها را عاملی مضر برای شرکت‌های خویش خوانده بود. همچنین ماه مارس، در اظهارنظری جنجالی به کارمندانش در اسپیس ایکس گفت بردباری اجل آن‌ها براثر برخورد از بردباری مرگ براثر ویروس کرونا بیشتر است. ماسک حتی تهدید کرده بود مرکز مدیریت کمپانی تسلا را از ایالت کالیفرنیا به تگزاس منتقل خواهد کرد. تسلا وانگهی گمان کردن می‌دهد تعطیلی‌ها به تأخیر در تحویل محصولات در فصل جاری منجر شود.

منبع : https://www.zoomit.ir/2020/6/6/359313/elon-musk-time-to-break-up-amazon-monopolies-are-wrong/



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

صندلی «توریست» مدل «Characters» برای کودکان با وزنی کمتر از 60 کیلوگرم در نظر گرفته شده است. 60 کیلوگرم برای یک کودک، وزن بالایی به عقیده می‌رسد؛ ولی آنچه این صندلی را به کودکان محدود می‌کند، سطح نشیمن، پشتی و در همه ابعاد آن است.

صندلی تاشوی توریست فریم فلزی دارد که از یک روکش ضدزنگ بهره می‌برد. این صندلی دارای دوازده پایه‌ی فلزی است. این پایه‌ها به صورت ضربدری و اصطلاحا به‌شکل خرپا به‌هم متصل شده‌اند. این گونه چینش پایه‌ها سبب افزایش ظرفیت وزنی صندلی شده و وزن را به‌خوبی در پایه‌ها دسته می‌کند. در هر وجه از صندلی، دو پایه به‌صورت ضربدری به‌هم پیچ شده‌اند و در انتها به همراه پایه‌ی عمودی به یک بست پلاستیکی متصل می‌شوند. چهار اریکه پلاستیکی، پایه‌های صندلی را به‌ هم متصل کرده‌ و با زمین در تماس‌اند. 32 سانتی‌متر بالاتر از محل قرارگیری پایه‌ها روی زمین، نشیمن صندلی قرار گرفته است. این نشیمن سطحی به ابعاد 30 × 37.5 سانتی‌متر دارد که از جنس برزنت برای ساخت آن استفاده شده است. این جنس از برزنت در بازار به نام جودون هم شناخته می‌شود. پارچه‌ی نشیمن به پشتی صندلی متصل و یک‌تکه‌ است و توسط یک سلسله دوخت می‌توان آن‌ها را از هم تشخیص داد. پهنا پشتی صندلی برابر با 37.5 سانتی‌متر است و در بالا با یک انحنا، بلندی آن به 34 سانتی‌متر می‌رسد. پارچه‌های برزنت نشیمن و پشتی توسط بست‌های پلاستیکی به فریم فلزی متصل شده‌اند. در ضمن صندلی دو بخش دارد که فریم فلزی زیر آن‌ها با کمی انحنا به سمت بیرون از فضای نشیمن فاصله گرفته است تا کودک آزادی عمل بیشتری تو صندلی داشته باشد. روی دسته‌ی سمت راست صندلی هم یک محفظه‌ی قرارگیری لیوان وجود دارد. این جالیوانی از یک نگهدارنده‌ی پارچه‌ای با بافت توری بهره می‌برد. گفتنی است لیوان‌هایی می‌توانند در این محفظه پیمان گیرند که قطری کمتر از 5.3 سانتی‌متر داشته باشند. از ویژگی‌های مهم این صندلی می‌توان به قابلیت تاشدن آن اشاره کرد. این صندلی در حالت تاشده، دارای ابعاد 60 × 15 × 20 سانتی‌متر خواهد بود. یک کاور هم برای حمل یا نگهداری این صندلی در نظر گرفته شده که حائز بسته بندی و یک پاراگراف (لاتین) رودوشی برای حمل است.
صندلی تاشوی کودک گردشگر مدل Characters با پروا به ابعاد و شکل‌های متنوعش، مناسب کودکان طراحی‌ شده است. این صندلی می‌تواند تا وزن 60 کیلوگرم را تحمل کند. پایه‌های فلزی و ضدزنگ آن به‌صورت خرپا پیمان گرفته‌اند. طراحی پایه‌ها به‌صورت ضربدری مایه بردباری این وزن بالا شده است. نشیمنگاه این صندلی تاشو جنسی برزنتی دارد و در بازار به «جودون» نامی است. این پارچه به‌صورت یک‌تکه به صندلی متصل شده است. از ویژگی‌های سایر آن می‌توان به‌ جالیوانی موجود در تقدیر کناری‌اش اشاره کرد که بچه‌ها می‌توانند لیوان خود را در آن قرار دهند. علاوه‌براین یک کاور رودوشی دارد که می‌توان صندلی طرح‌دار را برای محافظت بیشتر تو آن قرار داد و جابه‌جا کرد.
برای کودک دلبندتان از صندلی تاشو کودک کاربرد کنید. می توانید آن را در اطاق کودک یا هر محل دیگری از خانه کاربرد کنید چرا که این صندلی لغایت شو و کم جاست و بسهولت قابل جا به جایی است. طراحی این محصول جلوی عبور هوا را نمی گیرد و به همین دلیل نشستن روی آن حس زیاد راحتی دارد. این صندلی در عین ثبات سبک است و با هستی بخش ی تعبیه شده روی آن می توانید به سادگی آن را جا به جا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()