نوشته شده توسط : ساحل

اگر واقعا کسب و کارتان برای شما مهم است و می خواهید در اینستاگرام به محبوبیت بالایی برسید طریق های واقعی و بنیادی افزایش فالوور اینستاگرام را به شما می گویم. اما اگر در ذهنتان این است که پیجی در اینستاگرام بزنید و صرفا با افزایش فالوورهای آن بخواهید اعتبار فوقانی کسب کنید و سپس با دریافت سفارش تبلیغات کسب درآمد کنید شیوه هایی که منظور دارم عنوان کنم اصلا به دردتان نمی خورد.

 

1.پروفایل تان را جذاب کنید
قبل از هر چیز بهتر است بدانید پروفایل اینستاگرام شما دقیقا همانند ویترین مغازه است. اگر ویترین مغازه شما روش های افزایش فالوور جذاب نباشد مشتری ها را فراری می دهید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و حرف نخست و آخر را در اینستاگرام عکس ها هستند که می زنند.

باید عکس ها جذاب و خلاقانه فرآوری کنید و در پروفایل تان منتشر کنید. طوری که در نگاه نخست کاربران تان شیفته پروفایل شما شوند و رغبت پیدا کنند الی شما را سریع تر پیگیری کنند. پیج های جذاب زیادی وجود دارند که تنها به خاطر جذابیتی که دارند، بدست افراد پیگیری می شوند.

پروفایل اینستاگرام

البته مهم است که پروفایل تان را با یک عکس پروفایل جذاب و یک بیوی عالی تاثیر گذارتر کنید.

رعایت تمام این موارد به جذاب تر شدن پروفایل شما کمک می کند و هر بازدید کننده ای را می تواند مشتاق به تعقیب پیج شما کند.

پیشنهاد می کنم نوشتار 20 ایده خلاقانه برای انتشار پست های اینستاگرامی را حتما بخوانید.

 

2.از #هشتگ ها کاربرد کنید
هشتگ ها نقش مهمی در بیشتر دیده شدن پست های شما در اینستاگرام دارند. به کارگیری هشتگ ها به چهره صحیح می تواند به رشد کسب و کار شما در اینستاگرام کمک بسیاری کند.

به تازگی اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ ها را هم به اپلیکیشن خویش اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های دوست داشتنی خویش را دنبال می کنند. همین باعث شده تا هشتگ ها محبوبیت بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند. و کاربرد پیوسته از هشتگ ها در انتشار پست ها مایه افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما می شود.

سعی کنید لیستی از هشتگ های پر پیرو و به اصطلاح داغ در حوزه کاری خویش را پیدا کنید و آن ها را لیست کنید. برای اینکار از جست و جوی خود اینستاگرام کاربرد کنید. هشتگ اصلی خود را در تقدیر سرچ بر بنیاد تگ در اینستاگرام وارد کنید لغایت به شما نشانه دهد چه هشتگ هایی همانند به هشتگ جست و جو شده شما هستی دارند که عکس های زیادی با آن ها برچسب گذاری شده است.

از تمام آن ها به اندازه در انتشار پست های خویش استفاده کنید. به طور طبیعی هر عکسی که با هشتگ مربوط به آن در اینستاگرام پست می کنید باعث می شود 3 نفر شما را پیگیری کنند.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بدون شک می‌توان گفت مک‌بوک ایر 2020 عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسخه قبل خود به نمایش گذاشته‌است. قطعات جدیدی که اپل درساخت آن بکار برده باعث شده تا قدرت آن بشکل قابل توجهی افزایش یابد. البته این تنها پیشرفت‌های مک‌بوک ایر 2020 بشمار نمی‌رود و اپل بجای استفاده از 128 گیگابایت حافظه داخلی در نسخه پایه این لپ‌تاپ همانند قبل، این‌بار دوبرابر آنرا در اختیار کاربران قرار داده‌است.

در سال‌های پیشین همواره شاهد بهبودهای جزئی مک‌بوک ایر بوده‌ایم اما تابه‌حال، تغییری اساسی دراین سری از مک‌بوک‌های ارزان‌قیمت مشاهده نشده‌بود. به لطف مک‌بوک ایر 2020، امسال برای اولین بار شاهد یک تغییر انقلابی هستیم. استفاده از پردازنده 4 هسته‌ای و سقف 16 گیگابایت رم نمونه‌هایی از بهبود اساسی آن هستند. نکته جالب اینست که تمامی تغییرات اعمال‌شده برروی مک‌بوک ایر جدید بدون بالارفتن قیمت آن رخ داده‌اند.

مشخصات فنی مک‌بوک ایر 2020 (نسخه بررسی‌شده)

پردازنده (دو هسته‌ای، 4 رشته، 4مگابایت کش) 1.1GHz Intel Core i3-1000NG4 up to 3.2GHz
گرافیک اینتل Iris Plus
حافظه رم 8GB 3733MHz LPDDR4X
صفحه‌نمایش

 

رزولوشن

13.3 اینچ

 

1600*2560 نمایشگر True Tone رتینا (IPS دارای نور پس‌زمینه)

حافظه داخلی 256GB PCIe SSD
پورت‌ها 2 پورت تاندربولت 3 (USB-C)، جک 3.5 میلی‌متری هدفون
شبکه وای‌فای 802.11ac، بلوتوث نسل 5
دوربین وبکم HD فیس‌تایم
وزن 1.29 کیلوگرم
ابعاد 0.63*8.36*11.97 اینچ

درحالی که مک‌بوک ایر 2020، نازک‌ترین لپ‌تاپ موجود در بازار نیست (برای مثال، لپ‌تاپ ال‌جی Gram یکی از چندین لپ‌تاپ سبک‌تر با سیستم‌عامل ویندوز است)، این لپ‌تاپ با داشتن طراحی و کیفیت ساخت معروف شرکت اپل، هنوز دردسته لپ‌تاپ های جمع‌وجور و سبک جای می‌گیرد، و با وجود افزوده‌شدن قطعات جدید که موجب افزایش وزن و حجم مک‌بوک ایر جدید شده‌اند، هنوز قابلیت‌حمل آسان خود را ازدست نداده‌است.

مشخصات فنی مک‌بوک ایر 2020

در بحث قیمت، اپل درحرکتی غیرمنتظره مدل 2020 مک‌بوک ایر را با برچسب قیمتی 999$، 100 دلار ارزان‌تر از نسخه 2019 آن عرضه می‌کند. نه‌تنها این نسخه از مدل‌های پیشین خود ارزان‌تر بوده، بلکه قطعات بکاررفته درآن نیز بهتر هستند.

از لحاظ طراحی، تقریبا همه‌چیز مانند قبل است بجز تغییری که اکثر کاربران خواهان آن بوده‌اند. مک‌بوک ایر 2020 مجهز به کیبورد جدید شرکت اپل است. روزهای استفاده از کیبورد قدیمی پروانه‌ای به‌پایان نزدیک است. این کیبورد برای بسیاری از کاربران عمق نامناسب و زیادی داشت و دربرابر گردوغباری که در لا‌به‌لای آن قرار می‌گرفت آسیب‌پذیر بود. حال این شرکت تصمیم به افزودن کیبورد جدید خود با نام کیبورد جادویی (Magic Keyboard) به مک‌بوک ایر جدید گرفته‌است که در عرضه مک‌بوک پرو 16 اینچ برای اولین بار شاهد آن بودیم. به‌گفته اپل، مشکلات ساختاری کیبورد پیشین دراین نسخه وجود ندارند و طراحی جدید آن نیز مورد پسند کاربران واقع خواهد شد. تابه امروز نیز مورد نقضی برای ادعای اپل یافت نشده‌است و اکثر کاربران از تغییرات جدید راضی بوده‌اند.

 منبع: 

https://itresan.com/299403/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%87-%d9%84%d9%be%e2%80%8c%d8%aa%d8%a7%d9%be-macbook-air-2020/



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آیا اعلان‌های وب‌سایت‌ها، Google Now و اپلیکیشن‌های مختلف بر روی مانیتور رایانه شما ظاهر می‌شوند؟ فعال و غیرفعال کردن اعلان‌های مرورگر کروم موضوعی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم.

نحوه واکنش به اعلان‌های ناخواسته گوگل کروم

آیا این نوتیفیکیشن‌ها ناخواسته بوده و قصد استفاده بهتر از آن‌ها را دارید؟ این اعلان‌ها در اصل چه چیزی هستند؟ در هنگام دریافت، فورا متوجه آن‌ها خواهید شد، زیرا در گوشه نمایشگر شما ظاهر شده و معمولا صدایی را نیز به همراه دارند. این موضوع می‌تواند به‌سرعت باعث ناراحتی کاربران شود. بدین دلیل بسیاری از مردم علاقه‎مند هستند که از دست این اعلان‌ها رهایی یافته و یا حداقل اینکه منبع ارسال آن‌ها را کنترل کنند؛ چیزی که معمولا کاربران کنترلی بر آن ندارند. گوگل در نظر دارد که تغییراتی را در گزینه‌های اعلان‌ها ایجاد کند، اما در حال حاضر زمان و شیوه انجام این کار مشخص نیست.

شیوه به وجود آمدن اعلان‌های گوگل کروم بدین صورت است که شما وب‌سایت و یا افزونه‌ای جالب را باز کرده و سپس بر روی کلیدی مخصوص کلیک می‌کنید. اگر وب‌سایتی که شما با آن تعامل داشته‌اید، با سیستم اعلان‌های مرورگر کروم سازگار باشد، آنگاه به‌روزرسانی‌های آن نیز به‌صورت مکرر در گوشه پایین سمت راست مانیتور شما، نمایش داده می‌شوند. البته معمولا پیش از تبدیل کامپیوتر شما به صفحه اجتماعی وب‌سایت موردنظر، در این باره از کاربر کسب اجازه می‌شود. در هر صورت شاید متوجه این صفحه اجازه کوچک نشده و یا اینکه بدون توجه به محتوای آن، گزینه تأیید را انتخاب کنید.

اعلان‌های گوگل با خدمات مختلف این شرکت از جمله قابلیت‌های جیمیل، Google Now و سایر ابزارهای موردنیاز شما نیز همکاری دارند. نتیجه این کار نیز مشابه است؛ پنجره‌ای کوچک به‌صورت متناوب ظاهر می‌شود. در ادامه قصد داریم تا به غیرفعال کردن اعلان‌های کروم پرداخته و یا اینکه فقط آن‌ها را برای قابلیت‌های خاصی فعال نگه داریم.

فعال و غیرفعال کردن اعلان‌های تمامی وب‌سایت‌ها در مرورگر کروم

کنترل اعلان‌ها در گوگل کروم، بسته به نوع سیستم‌عامل دستگاه شما متغیر است. اگر از ویندوز و یا مک استفاده می‌کنید، آنگاه باید مرورگر کروم را اجرا کرده و سپس بر روی سه-نقطه عمودی در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

فعال و غیرفعال کردن اعلان‌های کروم

گزینه «Settings» را انتخاب کرده و سپس در بخش «Privacy and security» باید بر روی گزینه «Site Settings» کلیک کنید. در منوی ظاهرشده باید به قسمت «Notifications» بروید. در اینجا می‌توانید با استفاده از کلید تغییر وضعیت، اعلان‌های وب‌سایت‌ها را فعال و یا غیرفعال کنید.

فعال و غیرفعال کردن اعلان‌های کروم

اگر از یک کروم‌بوک استفاده می‌کنید، آنگاه لازم نیست که نگران باز کردن مرورگر باشید. در عوض باید به محل نمایش وضعیت (status area) بروید؛ منظور همان جایی است که آیکون حساب شما در آن قرار دارد. سپس باید بر روی اعلان‌ها (آیکون زنگوله مانند) در کنار ساعت کلیک کنید. در اینجا اگر اعلانی داشته باشید، به شما نمایش داده خواهد شد، در غیر این صورت با پیغام «No notifications» مواجه خواهید شد.

در منوی ظاهر شده باید بر روی آیکون تنظیمات که ظاهری شبیه به چرخ‌دنده دارد، کلیک کرده و سپس اپلیکیشن و یا اعلان موردنظر را پیدا کنید. جهت غیرفعال کردن اعلان‌های وب‌سایت و یا اپلیکیشن موردنظر، باید تیک کنار آن را بردارید. اگر اپلیکیشن و یا افزونه‌ای نیازمند به‌روزرسانی باشد، آنگاه اعلان آن باقی خواهد ماند، اما در هر صورت تیک کنار آن برداشته می‌شود. جهت بارگذاری اولیه نسخه جدید برنامه‌ها، اجازه کاربر موردنیاز است.

 منبع: 

https://itresan.com/299676/%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84-%d9%88-%d8%ba%db%8c%d8%b1%d9%81%d8%b9%d8%a7%d9%84-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a7%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%b1%da%af%d8%b1/



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینترنت دروازه ورود افراد و سازمان ها به بازارهای بزرگ جهانی است. امروزه هرگونه کسب و کاری که به قصد ارائه محصولات ( کالا ها، خدمات و ایده ها ) شکل می گیرد،بنا به دلایل متعدد ناگزیر به به کارگیری اینترنت برای اشاعه و توسعه تکاپو خود می باشد.

این ایام میل استفاده از تارنما و اینترنت به عنوان یک دستداشتن سایت چه سودی داردموزه تشریفاتی جای خود را به استفاده های کاملا کاربردی از این افزار در همه گویه ها داده است . رشد شگفت این میل الی جایی پیش رفته ، که تارنما یک مجموعه را مهمترین رسانه و سخنگوی آن گردآور می دانیم برقراری یک وب سایت کارآمد در سوداگری مورد عقیده شما حائز اهمیت های فراوان است.

نخستین گام در جهت ورود به بازار تجارت الکترونیک، طراحی سایت و برپایی یک پایگاه اینترنتی (طراحی وب سایت) انحصاری است که معرف حضور شما در این پهنه به سایرین خواهد بود.

 وبسایت‌ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که مهمترین آنها به شرح زیرند:

تاثیر سایت در اطلاع رسانی:
طراحی وب سایت داشتن طراحی وب سایت مثل داشتن یک کاتالوگ است ولی با مزایای فراوان دیگر. یک کاتالوگ می تواند شامل عکس ها و متون باشد اما یک سایت میتواند از تصاویر، متون، فیلم و صوت و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابر این امکان آگاهی رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. برای طراحی وب سایت، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ احتیاج به خرج است ولی برای یک سایت تنها کافیست هزینه ای بسیار پایین برای طراحی وب سایت و حفاظت آن پرداخت شود و بعد از آن در درازا سایت هزاران و یا میلیونها کاربر می توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند.

 تاثیر سایت در بازاریابی:

موتورهای جستجو بدون خرج برای شما بازاریابی می کنند تنها کافیست رباتهای آنها سایت شما را پیدا کنند و متعلق به بعد زمانی که فردی به تعقیب هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می کنند. میزان بازدید کننده هدایت شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است اما در بدترین حالت چیزی در حدود ۵۰ تن در روز توسط موتورهای جستجو به یک سایت هدایت می شوند.

 ایجاد قابلیتهای جدید تبلیغاتی:

با داشتن یک وبسایت صاحبان و مدیران آن وارد پهنه بازرگانی الکترونیک می شوند و امکان به کارگیری راهکارهای طراحی وب سایت برای آنها بوجود می آید از مهمترین این قابلیتها میتوان به تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در موتورهای جستجوگر، تبلیغات کلیکی و تبادل بنر و لینک اشاره کرد.

 در دسترس بودن:

سایت همواره با متقاضیان اطلاعات و محصولات یا خدمات قابل ارائه توسط آن تنها یک کلیک فاصله دارد و در همگی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل نیز پرکار است.

 فعالیت در بیرون از مرزهای جغرافیایی:

امروزه احد از ملزومات فعالیت بدون حد سایت است و کم و بیش هیچکس نمی تواند مدعی کار و جنبش بیرون از مرزهای جغرافیایی شود در حالی که وبسایتی ندارد.

 درآمد زایی:

میزان سودآوری و درآمد زایی سایتها به گونه سایت و اهداف آن پیوستگی دارد البته میزان تکاپو صاحبان طراحی وب سایت و بروز رسانی و بررسی به آنها نیز عامل زیاد مهمی است. ولی امروزه شرکتها و کسان بسیاری هستند که فقط از طریق سایت کار و جنبش می کنند و عمده درآمد آنها از طریق طراحی وب سایت و مشتریان آنلاین است.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل در حال مذاکره‌ی جدی با دولت هند است تا حداکثر یک‌پنجم از خطوط تولید آیفون‌ها را از چین به این کشور منتقل کند. ظاهرا اپل برای عملی‌کردن این هدف برنامه‌ای پنج‌ساله تدوین کرده است. عمده‌ی گوشی‌های آیفون که در آینده در هند تولید می‌شوند، برای صادرات خواهند بود و برخی از آن‌ها در بازار این کشور خواهند ماند. 

اگر این شایعه رنگ حقیقت به‌خود بگیرد، شاهد نخستین اقدام جدی و بسیار مهم اپل درزمینه‌ی کاهش وابستگی به چین خواهیم بود. ناگفته نماند مدتی پیش در گزارشی اعلام شده بود اپل قصد دارد خطوط تولید هدفون‌های سری ایرپادز را نخستین‌بار به خارج از چین ببرد.

خبرگزاری اکونومیک‌تایمز در گزارشی اختصاص می‌نویسد احتمالا آیفون‌هایی که تولید آن‌ها برای کارخانه‌های کشور هند پیش‌بینی شده‌ است، بیش از ۴۰ میلیارد دلار ارزش خواهند داشت. از این رقم فقط ۱/۵ میلیارد دلار از آیفون‌ها مختص‌ به بازار هند خواهند بود و بقیه از این کشور به جاهای دیگر صادر خواهند شد. 

در بخشی از گزارش اکونومیک تایمز می‌خوانیم:

بین مدیران اجرایی ارشد اپل و مقام‌های بلندپایه‌‌ی دولت هند در چند ماه اخیر چندین جلسه برگزار شده است. این جلسه‌ها تا حدی توانسته‌اند راه را برای اپل همواره کنند تا این شرکت بتواند امکان انتقال تقریبا یک‌پنجم از خطوط تولید آیفون از چین به هند را بررسی کند و درآمدهای تولیدی محلی خود را ازطریق امضای قرارداد با تولیدکنندگان هندی افزایش دهد. مقام‌های ارشدی باخبر از جزئیات ماجرا می‌گویند اپل قصد دارد تعداد درخورتوجهی از آیفون‌ها را به ‌ارزش ۴۰ میلیارد دلار در بازار هند بسازد و این اتفاق در پنج سال آتی رخ خواهد داد. 

متخصصان می‌گویند اگر این اتفاق رخ دهد، اپل می‌تواند به بزرگ‌ترین شرکت‌ صادرکننده در بازار هند تبدیل شود. یکی از مقام‌های ارشد دولتی در‌این‌زمینه به اکونومیک‌تایمز می‌گوید: «انتظار داریم اپل آیفون‌هایی به ارزش حداکثر ۴۰ میلیارد دلار در هند تولید و بخش اعظم آن‌ها را به مناطق دیگر صادر کند. اپل برای دستیابی به این هدف با اتکا بر مزایای طرح PLI قرارداد همکاری با شرکت‌های ویسترون و فاکسکان امضا خواهد کرد». 

PLI طرحی ویژه است که دولت هند ارائه می‌کند و ازطریق آن قصد دارد شرکت‌های خارجی را به تولید محصولاتشان در داخل خاک این کشور ترغیب کند. طرح PLI مزایایی ویژه به شرکت‌ها، به‌‌ویژه آن‌هایی ارائه می‌دهد که قصد دارند محصولاتشان را در هند تولید و سپس صادر کنند. البته اکونومیک‌تایمز در بخشی از گزارش خود می‌گوید قسمتی از شرایط اجرای طرح PLI ممکن است برای اپل مشکل‌ساز شود.

اکونومیک‌تایمز در‌این‌باره می‌نویسد منابع آگاه از برنامه‌های اپل می‌گویند این شرکت نقاط مثبتی در طرح PLI دولت هند دیده و از آن‌ها راضی بوده است. بااین‌حال، اپل با برخی بندهای این قرارداد مشکل دارد. یکی از این مشکلات به میزان تبادل اطلاعات تجاری برمی‌گردد. همچنین، طرح PLI کارخانه‌های تولیدی اپل در چین و دیگر مناطق و ماشین‌آلات به‌کاررفته در آن‌ها را ۴۰ درصدِ ارزش واقعی‌شان ارزش‌گذاری می‌کند. مقام‌های دولتی هند می‌گویند تمامی نگرانی‌های اپل را بررسی خواهد کرد و درصورت نیاز تمهیداتی خواهند اندیشید؛ زیرا هدف اصلی آن‌ها این است که تولید محصولات فناوری‌محور را به هند بیاورند.

اپل پیش‌تر سابقه‌ی تولید آیفون‌ها را در کشور هند دارد. براساس اطلاعات رسمی، اپل در‌حال‌حاضر گوشی آیفون XR را در کشور هند تولید می‌کند. همچنین، شماری از دستگاه‌های آیفون SE نسل اول و آیفون ۶ را در این کشور تولید کرده است؛ گوشی‌هایی که امروزه در بازارهای جهانی فروخته نمی‌شوند.

اپل از زمان عرضه‌ی آیفون XR و آیفون ۱۱ توانسته است به موفقیتی نسبی در بازار هند دست پیدا کند. آمار نشان می‌دهند این شرکت توانسته است در سه‌ماهه‌ی گذشته، تقریبا ۶۲/۷ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند پریمیوم هند را ازآنِ خود کند. اپل برای دستیابی به این هدف، وان‌پلاس را از پیش‌ رو برداشته است؛ شرکتی که چندین فصل متوالی بیشترین سهم بازار گوشی‌های هوشمند پریمیوم هند را دراختیار داشت.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/5/11/348418/apple-shift-iphone-production-india/



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ال‌جی در ماه ژوئن گذشته جدیدترین گوشی‌های خانواده‌ی استایلو یعنی استایلو ۵ را پرده‌برداری کرد. به‌نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای قصد دارد در آینده‌ای نزدیک مدل جدید خانواده‌ی استایلو را نیز معرفی کند. روز گذشته شاهد افشای رندرهای مطبوعاتی منتسب‌به گوشی ال‌جی استایلو ۶ (LG Stylo 6) از سوی ایوان بلس بودیم.

آن‌طور که رندرهای فاش‌شده نشان می‌دهند، ال‌جی استایلو ۶ برخلاف استایلو ۵ قرار است در بخش بالایی صفحه‌نمایش میزبان بریدگی باشد. درضمن در بخش بالا و پایین صفحه‌نمایش، حاشیه‌ی کمتری نسبت‌به مدل‌های پیشین به‌چشم می‌خورد. ال‌جی استایلو ۶ در پنل پشتی میزبان مجموعه‌دوربین سه‌گانه با چینش افقی خواهد بود. ناگفته نماند که دوربین یگانه‌ی پنل پشتی استایلو ۵ فرمی عمودی داشت. گوشی جدید ال‌جی در کنار مجموعه‌دوربین سه‌گانه، یک فلاش LED هم دارد. استایلو ۶ در کنار موارد یادشده قرار است در پنل پشتی از حسگر اثر انگشت به‌عنوان روش احراز هویت بهره بگیرد. 

نگاهی خلاصه‌وار به رندرها نشان می‌دهد که ال‌جی استایلو قرار است گوشی بسیار متفاوتی نسبت‌به ولوت باشد که به‌تازگی معرفی شده است. ولوت نخستین گوشی ال‌جی است که از روش نام‌گذاری جدید این شرکت بهره می‌برد. فعلا قیمت دقیق ولوت را نمی‌دانیم، اما احتمالا این گوشی با ۷۰۰ دلار قیمت روانه‌ی بازار خواهد شد. گوشی‌های سری استایلو تاکنون هیچ‌گاه قیمت‌شان به ۷۰۰ دلار نرسیده است. درواقع سری استایلو را بیشتر می‌توان دستگاه‌هایی میان‌رده و حتی اقتصادی به‌شمار آورد. برای مثال ال‌جی استایلو ۵ سال گذشته با قیمت ۲۳۰ دلار روانه‌ی بازار شده بود.

ال جی استایلو 6 / LG Stylo 6

در لبه‌ی سمت راست گوشی دکمه‌ی پاور جای گرفته است و در لبه‌ی سمت چپ درگاه سیم‌کارت به‌همراه کلیدهای کنترل حجم صدا دیده می‌شوند. لبه‌ی کناری گوشی همچنین میزبان کلید دیگری است که احتمال می‌دهیم به گوگل اسیستنت مربوط باشد. در لبه‌ی پایین گوشی شاهد درگاه USB-C، جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون، میکروفون اصلی، اسپیکر و درگاه قلم لمسی هستیم و در لبه‌ی بالایی گوشی میکروفون ثانویه به‌چشم می‌خورد. رندرهای منتشرشده از سوی ایوان بلس افزون بر طراحی خود گوشی، طراحی قلم لمسی گوشی استایلو ۶ را نیز به‌تصویر می‌کشند:

ال جی استایلو 6 / LG Stylo 6

رندرهای جدید ال‌جی استایلو ۶ تنها چیزهایی هستند که از این گوشی فاش شده‌اند. افشاگران نه به قیمت استایلو ۶ اشاره کرده‌اند و نه زمان عرضه‌ی آن. ال‌جی نیز تاکنون به‌صورت رسمی از وجود استایلو ۶ سخنی به میان نیاورده است؛ بااین‌حال افشای رندرهای مطبوعاتی نشان می‌دهند که این شرکت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک به‌صورت رسمی از این گوشی پرد‌ه‌برداری کند. اگر تاریخ صفحه‌نمایش گوشی در رندرهای فاش‌شده توسط ایوان بلس به رونمایی آن اشاره کند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که استایلو ۶ در روز ۱۸ مه امسال (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹) معرفی شود. انتظار می‌رود استایلو ۶ با قیمتی در حدود ۲۵۰ دلار در دسترس قرار گیرد. 

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/5/11/348384/lg-stylo-6-render-notched-display-triple-cameras-leaked/



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب مثال های زیبایی از انواع مدل های میز تحریر فانتزی دخترانه گلچین کرده ایم که شما عزیزان را دعوت به تماشای این عکس ها می کنیم لغایت بتوانید، مناسب ترین میز تحریر را برای مولود دلبند خود تهیه کرده و در کمر بستن وی پیمان دهید.
مطمئنم تایید می‌کنید که، کودک زمانی که روی میز و صندلی احساس راحتی کند بهتر می آموزد و توجه اکثریت به تمرین و تعلیم نشان می دهد.

ویژگی های میز تحریر فانتزی
• دارا کیفیت بینظیر و قیمتی مناسب
• حمل و نقل راحت بخاطر داشتن طراحی منحصربفرد
• دارای سطح شیبدار
• جمع شدن ستون ها به چهره کامل
• بهره‌گیری به عنوان میز لپ تاپ، میز تحریر، میز طراحی و …
• تحمل وزن تا ۹۰ کیلو گرم
• حائز جا مدادی
• دارای جک آرام بند برای مفتوح و بسته شدن درب باکس
• قابلیت تنظیم بلندی برای تمام سنین
• کمجا، قشنگ و مقاوم
• داری رنگ کوره‌ای و نیکل-کروم
• طراحی شده برای محیطهای حقیر و آپارتمانها
• صندلی با نشیمنگاه راحت و با بردباری وزن بالاعکس بعد زمینه

عکس میز تحریر فانتزی
در پایین برای شما مثال هایی از میزهای تحریر فانتزی خرید میز تحریر فانتزی کودک را آورده ایم الی با طرح ها و رنگ های مختلف آن آشنا شوید.
شما با پروا به جنسیت و گونه سلیقه فرزندتان می‌توانید بدون اینکه به فروشگاه ها مراجعه کنید یک مدل را بپسندید و آن را در نظر بگیر و از سایت خریداری کنید.
شرکت آریا رهپویان آپادانا با پروا به گویه کاری که سالهاست در آن مشغول به فعالیت است. گونه ها میز های تاشو و میز تحریر باکس دار و فروش میز تحریر فانتزی را تولید می‌کند. برای دید محصولات این شرکت کافیست روی واژه محصولات کلیک کنید.
این میزها تنها میز تحریر کودک شما نخواهند بود بلکه به دکوراسیون اتاقش جلوه دیگری خواهند عدل .
طرح این میز تحریرها می توانند الگوی احسان برای آرایش اتاق کودک شما به سبکی متفاوت و شگفت انگیز برای فرزندانتان باشند به طوری که فضایی دلچسب برای کودکتان بوجود آورید .



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ابعاد و قیمت آیفون ۱۲/iPhone 12 ، آیفون ۱۲ پرو/iPhone 12 Pro و آیفون ۱۲ پرو مکس/iPhone 12 Pro Max اپل فاش شد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با گجت نیوز همراه باشید.

 

اولین گوشی های آیفون با پشتیبانی از شبکه موبایل ۵G، با شماره ۱۲ معرفی می‌شوند. بر اساس جدیدترین اخبار، اپل امسال تصمیم گرفته به صورت همزمان چهار گوشی معرفی کند. با در نظر گرفتن رونمایی از گجت آی او اسی اقتصادی اپل آیفون اس ای ۲۰۲۰، تعداد گوشی های این شرکت طی سال میلادی جاری در مجموع ۵ عدد خواهد شد که رکورد بی‌سابقه‌ای است.

از چهار مدل گوشی های سری iPhone 12 دو دستگاه ابعاد یکسانی دارند. دوربین دو آیفون ارزانتر دوگانه است، در حالی که مدل‌های گران قیمت‌تر با پسوند پرو و پرو مکس، از یک دوربین سه گانه به همراه سنسور کمکی LiDAR استفاده می‌کنند. پیش از این و با معرفی تبلت آیپد پرو ۲۰۲۰ به مزیت‌های استفاده از این نوع سنسور کمکی پی بردیم.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، اپل گوشی های آی او اسی جدید را در ماه اکتبر (مهر – آبان) معرفی خواهد کرد. صفحه یوتیوب FrontPageTech با مدیریت جان پراسر (Jon Prosser) اطلاعات جدید درباره محصولات سری آیفون ۱۲ را در اختیارمان قرار داد. وی اعلام کرد منبع او برای اخبار جدید با منبع افشا‌کننده تاریخ (صحیح) رونمایی آیفون اس ای ۲ یکسان است. طبق گزارش‌های جدید، قیمت پایین‌ترین مدل یعنی همان iPhone 12، برای پایین‌ترین نسخه  آن، ۶۴۹ دلار است. این گوشی مجهز به نمایشگر اولد ۵.۴ اینچی بوده و همانند مدل‌های بالاتر از ۵G پشتیبانی می‌کند.

 

 

 

جانشین آیفون ۱۱ امسال در دو نسخه با شماره‌های D52G و D53G عرضه می‌شود. مهمترین اختلاف نسخه دوم استفاده از نمایشگر اولد ۶.۱ اینچی است. دوربین هر دوی آن‌ها دوگانه بوده و به یک فلاش ال ای دی مجهز است. این اطلاعات با اخباری که طی ماه میلادی گذشته درباره گوشی های سری iPhone 12 شنیدیم، هم‌خوانی دارند.

ابعاد و قیمت آیفون 12/iPhone 12

دو مدل دیگر پسوند Pro را یدک می‌کشند. سومین مدل از سری جدید آیفون‌ها iPhone 12 Pro نام داشته و شماره آن D53P است. شبیه به دومین نسخه از iPhone 12 این گوشی نیز از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی اولد استفاده می‌کند. دوربین اصلی سه گانه بوده و از یک سنسور کمکی LiDAR بهره می‌برد.

جانشین بزرگترین آیفون کنونی یعنی iPhone 12 Pro Max ابعاد بزرگتری در مقایسه با قبل داشته و از یک پنل اولد ۶.۷ اینچی استفاده می‌کند. شماره مدل D54P بوده و ماژول دوربین اصلی آن با مدل یک پله پایین‌تر از خود یکسان است.

 منبع:

https://gadgetnews.net/433290/%d8%a7%d8%a8%d8%b9%d8%a7%d8%af-%d9%88-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-12%d8%8c-12-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%88-12-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%85%da%a9%d8%b3/



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ابعاد و قیمت آیفون ۱۲/iPhone 12 ، آیفون ۱۲ پرو/iPhone 12 Pro و آیفون ۱۲ پرو مکس/iPhone 12 Pro Max اپل فاش شد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با گجت نیوز همراه باشید.

 

اولین گوشی های آیفون با پشتیبانی از شبکه موبایل ۵G، با شماره ۱۲ معرفی می‌شوند. بر اساس جدیدترین اخبار، اپل امسال تصمیم گرفته به صورت همزمان چهار گوشی معرفی کند. با در نظر گرفتن رونمایی از گجت آی او اسی اقتصادی اپل آیفون اس ای ۲۰۲۰، تعداد گوشی های این شرکت طی سال میلادی جاری در مجموع ۵ عدد خواهد شد که رکورد بی‌سابقه‌ای است.

از چهار مدل گوشی های سری iPhone 12 دو دستگاه ابعاد یکسانی دارند. دوربین دو آیفون ارزانتر دوگانه است، در حالی که مدل‌های گران قیمت‌تر با پسوند پرو و پرو مکس، از یک دوربین سه گانه به همراه سنسور کمکی LiDAR استفاده می‌کنند. پیش از این و با معرفی تبلت آیپد پرو ۲۰۲۰ به مزیت‌های استفاده از این نوع سنسور کمکی پی بردیم.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، اپل گوشی های آی او اسی جدید را در ماه اکتبر (مهر – آبان) معرفی خواهد کرد. صفحه یوتیوب FrontPageTech با مدیریت جان پراسر (Jon Prosser) اطلاعات جدید درباره محصولات سری آیفون ۱۲ را در اختیارمان قرار داد. وی اعلام کرد منبع او برای اخبار جدید با منبع افشا‌کننده تاریخ (صحیح) رونمایی آیفون اس ای ۲ یکسان است. طبق گزارش‌های جدید، قیمت پایین‌ترین مدل یعنی همان iPhone 12، برای پایین‌ترین نسخه  آن، ۶۴۹ دلار است. این گوشی مجهز به نمایشگر اولد ۵.۴ اینچی بوده و همانند مدل‌های بالاتر از ۵G پشتیبانی می‌کند.

 

 

 

جانشین آیفون ۱۱ امسال در دو نسخه با شماره‌های D52G و D53G عرضه می‌شود. مهمترین اختلاف نسخه دوم استفاده از نمایشگر اولد ۶.۱ اینچی است. دوربین هر دوی آن‌ها دوگانه بوده و به یک فلاش ال ای دی مجهز است. این اطلاعات با اخباری که طی ماه میلادی گذشته درباره گوشی های سری iPhone 12 شنیدیم، هم‌خوانی دارند.

ابعاد و قیمت آیفون 12/iPhone 12

دو مدل دیگر پسوند Pro را یدک می‌کشند. سومین مدل از سری جدید آیفون‌ها iPhone 12 Pro نام داشته و شماره آن D53P است. شبیه به دومین نسخه از iPhone 12 این گوشی نیز از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی اولد استفاده می‌کند. دوربین اصلی سه گانه بوده و از یک سنسور کمکی LiDAR بهره می‌برد.

جانشین بزرگترین آیفون کنونی یعنی iPhone 12 Pro Max ابعاد بزرگتری در مقایسه با قبل داشته و از یک پنل اولد ۶.۷ اینچی استفاده می‌کند. شماره مدل D54P بوده و ماژول دوربین اصلی آن با مدل یک پله پایین‌تر از خود یکسان است.

ابعاد و قیمت آیفون 12/iPhone 12

قیمت سری آیفون ۱۲

طبق گفته‌های جان پراسر، قیمت نسخه پایه دو گوشی آیفون فاقد پسوند پرو در سال ۲۰۲۰ به ترتیب ۶۴۹ و ۷۴۹ دلار است. قیمت دو گوشی دیگر با دوربین سه گانه، از ۹۹۹ و ۱۰۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

میز غذاخوری تاشو نگین
این میز غذاخوری تاشو مسافرتی می‌تواند لحظات خوشی را برای شما در ساحل خانواده تان بوجود آورد. این میز تاشو پسندیده غذا خوردن های دو نفره و وانگهی کاربرد کسان سالمند که توانایی نشستن روی زمین را ندارند زیاد مناسب باشد.

برای کسانی که منازل آنها حقیر است و فضای کافی برای نگه داری میز غذاخوری بزرگ را ندارند زیاد پسندیده است.

ویژگی های محصول:
با قابلیت جمع شدن پایه ها
صفحات نئوپان ملامینه با نوار لبه PVC و روکش ضد خش
پایه ها لوله مبلی با رنگ کوره ای استاتیک
ابعاد 60*80میز غذا خوری نگین 2 نفره
امروزه به علت های گوناگون دیگر، افراد تاب نشستن بر روی زمین را ندارند. این میز ناهار خوری تاشو با حجم کمی که دارند هم از اشغال فضای بسیار جلوگیری می‌کند هم در خوردن وعده های غذایی به شما کمک میکند.

داشتن یک فضای حقیر به معنای سرانجام دنیا نیست! زیرا راه های خلاقانه بسیاری برای غلبه بر دشوار کمبود محیط‌ هستی دارد.

میز ناهارخوری مختصر جا بی گمان برای خانواده های امروزین که در آپارتمان های میز غذاخوری تاشو نگین حقیر زندگی می کنند می تواند یک مسیر حل بسیار پسندیده و مشکل گشا باشد.
میزهای ناهار خوری تاشو در انواع سایز های دو نفره و چهار نفره طراحی می شود که این مدل میز ناهار خوری برای طباخ خانه ها و فضاهای حقیر می تواند گزینش ایده آل و مناسبی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت شیائومی از نسخه جدید گوشی Mi 10 رونمایی کرد. شیائومی Mi 10 Youth Edition اولین گوشی این برند با دوربین پریسکوپی محسوب می‌شود که قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم هیبریدی ۵۰ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. چیست اسنپدراگون 765G مورد استفاده در این گوشی هوشمند، از مودم با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G بهره می‌برد. با توجه به افزایش سهم گوشی‌های شیائومی در بازار ایران، این احتمال وجود دارد که این محصول جدید به صورت غیر رسمی وارد بازار کشورمان شود.

شیائومی Mi 10 Youth Edition شباهت زیادی به گوشی شیائومی M10 لایت 5G دارد و هر دو آن‌ها به صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده‌اند که زیر آن سنسور اثر انگشت قرار گرفته. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه به چشم می‌خورد و شیائومی برای آن سنسور ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال درنظر گرفته که قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم هیبریدی ۵۰ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

شیائومی Mi 10 Youth Edition
 

 

سنسور اصلی این دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است که توسط سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. کاربران می‌توانند توسط این گوشی میان‌رده ویدیو با رزولوشن 4K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند. اگر به ویدیوهای اسلوموشن علاقه داشته باشید، می‌توانید ویدیوهای 720p با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه بگیرید. در جلوی این دستگاه برش قطره‌ای قرار گرفته که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

 

شیائومی Mi 10 Youth Edition
 

 

انرژی شیائومی Mi 10 Youth Edition توسط یک باتری ۴۱۶۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی است. شیائومی اشاره‌ای به حضور شارژر با پشتیبانی از این سرعت شارژ در جعبه محصول جدید خود نکرده. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری MIUI ۱۱ بهره می‌برد.

 

شیائومی Mi 10 Youth Edition
 

 

این گوشی هوشمند در چهار نسخه مختلف وارد بازار می‌شود. مدل پایه از ۶ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که قیمتی برابر با ۲۹۷ دلار دارد. مدل بالاتر با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۲۵ دلار به فروش می‌رسد. نسخه‌های مجهز به ۸ گیگابایت رم با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، به ترتیب با قیمت ۳۵۳ و ۳۹۵ دلار وارد بازار می‌شوند. پیش فروش این دستگاه از ۱۱ اردیبهشت شروع خواهد شد.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مدیر ارشد فناوری مایکروسافت، «کوین اسکات» کتابی منتشر کرده که به استفاده از هوش مصنوعی و فناوری‌های دیگر برای بهبود زندگی افراد ساکن در شهرهای کوچک و روستاها اشاره می‌کند. به اعتقاد اسکات، هوش مصنوعی در آینده می‌تواند در زمان پاندمی به شهرهای کوچک کمک کند.

هوش مصنوعی یکی از جذاب‌ترین مباحث در دنیای فناوری است که نقش آن برای بهبود زندگی مردم در شهرهای بزرگ مشخص شده که برای مثال می‌توان به تاکسی‌های خودران و پهپادها اشاره کرد، اما برای مناطق روستایی چندان به آن اهمیت داده نمی‌شود. این موضوع برای مدیر ارشد فناوری مایکروسافت، کوین اسکات متفاوت است چرا که وی در یک منطقه روستایی با جمعیت ۵۴,۸۸۵ نفر در ویرجینیا بزرگ شده است.

اسکات از سال ۲۰۰۳ در حال کار روی نوعی خاصی از هوش مصنوعی با نام یادگیری ماشینی بوده و باعث شده مایکروسافت سال گذشته میلادی ۱ میلیارد دلار در OpenAI سرمایه‌گذاری کند. به اعتقاد وی، هوش مصنوعی می‌تواند به مردم در شهرهای کوچک و روستاها کمک کند و افراد کارآفرین می‌توانند استارتاپ‌هایی را برای مشکلات مردم در این مناطق تاسیس کنند و چندین نفر مشغول به کار شوند.

 

هوش مصنوعی
 

 

مدیر ارشد فناوری مایکروسافت در مصاحبه‌ای با CNBC به مواردی که هوش مصنوعی می‌تواند به مردم در شهرهای کوچک و روستاها کمک کند، اشاره کرده که به شرح زیر است:

  • وسایل تحویل کالای هوشمند

وسایل نقلیه خودران مانند وسیله‌ای که توسط استارتاپ Nuro در سیلیکون ولی توسعه پیدا کرده، به فضایی کمتر از خودروها نیاز دارد و می‌تواند کالاها را به صورت ایمن و بدون تماس انسانی تحویل دهد. اسکات اعتقاد دارد که وسایل نقلیه تحویل هوشمند می‌توانند مدت زمان زندگی افراد به صورت مستقل را افزایش دهد و اعلام کرده:

«من به مادربزرگ خود که سنش به ۹۰ سال می‌رسد، فکر می‌کنم که در یک شهر با جمعیت بسیار کم زندگی می‌کند. مادربزرگم خوش‌شانس است چرا که هنوز از نظر سلامتی در وضعیت مناسبی قرار دارد و می‌تواند به صورت مستقل زندگی کند اما روزی فرا می‌رسد که دیگر نمی‌تواند برای تحویل داروهای خود رانندگی کند.»

  • مراقبت‌های پزشکی دیجیتال مدرن‌تر

بدون وجود یک بیمارستان تحقیقاتی در مناطق روستایی، مردم نمی‌توانند به مراقبت‌های باکیفیت و تجهیزات مدرن دسترسی پیدا کنند. سیستم‌هایی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، می‌توانند بیماری‌ها را تشخیص دهند و افرادی که با بیماری‌های خطرناکی دست و پنجه نرم می‌کنند را به متخصصان معرفی کنند تا این مشکل برطرف شود.

  • بهبود ارتباطات

مردم در شهرهای کوچک و روستاها همیشه به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند و این موضوع باعث شده که مایکروسافت از سال ۲۰۱۷ با استفاده از پروژه Airband سرعت را در مناطق روستایی ایالات متحده آمریکا افزایش دهد. سرعت پایین اینترنت می‌تواند مردم را با مشکلات زیادی روبه‌رو کند که برای مثال امکان برقراری تماس ویدیویی باکیفیت در دورانی مانند شیوع کرونا در این مناطق وجود ندارد.

 

 منبع:

https://digiato.com/article/2020/04/27/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d9%81%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d9%82%d8%b4-%d9%87%d9%88%d8%b4/



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()