نوشته شده توسط : ساحل

چنانچه بخواهید به سرور مسیر دور خود متصل شوید باید ویژگی ریموت کردن را با فعال سازی ریموت دسکتاپ اکتیو کنید. در این آموزش با شیوه پرکار سازی ریموت دسکتاپ ویندوز سرور ۲۰۱۲ و روش پیوست به آن آشنا خواهید شد.

ویندوز سرور نسخه‌ای از خانواده ویندوز می‌باشد که به هدف نصب بر روی سرورها تهیه و ارائه شده است.

در سنجش با ویندوزهای نسخه‌ی دسکتاپ استیبل تر بوده و امکان کرش آن به مراتب کمتر است و از سخت افزارهای قدرتمند سرور با مقادیر بالای رم و سی پیو پشتیبانی می‌کند.

چنانچه از مجازی سازها بر روی سرور اختصاصی خود کاربرد می‌کنیدبه راحتی می‌توانید با پرکار کردن remote desktop نمایش دسکتاپ ویندوز سرور را از داخل مجازی ساز داشته باشید.

چنانچه سرور شما در بستر شبکه درونی است و دسترسی به مانیتور سرور رو دارید به چهره فیزیکی به راحتی می‌توانید مراحل را اتمام دهید.

 

با ریموت دسکتاپ ( Remote Desktop ) آشنا شوید

قدم‌به‌قدم پرکار سازی ریموت دسکتاپ
۱ – نخست در پیرامون ویندوز بر روی منوی استارت کلیک کنید و در صفحه‌ی باز شده بر روی This PC کلیک راست کنید.

فعال کردن ریموت دسکتاپ

۲ – حال بر روی Properties کلیک کنید، در پنجره‌ی باز شده بر روی Remote settings کلیک کنید لغایت وارد تقسیم تنظیمات ریموت دسکتاپ شوید.

properties-فعال کردن ریموت دسکتاپ

۳ – در پنجره‌ی جدید باز شده در سربرگ Remote گزینه Allow remote connections to this computer را فعال کنید و در انتها بر روی Apply و پس Ok کلیک کنید.

allow remote connectio-فعال کردن ریموت دسکتاپ

به همین راحتی پرکار سازی ریموت دسکتاپ ویندوز سرور ۲۰۱۲ را سپریدن دادید و از این به بعد خواهید توانست با دست موزه Remote Desktop Connection در سیستم شخصی خویش و با داشتن اطلاعات IP و یوزر و پسورد به سرور خویش لاگین کنید.

همچنین می‌توانید از آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز استفاده کنید.

پورت قبل فرض سرویس Remote Desktop مساوی ۳۳۸۹ هستش که توصیه می نماییم جهت جلوگیری از هک شدن سرور و اتمام عملیات کرک بر روی سرورتان پورت دیفالت آن را تغییر دهید.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

بررسی معماری شبکه ملی اطلاعات به سال آینده موکول شد

بررسی طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات به دلیل آنکه جلسه شورای عالی فضای مجازی در اسفند ۹۸ برگزار نشد به تعویق افتاد و به سال ۹۹ موکول شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود آنکه شورای عالی فضای مجازی هر سه هفته یک بار تشکیل جلسه می داد اما به نظر می رسد به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور، آخرین جلسه این شورا در سال ۹۸ برگزار نشد و موضوع بررسی طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات که از بهمن ماه در دستور کار این شورا قرار داشت به سال ۹۹ موکول شده است.

این شورا آخرین جلسه سال ۹۸ خود را در ۲۶ بهمن ماه برگزار کرد و موضوع بررسی طرح کلان شبکه ملی اطلاعات به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

هم اکنون با گذشت یک ماه از آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی و پایان سال ۹۸ این شورا جلسه جدیدی برگزار نکرده است و ادامه روند بررسی طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات به سال آینده موکول شده است.

شورای عالی فضای مجازی با حضور رئیس جمهور به عنوان رئیس شورا و روسای قوا و اعضای حقیقی و حقوقی حداقل ماهی یک بار در سال ۹۸ برگزار شده است

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4878703/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D9%88%DA%A9%D9%88%D9%84-%D8%B4%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نحوه پاسخ دادن به استوری سایرین در اینستاگرام
به این منظور باید وارد تقدیر هوم پیج خود شده و از سرنوشت بالای صفحه بر روی پیج هایی که اقدام به استوری گذاری کرده اند را لمس کنید. و یا این که با ورود به صفحه اکسپلور استوری هایی که برای شما به نمایش گذاشته شده اند را مشاهده کرده و در صورت خواسته خودتان اقدام به جواب دادن به استوری اینستاگرام آن ها کرده باشید.

بعد از انتخاب و مشاهده استوری آن ها میتوانید با لمس کادر موجود در ذیل صفحه که با عنوان send massage نیز قابل مشاهده میباشد لمس کرده و سپس متن مورد عقیده خویش را تایپ کنید و در پایان با لمس نوشته send پیام دلخواه خویش را به دایرکت پیج مربوطه ارسال کرده باشید.

همچنین بعد از لمس کادر ارسال پیام در استوری میتوانید از شکلک های آماده شده برای پذیرش سریع به دایرکت پیج مربوطه بهره‌گیری کنید.

توجه داشته باشید که در چهره نبودن کادر ارسال پیام در استوری دلخواه امکان جواب دادن به استوری اینستاگرام به صورت سر راست را نخواهید داشت در رویداد امکان اجابت به استوری اینستاگرام مستلزم وجود کادر مربوطه در ذیل صفحه میباشد.

در صورت مشاهده استوری که کادر ارسال پیام در زیر صفحه را در خود نداشت به این دلیل میباشد که ادمین صفحه مربوطه پذیرش به استوری های خویش را در تنظیمات اینستاگرام پیج خودش را بسته است.

پرسش و پاسخ در استوری اینستاگرام

استوری کردن استوری دیگران
در صورتی که پیج شما در استوری سایر اکانت ها منشن یا به قولی تگ شده باشد به دایرکت شما پیامی در بر گیرنده این که پیج شما توسط اکانت مربوطه تگ شده است و شما نیز میتوانید با لمس نوشته آبی رنگ در بالای این پیام اقدام به استوری کردن استوری مربوطه شوید. با این عمل در واقع شما نیز به نوعی در استجابت به استوری که در آن مشنن شده اید پاسخ داده اید.

جمع بندی
همانگونه که تماشا کردید به راحتی هر چه تمام توانستیم با به کارگیری کادر ارسال پیام به استوری های سایرین در چهره آهنگ خودمان جواب دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هواوی اولین گوشی تاشو خود یعنی میت X را اواخر سال گذشته معرفی کرد. این هندست در بازار داخلی چین واقعا فروش خوبی داشته و هواوی تقریبا همه دستگاه‌های تولیدشده آن را به فروش رسانده است. همانطور که در جریان هستید، این شرکت به‌تازگی مدل به‌روزشده آن یعنی میت Xs را معرفی کرد که حالا امروز اولین فروش خود را در چین تجربه نمود.

اما اتفاق جالب اینکه، همه دستگاه‌های این هندست نیز درست مثل مدل قبلی‌اش در کسری از ثانیه به فروش رسیدند، و حالا هواوی خود را برای دومین فروش سریع آن در تاریخ ۸ مارس آماده می‌کند.

البته هواوی چیزی درباره تعداد دستگاه‌های فروش‌رفته میت Xs نگفت، اما ما از اعداد قبلی می‌دانیم که این شرکت هر ماه حدود ۱۰۰ هزار دستگاه میت X فروخته است. بنابراین از آنجاییکه قیمت‌ این دو گوشی تغییری نکرده (۱۶۹۹۹ یوان، معادل ۲۴۰۰ دلار آمریکا)، به احتمال زیاد تعداد دستگاه‌های فروش‌رفته آن‌ها هم یکسان بوده است.

هواوی دستگاه تاشو جدید خود را مجهز به چیپست کایرین 5G 990، لولای محکم و سیستم خنک‌کننده بهبودیافته کرده است؛ با این‌حال، سایر مشخصات آن بدون تغییر باقی مانده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به چهار دوربین در پشت، ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه و همچنین یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۵۵ وات اشاره کرد.

منبع: 

https://itresan.com/293264/%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d9%85%db%8c%d8%aa-xs-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%ab%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%87-%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اخیرا عضو جدیدی به خانواده هندست‌های سری موتو G8 اضافه شد. در واقع اسمارت‌فون موتو G8 کمی دیرتر از حد مورد انتظار به این مجموعه افزوده شده است. پس از عرضه گوشی‌های موتو G8 پلی، G8 پلاس و G8 پاور بالاخره از ورژن معمولی موتو G8 رونمایی شد. سال گذشته اسمارت‌فون موتو G7 میان فاکتورهای هزینه و بهره‌وری، توازن مناسبی ایجاد کرد؛ اما مدل جانشین این هندست در سال 2020 احتمالا معادلات را به میزان قابل‌توجهی تغییر می‌دهد.

نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن +720p از نظر چگالی پیکسلی شاهد عقبگرد چشمگیری بوده است؛ چرا که موتو G7 مجهز به یک نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بود. دوربین سلفی کماکان مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 1.12 میکرونی است؛ اما این‌بار در عوض به‌کارگیری ناچ قطره‌ای شکل شاهد استقرار دوربین سلفی درون حفره تعبیه شده روی نمایشگر گوشی هستیم.

تصاویر موتو G8 در رنگ‌های آبی و سفید منشوری

پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی دستگاه نیز نسبت به مدل‌های گذشته ارتقاء یافته است. این ماژول مجهز به یک حسگر اصلی 16 مگاپیکسلی جدید با پیکسل‌های 1.12 میکرونی و گشودگی دیافراگم f/1.7، یک دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی با میدان دید 119 درجه‌ای و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. سیستم فوکوس خودکار لیزری، چهارمین المان ماژول دوربین را تشکیل می‌دهد. دوربین اصلی گوشی همانند گذشته قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم‌برثانیه است. برای مقایسه جالب است بدانید که موتو G7 دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی است. همچنین موتو G8 پلاس با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی و نمایشگر +1080p روانه بازار می‌شود.

موتورولا موتو G8 همانند G8 پلاس مجهز به تراشه قدرتمندتری با نام اسنپ‌دراگون 665 است. پردازنده گرافیکی سری آدرنو 600 در مقایسه با GPU سری 500 به‌کارگیری شده در مدل‌ قدیمی حدودا 2 برابر سریع‌تر است. سرعت پردازنده مرکزی نیز اندکی افزایش یافته است. پیکره‌بندی حافظه نیز مشابه سال گذشته بوده و شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی است که 51 گیگابایت از آن در اختیار کاربران قرار دارد. موتو G8 یک هندست 2 سیم‌کارته است؛ اما کاربران در عوض به‌کارگیری سیم‌کارت دوم می‌توانند از کارت حافظه میکرو اس‌دی بهره‌برداری نمایند.

هندست جدید همانند موتو G8 پلاس و G8 پلی مجهز به یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت است. مدل قدیمی‌تر موتو G7 مجهز به یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی بود. با این‌حال سرعت شارژ باتری کاهش یافته و موتو G8 صرفا از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند. فرآیند شارژ از طریق درگاه USB-C در بخش تحتانی گوشی انجام می‌شود. همچنین جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون در قسمت فوقانی بدنه دستگاه قرار دارد. کاربران به منظور گوش دادن به موسیقی از طریق بی‌سیم می‌توانند از اتصال بلوتوث 5.0 گوشی استفاده کنند. مطابق روال معمول، لوگوی موتورولا در قسمت پشتی گوشی قرار دارد و به‌طور همزمان نقش اسکنر اثرانگشت را نیز ایفا می‌کند.

در حال حاضر موتو G8 با برچسب قیمتی 1143 رئال در کشور برزیل قابل دسترس است. این رقم در مقایسه با قیمت‌گذاری 1300 رئالی پیشنهادی کمپانی برای خرده‌فروشی‌ها حدودا 12 درصد ارزان‌تر است. در بریتانیا نیز این گوشی با قیمت خرده‌فروشی 180 پوندی از طریق فروشگاه‌های آمازون، Argos و John Lewis عرضه می‌شود. بر اساس اظهارات موتورولا، اسمارت‌فون موتو G8 در سایر مناطق آمریکای‌لاتین، اروپا، آسیا و استرالیا نیز عرضه خواهد شد.

منبع:

https://itresan.com/293244/%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%e2%80%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-g8-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%87%e2%80%8c%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88/



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

لام دوستان بنده محمد فتحی هستم، خبره ارشد تکنولوژی اطلاعات و پرکار در گستره مارکتینگ ، 6 سنه قبل کمپانی خویش را در سن 19 سالگی راه اندازی کردم و متعلق به زمان تا کنون مشغول بازاریابی تلفنی، حضوری و اینترنتی برای محصولات کمپانی خودم و شرکت هایی که به آن ها سرویس می دهیم هستم ، تصمیم گرفتم برای کمک به شرکتها و کسب و کارهای گوناگون در این دوران رکود و مخصوصا کمپانی های کوچک و اخیر تاسیس راه حل هایی جهت افزایش فروش و کاهش هزینه های تبلیغاتی ارائه بدم. گرد از بهترین طریق های تبلیغاتی که خودمان در کمپانی استفاده می نماییم و پاسخ هم گرفتیم ازش ، بازاریابی تلفنی هست که از امروز این سوژه را به چهره کاربردی برای شما رفقا در قالب چند نوشتار ارائه خواهم داد.

همیشه شنیده ایم که اولین برخورد بسیار مهم است و در بازاریابی تلفنی هم اولین جملات و کلماتی که به شغل می برید زیاد مهم هستند و اگر فقط در چند ثانیه اول نتوانید نیرومند عمل کنید بی گمان مشتری باالقوه خویش را از دست دیتا اید و باید خداحافظی کنید و گوشی را بگذارید.

با توجه به تجربه ای که دارم در فرایند بازاریابی بهتر است که شما بعنوان یک رایزن اقتصادی و حل کننده ی مشکل با طرف مقابلتان گفتگو کنید، زمانی یک بازاریاب و مخصوصا بازاریاب تلنفنی می تواند نیرومند عمل کند که فرد مقابل حس کند که شما دشواری ها او را می دانید و برای مشکلاتش راه حلی دارید.

قانون 7 ثانیه:
یکی از نامی ترین قوانین مربوط به فروش، قانون 7 ثانیه می باشد که می گوید زمانی که شما بازاریابی تلفنی را آغاز می کنید فقط 7 ثانیه وقت دارید که به مشتری دلیلی قانع کننده برای ماندن روی خط تلفن ارائه دهید.

اما چگونه می توانیم از این 7 ثانیه زرین استفاده کنیم و بتوانیم دلیلی قانع کننده به مشتری بدهیم برای ابقاء پشت خط تلفن:

بدون هیچ نوع پیش فرضی با مشتری وارد مذاکره شوید.
اغلب برای ما قبل میاد که ممکنه یک سری از اشخاص و سوداگری ها رو بخاطر اینکه خودمان اندیشه می کنیم خواهان سرویس و خدمات ما نیستند از فهرست تماس هایمان حذف می کنیم اما بارها و بارها برای خود بنده این اتفاق افتاده که کسب و کارهایی رو که اصلا فکرشم نمیکردیم به خدمات ما دربایستن داشته باشند پس از یکبار تماس و بدون هیچ دردسری از ما خرید کردند.

روی لحن صدای خودتون مهار داشته باشید.
در این 7 ثانیه تنها از تُن صدا، لحن و روش ی ارائه ی مطالبتون شما رو داوری میکنند، از شما و گردآور ی شما تصویر ذهنی برای خودشون می سازند و اگر شما بتوانید در این 7 ثانیه اول با تمرکز و تسلط کامل بر گفتارتون پیامتون رو به مشتری برسونید برنده این گفتگو هستین.

یادتون باشه که نباید در صحبتتون شتاب کنید و نباید خیلی کند و کسل کننده حرف بزنید که مشکلی کلافه و خسته بشه. پس باید آهنگی متناسب و بخردانه در مکالمات داشته باشید.

مطالعه این مطلب نیز به شما برادر عزیز پیشنهاد می گردد: سه قدم برای پژوهش کردن درباره ی مشتریان فروش تلفنی

جمله ی ابتدا کننده گفتگو
برای اینکه بتوانید شروع خیلی قوی و احسان داشته باشید مسلما باید برنامه ریزی شده عمل کنید، پیشنهاد من به شما اینه که یک جمله ی آغاز خوب و نیرومند برای نخست مکالمتون بنویسید.

این جمله ی آغاز باید شامل این خاصیت ها باشه:

برای دریافت مشاوره رایگان با آوش تک در راتباط باشید.

سعی کنید در همان ابتدا برای درود و احوالپرسی از اسم مشتری در مکالمتون کاربرد کنید، شیرین ترین واژه برای هر کسی نام خودش است و به کارگیری اسم طرف روبرو در گفتمان مایه می شود که او با شما ارتباط بهتری داشته باشد و پرماسیدن راحتی و تقرب کند.
معرفی کامل از خودتون داشته باشید، مثلا: "بنده فتحی هستم از کمپانی اریکه گذرگاه تماس میگیرم خدممتون."
شرکت و گویه کاریتان را شناسایی کنید، یعنی پس از نام شرکت گویه کاری کمپانی را بیان کنید. مثلا" فتحی هستم از کمپانی تخت راه، ارائه دهنده مشاوره های تخصصی بازاریابی و برندینگ"
در این مرحله شما باید ارزش و هوده ای رو که می توایند برای ظرف روبرو داشته باشید رو بدنبال جمله ی علت اینکه تماس گرفتید ذکر کنید. مثلا: " فتحی هستم از کمپانی بست اه، ارائه دهنده مشاوره های تخصصی بازاریابی و برندیگ اینترنتی که به شما در فروش اغلب و کاهش هزینه های تبلیغاتی کمک می کند." یادتون باشه که باید به قانون WIFM توجه کنید(( What's in it for me?)) یا (( در آن چه نفعی برای من است؟)) اگر در جمله ی فایده، توجهی به مخاطب نکنید، مشتری را عملا از دست داید.
در این مرحله حتما یک پل برپایی کنید برای اینکه بتوانید ارتباط خود را با مشتری برای تماس های بعدی یا پیمان ملاقات حضوری حفظ کنید.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک تصویر بیش از 1000 کلمه حرف و مفهوم را انتقال می‌دهد و کار ایموجی ها هم همین است. در این مطلب نحوه ساخت ایموجی اختصاصی در اندروید را توضیح داده‌ایم.

 

اپل در سال 2018 بروزرسانی iOS 12.1 را با ایموجی های جدیدی مخصوص افراد بدون مو و افراد دارای مو قرمز یا فر منتشر کرد. ولی گوگل هم از این حرکت عقب نماند و به منظور ارائه نوعی استیکر جدید آپدیتی را برای نرم افزار جی بورد خود به همراه توانایی ساخت ایموجی شبیه به کاربر منتشر کرد. در ادامه نحوه ساخت ایموجی اختصاصی در اندروید را برای شما شرح داده‌ایم.

آیا تا کنون به فکر ساخت ایموجی در اندروید افتاده‌اید؟ ساخت ایموجی از عکس یا ساخت ایموجی چهره چگونه است؟ در این مطلب سعی می‌کنیم ساخت ایموجی در گوشی سامسونگ را مورد بررسی قرار دهیم. با تکراتو همراه باشید.

ساخت ایموجی اختصاصی در اندروید

چگونه عکس خودمان را به ایموجی تبدیل کنیم؟

مطالب پیشنهادی

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!
 
اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!
 

شما به کمک این قابلیت می‌توانید با هر رنگ پوست، رنگ مو و جزئیاتی که می‌خواهید، ساخت ایموجی در اندروید را انجام دهید. قابلیت Emoji Minis در واقع به صورت استیکر ارائه شده است تا شما بتوانید به سادگی آن‌ها را برای کاربران گوشی های اندروید و اپل ارسال کنید. برای ساخت ایموجی اختصاصی در اندروید باید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • جدیدترین آپدیت جی بورد (Gboard) را دانلود و نصب کنید.
  • ابتدا یک پیام یا ایمیل و سپس کیبورد گوشی را باز کنید.
  • آیکون استیکرها را لمس کنید. این آیکون به شکل زیر است.

ساخت ایموجی در اندروید

  • آیکون مینی ایموجی را لمس کنید. این آیکون به شکل زیر است.

ساخت ایموجی در اندروید

  • گزینه “Create” را لمس کنید.
  • در شرایط دارای نور کافی و مناسب از چهره خود عکس بگیرید.
  • حال جی بورد چند آپشن را برای شما ارسال می‌کند و شما باید آپشن مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • شما همچنین می‌توانید، برای ساخت ایموجی در اندروید، مینی ایموجی را بعدا به نحوی تغییر دهید که شباهت بیشتری به شما داشته باشد. این قابلیت امکان تغییر دادن شکل صورت، رنگ مو، شکل بینی و چند جزء دیگر از چهره را برای شما فراهم می‌کند. اگر با نحوه ساخت Nintendo Mii آشنا باشید، این پروسه برای شما بسیار ساده خواهد بود.
  • گزینه save را در گوشه بالای سمت راست صفحه لمس کنید.
  • حال چند مینی ایموجی در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید آن‌ها را برای دوستان و مخاطبانتان ارسال کنید.

پروسه ساخت ایموجی اختصاصی در اندروید چندان سخت نیست، اما برای بار اول چند دقیقه از زمان شما را اشغال می‌کند. اگر دوباره بخواهید برای ساخت ایموجی در اندروید اقدام کنید، نیازی نیست که همه مراحل فوق را دنبال کنید زیرا جی بورد سلایق شما را در خودش نگه می‌دارد و ایموجی ها را متناسب با آن سلیقه‌ها می‌سازد. البته اگر بخواهید ایموجی خود را تغییر دهید، می‌توانید همه مراحل فوق را دوباره تکرار کنید.

ساخت ایموجی اختصاصی در اندروید با گوشی های گلکسی سامسونگ

ساخت ایموجی اختصاصی در اندروید با گوشی های گلکسی سامسونگ

اگر همیشه برای مخاطب خود عکس سلفی و ایموجی می‌سازید، گوشی های گلکسی سامسونگ ابزار خوبی برای شما هستند زیرا اولا ساخت ایموجی در اندروید در این گوشی‌ها راحت است و ثانیا به شما اجازه می‌دهند که عکس خود را به ایموجی تبدیل کنید و حتی آن را در مسیج‌های خود برای مخاطبانتان ارسال کنید. در ادامه ساخت ایموجی در اندروید را برای گوشی های سامسونگ مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بهترین گوشی های 2020 سامسونگ : در دنیای گوشی سازی سامسونگ چه می‌گذرد؟

نکته: این ویژگی فقط در گلکسی های دارای نسخه اندروید 9 و 9 به بالا وجود دارد.

برای ساخت ایموجی با گوشی های گلکسی باید روند زیر را دنبال کنید.

    1. در بعضی گوشی ها فقط می‌توانید پارامترهای ظریف ایموجی های خود را قبل از ذخیره کردنشان تغییر دهید. در این گوشی ها بعد از سیو کردن تغییرات اعمال شده امکان تغییر دادن مجدد آن‌ها برای شما وجود نخواهد داشت.
    2. برای ساخت عکس کارتونی خود نرم افزار دوربین را باز و گزینه AR Emoji را لمس کنید.
    3. حال گزینه Create My Emoji و بعد در صورت نیاز گزینه Allow را لمس کنید. دستورالعمل‌های ارائه شده توسط گوشی را دنبال و گزینه Capture را لمس کنید.
    4. نوع بدن مورد نظرتان را انتخاب و سپس گزینه Next را لمس کنید تا ایموجی شما ساخته شود.
    5. اگر جزئیاتی را فراموش کرده‌اید، می‌توانید قبل از ذخیره کردن تغییراتتان آن‌ها را اعمال کنید. شما می‌توانید نام، ظاهر، لباس‌ها و تجهیزات ایموجی خود را قبل از ذخیره کردن تغییراتتان عوض کنید.
    6. وقتی که جزئیات مورد نظرتان را اعمال کردید، ابتدا گزینه Next و سپس گزینه Done ‌را لمس کنید تا ایموجی شما با جزئیات مورد نظرتان ذخیره شود.

 

منبع: 

https://techrato.com/2020/02/22/how-to-create-personalized-emoji/



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فایل XPS پاسخ پلت فرم ویندوز شرکت مایکروسافت به فرمت محبوب PDF بود. در این مطلب به آموزش باز کردن فایل XPS در ویندوز 10 و مک پرداخته‌‌ایم.

 

رایانه های دارای سیستم عامل ویندوز به یک نرم افزار داخلی برای باز کردن فایل های XPS مجهز هستند، ولی کاربران رایانه های مک باید برای مشاهده فایل های XPS خود ابتدا باید آن‌ها را به فایل های پی دی اف تبدیل کنند. در این نوشته آموزش باز کردن فایل XPS در ویندوز 10 و مک را ارائه کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

آموزش باز کردن فایل XPS

چگونه فایل های XPS را در ویندوز و مک باز کنیم؟

چگونه می‌توان فایل با فرمت XPS را باز کرد و محتوای آن را مشاهده کرد؟ مشاهده فایل XPS چگونه ممکن است؟‌ اگر می‌خواهید با آموزش باز کردن فایل های XPS در ویندوز 10 و مک آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید!

باز کردن فایل XPS در ویندوز

آموزش باز کردن فایل XPS در ویندوز 10 و مکباز کردن فایل XPS در ویندوز 10 چگونه است؟ر

  1. نرم افزار XPS Viewer را (در صورت نصب نبودن) روی رایانه خود نصب کنید. برنامه‌ای کاربردی برای باز کردن فایل های XPS در ویندوز 10 این نرم افزار به طور پیش فرض روی سیستم عامل ویندوز 10 نصب است، ولی در صورتی که ویژگی‌های آپشنال رایانه خود را در گذشته پاک کرده‌اید، باید این نرم افزار را مجددا نصب کنید. به این منظور از منو استارت وارد قسمت تنظیمات (Settings) شوید. سپس ابتدا روی گزینه Apps و بعد روی لینک Manage optional features کلیک کنید. روی گزینه Add a feature در بالای صفحه کلیک کنید. نرم افزار XPS Viewer را پیدا و با کلیک کردن روی گزینه Install آن را نصب کنید. پس از اتمام پروسه نصب رایانه خود را ری استارت کنید.
  2. سند XPS خود را در کامپیوترتان پیدا کنید.
  3. روی سند XPS کلیک کنید تا نرم افزار ایکس پی اس ویوور آن را باز کند.
  4. صبر کنید تا فایل باز شود. بسته به حجم فایل باز کردن آن ممکن است که چند ثانیه طول بکشد. زمانی که فایل بازگذاری شد، باید بتوانید آن را در پنجره نرم افزار ایکس پی اس ویوور ببینید.

مطالب پیشنهادی

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!
 
اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!

اگه لک پوستی دارید این روش گیاهی توصیه میشه !!
 

شما می‌توانید باز کردن فایل های XPS در ویندوز 10 را به روش دیگری نیز انجام دهید. برای این منظور ابتدا باید نرم افزار ایکس پی اس ویوور را باز کنید. برای این منظور منو استارت را باز کنید، عبارت xps viewer را تایپ کنید و سپس روی نرم افزار کلیک کنید.

در قسمت بالای نرم افزار روی گزینه File کلیک کنید تا منو آن باز شود.

  1. پس از انجام مرحله فوق روی گزینه Open (اولین گزینه) کلیک کنید. این کار یک پنجره اکسپلورر فایل جدید را باز می‌کند تا بتوانید فایل ایکس پی اس مورد نظرتان را پیدا و انتخاب کنید. حالا شما با موفقیت باز کردن فایل XPS در ویندوز را انجام داده‌اید.
  2. فایل ایکس پی اس خود را انتخاب و روی گزینه Open کلیک کنید. در سمت چپ پنجره اکسپلورر فایل مکان سند XPS را انتخاب کنید و سپس فایل ایکس پی اس خود را از قسمت مورد نظرتان انتخاب نمایید. روی گزینه Open در گوشه پایین سمت راست پنجره اکسپلورر فایل کلیک کنید تا فایل مورد نظرتان در نرم افزار ایکس پی اس ویوور باز شود. حالا باز کردن فایل XPS در ویندوز را با موفقیت انجام دادید!

باز کردن فایل XPS در مک

باز کردن فایل های XPS در مک چگونه است؟

آموزش باز کردن فایل XPS در ویندوز 10 و مکباز کردن فایل های XPS در مک چگونه است؟

    1. سایت xps to pdf را از آدرس https://xpstopdf.com/ باز کنید. این درگاهی برای باز کردن فایل XPS در مک است. شما نمی‌توانید فایل های ایکس پی اس را بدون خریدن نرم افزار مخصوص با رایانه مک خود باز کنید، اما می‌توانید آن‌ها را به فایل های پی دی اف تبدیل و با نرم افزار پی دی اف ویوور پیش فرض رایانه خود باز نمایید (فایل های ایکس پی اس از نظر نمای ارائه مطلب تفاوت‌های زیادی با فایل ها پی دی اف ندارند). این تنها راه رایگان مشاهده و باز کردن فایل XPS در مک است.
    2. روی گزینه UPLOAD FILES در وسط صفحه کلیک کنید. با انجام این کار یک فایندر باز می‌شود.
    3. فایل ایکس پی اس مورد نظرتان را پیدا و باز کنید.
    4. روی گزینه Choose (گزینه آبی رنگ در گوشه پایین سمت راست پنجره) کلیک کنید تا فایل XPS برای سایت XPS TO PDF باز شود.
    5. روی گزینه Download کلیک کنید. این گزینه زرد رنگ پس از اتمام پروسه تبدیل فایل زیر نام سند ایکس پی اس شما در وسط صفحه ظاهر می‌شود. کلیک کردن روی این گزینه فایل پی دی اف آماده شده را برای دانلود کردن آماده می‌کند. ممکن است از شما خواسته شود که دانلود خود را تایید کنید یا قبل از ذخیره کردن آن مکانش را تعیین نمایید.
    6. روی فایل پی دی اف دابل کلیک کنید تا فایل با پی دی اف ویوور پیش فرض رایانه مک شما (معمولا برنامه Preview) باز شود. شما با موفقیت توانستید مشاهده فایل XPS

 منبع:

https://techrato.com/2020/02/24/how-to-open-xps-files/



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تولید محتوای شبکه های اجتماعی بدل به گرد از بحران های کبیر بسیاری از کمپانی ها، برند ها و موسسات شده است. تولید محتوایی که بتواند مایه جذب مخاطب شده، شغل بسیار کاستی است. نیازمند صرف سررسید و خرج بسیاری می باشد. جای شگفتی نیست که بسیاری از برند ها، امروزه بیشترین خرج مربوط به تبلیغات خویش را صرف فرآوری درونمایه می کنند.

در این راستا، تیم طراحی و تبلیغات لولسا، ارائه خدمات تولید محتوای شبکه های اجتماعی را به یکی از اصلی ترین خدمات خویش بدل کرده است.

انواع تولید محتوای شبکه های اجتماعی
پوستر های تبلیغاتی
پوستر های تبلیغاتی یگانه از رایج ترین گونه ها محتوای باره بهره‌گیری در شبکه های اجتماعی می باشد. پوستر های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی می توانند در دو دسته بنیاد منجر به جذب مخاطبین بیشتر شوند.

پوستر های آموزشی: این گونه پوستر ها با این که بیشتر جنبه آموزشی دارند، مخاطبین اکثریت را به خود جذب می کنند و به صورت غیر سر راست می توانند به فروش کمک کنند. با توجه به مفتوح نشر این گونه محتوا توسط سایر کاربران بازخورد تبلیغاتی زیاد مناسبی را به ارمغان خواهد آورد.
پوستر های تبلیغاتی: این نوع پوسترها به صورت مستقیم محصولات و یا خدمات شما را برای کاربران معرفی می کنند.
تولید محتوای اینفوگرافیک
اینفوگرافیک ها قابلیت زیاد فوقانی برای جذب مخاطبین در شبکه های اتماعی را دارا می باشند. بازنشر آنها توسط کاربران بسیار بسیار بوده و به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند.

تولید محتوای موشن اینفوگرافیک

تولید محتوا گرافیکی برای شبکه های اجتماعی چیست؟


موشن اینفوگرافیک ها با پروا به قابلیت موشن، مخاطبین بسیار زیادی را برای شما جذب خواهند کرد.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


اگر از علاقمندان عکاسی در طبیعت باشید حتما نام سری دوربین‌های Tough شرکت Olympus به گوشتان خورده است. TG-820 یکی از جدیدترین اعضای این خانواده می‌باشد که در فوریه 2012 معرفی شد. به غیر از مقاومت بالای این محصول در برابر شرایط مختلف، TG-820 از تکنولوژی خاصی بهره می‌برد که عکس‌برداری در نور کم، پاسخ‌دهی سریع و بالا بردن تشخیص سوژه و محیط را تضمین می‌کند. این دوربین از حسگر CMOS با ابعاد یک به 3/2 اینچ با حداکثر وضوح 12 مگاپیکسل بهره می‌برد. لنز این محصول فاصله کانونی بین 28 تا 140 میلی‌متر دارد که به این ترتیب زوم اپتیکال به رقم 5X می‌رسد. همچنین فلاش این دوربین تا حدود 5/3 متر برد دارد. در پشت TG-820 از نمایشگر 3 اینچی با وضوح یک میلیون و 30 هزار پیکسل استفاده شده که از نوع TFT LCD می‌باشد. در حالت فیلم‌برداری این دوربین می‌تواند با وضوح Full HD 30 فریم بر ثانیه تصویر ضبط کند ولی صدا به صورت مونو ذخیره می‌شود. TG-820 از کارت‌های حافظه SD/SDHC/SDXC برای ذخیره‌سازی پشتیبانی کرده و پورت HDMI نیز روی آن به چشم می‌خورد. برای تأمین انرژی این دوربین هم از باتری لیتیومی قابل شارژ بهره گرفته شده که برای گرفتن حدودا 220 عکس مناسب است.

 

قیمت: 300 دلار
امتیاز: 8
مشخصات فنی
ابعاد: 23×63×96 میلی‌متر
وزن: 155 گرم
حسگر: CMOS 12 مگاپیکسل
گشودگی دیافراگم: F3.9 – F5.9
حساسیت: 6400 – 100

منبع: 

https://itresan.com/97/olympus-tg-820/



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار و بحث و شایعه در مورد تبلت جدید شرکت اپل، در تاریخ 26 اسفند 90 سومین مدل آی‌پد به صورت رسمی وارد بازارهای جهانی شد. آی‌پد جدید یا به اختصار آی‌پد 3 از لحاظ ظاهری فرقی با آی‌پد 2 ندارد و فقط 6/0 میلی‌متر ضخیم‌تر و 55 گرم سنگین‌تر شده است. آی‌پد 3 در دو مدل مجزای Wi-Fi و Wi-Fi+4Gعرضه شده که نمونه دوم جایگاه میکرو سیم‌کارت نیز دارد. این محصول از نمایشگر IPS TFT با نور پس‌زمینه LED بهره می‌برد که طبق ادعای اپل تعداد پیکسل‌هایش از یک HDTV بیشتر است. در قلب آی‌پد 3 از چیپست Apple A5X با پردازنده دوهسته‌ای و یک گیگاهرتزی Cortex A9 و چیپ گرافیکی چهارهسته‌ای PowerVR SGX543MP4 به همراه یک گیگابایت رم استفاده شده است. طبق معمول خبری از درگاه و پشتیبانی کارت حافظه نیست و آی‌پد 3 در سه ظرفیت ثابت 16، 32 و 64 گیگابایت عرضه شده است. دوربین این تبلت با رقم گشودگی لنز f 2.4 و سنسور نوردهنده، قابلیت فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد و از تثبیت‌کننده تصویر نیز استفاده می‌کند. جالب توجه می‌باشد که آی‌پد 3 به بلوتوث نسخه 0/4 مجهز شده است. با توجه به نمایشگر و چیپست این تبلت باتری آن تا 10 ساعت شارژ فراهم می‌کند.
توضیح تصویر:
یکی از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی‌های آی‌پد 3 نمایشگر رتینای آن می‌باشد که با وضوح 1536×2048 پیکسل، چگالی 264ppi و رنگ‌های بسیار زنده و شفاف، تصاویر شارپ و بسیار با کیفیتی را به نمایش می‌گذارد.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
مراحل دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام

پاک کردن اکانت اینستاگرام کار پیچیده‌ای نیست به شرط اینکه تمام نکات و قواعدی که در متن این آموزش می‌‌خوانید را کاملا رعایت کنید.

پیش از آغاز مراحل پاک کردن اکانت اینستاگرام چند نکته را در نظر داشته باشید:
پس از منزه کردن اکانت دسترسی به تمامی تصاویر، ویدئو‌ها، کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و دیگر اطلاعات شما و بازیابی مجدد اکانت نشدنی-ناشدنی خواهد بود حتی بدست اینستاگرام.

 

پس از حذف اکانت سایر نه شما و نه هیچ کس دیگری قادر به ساخت اکانتی با‌‌ همان اسم کاربری نخواهد بود. ضمنا سایر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت بهره‌گیری کرده‌اید اکانت دیگری بسازید. اگر قصد بهره‌گیری مجدد از‌‌ همان ایمیل را دراید در بخش Edit Profile در صفحه پروفایل خود نسبت به حذف و یا تغییر آن به یک ایمیل (حتی ایمیل غیرمعتبر) اقدام کنید.

اگر به طور گذرا قصد محو شدن از اینستاگرام را دارید می‌توانید آن را به صورت زودگذر غیرفعال کنید که برای این شغل مطابق آموزش

حذف اکانت اینستاگرام به زودگذر اقدام کنید.حذف اکانت بدون دسترسی به آن (نداشتن پسورد ورود) امکان‌پذیر نیست.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وتیوب دارای یک ویژگی "Autoplay on Home" است که به شما کمک می کند به راحتی پیش نمایش فیلم های مختلف را در حالی که شما صفحه اصلی را مرور می کنید را ببینید.  Autoplay on Home به عنوان پیش فرض در برنامه خواهد بود. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چگونه ویژگی "پخش خودکار در خانه" در برنامه YouTube برای Android غیرفعال کنید.

 

چگونگی دانلود از یوتیوب, برنامه دانلود از یوتیوب

 

برنامه یوتیوب را روی دستگاه اندرویدی خود اجرا کنید. شما می توانید این برنامه را در کشوی برنامه خود پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که برنامه شما به روز است. اگر اینطور نیست، آن را از Play store به روز کنید.

 

چگونگی دانلود از یوتیوب, برنامه دانلود از یوتیوب

 

روی آیکون حسابتان ضربه بزنید این در گوشه سمت راست بالای برنامه واقع شده است.

 

چگونگی دانلود از یوتیوب, برنامه دانلود از یوتیوب

 

روی Settings ضربه بزنید این گزینه سوم از آخرین خواهد بود.

 

چگونگی دانلود از یوتیوب, برنامه دانلود از یوتیوب

 

گزینه Autoplay را انتخاب کنید شما این گزینه را در تنظیمات عمومی مشاهده خواهید کرد .

 

چگونگی دانلود از یوتیوب, برنامه دانلود از یوتیوب

 

روی Autoplay on Home ضربه بزنید کادر محاوره ای روی صفحه نمایش شما ظاهر خواهد شد.

 

چگونگی دانلود از یوتیوب, برنامه دانلود از یوتیوب

 

گزینه Off برای غیرفعال کردن ویژگی را انتخاب کنید. وقتی کارتان تمام شد، ویدیوهای YouTube در صفحه اصلی پخش نمی شوند. اگر می خواهید این ویژگی را دوباره فعال کنید،  Always on  تنظیمات پخش خودکار در صفحه اصلی انتخاب کنید.  

 

نکات:

شما همچنین می توانید از این ویژگی تنها هنگام اتصال به Wi-Fi استفاده کنید. 

این ویژگی فقط برای Android 6 و بالاتر قابل دسترسی است. 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/autoplay-homepage2-youtube.html



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه در اسکایپ ویدیو یا تماس صوتی را در کامپیوتر و تلفن همراه ضبط کنیم. 

 

روش1

ضبط ویدیو یا تماس صوتی اسکایپ در موبایل :

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

Skype را باز کنید. نماد برنامه اسکایپ، که شبیه یک "S" سفید در پس زمینه آبی است، ضربه بزنید. اگر شما وارد سیستم شوید اسکایپ اصلی خود را باز کنید.

اگر شما به اسکایپ وارد نشده اید، آدرس ایمیل یا نام کاربری خود را در اسکایپ وارد کنید، پس از خواندن پسورد خود وارد شوید.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

یک تماس اسکایپ را شروع کنید یک مخاطب را از لیست انتخاب کنید، سپس روی دکمه «Call» گوشی یا دکمه «Video Call» تصویری دوربین ضربه بزنید.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

روی + ضربه بزنید این در پایین مرکز صفحه قرار دارد. یک منوی پاپ آپ ظاهر خواهد شد.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

روی Start recording ضربه بزنید این در منوی پاپ آپ است. اسکایپ شروع به ضبط تماس شما خواهد کرد.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

وقتی انجام شد، روی Stop recording ضربه بزنید. این لینک را در گوشه بالا سمت چپ صفحه مشاهده خواهید کرد.

اطمینان حاصل کنید که تماس را متوقف نکنید تا پیام "Finalizing your recording..." ناپدید شود.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

تماس را پایان دهید. نماد تلفن قرمز و سفید (یا X در iOS) برای پایان دادن به تماس ضربه بزنید.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

ضبط را پخش کنید. هر کس در گپ، ضبط را که در بخش گپ مکالمه ایجاد کرده اید مشاهده خواهید کرد. ضربه زدن به ضبط آن را پخش خواهد کرد.

فشار دادن طولانی ویدئو و سپس استفاده از Save در منوی نتیجه منجر خواهد شد ویدئو را در گوشی های هوشمند و یا تبلت خود را ذخیره کنید.

 

روش 2

در دسکتاپ :

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

اطمینان حاصل کنید که شما آخرین نسخه اسکایپ را اجرا می کنید. برای ضبط تماس، شما نیاز به نسخه 8 از اسکایپ جدید دارید. 

شما می توانید آخرین نسخه اسکایپ را با رفتن به https://www.skype.com/en/get-skype/ ، کلیک بر روی Get Skype for  و انتخاب سیستم عامل خود دانلود کنید.

هنگامی که شما اسکایپ را دانلود کرده اید، می توانید اسکایپ را با دو بار کلیک کردن روی فایل دانلود شده و دنبال دستورات روی صفحه نصب کنید.

اگر از اسکایپ برای ویندوز 10 استفاده می کنید، فروشگاه مایکروسافت برای به روز رسانی را بررسی کنید. روی نقاط سه گانه کلیک کنید، سپس «Downloads and Updates» را انتخاب کنید، سپس «Get Updates» را انتخاب کنید.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

Skype را باز کنید. روی نماد برنامه اسکایپ کلیک کنید یا آن را دو بار کلیک کنید. اگر شما وارد سیستم شوید اسکایپ اصلی خود را باز کنید

اگر شما وارد نشده اید، قبل از اینکه شما ادامه دهید، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

یک تماس را شروع کنید یک مخاطب را از لیست چپ افراد (یا برای مخاطبین جستجو کنید) را انتخاب کنید، سپس روی دکمه «Call» به شکل تلفن یا دکمه «Video Call» دوربین ویدئویی کلیک کنید.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

روی + کلیک کنید. این در گوشه پایین سمت راست پنجره است. یک منوی پاپ آپ ظاهر خواهد شد.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

روی Start recording کلیک کنید. این گزینه در منوی پاپ آپ قرار دارد. اسکایپ شروع به ضبط تماس شما خواهد کرد.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

روی دکمه Stop recording کلیک کنید. این لینک را در بالای پنجره مشاهده خواهید کرد.

اطمینان حاصل کنید که تماس را متوقف نکنید تا پیام ""Finalizing your recording..." ناپدید شود.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

تماس را پایان دهید. برای انجام این کار روی نماد تلفن قرمز و سفید در پایین پنجره کلیک کنید.

 

ضبط در اسکایپ, آموزش ضبط ویدیو یا تماس صوتی در اسکایپ

 

ضبط را پخش کنید. هر کس در گپ، ضبط را که در بخش گپ مکالمه ایجاد کرده اید مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی ضبط آن را پخش خواهد کرد.

راست کلیک کنید روی Control یا کلیک کنید روی video و سپس کلیک بر روی "Save to Downloads" نتیجه ویدیو را در رایانه خود ذخیره کنید.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/recording-calling2-skype.html



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()