طراحی سایت خبری
نوشته شده توسط : ساحل

در این نوشتار قصد داریم که چند افزونه کاربردی سایت‌های خبری را به شما معرفی کنیم.

چگونه یک سایت خبری موفق داشته باشیم؟
سایت‌های خبری جزو پربازدیدترین سایت‌های اینترنتی هستند. کامیابی یک سایت خبری بر اساس تعداد مخاطب آن اندازه گیری می‌شود و پارامترهای مختلفی جهت شفا کیفیت سایت‌های خبری وجود دارد.

در مرحله اول، یک سایت خبری باید بتواند شدامد مورد نیاز خود را از راه گوگل و یا ورودی مستقیم تامین کند و سپس با مناسب و کیفیت محتوای قابل قبول کاربران را در سایت حفظ کرده و آنها را تبدیل به کاربر وفادار نماید. در ادامه به بعضی از مهمترین خاصیت های سایت‌های خبری موفق اشاره می کنیم.

معرفی افزونه های کاربردی طراحی سایت خبری
افزونه Simple author box
دانلود افزونه simple author box

یکی از افزونه کاربردی سایت خبری افزونه simple author box است. اگر سایتی خبری دارید ما نصب این افزونه کاربردی را برای وبسایت شما توصیه می‌کنیم. که در انتهای نوشته‌ها و خبرهای گرافیک وبسایت خبری شما یک جعبه نویسنده اضافه می‌کند. در این جعبه می‌توانید نام نویسنده، عکس مؤلف و توضیحات مؤلف را نشانه دهید. در ضمن پروفایل شبکه‌های اجتماعی نویسندگان با کلیک بر روی نام هر مؤلف قابل تماشا است.

افزونه جعبه مؤلف حائز نسخه دسکتاپ، تبلت و موبایل است.

همچنین میتوانید جعبه مؤلف را در تمپلیت‌های جداگانه بهره

افزونه scroll Post Excerpt

یکی دیگر از افزونه ‌های کاربردی سای خبری افزونه scroll post excerpt است که به شما کمک می‌کند بخش‌های گوناگون خبری که در وبسایت پیمان دارد را به عنوان نمونه در سایدبار قرار دهید و با اسکرول آن‌ها را بازبینی کنید. نصب این افزونه برای سایت‌های خبری پیشنهاد می‌شود.

از ویژگی‌های این افزونه:

نمایش بینهایت تیتر مطالب در اسکرول
نمایش واپسین مطالب چندین تقسیم بصورت همزمان
تنظیم شمار واژه ها در اسکرول
تنظیم اندازه اسکرول افزونه YOP Poll https://avashtech.com/news-wordpress-website-designنظرسنجی در وبسایت‌‌های خبری نقش بسیار زیادی در جذب کاربر و بازدید دارد. شما با اضافه کردن امکان نظرسنجی در سایت‌ها می‌توانید میزان تعامل کاربران با سایت خویش را تا مرز زیادی افزایش دهید و شدامد سایتتان بالا برود. از این جهت نصب یک افزونه کاربردی برای برپایی نظر سنجی در سایت واجب است. افزونه YOP Poll به شما این امکان میدهد که یک نظرسنجی در صفحه موردنظر ایجاد کنید.

امکان ساخت، ویرایش، کپی، انتخاب تک گزینه ای و دو گزینه ای از دسته امکانات این افزونه است.

 





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: