اپتیموس جی
نوشته شده توسط : ساحل

اپتیموس جی، قدرتمندترین گوشی اندرویدی لغایت به امروز

گوشی اپتیموس جی ال جی - در جریان یک مراسم ویژه در کره جنوبی، ال جی نیرومند ترین اسمارت فون تولید شده اندرویدی الی به امروز با نام Optimus G را رونمایی کرد.

 

گوشی ال جی,اندروید,اپتیموس جی,کوشی اپتیموس جی

 

این اسمارت فون(گوشی اپتیموس جی ال جی) دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی از گونه HD IPS Plus با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ (نسبت تصویر ۱۵:۹) میباشد. ال جی Optimus G همراه با چیپ Snapdragon S4 Pro و پردازنده ۴ هسته ای و ۱.۵ گیگاهرتزی وارد بازار خواهد شد و رم این دستگاه نیز ۲ گیگابایت میباشد. از سایر قابلیت های آن میتوان به LTE، NFC، بلوتوث ۴.۰ و WiFi همراه با DLNA اشاره کرد.

 

گوشی ال جی,اندروید,اپتیموس جی,کوشی اپتیموس جی

 

در پشت گوشی اپتیموس جی ال جی یکی از دوربین های ۱۳ یا ۸ مگاپیکسلی با پیکان LED قرار دارد که هر ۲ حائز قابلیت ضبط عکس ها با کیفیت ۱۰۸۰p میباشند و توان خود را از باطری ۲۱۰۰ میلی آمپری میگیرند که برای ۱۵ ساعت مکالمه یا ۳۳۵ ساعت حالت آماده باش، پسندیده میباشد.

 

گوشی ال جی,اندروید,اپتیموس جی,کوشی اپتیموس جی

 

ابعاد اپتیموس جی، ۱۳۱.۹ در ۶۸.۹ در ۸.۴۵ میلیمتر بوده و وزنی برابر با ۱۴۵ گرم دارد که برای اسمارت فونی با این ابعاد و مشخصات فنی بالا بسیار خوب میباشد. ال جی حافظه داخلی این اسمارت فون را ۳۲ گیگابایت انتخاب کرده است.

سوپر فون اپتیموس جی به اتفاق با اندروید نسخه ۴.۰ و رابطه کاربری ویژه سری اپتیموس عرضه میشود، اما بر پای بست، برنامه ریزی های انجام شده آپدیت به اندروید لوبیای ژله ای یا همان نسخه ۴.۱ بزودی برای کاربران عرضه خواهد شد. البته ال جی شخصی سازی هایی را نیز برای اسمارت فون جدید خود فراهم کرده است.

 

گوشی ال جی,اندروید,اپتیموس جی,کوشی اپتیموس جی

 

یکی از این قابلیت ها که خیلی هم میتواند سودمند باشد QSlide نام دارد که به کاربر فرمان میدهد لغایت ۲ صفحه نمایش داشته باشد و در هر کدام اپلیکشن باره عقیده خود را اجرا کند.

 

گوشی ال جی,اندروید,اپتیموس جی,کوشی اپتیموس جی

 

شما وانگهی قادر خواهید بود الی میزان تاری هر کدام از صفحه نمایش ها را تنظیم کنید. در ساحل این قابلت ها ال جی چند اپلیکشن متختلف نیز در نظر گرفته است که به عنوان نمونه به شما این امکان را میدهد تا بعد از قطع صدای آلارم گوشی یک برنامه بصورت اتوماتیک اجرا شود یا اپلیکشن پروانه صوتی برای دریافت عکس از این دسته میباشد.

منبع: pcwar.com


فناوری و تکنولوژی روز

مشخصات محصول جدید ال جی لو رفت
رویداد مشترک ال جی و کوالکام در 19 سپتامبر
عرضه گوشی جدید LG / دوربین ۱۶ مگاپیکسلی لغایت صفحه ۵.۵ اینچی
معرفی گوشی جدید Optimus Vu ۲ بدست ال جی
نگاهی به ال جی اپتیموس اف 7

منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/technology19.html?&sa=U&ved=0ahUKEwictsXVpaLSAhUL6xQKHderCq0QwW4IKDAE&usg=AFQjCNEmu5734v8vzkO2cJ7gQ6JBuFqCJg





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: