تحقق خانه هوشمند
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت چینی شیائومی به هدف گسترش پلت‌فرم منزل های هوشمند و اینترنت اشیا هدف دارد وارد همکاری با شرکت سوئدی IKEA شود.
به گزارش ایسنا، اینترنت اشیا و شهر هوشمند عباراتی هستند که این ایام در فضای مجازی زیاد به گوش کاربران می‌خورد. باید گفت که اینترنت اشیا به کاربران ساکن در شهرهای هوشمند این امکان را می‌دهد که با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و هوشمند خویش به کارها و فعالیت‌های روزمره خویش بپردازند و این امر در زمینه‌هایی همچون انرژی، حمل و نقل، صنعت، بهداشت و درمان، ساخت و ساز، منزل و شهر هوشمند نقش پررنگ و بسزایی ایفا خواهد کرد.

 

اینترنت اشیاء (IoT) به معنی یک شبکه جهانی از اشیاء پیوسته و متصل است که هر یک حائز آدرس مختص به خویش بوده و بر بنیاد قراردادهای استانداردشده‌ای با یکدیگر در ارتباطند.

 

این سیستم جدید مهار از راه دور و مهار هوشمند اشیاء و دستگاه‌ها، امروزه در کشورهای توسعه‌یافته‌ای همچون کره جنوبی در سیستم‌های اداری و در ضمن وسایل منزل زیاد مورد بهره‌گیری قرار می‌گیرد.

 

حالا اخیرا شرکت چینی شیائومی که در سالهای اخیر تبدیل به یگانه از بزرگترن غول‌های فناوری پرکار در گستره فناوری و گجت‌های هوشمند شده است، اعلام کرده است که به هدف توسعه پلت‌فرم‌های مربوط به اینترنت اشیا و منزل هوشمند با کمپانی سوئدی IKEA فعال در گستره بازرگانی و خرده فروشی لوازم خانگی و مبلمان وارد مشارکت های جدیدی شود الی بدین ترتیب بتواند محصولات جدید و باکیفیت هوشمندی را وارد بازارهای جهانی کند و به کاربران و علاقمندان گجت‌های هوشمند این امکان را بدهد که از جدیدترین فناوری‌های روز در خانه های خویش استفاده کنند.

 

پیشتر گزارش‌هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد چین در مقوله گسترش اینترنت اشیا ( IoT ) و خانه هوشمند از سایر کشورهای دانشمند سبقت گرفته و بسیاری از شرکت‌های مخابراتی و غول‌های تکنولوژی فعال و مستقر در این کشور هستند که افسار این صنعت نوظهور را در دست گرفته اند.

 

استراتژی تبلیغات در اینستاگرام  بر بنیاد گزارش وب سایت android Authority، این مشارکت به عقیده کارشناسان و تحلیلگران می‌تواند به یکپارچگی محصولات هوشمند شیائومی با لوازم خانگی و دستگاههای برقی و الکترونیکی IKEA منجر شود.

 

با توجه به آنکه شیائومی در بسیاری از بازارهای کشورهای مختلف در عالم توانسته است به سهم قابل توجهی از بازار محصولات تکنولوژی دست یابد، این مشارکت می تواند رشد بازار گجت‌های هوشمند شیائومی و همچنین محبوبیت آن را به میزان چشمگیری افزایش دهد و شهروندان نیز بدین ترتیب توانا خواهند بود با ارسال دستورات صوتی وسائل و لوازم موردنیاز خود در منزل کنترل کنند.





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: