معرفی میزهای تاشو 4 نفره
نوشته شده توسط : ساحل

افراد زیادی به سبک‌های مختلف، سفر می‌کنند که هرکدام تجهیزات خاص خودشان را دربایستن دارند.همه برای سفری راحت و پرماجرا، به وسایلی دربایستن دارند که آرامش آن‌ها را تضمین کند. و سفر و یادبود ای لذت دسته را برای آنها به ارمغان بیاورد.
این گردآور میز و صندلی تاشو 4 نفره بهترین گزینش برای کسانی است که می‌خواهند در سفر یا ویلای خود، مسافرتی آرام را تجربه کنند. می‌دانید علاوه‌بر آرامش و راحتی در سفر، حمل راحت وسایل اهمیت بسزایی دارد. این میز و صندلی تاشو سفری و کم‌جا را در هر موقعیتی می‌توانید با خود به به اتفاق داشته باشید و در خودرو خویش جای دهید. جنس میز و صندلی تاشو چهار نفره از جنس ABS سبک –جنس صندلی PP –پایه ها آلومینیومی ، شاسی فلزی حائز رنگ استاتیک است که دوام و استقامت زیادی دارد و سال‌ها می‌توانید از آن لذت ببرید. وانگهی پایه‌هایی که میز و صندلی تاشو را به هم متصل کرده‌اند، از جنس آلومینیوم و فلز هستند که در محکم‌بودن آن نقش زیاد مهمی دارند و مقاومت مجموعه را افزایش می‌دهند.
گفتنی‌ است روی میز این مجموعه، جایی برای قراردادن آفتاب‌گیر درنظر گرفته شده است که حتی فصل تابستان در هوای گرم و آفتابی هم می‌توانید از طبیعت لذت ببرید. ابعاد و وزن آن/ به شکلی است که در تراس و حیاط ویلا یا منزلتان جا می‌گیرد. این گردآور گزینه‌ای متفاوت و خاص برای کسانی است که روحیه‌ی ماجراجویانه دارند یا به طبیعت‌گردی علاقه‌مندند. در این میان، کسان بسیاری هستند که همنشین دارند حتی در موعد سفر کاملا آسان باشند . مجموعه‌ی میز و صندلی تاشو 4 نفره سفری که قبل روی شماست، می‌تواند چنین وسیله‌ای باشد تا بتوانید با استفاده از آن در سررسید سفر به‌ویژه هنگام نوش‌جان‌کردن خوراکی‌ها، راحتی را تجربه کنید. این مجموعه میز و صندلی تاشو سفری به‌خوبی ،شما را در مکان‌های متنوع مدد می‌رساند و کمک می‌کند از بودن کنار دوستان و خانواده‌ی خویش لذت اکثریت ببرید.
طراحی و ساخت:
برای فرآوری این محصول از آلومینیوم کاربرد شده است. استفاده از این فلز باعث می‌شود فرآورده دوام مناسبی داشته باشد و دربرابر رطوبت نیز پایداری خوبی از خویش نشانه دهد. و براحتی زنگ نزند.همچنین استفاده از آلومینیوم مایه می‌شود که وزن این میز و صندلی تاشو سبک وحمل راحت‌تری را برای شما به به اتفاق خواهد داشت.
از ویژگیهای مهم این فرآورده این است که به‌صورت تاشو طراحی شده که در زمانی که دربایستن به استفاده از آن ندارید، آن را لغایت کنید و به شکل یک کیف درآورید. همین طراحی مایه می‌شود بتوانید به‌خوبی میز و صندلی تاشو را با اتومبیل حمل کنید یا هنگام استفاده‌نشدن، بدون اشغال حجم زیاد، آن را در فضا دلخواهتان حفاظت کنید.
قسمت رویه ی صندلی‌ها حائز ساختاری فرو رفته است تا به ‌راحتی بیشتر شما در سررسید نشستن,منجر شود. همچنین تقدیر رویه‌ی میز و صندلی‌ها از جنس پلاستیک«پلی‌پروپیلن» و «ABS» فرآوری شده‌ است. این مواد ساختاری استوار و بادوام داشته و ثبات بیشتر محصول را به همراه دارند.
برای استوار نگه‌داشتن این صندلی و ناگهان جمع‌نشدن آن، ضامن‌هایی برایش تهیه‌ شده است.و کمک می‌کنند لغایت با خیالی راحت‌تر روی صندلی‌ها بنشینید.این ضامن‌ها در زمان بازشدن صندلی، لولاها را محکم نگه‌ می‌دارند
همان‌طور که از نام این کالا پیداست، این کالا برای چهار نفر در نظر گرفته‌ شده است و می‌تواند برای پیک‌نیک‌ و سفرهای شما پسندیده باشد. شما می‌توانید از این گردآور در ایوان یا حیاط منازل خویش نیز کاربرد کنید و یک دورهمی ساده با دوستان یا خانواده‌تان داشته باشید
در قسمت وسط میز، یک منفذ هستی دارد. این قسمت محل عبور ستون آفتاب‌گیر است و می‌توانید از این میز در روزهای آفتابی نیز سهم ببرید. البته به خاطر داشته باشید که آفتاب‌گیر به همراه محصول عرضه نشده است و باید به‌صورت جدا تهیه شود
مجموعه‌ی میز و صندلی تاشو چهار نفره از ساختار سخیف و مقاومی بهره می‌برد و به‌خوبی به شما برای پیک‌نیک و سفر کمک می‌کند. این فرآورده به‌ چهره تاشو فرآوری شده است و می‌توانید به شکل مناسبی آن را در مکان‌های مختلف همراه خود ببرید و کاربرد کنید.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: