نوشته شده توسط : ساحل



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,لپ‌تاپ
شرکت لنوو در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از نخستین لپ‌تاپ در جهان که به دو صفحه نمایش مجهز است، رونمایی کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت mashable، شرکت لنوو که به نظر می‌رسد با دستانی پر وارد نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ شده، حالا با معرفی و رونمایی از یک لپ‌تاپ جدید که به دو نمایشگر مجهز است و کی‌بورد آن که با یک صفحه نمایش لمسی جایگزین شده است، قصد دارد تخصص خود را در زمینه نوآوری در تکنولوژی به رخ سایر شرکت‌های رقیب بکشد.

 

این لپ‌تاپ جدید که یوگا بوک C۹۳۰ نام دارد، از یک نمایشگر با جوهر الکترونیکی (C۹۳۰) برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد به جای تایپ کردن برروی کلیدهای فیزکی کی‌بورد، با لمس انگشتان خود بر روی نمایشگر مربوطه، به دستگاه فرمان دهد کلمات موردنظر آن‌ها را نوشته و ثبت کند.

 

این لپ‌تاپ همچنین با بهره‌مندی از پردازنده نسل هفتم اینتل، به یک لولای ۳۶۰ درجه‌ای مجهز است که به کاربران اجازه می‌دهد آن را درصورت لزوم و تمایل، به یک تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ تبدیل کنند. یوگا بوک همچنین بدنه بسیار باریک و نازکی دارد که در کنار یک قلم به یادداشت‌برداری کاربران کمک به‌سزایی خواهد کرد.

 

نمایشگر اصلی این لپ‌تاپ ۱۰.۸ اینچ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل از نوع IPS LCD است و نمایشگر دیگری که جایگزین کی‌بورد شده است نیز با همین سایز و اندازه از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد. حافظه داخلی ۲۵۶ گیگاباتی، حافظه رم ۴ گیگابایت و یک باتری قدرتمند که شارژدهی آن حدود هشت ساعت است، نیز از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ جدید است.

 

لنوو همچنین اعلام کرده است که می‌خواهد این محصول را در ماه اکتبر با قیمت حدودی ۱۰۰۰ دلار روانه بازارهای جهانی کند.

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11007163.html



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,
طبق گزارشی جدید گلکسی اس ۱۱ با سه نمایشگر در اندازه های مختلف عرضه می شود. همچنین هر سه دستگاه این مدل مجهز به اینترنت۵G هستند. 

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، قرار است موبایل سامسونگ گلکسی اس ۱۱ در سه ماهه نخست ۲۰۲۰ میلادی رونمایی شود. شایعات زیادی درباره این دستگاه وجود دارد. در این میان ایوون بلاس ادعا می کند سری  گلکسی اس ۱۱ در سه اندازه مختلف عرضه خواهد شد. 

 

هایلایت های دیگر این موبایل شامل نمایشگر با گوشه های خمیده و فناوری اینترنت ۵G در سه اندازه مختلف آن است. به گفته بلاس سامسونگ گلکسی اس ۱۱ با نمایشگرهای خمیده ۶.۴، ۶.۷ و ۶.۹ اینچی عرضه می شود.  

 

البته موبایل با نمایشگر ۶.۹ اینچی فقط مجهز به اینترنت۵G  است، اما دو نسخه دیگر این موبایل مجهز به اینترنت ۴Gو ۵G  هستند.  

 

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که گلکسی اس ۱۱ احتمالا با ویژگی Space Zoom عرضه می شود و قابلیت Face Unlock آن نیز بهبود می یابد. Space Zoom احتمالا ویژگی است که به کاربران اس ۱۱ اجازه می دهد در شب از گیاهان و ستارگان عکس بگیرند.

 

علاوه برآن احتمالا باتری موبایل نیز بزرگ تر است. گلکسی اس ۱۱ در فوریه ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد. البته سامسونگ تاریخ رونمایی را تایید نکرده است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11040535.html



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بهتر است برای سوال چرا استوری اینستاگرام شغل نمی کند؟ و فهمیدن علت سیاه شدن استوری اینستاگرام به تیم حمایت Instagram پیغام ارسال نکنید چونکه خویش این تیم کاملا به دشوار واقف هستند و برای حل آن تلاشی نمی کنند. برای دشواری ها آپلود نشدن عکس و فیلم، سیاه شدن استوری اینستاگرام و..در گوشی اندروید و آیفون تنها چند گذرگاه حل وجود دارد که امروز در انزل وب روشنگری خواهیم داد.

مطالب پیشنهادیتقویم ایران
تقویم ایران
بلیط قطار
بلیط قطار
آگهی شما در انزل وب
محل نمایش اعلان شما!
حل مشکل استوری گذاشتن اینستاگرام در اندروید و آیفون
How to Fix Instagram Stories Not Working in Android and iPhone

باز هم به بحث در باره اینستاگرام برگشتیم. اینستاگرام یکی از محبوبترین برنامه های شبکه اجتماعی است که در همان سان دشواری ها بسیار زیادی هم دارد و با هستی تیم قوی که در پشت این برنامه وجود دارد هنوز برخی از دشواری ها این برنامه دوست داشتنی حل نشده است و به کاربران هم استجابت درستی دیتا نمی شود، به طور نمونه برخی از کاربران گزارش دیتا اند که:

در اینستاگرام استوری های GIF من آپلود نمی شود.
مشکل لود شدن استوری دارم.
هنگام آپلود استوری، در اینستاگرام پیغام “در حال آپلود” را نگریستن خواهم کرد ولی استوری آپلود نمی شود
من نمی توانم استوری به اشتراک بگذارم.
در گوشی Galaxy S7 من عکس استوری نمی شود.
بعد از بروزرسانی برنامه اینستاگرام خود نمی توانم استوری ارسال کنم.
وقتی که استوری ارسال می کنم صفحه سیاهی ظاهر می شود و لغایت ۲۴ ساعت پس متعلق به نمی توانم مجدد استوری بفرستم.
من با سخت سیاه شدن استوری اینستاگرام مواجه هستم.
و..
وقتی که کاربر سعی دارید یک استوری را در اینستاگرام منتشر کند استوری آپلود نمی شود و یک صفحه سیاه جای آن را می گیرد. پیغام publication in progress یا loading in progress نما می شود، صفحه سیاه می شود و در پایان استوری آپلود نمی شود. این دشوار حتی زمانی جدی تر می شود که برنامه پروانه حذف این استوری ها را نمی دهد. در عمل ۲۴ ساعت استوری در اینستاگرام گیر می کند و شما نمی توانید استوری دیگری را آپلود یا منتشر کنید و بعد از منقضی شدن استوری شما می توانید مجددا به انتشار استوری در اینستاگرام پیوسته دهید.

حل مشکل استوری قراردادن یا اینستاگرام

آموزش به اشتراک قراردادن یا پست ها در استوری اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

رفع دشوار آپلود نشدن ویدیو و عکس در استوری اینستاگرام
چنانچه با سخت آپلود نشدن استوری اینستاگرام مواجه هستید، اولین کاری که می توانید اتمام دهید این است که گوشی خود را ریستارت کنید. آپلود نشدن استوری اینستاگرام می تواند به دلیل دشواری ها نرم افزاری رخ دهد. برای ریست گوشی iPhone X دکمه پاور و دکمه ولوم را تنگنا دهید و نگه دارید تا اسلایدری ظاهر شود و آن را درگ کنید وقتی لوگوی اپل نما شد دکمه پاور را رها کنید.

آپلود نشدن استوری اینستاگرام

در دستگاه های iPhone 7 دکمه پاور را تنگنا و نگه دارید الی اسلایدری نما شود و آن را درگ کنید وقتی لوگوی اپل نما شد دکمه پاور را خلاص کنید.

آپلود نشدن استوری اینستاگرام

برای دستگاه های اندروید نیز میتوانید آغاز دکمه پاور را نگه داشته و از منو مفتوح شده گزینه Restart گزینش کنید.

هنگ کردن برنامه اینستاگرام اثناء استوری گذاشتن
احتمالا با این مشکل مواجه شده اید که هنگامیکه قصد دارید در اینستاگرام استوری بگذارید برنامه هنگ می کند، این دشوار به خود برنامه اینستاگرام بر می گردد. برای بستن برنامه دوبار روی دکمه Home تپ کنید و برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و ببندید. حالا مجددا برنامه اینستاگرام را باز کنید و رسیدگی کنید که آیا برنامه شغل می کند یا نه. پروا داشته باشید که با بستن و دوباره بسط دادن برنامه اینستاگرام سخت سیاه شدن استوری اینستاگرام حل نمی شود و شما باید گذرگاه حل های دیگر را رسیدگی نمایید.

هنگ کردن برنامه اینستاگرام هنگام استوری گذاشتن

رفع دشوار عدم نمایش استوری اینستاگرام با آپدیت برنامه
شما باید کوشش کنید برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید لغایت مشکلاتی همانند عدم نمایش استوری را حل کنید. مراحل ساده زیر را برای آپدیت اینستاگرام دنبال کنید. اپ استور یا فروشگاه گوگل پلی را مفتوح کنید و برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و روی دکمه Updates تپ کنید. پروا داشته باشید که این شغل برای کاربران ایرانی با محدودیت همراه است و این دسته از کاربران باید از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده کنند.

مشکل عدم نمایش استوری اینستاگرام

مشکل لود نشدن استوری اینستاگرام منزه کردن کش
یکی از طریق حل هایی که می تواند دشواری ها مربوط به برنامه را حل کند منزه کردن کش برنامه اینستاگرام است. وارد تنظیمات شوید و گذرگاه General > iPhone Storage را طی کنید. اکنون که اسکرول را زیر بکشید و اینستاگرام را پیدا کنید. شما باید حجم کلی برنامه ها را مشاهده کنید روی آن تپ کنید و Delete App را انتخاب کنید. مجدد به اپ استور یا گوگل پلی استور مراجعه کنید و برنامه اینستاگرام را نصب کنید.

مشکل لود نشدن استوری اینستاگرام

کاربران اندروید می توانند به مسیر Apps> Application list> Instagram و پس Memory> Clear Data بروند و گزینه Delete Cache را تپ کنند الی کش برنامه اینستاگرام پاک شود.

غیرفعال کردن تنظیمات بهینه باتری برای رفع دشوار اثر ندادن استوری اینستاگرام
اگر گوشی شما آیفون است و گزینه صرفه جویی انرژی برای شما فعال است ممکن است برخی دشواری ها عملکردی مانند پرتو ندادن استوری اینستاگرام برای شما قبل بیاید، بعد برای حل این مشکل شما باید این گزینه را غیرفعال کنید. برای انجام این پیشه به راه Settings > Battery بروید و گزینه Low Power Mode را غیرفعال کنید.

مشکل نشان ندادن استوری اینستاگرام

در اندروید برنامه های مدیریت باتری و گزینه Battery Saver بخش باتری تنظیمات را غیرفعال کنید.

Battery Saver

پیشنهاد میکنیم برای کاربرد بهتر از استوری اینستاگرام با روش ساخت سوال و پاسخ در استوری اینستاگرام آشنا شوید.

حل سخت لوکیشن در استوری اینستاگرام
برای حل دشوار لوکیشن در استوری اینستاگرام مطمئن شوید که سررسید و تاریخ گوشی اندروید و آیفون خود را به واقعیت به آپدیت اتوماتیک ست کرده اید. برای اتمام این کار به راه Settings > General > Date & Time بروید و Automatically Update را پرکار کنید. در اندروید نیز راه Settings > Date & time را طی و گزینه های Auto date & time و Auto time zone را فعال کنید.

مشکل لوکیشن در استوری اینستاگرام

شما می توانید بعد از حل سخت خود در ویدیو و عکس استوری اینستاگرام نظرسنجی و رای گیری بسازید.

نصب مجدد جهت جلوگیری سیاه شدن استوری اینستاگرام
اگر دشوار استوری اینستاگرام شما هنوز حل نشده است آیکن برنامه اینستاگرام را روی صفحه اصلی گوشی خود پیدا کنید و آن را نگه دارید حال که روی علامت X بالای برنامه اینستاگرام تپ کنید تا برنامه حذف شود. مجددا برای نصب برنامه اقدام کنید.

سیاه شدن استوری اینستاگرام

چرا نمیتونم استوری بزارم

در گاهی پیشنهاد میشود که در اثناء نصب دوباره از چند نسخه پایین تر اینستاگرام بر روی گوشی یا سرویس های جانبی مشابه نسخه وب یا ویندوز نیز برای حل شدن دشوار کاربرد کنید.

بعد از نصب مجددا برای ارسال استوری سعی کنید و حتی استوری ها را تنها برای لیست رفقا نزدیک خویش در اینستاگرام به نمایش بگذارید.

آپلود نشدن عکس و کذاشتن فیلم در استوری اینستاگرام به دلیل اینترنت ضعیف
اتصال اینترنت لاغر شما یکی دیگر از دلایل آپلود نشدن استوری در اینستاگرام می باشد. استوری ها دربایستن به پیوستگی اینترنت قوی برای آپلود شدن دارند حتی اگر شما اتصال به اینترنت داشته باشید احتمالاً آنقدر قوی نباشد که استوری بتواند آپلود شود. در صورت امکان استوری را حذف کنید و مجددا آپلود کنید. گذرگاه حل دیگر این است که از وای فای به داده سوئیچ کنید. در صورتی که با این کار مشکل شما حل شد پس مشکل به روتر شما بر می گردد. در چهره امکان روتر خود را ریست کنید.

آپلود نشدن عکس استوری اینستاگرام

علاوه بر موارد فوق توصیه میکنیم برای مطمئن شدن از وجود مشکل آپلود عکس و فیلم در استوری اینستاگرام از یک اینترنت یا اپراتور دیگر برای اتصال به اینستاگرام کاربرد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,
بنیانگذار پیام‌رسان پرطرفدار واتس‌اپ هم‌چنان عقیده دارد که فیسبوک به طور کلی باید حذف شود. 

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برایان اکتون بنیانگذار پیام‌رسان واتس‌اپ هم‌چنان نظر خود را در مود فیسبوک حفظ کرده و معتقد است این شبکه اجتماعی باید به طور کلی حذف شود. برایان اکتون اخیرا در یک نشست خبری بار دیگر بر مواضع پیشین خود تاکید کرد و گفت: "فیسبوک با پخش تبلیغات بیش از اندازه در شبکه اجتماعی خود کاربران را با مشکل مواجه کرده و به نوعی این نرم‌افزار تبدیل به فضایی صرفا برای تبلیغات شده است. "

 

بیشتر بخوانید: فیسبوک اطلاعات کاربران خود را به توسعه دهندگان این شرکت می‌دهد

 

با اینکه فیسبوک به عنوان شرکت مادر واتس‌اپ محسوب می‌شود، ولی عملکرد اشتباه و ضعیف این شبکه اجتماعی در حفاظت از حریم خصوصی کاربران بار‌ها موجب اعتراض مدیران واتس‌اپ شده و حتی آن‌ها خواستار حذف این برنامه شدند. اکتون از اولین نفرات شاخصی بود که به جنبش فیسبوک را پاک کن (DeleteFacebook#) پیوست و خواستار خروج گسترده کاربران از این شبکه اجتماعی شد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,

بنیانگذار واتس‌اپ هم‌چنان خواستار حذف فیسبوک

برایان اکتون تنها یکی از افراد شاخص و نزدیک به مدیران فیسبوک است که در رابطه با اقدامات تبعیض‌آمیز و غیرقانونی آن‌ها افشاگری کرده است. فیسبوک در سال ۲۰۱۶ میلادی به همکاری گسترده با برخی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری در آمریکا و به ویژه دونالد ترامپ متهم شده بود. کارشناسان مسائل سیاسی اعتقاد دارند ترامپ و تیم حامی خود با درک میزان نفوذ این فیسبوک در میان مردم آمریکا به شدت از آن استفاده ابزاری و تلاش کردند تا به تخریب چهره کاندیدا‌های دیگر، شانس خود را برای پیروز افزایش دهند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,

برایان اکتون از سال ۲۰۱۷ میلادی از واتس‌اپ فاصله گرفته و به دلیل اختلاف با مارک زاکربرگ از تیم فیسبوک خارج شد. بنیانگذار واتس‌اپ در پاسخ به این سوال کرد چرا درست در زمانی که فیسبوک زیر فشار بود نظرات خود را علنی کردی گفت: "من هرگز نمی‎‌توانم اتفاقات هولناکی را که در فیسبوک در حال رقم خوردن است نادیده بگیرم و باید مردم را از چگونگی عدم ایمنی در این شبکه اجتماعی آگاه سازم."

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11040604.html



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دوره مجانی ساخت فروشگاه اینترنتی
با کمپانی در دوره رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی چه چیزی به دست می آورید؟
شما با کمپانی در دوره مجانی ساخت فروشگاه اینترنتی در مدت موعد کمتر از یک هفته فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی می کنید.در پسین این دوره شما صاحب یک فروشگاه هستید که اگر می خواستید طراحی آن را به دیگران بسپارید حداقل 500000 تومان از شما می گرفتند.

با کمپانی در این دوره شما هم به جمع کارآفرینان اینترنتی موج رادیکال ملحق شوید و اولین قدم خود را برای کسب درآمد از اینترنت بردارید.

بعد از شرکت در این دوره شما نسبت به همگی دوستان وهمکاران خویش که دنبال کار کارمندی هستند و تنها به سبک سنتی کار می کنند جلوتر هستید و قبل بیچارگی کسب درآمد از اینترنت را پیدا خواهید کرد.


چرا دوره مجانی ساخت فروشگاه اینترنتی فرآوری شد؟
وقتی که به بازار می روم و با سوداگر ها گفتگو می کنم کل ی آن ها یک حرف مشترک دارند:”بازار خراب است”

وقتی هم که دوستانم را که از دانشگاه فارق التحصیل شده اند می بینم آن ها هم از نبود کار می نالند و به زمین و سررسید بد بی راه می گویند که ای کاش درس نخوانده بودند و از اول وارد بازار می شدند. البته این کسان از این غافلند که بازاری ها هم وضعیت نکوداشتن ندارند.

اما دلیل ویرانی بازار چیست؟


مدتی قبل می خواستم چند کتاب بخرم و کل بازار کتاب آمادگاه را گشتم.اما بدبختانه شوربختانه کتاب هایی که می خواستم آنجا پیدا نشد.اما تاسف آور تر این بود که یکی دوتا از فروشندگان به محض اینکه فهمیدند کتابهای مد نظر من را ندارند سایر آماده نبودند که با من حرف بزنند!

بعد از چند ساعت برباد دان وقت و کلی اعصاب خوردی، آمدم منزل و تصمیم گرفتم که به صورت اینترنتی کتاب ها را بخرم.در گوگل جست و جو گردم و با فروشگاهی آشنا شدم که تمام کتاب هایش را با تخفیف 20 درصدی می فروخت و برای ارسال کتاب ها هم خرج ای نمیگرفت(البته برای خرید بالای صد هزار تومان)

همه ی کتاب هایی که می خواستم را در آن سایت پیدا کردم و سفارش دادم و سه روز پس درب خانه تحویل گرفتم.(اگر همین کتابها در بازار موجود بود و می خریدم سی هزار تومان برایم گرانتر تموم می شد.)
جالب تر آنکه بعد از چند روز متعلق به فروشگاه اینترنتی به من زنگ زدند،نظر خواهی کردند و بابت خریدم سپاسگزاری کردند و اینجا بود که فهمیدم انگیزه اصلی ویرانی بازار برای خیلی ها چیست!

دوستان عزیز،کسب و کارها در حال دگرگونی هستند و به زودی انقلابی بزرگ در مشاغل مختلف به هستی می آید.افرادی موفق می شوند که خود را با این دگرگونی ها به اتفاق کنند.

از آنجایی که کشورما از کشورهای دیگر عقب تر است و متاسفانه وضع اقتصادی و کاری بسیاری از مردم نامطلوب است تصمیم گرفتم که این دوره ی آموزشی را طراحی کنم و به چهره رایگان در گزین کردن علاقه مندان به این گستره قرار دهم.

چرا باید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید؟

وقتی که شما یک وب سایت یا یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید،در واقع صاحب یک مغازه می شوید که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته مفتوح است و از سراسر ایران!(حتی اگر بخواهید از سراسر دنیا)می توانید مشتری داشته باشید.

مهمتر از همه این است که وقتی شما فروشگاه اینترنتی خودتان را داشته باشید،دیگر بیچارگی به استخدام فروشنده،صندوقدار و … ندارید و کل ی این کارها به طور اتوماتیک انجام می شود.

در این فرصت استثنایی ((دوره ی رایگان تاسیس فروشگاه اینترنتی)) در پسندیدن شما پیمان گرفته لغایت شما بتوانید بدون صرف خرج وزین تعلیم ،کسب و پیشه و فروشگاه اینترنتی خودتان را تاسیس کنید و این هدیه ی تیم آموزشی موج رادیکال به کل ی افرادی است که می خواهند مقارن با فناوری سوداگری آنلاین خودشان را نیز تاسیس کنند.

 

میخواهم فروشگاه اینترنتی خودم را داشته باشم…

در دوره مجانی ساخت فروشگاه اینترنتی چه چیزهایی یاد می گیرید؟
در اثناء فرآوری این محصول ،من فرض را بر این گذاشتم که شما هیچ نزاکت فنی در زمینه ی وب ندارید.به همین علت از پایه همه ی مفاهیم را توضیح دیتا ام.

در این دوره با مفاهیم اساسی در گویه ی طراحی سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی آشنا می شوید. آموزش طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی با مراحل تاسیس فروشگاه اینترنتی آشنا می شوید و در پایان جلسه ی سوم صاحب یک وب سایت هستید که می توانید نوشتجات تصاویر و تبلیغات خود را در آن قرار دهید.از جلسه ی چهارم به پس یکراست روی ساخت فروشگاه کار می نماییم و شما اطلاعات لازم برای تاسیس یک فروشگاه اینترنتی را یاد می گیرید.فروشگاهی که در این دوره می سازید چه خاصیت هایی دارد؟قابلیت فروش فرآورده دانلودیقابلیت فروش محصول فیزیکی

اتصال به درگاه بانکی و قابلیت فروش آنلاین
ساخت نگارخانه عکس برای محصولات
امکان تعریف فرآورده با خاصیت متغیر(مثل موبایل با تغییر ظرفیت حافظه قیمتش تغییر می کند.)
قابلیت به کارگیری کالابرگ ها بن های تخفیف و اعمال اتوماتیک آن بر قیمت خرید مشتری
قابلیت به کارگیری سبد خرید و امکان فروش به چهره گروهی
قابلیت نمایش جدیدترین،پر فروش ترین و دوست داشتنی ترین محصولات در سایت
انتشار مقاله های پیوسته با محصول در سایت
ساخت صفحات تماس با ما،ارتباط با ما و …
فوت کوزه گری طراحی تارنما که بدبختانه شوربختانه در دوره های مشابه،حتی دوره های پولی نیز تعلیم داده نمی شود.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

«رینگ»، کمپانی زیر مجموعه آمازون این روزها با مشکلات امنیتی عدیده ای دست به گریبان است و حالا جاسوسی کارکنانش از دوربین های کاربران هم به این موارد اضافه شده است.

کسب و کار اصلی رینگ تولید دوربین های امنیتی و زنگ های هوشمند است اما از مدتی قبل خبرهایی مبنی بر جاسوسی کارکنان شرکت از محتوای دوربین های کاربران به گوشی می رسید. کار تا جایی بالا گرفت که سناتورها خواستار توضیح این شرکت شده بودند و حالا کمپانی تایید کرده که چهر نفر از کارکنانش را به خاطر دید زدن دوربین ها اخراج کرده است.

به گفته رینگ تمام کارکنان شرکت تا حدودی اجازه نظارت بر محتوای دوربین را دارند اما این چهار نفر پا را از حریم مجاز فراتر گذاشته و سراغ ویدیوهایی رفته اند که از شرح وظایف آنها خارج بوده است.

 

دوربین امنیتی
 

 

کمپانی علاوه بر اخراج این افراد دسترسی به داده را برای بخش مهمی از کارکنانش غیرفعال کرده و تنها سه نفر امکان مشاهده محتوای دوربین مشتریان را دارند. علاوه بر این بخش تحقیق و توسعه شرکت هم که در اوکراین واقع شده تنها به دوربین های عمومی و دستگاه های نصب شده در شرکت دسترسی دارند.

مشکلات رینگ به همینجا ختم نمی شود و سال گذشته گزارش هایی مبنی بر اینکه شرکت امکان دسترسی پلیس به دوربین ها را فراهم کرده منتشر شد. از سوی دیگر کارشناسان این شرکت را متهم کرده اند که به خاطر عدم پیاده سازی معیارهای امنیتی مثل تایید دو مرحله ای به هکرها امکان داده به سادگی حساب کاربری ده ها هزار نفر از کاربرانش را هک کنند.

همین عامل باعث شده سناتور Ron Wyden از آمازون و رینگ بخواهد فرایند تایید هویت دو مرحله ای را در تمام دوربین ها فعال کنند.

 

منبع:

https://digiato.com/article/2020/01/09/%d8%ac%d8%a7%d8%b3%d9%88%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%86%da%af/



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پاناسونیک در نمایشگاه CES از اولین عینک واقعیت مجازی HDR دنیا رونمایی کرد. این محصول از پنل های میکرو OLED برخوردار بوده و شمایل آن با هدست های واقعیت مجازی دیگر فرق دارد.

عینک واقعیت مجازی پاناسونیک، اولین عینک واقعیت مجازیست که از HDR پشتیبانی می کند. علاوه بر این از پنل های میکرو OLED بهره می برد که رزولوشن بسیار بالایی را به ارمغان آورده و خطای دید موسوم به screen-door effect را ندارد که به دلیل فاصله بسیار کم تصویر با چشمان کاربر رخ می دهد.

 

عینک واقعیت مجازی پاناسونیک
 

 

عینک مورد بحث به خاطر بهره مندی از درایورهای Technics پاناسونیک، صدای غنی و پویا را ارائه می کند. پاناسونیک می گوید در این عینک از تکنولوژی های نوری بخش دوربین این شرکت یعنی Lumix و همچنین فناوری های پردازش سیگنال تلویزیون ها و پخش کننده های بلو-ری استفاده شده است.

کارشناس سایت Verge پس از امتحان کردن این عینک به کوچک بودن پنل های میکرو OLED اشاره کرد که به تصویر مربعی تر و زاویه دید کمتر نسبت به عینک های VR معمولی منجر می شود.

 

 

 

همچنین عینک کمی سنگین توصیف شد که با خم کردن سر، روی بینی حرکت می کرد. البته نمونه نهایی ولی غیر قابل استفاده این عینک هم در نمایشگاه وجود داشت که مشکلات ذکر شده در آن دیده نمی شد.

بعید است پاناسونیک این عینک را به تولید انبوه برساند. تأکید این شرکت بیشتر روی موارد استفاده هدست های واقعیت مجازی (از جمله سفر مجازی و ورزش های VR) است که با ظهور اینترنت 5G فراگیر خواهند شد.

منبع:

 



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

Koh Dong-Jin، مدیر بخش ارتباطات موبایل سامسونگ همزمان با آماده شدن این کمپانی برای معرفی گلکسی فولد ۲ در ماه آینده، از تعداد مشتریان نسخه فعلی این گوشی خبر داد.

Dong-Jin از رقم دقیق تعداد مشتریان مطمئن نبود اما اعلام کرد تا کنون بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دستگاه از این موبایل در سراسر دنیا به فروش رفته است.

گوشی تاشوی گلکسی فولد

 

طراحی احتمالی گلکسی فولد ۲

پیش از این Young Sohn، رییس سامسونگ الکترونیکس این رقم را برابر یک میلیون دستگاه اعلام کرده بود اما بعدا مشخص شد که اشتباه بوده است.در هر صورت گلکسی فولد موبایلی دو هزار دلاری است و حتی در کشورهای غربی هم کمتر کسی از عده پرداخت هزینه آن برمی آید، بنابراین دستیابی به رقم فروش نیم میلیونی دستاورد کوچکی نیست.

از سوی دیگر گوشی تاشوی گلکسی فولد هنوز به بلوغ کامل نرسیده و در صورت رفع برخی مشکلات در طراحی و عملکرد و کاهش قیمت مشتریان به مراتب بیشتری برای خود دست و پا خواهد کرد.

نسخه اولیه گلکسی فولد که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۰۱۹ معرفی شد، با تاخیر بسیار و برخی تغییرات به دست خریداران رسید. کمپانی کره ای در حال کار روی نسخه دوم این دستگاه است که احتمالا به جای پلاستیک در نمایشگر آن از شیشه استفاده شده، دوربین قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی دارد و به صورتی عمودی از وسط تا می شود.

انتظار می رود گلکسی فولد ۲ بهمن ماه و در کنار پرچمدارهای جدید سری گلکسی معرفی شود.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کمپانی OmniVision در خلال CES 2020 از حسگر تصویر ۴۸ مگاپیکسلی 1/1.3 اینچی برای موبایل های پرچمدار رونمایی کرد که امکان تصویربرداری با کیفیت حتی در شرایط نوری نامطلوب را فراهم می کند

حسگر OV48C این شرکت ابعادی مشابه سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ دارد اما پیکسل های آن ۱.۲ میکرونی است. این حسگر توانایی حذف اختلالات تصویر ناشی از حرکت و تولید نسبت سیگنال به نویز (SNR) فوق العاده ای دارد. HDR یکپارچه با چیپ هم دست طراحان را در انتخاب HDR متناسب با منظره و سوژه باز می گذارد.

 

حسگر OV48C
 

 

OV48C به صورت ویژه برای موبایل های پرچمدار طراحی شده و بعید است در گوشی های میانرده شاهد آن باشیم. ترکیب رزولوشن بالا، پیکسل های بزرگ و محدوده داینامیک گسترده برای دستیابی به کیفیت دوربین مورد نیاز در موبایل های پرچمدار ضروری است. Arun Jayaseelan، مدیر بازاریابی OmniVision در این باره می گوید:

OV48C تنها سنسور تصویر موبایل در دنیا است که رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی، اندازه پیکسل ۱.۲ میکرونی، HDR یکپارچه با چیپ، و سرعت بالا را در کنار SNR مطلوب و قابلیت تصویربرداری 4K ارائه می کند.

OV48C به لطف فناوری Quad Bayer در محیط های کم نور توانایی ترکیب چهار پیکسل برای تولید پیکسل ۲.۴ میکرونی و  تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی با کیفیت را دارد. اگر Quad Bayer به اندازه کافی کیفیت را ارتقا ندهد سنسور با کمک فناوری PureCel Plus نسبت سیگنال به نویز را ارتقا داده و تصویر بهتری ثبت می کند.

حسگر OV48C در حالت عادی نیز تصاویر  را با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل و ویدیوها را با کیفیت 8K یا 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ثبت می کند. این حسگر توانایی فیلمبرداری آهسته با رزولوشن 1080p و نرخ ۲۴۰ فریم یا 720p با نرخ ۳۶۰ فریم در ثانیه را نیز دارد. تاریخ عرضه موبایل های مجهز به این سنسور هنوز مشخص  نشده است

 

منبع:

https://digiato.com/article/2020/01/09/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%ad%d8%b3%da%af%d8%b1-ov48c/



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بر اساس جدیدترین مطالعات انجام شده توسط محققان، دریافت وعده های غذایی در بازه زمانی 10 ساعته می تواند در درمان بیماری قلبی و دیابت مفید باشد. پژوهشگران در این تحقیق 12 هفته ای دریافتند ایجاد وقفه در غذا خوردن در کنار مصرف دارو منجر به بهبود سلامت بیماران می شود.

یکی از جالب ترین رژیم های غذایی دنیای مدرن، روزه منقطع (Intermittent Fasting) است. در این روش به جای روزه گرفتن در تمام روز در طول هفته یا ماه، میزان دریافت کالری در بازه 24 ساعته محدود می شود. در رژیم غذایی روزه منقطع و رژیم های مشابه، فقط هر 4 تا 8 ساعت باید غذا خورد که با این کار مدت زمان روزه گرفتن به 16 تا 20 ساعت می رسد.

 

 

 

محدود کردن میزان دریافت کالری در روزه منقطع و رژیم های شبیه به آن باعث می شود تا میزان دریافت کالری با ساعت بدن هماهنگ شود. مطالعات نشان می دهند درصد بالایی از مردم وعده های غذایی خود را در بازه 15 ساعته دریافت می کنند و تنها 10 درصد از آنها وعده ها را در بازه 12 ساعته یا کمتر به بدن می رسانند.

با اینکه غذا خوردن در هر 4 تا 8 ساعت می تواند مزیت هایی برای سلامتی داشته باشد، ولی مطالعات جدید نشان می دهند افزایش این مدت زمان به 10 ساعت نیز حاوی مزایایی برای سلامتی است.

«ساتچیداناندا پاندا» (Satchidananda Panda)، یکی از نویسندگان مقاله جدید می گوید:

«بحث های زیادی پیرامون روزه منقطع و اینکه افراد چه زمانی باید غذا بخورند تا بیشترین بهره وری را از این روش ببرند، شکل گرفته است. بر اساس آزمایشاتی که روی موش ها انجام دادیم، غذا خوردن در پنجره زمانی 10 ساعته مزیت های این رژیم را داشته و در عین حال آنقدر محدود کننده نیست که فرد نتواند به طور طولانی مدت از آن پیروی کند.»

 

 

 

محققان موسسه زیست شناسی سالک (Salk Institute) و دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو روی 19 فرد چاق و افرادی مطالعه کردند که به خاطر مشکلات سوخت و ساز تحت درمان بودند. همه افراد شرکت کننده در پنجره زمانی 14 ساعته وعده های غذایی را دریافت می کردند.

در این آزمایش از افراد شرکت کننده خواسته شد تا عادات غذایی و ورزشی خود را مطابق معمول دنبال کنند، با این تفاوت که میزان دریافت کالری را در پنجره زمانی 10 ساعته محدود کرده و روزانه 14 ساعت روزه بگیرند.

پس از سه ماه وزن و شاخص توده بدنی (BMI) افراد شرکت کننده به طور میانگین سه تا چهار درصد کاهش یافت. علاوه بر این سطح انرژی و کیفیت خواب افراد شرکت کننده بهبود پیدا کرد و سطح کلسترول و فشار خون در مدت زمان 12 هفته ای کاهش پیدا کرد.

 

 

 

«پاندا» ادامه می دهد:

«به افراد گفتیم وعده های غذایی را هر وقت دوشت داشتید می توانید میل کنید اما آنها باید فقط در پنجره زمانی 10 ساعته باشند. ما متوجه شدیم که افراد معمولاً دیروقت و دو ساعت پس از بلند شدن از خواب صبحانه خورده و شام را زود و حدوداً سه ساعت قبل از خواب میل می کنند.»

البته این تحقیق از نقاط ضعفی هم رنج می برد که بزرگ ترین آن نبود گروه شاهد (Control Group) در آزمایش است که مرتبط کردن نتیجه نهایی به همه افراد را بسیار مشکل می کند.

«Duane Mellor» از دانشگاه آستون (Aston University) می گوید:

«تحقیقات دیگر نشان داده اند که نظارت بر میزان دریافت غذا می تواند به کاهش دریافت کالری شده و کاهش وزن کمک کند. همچنین با اینکه آزمایشات زیادی روی افراد شرکت کننده صورت گرفته، مشخص نیست محققان چطور نتیجه گرفته اند که بهبود وضعیت سلامتی فارغ از تغییرات وزنی مشاهده شده اند؛ چرا که افراد بسیار کمی در آزمایش شرکت کرده بودند.»

 

 

 

بنابراین اثرات مفیدی که در این آزمایش مشاهده شدند مستقیماً به خاطر روزه منقطع بوده یا اینکه بهبود وضعیت سلامتی بیشتر به این دلیل است که این رژیم به طور غیر مستقیم میزان دریافت کالری را کاهش داده و سبب شده تا افراد شرکت کننده به طور آگاهانه میزان غذا خوردن خود را کنترل کنند؟

«Jenna Macciochi» متخصص ایمنی شناسی از دانشگاه ساسکس انگلستان در پاسخ به این سؤال می گوید:

«ممکن است این گونه فکر کنیم که روزه منقطع نوعی فرمول جادویی برای سلامتی است ولی شاید محدود کردن دریافت کالری منجر به کسب این نتیجه شده است. این رژیم ممکن است برای افرادی که به سرعت می خواهند وزن کم کنند مناسب باشد.»

برخلاف رژیم غذایی منقطع و رژیم های مشابه آن، غذا خوردن در پنجره زمانی 10 ساعته برای بسیاری از افراد آسان بوده و می توان برای مدت زمان طولانی و بدون مشکل از آن پیروی کرد. محققان در قدم بعدی روی تعداد بیشتری از افراد مطالعه کرده و امیدوارند این کار اثرات فیزیولوژیکی رژیم غذایی 10 به 14 را آشکار کند.

 

منبع:

https://digiato.com/article/2019/12/10/تاثیر-روزه-14-ساعته-بر-کاهش-وزن-و-دیابت/



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 17 صفحه بعد