نوشته شده توسط : ساحل

اپل برای چهاردهمین سال متوالی باری دیگر به عنوان تحسین برانگیزترین شرکت دنیا براساس نظر موسسه فورچن (Fortune) انتخاب شد.

 

در حال حاضر چهار شرکت برتر در این زمینه مربوط به حوزه فناوری و سرگرمی است. در این بین جدای از اپل که در صدر نشسته است، شرکت آمازون رده دوم، مایکروسافت رده سوم و دیزنی رده چهارم را در اختیار دارد. موسسه یاد شده این‌گونه موقعیت مستحکم اپل و دیگر شرکت‌های حاضر در فهرست را توضیح می‌دهد:

بعد از گذشت سالی که بشر بیش از هر  زمان دیگر بر غول‌های فناوری جهان جهت ارتباط، سرگرمی و حتی تهیه غذا متکی بود، شرکت‌های اپل، آمازون و مایکروسافت کاملاً برای دریافت این لقب از سوی موسسه فورچن شایسته به نظر می‌رسند. اپل از شرکت‌های فراهم کننده فناوری براساس نظرات ۳۸۰۰ مدیر اجاریی، تهیه‌کننده و محققین ما، برای چهاردهمین سال متوالی بر صدر جدول دیگر شرکت‌ها قرار گرفته است.

نتفلیکس نیز از دیگر شرکت‌هایی محسوب می‌شود که با قرارگیری در جایگاه نهم، باری دیگر به ۱۰ عضو اصلی و نخست این فهرست بازگشته است. از سوی دیگر والمارت (Walmart) و تارگت (Target) نیز به ترتیب برای اولین بار از سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۰۸ به بالاترین جایگاه خود در این رده‌بندی دست یافته‌اند.

فهرست ۵۰ شرکت تحسین برانگیز جهان سال ۲۰۲۱ طبق نظر فورچن، از میان ۱۰۰۰ شرکت بزرگ ایالات متحده از لحاظ درآمد انتخاب شده و ۵۰۰ شرکت دیگر از میان پایگاه داده ۵۰۰ موسسه جهانی فورچن که دارای درآمدی برابر یا بیشتر از ۱۰ میلیارد دلار بوده‌اند، وارد این لیست شده‌اند.

مشاور مدیریت شرکت مذکور یعنی کورن فری (Korn Ferry) پس از مهیاسازی فهرست کامل این شرکت‌ها از مدیران، تهیه‌کننده‌ها و تحلیل‌گران درخواست کرده است که موسسه‌های مختلف را براساس ۹ مولفه از جمله ارزش سرمایه‌گذاری و کیفیت محصولات و مدیریت تا مسئولیت‌پذیری اجتماعی و جذب استعدادها، در یک فهرست ۱۰ عددی انتخاب کنند. بدین سان فهرست تحسین برانگیزترین شرکت‌های جهان فراهم آمده است.

 

در حالی که این فهرست نشان‌دهنده عملکرد مالی هیچ موسسه‌ای نیست، می‌توان با نگاهی به آن به نقطه نظر شرکت‌ها درباره یکدیگر دست یافت. نظر شما در این باره چیست؟ آیا اپل صلاحیت حضور در صدر این فهرست را دارد یا باید شرکت‌های دیگری در جایگاه آن قرار می‌گرفتند؟

منبع:

https://techfars.com/158113/apple-tops-worlds-most-admired-company/



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ترفندهای بهینه سازی پیج اینستاگرام برای گوگل
سلام خدمت همراهان ارزشمند آکادمی انار، با ترفندهای بهینه سازی پیج اینستاگرام برای گوگل در خدمت شما هستیم. سعی کنید این مقاله را با دقت فراوان تا فرجام به اتفاق ما باشید چون شاید کلیات رو بدونید ولی قطعاً این مقاله جزئیاتی داره که میتونه به شما در این گذرگاه کمک کنه و مانند همش این کامل ترین مقاله ای است که در سطح وب هستی دارد پس جستجو رو متوقف کنید و روی آموزش متمرکز شوید.

سئو در اینستاگرام امکان پذیر است؟ بله از اونجایی که میدونید شبکه اجتماعی اینستاگرام در نسخه وب هم ارائه شده و از آدرس instagram.com قابل دسترس است و چنانچه ایدی خویش را به انتهای این آدرس اضافه کنید صفحه شما در مرورگر هم قابل نمایش است حال که اگر پیج شما public (عمومی) باشد پست های شما هم نمایش دیتا می‌شود ولی رفته رفته اینستاگرام تدابیری برای نمایش بهتر اکانت ها و پست ها در گوگل هم ترتیب داد که در این آموزش گسترده راجبش صحبت می‌کنیم.

 

چطور پیج یا پست اینستاگرام ما در گوگل هم نمایش داده میشه؟
اگر با کلمه سئو آشنا هستید که هیچی، ولی اگر آشنا نیستید میتونید مقاله “سئو چیست؟” را مطالعه کنید. خیلی خلاصه فرآیندی که ما انجام میدیم تا تارنما ما در صفحات ابتدایی گوگل نمایش داده شود SEO گفته می‌شود. خب همانطور که میدانید حضور در نتایج ابتدایی گوگل مایه میشه که کاربران زیادی با ما از طریق گوگل آشنا شوند. حالا ازونجایی که اینستاگرام هم این فرصت رو برپایی کرده که پست ها و اکانت های موجود در این فضا نیز در گوگل نمایش دیتا شوند پس یه سری ترفندها و تکنیک ها هست که اگر رعایت نماییم شکیبیدن و شانس دیده شدن ما را افزایش میده…

همانطور که میدانید در علم SEO هیچ قطعیتی وجود نداره، یعنی اینکه اگر چندتا کارو سپریدن بدیم سریعاً نتیجه بگیریم! خیر ولی میتونیم شانس خودمون رو مدام افزایش بدیم و با سعی و پشتکار این رویداد بیفته، گرچه اگر بخواهید بصورت حرفه ای ورودی از گوگل دریافت کنید بهترین کاری که باید بکنید تاسیس یک تارنما و رعایت قواعد SEO در آن است. که ما در دوره وبمستران نوآور این تعلیم ها را کامل به شما میدیم.

در پیوستگی این مقاله رو ترتیب بندی می‌کنیم به سه بخش زیر:

1- ساختار پروفایل

2- پست ها

3- لینک سازی

 

1- بهینه سازی پروفایل اینستاگرام
در قدم نخست باید یک پروفایل بهینه را در اینستاگرام داشته باشیم! اما چگونه؟ پهنا می‌کنم. به تصویر پایین نگاه کنید.

ساختار پروفایل اینستاگرام
نکته: نخست از کل لازم است که پروفایل شما پابلیک یا عمومی باشد یعنی پست های شما برای کل نمایش دیتا شود.
نکته2: بهترین حالت این است که حساب کاربری شما ارتقا مکشوف به اکانت حرفه‌ای (بیزینسی) باشد.
حالا مواردی که در تصویر بالا هم به آن اشاره شد را با دقت اکثریت در پیوستگی رسیدگی می‌کنیم.

نام کاربری بهینه (URL)
داشتن یه اسم کاربری بهینه نقش مهمی داره چون حکم همون URL صفحه شما رو داره ما در سئو سایت آدرس URL هر صفحه اهمیت زیادی برامون داره چون گوگل میتونه بفهمه توی اون صفحه چه خبره یا سوژه این صفحه چیه! فرض رو بر این بگیر اکنون همین نوشتار ای که مشغول مطالعه آن هستید آدرس URL چیه؟ TAnar.ir/Seo-instagram دقت کردید؟ جستار این نوشتار هم در ارتباط با سئو اینستاگرام هست.

حالا توی اینستاگرام هم به همین چهره مثلاً اگر بلاگر هستید میتونه نام شما یا نام مستعار شما اسم کاربری‌تون باشه مثل: amir_kazemi یا sadaf_beauty این نام کاربری برابر نام پارسی پیج شماست. که دیگه بیچارگی نباشه در عنوان صفحه هم ناچار باشیم نام خودمون رو به انگلیسی تکرار کنیم.

اگر برند هستید مثلاً adidas یا kalleh_brand یا Digikala_official که اسم خودتون در ایدی صفحه داشته باشید البته اینجا من ایدی مناسبی ندارم چون ایدی من amir_fki هست که مخفف کلمه amir fakhari شده و چون اسم کاربری های هم نام کاملاً پر شده بود مجبور شدم و دیگه تغییر مجددش برای ما صلاح نیست. اما شما سعی کنید رعایت کنید.

عنوان پیج (عنوان صفحه)
همونطور که میدونید عنوان پیج یا صفحه شما خیلی مهمه، هنوزم میبینیم بعضیا توی عنوان صفحه از بسم الله و تابع قوانین و اینجور جملات استفاده میکنن، عنوان صفحه شما باید یا اسم شما باشه یا اسم برند شما، یا کلمه کلیدی شما

مثلاً اگر من در عنوان صفحه خودم نوشتم امیرحسین فخاری، به این انگیزه است که اگر کسی این نام را در اینستاگرام جستجو کرد، به پیج من برسه، حالا اگر جا شد و تونستید یه واژه کلیدی هم ساحل اسم خودتون یا نام دیجیتال مارکتینگ ، که اگر کسی عنوان شغلی من رو هم در اینستاگرام جستجو کرد به صفحه من برسه، یا مثلاً توی عنوان صفحه اگر بنویسید کرایه ویلا ، توی سرچ این واژه بخت دیده شدن دارید.

دلیل دوم اهمیت عنوان پیج بخاطر اینه که اگر در مرورگرتون پیج خودتون رو باز کنید میبینید که عنوان شما در تب مرورگر نمایش دیتا می‌شود در سئو سایت ما به این موضوع میگیم Title صفحه که نقش مهمی هم در ایندکس صفحه ما داره.

 

متن بایو (متا دیسکریپشن)
میدونستید متنی که برای بایو مینویسید حکم همون meta description صفحه شمارو داره؟ بعد با دقت خودتون رو معرفی کنید چون در دیده شدن صفحه شما هم کارایی داره، البته به تازگی گوگل تعداد فالوورها و فالووینگ های اون پیج هم در متن توضیحات به نمایش در میاره.

خلاصه کوشش کنید متن بایو هم بهینه برای بیننده باشه هم بهینه برای گوگل چون وقتی برای مخاطب مینویسید بالطبع کلمه کلیدی مربوط به خودتون رو هم بکار بردید.

طنز گوگل سئو
چیکار نماییم پست هامون برن توی گوگل؟
حالا میرسیم به بخش جذاب مقاله‌مون این سوال که چیکار کنیم پست هامون برن توی گوگل خیلی از ما پرسیده میشه! جواب خیلی ساده هست یه تعداد از پست های شما همینجوری به تشخیص گوگل وارد صفحه images های گوگل میشه ولی ما هم میتونیم در این نتیجه گوگل تاثیرگذار باشیم؟ بله اینستاگرام مدتی قبل قابلیت Alt عکس ها را به این برنامه اضافه کرده که دقیقا برای همین موضوع هست.

خاصیت Alt تصاویر چیست؟
در گذشته گوگل توانا به درک عکس ها تارنما شما فقدان به همین خاطر تگی در html به کار گرفته شد که اسم تصویر را به گوگل معرفی کنه تا گوگل بتونه بفهمه این تصویر دقیقا موضوعش چیه! البته اکنون هم که هوش مصنوعی گوگل ترقی چشمگیری داشته اما بازهم اخ داره به مشهور که شما برای alt تصاویرتون پیمان دادید توجه کنه و چکیده اهمیت خودش رو به هیچ عنوان از دست نداده و یگانه از پارامترهای مهم برای فهم تصویر به شما می‌آید.

حالا ما به راحتی و در چند قدم ساده میتونیم یک نام کلیدی برای ویژگی Alt تصاویر در اینستاگرام انتخاب کنیم.

 

2- بهینه سازی پست ها در اینستاگرام
قدم نخست در بهینه سازی پست ها تنظیم کردن خاصیت Alt تصاویر در اینستاگرام است این پروسه زمانی انجام میشود که در حال آپلود کردن یک پست جدید هستید. هنگامی که در حال پست گذاشتن هستید تنظیماتی با عنوان Advanced Settings هستی دارد که باید روی آن کلیک کنید و مثل تصویر پایین عمل کنید:

خاصیت alt عکس ها اینستاگرامآموزش alt تصاویر در اینستاگرام

 

 

 

 

 

 

 

 

پس هنگام ارسال پست به گزینه Advanced Settings مراجعه کنید و بین گزینه های موجود روی گزینه Write Alt Text کلیک کنید و در قسمتی که در تصویر بالا هم مشاهده می‌کنید اینستاگرام فرمان نگارش یک متن برای عنوان این تصویر به شما می‌دهد که باید دقیقاً واژه کلیدی باره نظرتون رو وارد کنید و در پایان روی Done کلیک کنید الی دگرگونی ها اندوخته شود. نکته جالب این است که اینستاگرام برای پست های چند اسلایدی هم این امکان رو در عقیده گرفته که برای هر تصویر یک Alt Text جداگانه تعریف کنید.

موارد دیگری که در ارسال پست میتونه اهمیت داشته باشه، متن کپشن و هشتگ های که استفاده می‌کنید هست. خب متن کپشن شما با تکرار کلمه کلیدی مربوط میتونه توان بگیره و زودتر در گوگل به نتیجه برسه، البته تمام اتمام این فرآیند بازم میگم تنها داره شانس شمارو افزایش میده و هر چقدر پیج شما بازدید اغلب و بهتری داشته باشه قطعاً پروا بیشتری هم از گوگل گرفتن میکنه.

 

3- لینک سازی در اینستاگرام
اما اگر میخواهید که پیج اینستاگرام شما نتیجه بهتری اخذ کنه باید بدونید که دقیقاً مشابه تارنما که ما لینک سازی می‌کنیم تا در گوگل رتبه بگیریم توی اینستاگرام هم همین قانون دستور فرماست. فقط باید بدانید که شکل لینک سازی در اینستاگرام یکم متفاوت هست مثلاً ما در تارنما شدنی در مقالات خودمون به دیگر مقالات سایت خودمون لینک بدیم که بهش میگیم، لینک سازی داخلی و یا شدنی از سایت های دیگران بخواهیم که به مقالات یا صفحات سایت ما لینکی ایجاد کنند که حالا یا در ازای تبادلی یا پولی یا هر چیزی به این روش هم میگیم لینک سازی خارجی.

در اینستاگرام هر چقدر شما اغلب کامنت برای دیگران بذارید و پیجتون در صفحات مختلف اینستاگرام و خصوصاً پیوسته بیشتر دیده بشه براتون هم از نظر بازدید پروفایل تاثیرگذار خواهد بود و هم از عقیده نتیجه بهتر در گوگل. پس فعال باشید، اگر ایدی شما در کپشن سایر پیج ها قرار بگیره یا تگ بشین روی پست های سایرین هم پرتو دسته خواهد بود، وانگهی وقتی شما روی پست های خودتون سایرین رو تگ می‌کنید این فرصت رو برای خودتون ایجاد کردید که در بخش تگ شده های پروفایل اون شخص دیده بشین که خب این جستار هم از عقیده گوگل اهمیت داره و هم از نظر افزایش بازدید پیج.

استفاده از هشتگ ها و لوکیشن ها هم مختصر کارایی نیست و در واقع شما با اینکار پست خودتون رو دارید صفحات گوناگون اینستاگرام به نمایش در می‌آورید بسیاری از هشتگ ها در اینستاگرام هستند که در گوگل هم رتبه نکویی گرفتند و در نتایج جستجو نمایش دیتا میشن بعد اگر پست شما هم تو این هشتگ پیمان بگیره برآیند اینکه نمایه بهتری توسط خزنده های گوگل خواهید داشت و شانس شما افزایش پیدا میکنه…

 

چک فهرست سئو اینستاگرام
حالا اگر بخواهیم یک چک فهرست سئو از اینستاگرام داشته باشیم می‌توانیم موارد ذیل را در نظر بگیریم.

نام کاربری شامل کلمه کلیدی
عنوان صفحه (تایتل پیج)
بیو بهینه (کلمه کلیدی دربرگیرنده بشه)
خاصیت Alt text تصاویر در پست ها
استفاده از کلمات کلیدی در کپشن
استفاده از هشتگ های مرتبط
استفاده از لوکیشن
کامنت مارکتینگ
تگ اخذ از پیج های پربازدید
محتوای اختصاصی (کپی نکنید)
تعامل با مخاطبین
پیج Public (عمومی باشد)
حتماً پیج را به حالت business یا Creator ارتقا دهید

این ها مواردی بود که بصورت چک لیست سئو اینستاگرام باید در عقیده بگیرید توجه داشته باشید محتوای شما رکن بنیادین دارد و این تکنیک ها و ترفندها کل زمانی کارساز خواهد بود که محتوای شما واقعاً جذاب و اختصاصی باشد. پس روی تولید محتوا وقت بذارید. مطالب گفته شده در این نوشتار بخشی از دوره جامع 0 لغایت 100 اینستاگرام می‌باشد که رهنمود میدم اگر منظور تکاپو حرفه ای در اینستاگرام را دارید میتوانید در دوره اینستاگرام ما کمپانی کنید و اطلاعات خودتون رو چند مساوی کنید.

منبع:

https://avashtech.com/what-is-instagram-seo/



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به نظر می‌رسد که اپل در حال کار بر روی نسخه‌های ۱ ترابایتی آیفون ۱۳ و احتمالا آیفون ۱۲‌ اس است. آیفون‌های فعلی اپل از زمان عرضه سری Xs در سال ۲۰۱۸، حداکثر از ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار هستند.

اگرچه مدت زیادی از عرضه سری آیفون ۱۲ نمی‌گذرد اما بر اساس گزارش‌ها اپل مشغول توسعه نسل بعدی موبایل محبوبش است. طبق گزارش اعلام شده که نسخه ۱ ترابایتی آیفون ۱۳، تنها برای دو مدل پرو و پرو مکس در دسترس خواهد بود.

همچنین این شرکت هیچ گزارش رسمی در رابطه با افزایش ظرفیت مدل‌های پایه که در حال حاضر از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی پشتیبانی می‌کنند ارائه نکرده است. با وجود افزایش حجم برنامه‌ها، به‌روزرسانی‌ها و موارد دیگر می‌توان امیدوار بود که اپل فضای ذخیره‌سازی نسخه‌های پایه خود را افزایش دهد.

علاوه بر این برخی منابع عنوان کردند که ناچ بالای صفحه آیفون ۱۲‌ اس و آیفون ۱۳ کوچک‌تر خواهد شد. هر چند این اخبار سال گذشته هم در رابطه با گوشی‌های هوشمند کمپانی اپل به گوش می‌رسید اما در نهایت عملی نشد. پیش از این قرار بود حسگر زیر نمایشگر جایگزین قابلیت Face ID در این گوشی‌ها شود اما شایعاتی مبنی بر تاکید اپل بر روی استفاده از Face ID دلیل بر ماندگاری ناچ بالای صفحه شد.

با وجود اطلاعات کمی که از این تغییرات منتشر شده، انتظار می‌رود در ماه‌های آینده و پیش از عرضه رسمی آن‌ها در سپتامبر (مهر ماه)، اطلاعات بیشتری در مورد آیفون‌های بعدی منتشر شود.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت Counterpoint Research آمار صادرات موبایل در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ و همچنین سال تقویمی ۲۰۲۰ را منتشر کرد. سامسونگ با صادرات ۲۵۵.۷ میلیون دستگاه موبایل در سال ۲۰۲۰، بزرگ‌ترین برند دنیای موبایل در سال گذشته میلادی لقب گرفته است.

سامسونگ (۶۲.۵ میلیون)، شیائومی (۴۳.۰ میلیون)، اوپو (۳۴.۰ میلیون) و ویوو (۳۳.۴ میلیون)، به ترتیب در جایگاه دوم تا پنجم جدول بزرگترین برندهای موبایل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ قرار گرفته‌اند. هواوی در بازه یاد شده ۳۳.۰ میلیون موبایل صادر کرده که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل (۵۶.۲ میلیون) تقریباً نصف شده است.

 

 

 

سامسونگ با صادرات ۲۵۵.۷ میلیون دستگاه موبایل در سال تقویمی ۲۰۲۰، بزرگ‌ترین برند دنیای موبایل از نظر Counterpoint Research در سال گذشته میلادی لقب گرفته و پس از آن اپل با فاصله نسبتاً زیاد (۲۰۱.۱ میلیون دستگاه) در رده دوم قرار گرفت است. هواوی در این جدول جایگاه بهتری داشته و با صادرات ۱۸۷.۷ میلیون دستگاه موبایل و کسب ۱۴ درصد از سهم بازار رده سوم جدول را به خود اختصاص داده است.

نکته جلب اینکه مجموع صادرات موبایل‌های اوپو، ویوو و ریلمی در سال ۲۰۲۰ (۲۶۲.۵ میلیون دستگاه)، از مجموع صادرات موبایل‌های سامسونگ بیشتر است و کمپانی مادر این برندها یعنی شرکت BBK Electronics را به بزرگ‌ترین صادر کننده موبایل در جهان تبدیل می‌کند.

 

 

 

Counterpoint نوکیا را در گزارش خود لحاظ نکرده، اما به درخواست وب سایت Nokiamob آمار عملکرد این شرکت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد. نوکیا در بازار موبایل‌های ساده یا همان فیچرفون‌ها، افزایش ۲۶ درصدی صادرات محصولات را در مقایسه با سه ماهه قبلی تجربه کرد و در مجموع حدود ۱۲.۷ میلیون دستگاه موبایل ساده در فصل چهارم ۲۰۲۰ صادر نمود. نوکیا با این آمار با کسب ۱۶ درصد سهم بازار، دومین برند دنیای فیچرفون در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ پس از شرکت iTel با ۲۲ درصد سهم لقب گرفته است.

 

 

 

نوکیا اما عملکرد مطلوبی در بازار تلفن‌های هوشمند نداشته و در فصل چهارم ۲۰۲۰ تنها ۲.۸ میلیون موبایل صادر کرد که البته برای کسب ۰.۷ درصد از سهم بازار موبایل‌های هوشمند کافی بوده و این برند را به پانزدهمین برند بزرگ دنیای موبایل در بازه یاد شده تبدیل کرده است. این برند فنلاندی سال گذشته میلادی در مجموع ۸ میلیون موبایل هوشمند و در مجموع با احتساب فیچرفون‌ها ۴۶.۶ میلیون دستگاه موبایل صادر کرده است.

منبع:

https://digiato.com/article/2021/01/31/%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%be%d9%88%db%8c%d9%86%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-q42020/



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر کامپیوتر شخصی شما از درایو ۲/۵ اینچی SSD ساتا کاربرد می‌کند، برای ارتقای آن می‌توانید درایوهای NVMe M.2 را در عقیده داشته باشید. این ارتقا هم موجب افزایش سرعت سیستم می‌شود و البته به‌اندازه‌ی تغییر سرعت در ارتقا از HDD به SSD محسوس نیست. برای به کارگیری درایوهای M.2، کامپیوتر شما باید مجهز به درگاه M.2 PCIe باشید که اکثر مادربردهای مدرن دسته‌ی دسکتاپ از آن بهره‌مند هستند. قابلیت حمایت از درگاه مذکور در لپ‌تاپ‌‌ها زیاد تنوع دارد. برای بررسی پشیتبانی از قابلیت‌ها باید دستورکار و مشخصات سیستم خویش را مطالعه کنید.

افزایش حافظه‌ی RAM
ارتقای حافظه‌ی رم نیز بسهولت هم در کامپیوترهای رومیزی و هم در لپ‌تاپ‌ها قابل اجرا است. تأثیر هزینه ارتقا کیس کامپیوتر یا عدم تأثیر ارتقای رم روی افزایش سرعت و تاثیر هم به کاربری شما از کامپیوتر شخصی بستگی دارد. به‌عنوان مثال اگر از کامپیوتر شخصی برا استریم کردن ویدئو یا پیشه با اسناد در مایکروسافت ورد یا ویرایش عادی عکس استفاده می‌کنید، هشت گیگابایت حافظه‌ی رم برای شما کافی خواهد بود. اگر در دسته‌ی گیمرهای حرفه‌ای هستید، حداقل به ۱۶ گیگابایت رم در کامپیوتر شخصی دربایستن دارید. برای ویرایش حرفه‌ای محتوای تصویری مانند فیلم‌های با کیفیت بالا هم نیاز به رم بیشتر تا ۳۲ گیگابایت خواهید داشت.

در مجموع اگر یک محدوده‌ی بهینه برای سیستم شما ازلحاظ حافظه‌ی رم وجود داشته باشد، ارتقا حافظه هرچقدر هم که زیاد باشد، تأثیر زیادی بر تجربه‌ی کاربری و سرعت نخواهد داشت. با توضیحات بالا می‌توانید حافظه‌ی رم باره دربایستن خود را بسته به کاربری از کامیپوتر شخصی، شناسایی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

باتری یکی از بخش‌های مهم‌ هر دستگاه است؛ زیرا انرژی لازم برای روشن‌ماندن را تأمین می‌کند. لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها از باتری‌های لیتیوم‌یونی شارژشدنی استفاده می‌کنند. درست است باتری لیتیومی مانند باتری‌های قدیمی «حافظه» ندارد، این مدل خاص طول عمرش بیشتر است. عملکرد آن‌ها با گذشت زمان کاهش می‌یابد و در‌نهایت، باتری دیگر نمی‌تواند مانند گذشته در خود شارژ نگه دارد.

بیشتر باتری‌های لپ‌تاپ لیتیوم‌یونی برای سال‌های ابتدایی عملکرد ۱۰۰ درصدی ارائه می‌دهند؛ به‌خصوص اگر برخی نکات اساسی را برای بهبود طول عمر باتری رعایت کنید. بااین‌حال، اگر مشکوک هستید که عملکرد باتری‌تان به‌دلایل مختلفی همچون نقص تولید یا مشکلات دیگر ضعیف شده است، برای شما راه‌حلی آماده کرده‌ایم. در ویندوز ۱۰، گزارش مصرف باتری را می‌توانید دریافت کنید و از میزان عملکردش آگاه شوید.

این گزارش مفید را groovypost منتشر کرده است و به شما امکان می‌دهد از مشخصات باتری‌تان آگاه شوید. همچنین، این مشخصات به‌همراه گزینه‌های دیگری بسته به نوع و مدل و سن سیستم به شما ارائه می‌شود. به‌عنوان مثال، اگر مدت زمان ضمانت‌نامه‌ی باتری یا لپ‌تاپ شما هنوز تمام نشده است؛ ولی عملکردش با مشخصات آن هم‌خوانی ندارد، ممکن است بتوانید به‌رایگان از شرکت سازنده باتری جایگزین دریافت کنید. دریافت گزارش عملکرد باتری در ویندوز ۱۰ کار آسان است که درادامه، آموزش انجام این کار را مشاهده می‌کنید.

شیوه‌ی دریافت گزارش باتری در ویندوز ۱۰

با اجرای دستور powercfg/batteryreport به‌راحتی گزارش باتری  لپ‌تاپ خود را می‌توانید دریافت کنید. کلید ترکیبی Windows + X را فشار دهید و سپس روی Command Prompt کلیک کنید. در این مرحله، دستور powercfg/batteryreport را در بخش مشخص‌شده تایپ کنید و سپس کلید Enter را بزنید. گزارش باتری دستگاه شما در درایور C و مسیر C:\Windows\System32 با نام گزارش باتری (Battery-report) ذخیره می‌شود.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/software-application/367265-generate-battery-report-windows-10/



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آیا گوشی اکسپریا پرو را به‌خاطر می‌آورید؟ تقریبا یک سال از معرفی این گوشی گذشته و تا پیش‌ازاین، خبری هم از آن منتشر نشده بود. حالا به‌نظر می‌رسد سونی خود را برای عرضه‌ی گوشی اکسپریا پرو آماده می‌کند. این غول فناوری ژاپنی گوشی مذکور را فوریه سال گذشته به‌همراه اکسپریا ۱ مارک ۲ معرفی کرده بود؛ اما از آن زمان به‌بعد، اطلاعاتی از اکسپریا پرو منتشر نشد.

به‌گزارش GSM Arena، به‌نظر می‌رسد شرایط تغییر کرده و سونی خود را برای عرضه این گوشی آماده می‌کند. در جدیدترین گزارش‌ها، گفته شده است سرورهای سونی میزبان فیرم‌ور گوشی اکسپریا پرو شده‌اند. پس تا عرضه‌ی این تلفن‌همراه هوشمند مدت زیادی باقی نمانده است.

انتظار می‌رود گوشی اکسپریا پرو فقط در کشور آمریکا عرضه شود و از شبکه‌ی 5G پشتیبانی کند. یکی از ویژگی‌های اکسپریا پرو داشتن دکمه‌ای مخصوص برای اجراکردن اپلیکیشنی خاص است. آنتن این گوشی هم به‌صورت ۳۶۰ درجه طراحی شده و میکرو کانکتور HDMI را هم شامل می‌شود.

گوشی اکسپریا پرو شباهت زیادی به اکسپریا ۱ مارک ۲ دارد؛ در‌حالی‌که اکسپریا ۱ مارک ۳ هم شبیه همین گوشی‌ها خواهد بود. ناگفته نماند گوشی اکسپریا پرو به‌احتمال زیاد از سخت‌افزار سال گذشته گوشی‌های هوشمند استفاده خواهد کرد و با اندروید ۱۰ راهی بازار می‌شود.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/mobile/367263-sony-xperia-pro-finally-nearing-launch/



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای شرکت شما

بازاریابی رسانه های اجتماعی یکی از ابزارهای ارزشمند برای برپایی یک مکان بین جامعه و درگیر شدن با مشتریان خود است. خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی ما می توانیم هر جنبه ای از حضور رسانه های اجتماعی خویش را مدیریت، بهینه سازی و رشد دهیم، بنابراین می توانید بر سوداگری خویش متمرکز شوید

استراتژی های  براساس معیارهایی که قابل نگریستن است می باشد، بنابراین ما می توانیم با سرعت به نیازهای مشتریان نهفته خود، با ارائه محتوا، اطلاعات و تعاملی که آنها می خواهند، استجابت دهیم.

اینستاگرام

شما می توانید از Instagram برای نمایش سوداگری خویش به صورت بصری بهره‌گیری کنید. این نرم افزار چندین افزار ارائه می دهد الی به شما در برقراری وابستگی با مشتریان کمک کند. این شبکه اجتماعی رو به پیشرفت زیاد تند است، پس شما می توانید سرگذشت خود را به یک بیننده به سادگی بگویید.

فیس بوک
یک صفحه فیس بوک برای کسب و کار شما باعث می شود شما اغلب قابل کشف و ایجاد مرکز برای ارتباط با مخاطبان خویش شوید. تبلیغات فیس بوک دائمی، انتشار محتوا به هنگام و راه های عالی برای قرار دریافت در معرض بیشتر برای کمپانی شما می باشد.

تلگرام
امروزه تلگرام یک نقش مهم در زندگی افراد پیدا کرده است و بیشتر افراد و مشتریان در این بخش کار و جنبش میکنند و روزانه به آن راز میزنند یگانه از بهترین فضا هایی که برای تکاپو و تبلیغات میتوانید داشته باشید تلگرام است چون اغلب افراد به طور توان خودآگاه بیشترین تمرکز خود را در این گویه قرار داده اند.

توییتر
شما می توانید با Tweet، hashtag و یک تصویر ساده شغل کنید. توییتر برای سوداگری مستقیم به افرادی که می خواهند محصولات جدیدی را کشف کنند، معاملات خاصی را پیدا و یا از کمپانی هایی که دنبال می کنند خرید کنند بسیار مناسب است.

کارهایی که در شبکه اجتماعی اتمام می دهیم :

• موشکافی رسانه های اجتماعی رقابتی
• ممیزی کنونی رسانه های اجتماعی
• ایده های سوژه با به کارگیری روند فعلی
• موشکافی دموگرافی و استراتژی
• تقویم نشر رسانه های اجتماعی
• استراتژی حفظ مشتری اجتماعی
• تحلیل و پیکربندی آلت اجتماعی
• استراتژی اسم بازرگانی و اجرایی
• موشکافی اشتراک اجتماعی در محل
• تحقیقات و روابط انسانی
• راهبرد تعامل کاربر

 

چرا برای سوداگری شما به رسانه های اجتماعی نیاز دارید؟

فیس بوک بیشترین استفاده از رسانه های اجتماعی را در میانی تمام سنین باقی می گذارد
%35 کاربران از Instagram و 45٪ کاربران از تلگرام و 20٪ از فیس بوک به طور منظم با مارکت ها وابستگی دارند
49 درصد ماهانه کاربران توییتر، مارکت ها یا کمپانی ها را دنبال خواهند کرد
42 درصد ماهانه کاربران توییتر مطالبی در ارتباط با محصولات و خدمات را از طریق توییت یاد می گیرند
60 درصد از کاربران Instagram می گویند که محصولات را بر روی پلت فرم کشف می کنند و 75 درصد می گویند پس از دید یک پست اقدام کرده اند
یک فرصت کبیر برای دستیابی به مشتریان خود از راه این سیستم شبکه های اجتماعی وجود دارد، در آریان نت، ما می توانیم تمام حساب های شما را مدیریت کنیم، پس شما مجبور نیستید زمان و وقت با ارزش خویش را بر روی آن بگذارید



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام به کاربران فرمان نمی‌دهد عکس‌های پروفایل سایرین یا خودشان را به صورت زوم شده نگاه کنند. درواقع تنها چیزی که همواره قابل مشاهده است عکس بسیار کوچکی در زاویه سمت چپ تصویر در تقسیم پروفایل کسان است دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با اپلیکیشن و نه بیشتر. چه بسا اندیشه کنید دانلود عکس پروفایل اینستاگرام شدنی نیست اما با خواندن این مقاله ما به شما می گوییم که این کار با چند مسیر حل ساده قابل انجام است.

اما احتمالا شما هم بنا به انگیزه ها گوناگون به دنبال رهسپار می‌گردید الی بتوانید عکس ها پروفایل را دانلود کرده یا روی آن‌ها زوم کنید. همانطور که اشاره شد در حالت کلی، مثلا وقتی می‌خواهید عکس پروفایل خود را عوض کنید، اینستاگرام روی نسخه موبایل حتی امکان دانلود و اندوخته عکس پروفایل فعلی اکانت خودتان را به شما نمی‌دهد و در نسخه تحت وب هم تنها نسخه کوچک ‌شده عکس خود را می‌توانید دانلود کنید.

بنابراین در این نوشتار همراه ما باشید لغایت با روش‌های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام آَشنا شوید.

روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

معرفی روش‌هایی آسان برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
روش‌های مختلفی برای دانلود عکس پروفایل وجود دارد. از وب‌سایت‌های مختلفی که به راحتی عکس پروفایل اکانت‌های گوناگون را در اختیارتان قرار می‌دهند تا اپلیکیشن‌های ویژه انجام این کار. در پیوستگی به معرفی این روش‌ها می‌پردازیم:

استفاده از وب‌سایت‌های دانلود عکس پروفایل
وب‌سایت‌های زیادی برای دانلود عکس پروفایل هستی دارند. برای به کارگیری این سایت‌ها کافی است یوزرنیم (username) یا همان آیدی پروفایلی که می‌خواهید دانلود کنید را جست و جو کرده و سپس با نمایش عکس بزرگ‌شده پروفایل، آن را دانلود کنید.

از معروف‌ترین وب‌سایت‌های دانلود عکس پروفایل می‌توان به instadp و izuum اشاره کرد. توجه کنید که ممکن است برای ورود به این سایت‌ها با آی‌پی ایران مشکلاتی وجود داشته باشد. فلذا اگر نتوانستید وارد این سایت‌ها شوید باید از راه ابزارهای مختلف، آی‌پی خویش را به یک مملکت دیگر تغییر دهید.

برای به کارگیری آن‌ها هم کافی است وارد سایت‌هایی که معرفی شدند شوید و پس از پیدا کردن اکانت باره نظر، روی عکس‌های کبیر شده کلیک راست کرده و آن‌ها را ذخیره (save) کنید.

بیشتر بدانید: تعلیم نصب اینستاگرام

اپلیکیشن‌های اندروید برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
تنوع اپلیکیشن‌های مختلف برای دانلود عکس پروفایل برای گوشی‌هایی که از سیستم‌عامل اندروید کاربرد می‌کنند، بسیار بسیار است. بس است در پلی استور عبارت profile picture downloader”” را جست و جو کنید لغایت با اقیانوسی از این اپلیکیشن‌ها رو به رو شوید!

اما گرد از بهترین ابزارهای اندرویدی به کارگیری برنامه InstaProfile است. استفاده از این اپلیکیشن بسیار آسان است. بس است درست مشابه وب‌سایت‌هایی که شناسایی کردیم، اسم کاربری دلخواه را در این برنامه‌ها جست و جو کنید و پس از پیدا کردن اکانت، عکس پروفایل را دانلود کنید.

یکی سایر از اپلیکیشن‌های مناسب نیز InstaPP App است.

اپلیکیشن‌های اندروید برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
اپلیکیشن‌های ios برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
برای کسانی که از محصولات اپل استفاده می‌کنند نیز، شماری اپلیکیشن رایگان برای دانلود عکس پروفایل در وجود دارد. برای پیدا کردن این برنامه‌ها نیز می‌توانید در اپ استور عبارت ” free profile photo downloader” را جست و جو کنید و لیستی از این برنامه‌ها را تماشا کنید.

اما احد از گزینه‌های مناسبی که قبل روی شما است، اپلیکیشن IGProfile است. استفاده از این برنامه هم معضل خاصی ندارد و کافی است پروفایل دلخواه را جست و جو و پیدا کنید و بعد متعلق به عکس پروفایل مد نظر را دانلود کنید.

بیشتر بدانید: بهترین برنامه ادیت عکس

ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
از قابلیت‌های تلگرام هم برای دانلود عکس پروفایل می‌توان است کرد! ربات‌‌های مختلفی وجود دارند که به وسیله آن‌ها می‌توان عکس پروفایل اکانت‌های اینستاگرامی را دانلود کرد.

از جمله این ربات‌ها می‌شود به ippgbot@ و @instaprofile_bot است. آیدی این ربات را در تلگرام سرچ کنید و سپس گزینه start یا آغاز را برگزیدن کنید. سپس باز هم کافی است آیدی پروفایل دلخواه را جست و جو کرده و عکس کبیر شده پروفایل اکانت را تماشا کنید!


چگونه از دانلود عکس پروفایل اینستاگرام پرهیز کنیم؟
همانطور که وب سایت رسمی اینستاگرام در این مورد روشنگری می‌دهد، بدبختانه شوربختانه هیچ رهسپار برای آنکه بتوانید پروفایل خود را به صورت کلی از حیث دیگران نهان کنید وجود ندارد.

ولی اگر می‌خواهید از دانلود عکس پروفایل خود بازداری کنید، عازم که پیش روی شما است، خصوصی کردن یا همان private کردن اکانتتان است.

برای انجام این کار به دسته تنظیمات یا همان setting بروید، روی گزینه privacy کلیک کنید. در قدم بعدی در پایین صفحه آیکونی به اسم Account privacy را مشاهده می‌کنید. روی آن کلیک کرده و پرایوت بودن اکانت خویش را فعال کنید.

چگونه از دانلود عکس پروفایل اینستاگرام امتناع کنیم
وقتی اکانت شما در حالت پرایوت باشد، بسیاری از این ابزارهایی که شناسایی کردیم، امکان دانلود عکس پروفایل اشخاص را به شما نخواهند داد.


نرم اسباب دانلود عکس پروفایل اینستاگرام چیست؟
از جمله نرم افزارهای دانلود عکس پروفایل در گوشی‌های اندروید به instaprofile و در ios به IGProfile اشاره کرد.

ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام چگونه عمل می کند؟
تنها کافیست پس از ورود به این ربات‌ها، گزینه start را برگزیدن کنید و با جست و جوی آیدی اکانت مدنظر، عکس پروفایل را دانلود کنید.

چگونه از دانلود پروفایل عکس اینستاگرام پرهیز کنیم؟
برای بازداری از دانلود عکس پروفایل اینستاگرام بهتر است اکانت خود را روی حالت private پیمان دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

همزمان با آغاز تلاش ها برای راه اندازی شبکه های مخابراتی نسل پنجم، کوالکوم نیز یک مودم نسل پنجم تولید و آماده عرضه به بازار کرده است. 

به گزارش فارس به نقل از آناندتک، همزمان با آغاز تلاش ها برای راه اندازی شبکه های مخابراتی نسل پنجم، کوالکوم نیز یک مودم نسل پنجم تولید و آماده عرضه به بازار کرده است. این شرکت که به تازگی تراشه پیشرفته اسنپ دراگون 855 را برای استفاده در گوشی های هوشمند تولید کرده، از مودم نسل پنجم X55  نیز رونمایی کرده است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,مودم نسل پنجم

مودم یادشده با استانداردهای مخابراتی نسل پنجم تلفن همراه سازگاری کامل دارد و با مودم نصب شده در درون تراشه Snapdragon 855 نیز سازگار است و لذا می تواند در شبکه های تلفن همراه پیشرفته بدون مشکل خاصی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

X55 جایگزین مودم X50 می شود که از شبکه های نسل دوم تا چهارم به خوبی پشتیبانی می کند،اما برای استفاده در شبکه های نسل پنجم با برخی مشکلات و اختلالات مواجه است. در آزمایش های انجام شده سرعت تبادل اطلاعات توسط مودم جدید در شبکه های نسل چهارم برابر با 2.5 گیگابیت در ثانیه بوده است.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,مودم نسل پنجم

 

مزیت دیگر این مودم سازگاری آن با استانداردهای جهانی نسل پنجم است که باعث می شود استفاده از آن در شبکه های مختلف تلفن همراه با طیف های فرکانسی 26، 28 و 39 گیگاهرتز ممکن باشد. قیمت این مودم و زمان عرضه دقیق آن هنوز اعلام نشده است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11020891.html



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()